quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
zegt ze..zou er nog niet dood op gevonden willen worden.. serieus.. ik laat me nog liever naaien door een stel beschimmelde bejaarden dan dat ik bij hem in de buurt benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik ben in een kut bui....sorry-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou er nog niet dood op gevonden willen worden.. serieus.. ik laat me nog liever naaien door een stel beschimmelde bejaarden dan dat ik bij hem in de buurt ben![]()
en ik ben in een kut bui....sorry
Je weet zelf dat je dat niet meende. Je neukt liever met ragboer dan met een stel beschimmelde bejaarden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou er nog niet dood op gevonden willen worden.. serieus.. ik laat me nog liever naaien door een stel beschimmelde bejaarden dan dat ik bij hem in de buurt ben![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je weet zelf dat je dat niet meende. Je neukt liever met ragboer dan met een stel beschimmelde bejaarden.
Wat is er ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is er ?
Ging het niet zo goed vanmiddag bij de 3D-kaarten club?
Dat heb ik dus met Rechtsquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Links?Dan krijg ik er nog geen voorvocht uit.
Ik ben ook links man, ook met schrijven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Links?Dan krijg ik er nog geen voorvocht uit.
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben ook links man, ook met schrijven.
Maar tennissen enzo doe ik met rechts
Maar het is zo dat je rukt met de hand waarmee je ook je tanden poetst
Linkshandige mensenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:
Niet waar.. want tandenpoetsen doe ik met m'n eigen hand!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef Nitrouz het volgende:
Rechts.De hand waarmee je een hand geeft.
Een hand geven terwijl je net gefapt hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
IK HAAT EIEREN GODVERDOMMEsharrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
IK HAAT EIEREN GODVERDOMMEWil je wat van mijn Tagliatelli met zalm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |