Vrienden van mij hadden laatst voor 'n vriendin een vibo gekocht van 0.75 euroquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef Nitrouz het volgende:
de dildo's zijn in de aanbieding bij de Blokker
Hmm ik heb maar 1 album met 9 nummersquote:
Op welke plaats sta ik op je toekomstige-echtgenoot-lijstje?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Op welke plaats sta ik op je toekomstige-echtgenoot-lijstje?
quote:
Wanneer je ook een screenshot maakt HIJ LACHT ALTIJDquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
Spaghettivreter![]()
![]()
Ik heb hem geprintscreend gewoon omdat zijn hoofd
Daaromquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer je ook een screenshot maakt HIJ LACHT ALTIJD
Scootersquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef Nitrouz het volgende:
Het was ijskoud op de scooter vanochtend.
Waar zie jij Spaghettivreter en bietsj dan?quote:
Eckte bazen hebben een scooter met beenverwarmingquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef Nitrouz het volgende:
Ik hoorde hun jinglesquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waar zie jij Spaghettivreter en bietsj dan?
Nee, ik heb ook geen idee waar ie isquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn jingle is nog niet af zeker Koelkast?
Awo broeder, jij blaast zeker die tantoeharde zip SP met roze top alles.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef Nitrouz het volgende:
Gilera Runners zijn wel hardquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een scooter met beenverwarming
SerieusGilera Runners hadden dat, toen ik nog op brommerleeftijd was
Sowiesoquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo broeder, jij blaast zeker die tantoeharde zip SP met roze top alles.
Yasuni C21, race ontsteking alles..
Ik had van mijn 16e tot mijn 18e een Runner met Darkdream cilinder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een scooter met beenverwarming
SerieusGilera Runners hadden dat, toen ik nog op brommerleeftijd was
Ik stuur hem binnenkort nog wel een keerquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen idee waar ie is
Aitquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
02.03.2011:
Chauffeur is onderweg !!!!!
!!!!!!!!!!
!!!
!!
!!
!
Speedfight is wel hardquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had een Peugeot Speedfight met 70cc en een Leo Vinci
1998 was het, een blauw/gele. Die was echt tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Speedfight is wel hardDie nieuwe niet..
Ik had zo'n Malossi 70cc en zo'n 17mm cabarateur ofzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had een Peugeot Speedfight met 70cc en een Leo Vinci
Waar ben jij zo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende keer moet je dit doen bij een winkel waar een FOK!ker is, die dan heel hard ONZIN RADIOOOOO op de achtergrond gaat schreeuwen bij de telefoon
Je bent niet zo goed met worsten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef sharr het volgende:
Hema![]()
![]()
![]()
* sharr heeft frustraties met ontslag enzo
Ik heb een aanrijding gehad (echt op het nippertje goed gegaan, auto tegen mijn uitlaat/spatbord) en een week later is de cilinder kromgetrokken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had zo'n Malossi 70cc en zo'n 17mm cabarateur ofzo.
Vet snelle Polini racekoppeling enzo
Ik zat elk weekend te klussen aan dat kut ding
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed met worsten?
Ok, dus ik bel HEMA Utrecht en jij gaat ONZINRADIO schreeuwenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu Utrecht, straks nog naar Den-Bosch, dan weer naar Hoorn
Nooit meer luisterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef sharr het volgende:
Volgens mij is 'die ene' wel één van de betere nummers van Skrillex
Mijn ouders waren van de week in '' Goeree-Overflakkee'' ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hendrikidoambacht, wie verzint zo'n naam?!
Ik dacht dat dat een carnavalsterm was om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn ouders waren van de week in '' Goeree-Overflakkee'' ..
En ja dat ligt in nederland..
Goeree-Overflakkee is een (voormalig) eiland in het zuidwesten van de Nederlandse provincie Zuid-Holland en bestaat uit de vier gemeenten Goedereede, Dirksland, Middelharnis en Oostflakkee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een carnavalsterm was om eerlijk te zijn
Utopie is terugquote:
Dat ken ik al zo lang dat het normaal klinktquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn ouders waren van de week in '' Goeree-Overflakkee'' ..
En ja dat ligt in nederland..
Het lukt me gewoon niet om dat uit te sprekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat ken ik al zo lang dat het normaal klinkt
Goidschalkoordsedijk is ook zo'n lekkere plaats.
Awo, wat is omhoog broeder!quote:
Zo praat ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
Popje FOK!t te veel![]()
Staat er "hoi liefjen" op het blaadje
en sluit af met "wut wut wut tot straks. kusjen"
Ik zeg gooitskalkoord ofzo. Geen idee. Ik kom er gewoon nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon niet om dat uit te spreken..
Bergen op Zoomquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik moet naar Bergen op Zoom![]()
Nou tot vanavond ben ik bang
laterquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik moet naar Bergen op Zoom![]()
Nou tot vanavond ben ik bang
Dan zit je hier ook te veelquote:
Nee ik moest de hond uitlaten en medicijnen innemen om 7 uur dus wakker wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef utopie het volgende:
[..]je moest vandaag vroeg uit bed toch
? of had je alleen vandaag school en nu vakantie ?
Haha, ik ben er laatst wel uit gestuurd bij bio om die reden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zit je hier ook te veel![]()
Naja als je iemand bij de kassa ziet staan die gaat betalen, je trekt de portemonnee uit zijn handen voor "pics van je dochter, wow, hier ga ik op fappen/soppen" dan FOK! je pas ècht te veel.
Hahaha auquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zit je hier ook te veel![]()
Naja als je iemand bij de kassa ziet staan die gaat betalen, je trekt de portemonnee uit zijn handen voor "pics van je dochter, wow, hier ga ik op fappen/soppen" dan FOK! je pas ècht te veel.
Haar oudste dochter is tevens wel leuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, ik ben er laatst wel uit gestuurd bij bio om die reden.
De docente had het over d'r dochters.. Dus ik roep keihard:
'' PICS VAN UW DOCHTERS!!! ''
en toen moest ik eruit..
ohh beterschapquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik moest de hond uitlaten en medicijnen innemen om 7 uur dus wakker worden
Doorkomende verstandskies?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
[..]
ohh beterschap
serieus, ik heb al 2 dagen last van mijn bek... achterin je bovenmond ongeveer naast de kiezen heb je 2 van die harde bultjes.... 1 daar van doet tering zeeralsof die ontstoken is ofzo. het lijkt mij dat het niet aan een kies kan liggen want die doet niet zeer, en die staat recht
iemand idee wat het kan zijn?
Het doet niet zeer, maar wel als ik mn mond open doe en als ik slik. alsof het een blauw plek is
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, ik ben er laatst wel uit gestuurd bij bio om die reden.
De docente had het over d'r dochters.. Dus ik roep keihard:
'' PICS VAN UW DOCHTERS!!! ''
en toen moest ik eruit..
Verstandskiezen komen door.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
[..]
ohh beterschap
serieus, ik heb al 2 dagen last van mijn bek... achterin je bovenmond ongeveer naast de kiezen heb je 2 van die harde bultjes.... 1 daar van doet tering zeeralsof die ontstoken is ofzo. het lijkt mij dat het niet aan een kies kan liggen want die doet niet zeer, en die staat recht
Het doet niet zeer, maar wel als ik mn mond open doe en als ik slik. alsof het een blauw plek is
Ontstoken tandvlees?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
[..]
ohh beterschap
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Slotje zeggen aan het eind van een discussie
Ik heb d'r 16, dus je hebt nog even te gaan!quote:
ze zijn al doorgekomen en ik voel me niet alsof ik ziek ga worden. als ik ''gaap'' of slik voel ik wel een druk erop. maar aan de verstandskies ligt het zeker niet... het is gewoon bot wat bij de bouw van je mond hoortquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verstandskiezen komen door.
Dit ga je de komende 10 jaar houden, elke 3 maanden komt het terug en duurt een week ofzo en je voelt je alsof je ziek gaat worden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef sharr het volgende:
Midden in een spraakwaterval-aanval van een irritant persoon LAPO roepen helpt wel, ze stoppen gelijk met praten
Al door? Dat duurt jaaaaaaaaaaren he, tel maar eens goed hoe veel je er hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:02 schreef utopie het volgende:
[..]
ze zijn al doorgekomen en ik voel me niet alsof ik ziek ga worden. als ik ''gaap'' of slik voel ik wel een druk erop. maar aan de verstandskies ligt het zeker niet... het is gewoon bot wat bij de bouw van je mond hoort
kan je even die ene doen?
''tel maar eens goed hoeveel je er hebt'' ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al door? Dat duurt jaaaaaaaaaaren he, tel maar eens goed hoe veel je er hebt.
Die ene heb ik al gedraaid.
Ik weet welke je bedoeltquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:05 schreef utopie het volgende:
[..]
''tel maar eens goed hoeveel je er hebt'' ?
nee maar de tandarts zij dat het verstandskiezen zijn... en ze zijn ongeveer voor de helft uitgekomen numaar het gaat niet om de plek bij het tandvlees of de kies zelf, maar meer op het gehemelte waar 2 van die harde bobbels aan beide kanten zitten..... voel maar eens
_! beetje achterin.
jij hebt die ronde bobbeltjes ook tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt![]()
Dan weet ik het ook niet.
Ja, laatste kies, dan een "gat" en dan een bobbeltjequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef utopie het volgende:
[..]
jij hebt die ronde bobbeltjes ook toch?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef utopie het volgende:
[..]
jij hebt die ronde bobbeltjes ook toch?
Streep gewoon van te voren alles al weg, lekker rustig dagjequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ook een todo lijstje, maar heb nergens zin in
serieusquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Tering, die laatste kies is best scherp, vinger opengehaald
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Zenuw van je verstandskies?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef utopie het volgende:
nou.. dat bult botje, als ik daarop druk doet het tan2 zeermisschien dat ik eraan gestoten heb tijdens het eten ofzo
serieusquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Godverdomme Sharr.. ik ben 5 minuten weg en gelijk verwondt jij jezelf alweerquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
-tquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Godverdomme Sharr.. ik ben 5 minuten weg en gelijk verwondt jij jezelf alweer!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tevens, dit verzacht de pijn wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heel makkelijk ezelsbruggetje: maak overal neuk vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nederlandse taalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Thanks!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heel makkelijk ezelsbruggetje: maak overal neuk van
"en gelijk neukt jij jezelf alweer"
of
"en gelijk neuk jij jezelf alweer"
Geen t, dus verwond, zonder t.
Goed ezelsbruggetje, die ga ik opschrijven bij m'n nederlandstoetsquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heel makkelijk ezelsbruggetje: maak overal neuk van
"en gelijk neukt jij jezelf alweer"
of
"en gelijk neuk jij jezelf alweer"
Geen t, dus verwond, zonder t.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nederlandse taal..
Ik kan beter alles in het engels typen en het dan in google translate gooien.
TevensMaar het zou wel "jij wordt verwond" zijn, dus het klopt dat er een t bij kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij neukt verwondquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar het zou wel "jij wordt verwond" zijn, dus het klopt dat er een t bij kan
Sharr verwardtdt mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar het zou wel "jij wordt verwond" zijn, dus het klopt dat er een t bij kan
Oja, stam plus T .. stam is met dquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij neukt verwond
dus inderdaad +t
Inderdaadtquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij neukt verwond
dus inderdaad +t
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neuk jou heel nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verwarren > verwar
Sharr neukt mij >> Sharr verwart mij
Dat ging over mij!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef utopie het volgende:
[..]Krijg een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pidje is een.. ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Pidje is een bitch![]()
Komt Koe de bak uit staat Pidje d'r op te wachten om d'r in haar nek te bijten
Poezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Pidje is een bitch![]()
Komt Koe de bak uit staat Pidje d'r op te wachten om d'r in haar nek te bijten
Koe lijkt ook op een koequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
[..]Wat een schattige beestjes
Tevens: Koe. Wat een bazennaam voor een poes
pidje is een oud takkewijf, maar wel een prinsesje, wil altijd zacht liggen enzo. Nu heeft ze een heul zachte dikke mandquote:
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gast.
Boterhamzakje is jarig! Gefeliciteerd (incl pics :9)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Staat er bij, fritessausquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:21 schreef utopie het volgende:
hahahahaa geniaal, maar die boterhamzakje volgespoten had niet gehoevenwat het ook maar is
Ik gok dat je nog zo'n 2 uur hebt!quote:
ooooooh neeeeeee het is stukquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik gok dat je nog zo'n 2 uur hebt!TequilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk is dat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:21 schreef utopie het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit komt in mijn fobo en signature
Dan maar geen tequila.. bloed je nog sneller leeg!quote:
was slapen. weet ook niet meer waarom ik zo moe was maar kon niet wakker worden. nu zit ik beneden te wachten tot die gast van de ups langs komtquote:
was kijken bij ragboerquote:
Ik hoop dat 'ie nog komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef dragems het volgende:
[..]
was slapen. weet ook niet meer waarom ik zo moe was maar kon niet wakker worden. nu zit ik beneden te wachten tot die gast van de ups langs komt
nee maar wel iets met stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef mc-Piel het volgende:
Is het nationale '' wacht-je-pakketje-op-dag ofzo ?
Is wel zo, ik wacht ook op mijn H&M bestellingquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef mc-Piel het volgende:
Is het nationale '' wacht-je-pakketje-op-dag ofzo ?
Die werkt bij de Burger King en noemt het omroepen van een "whopper kaas" van zijn collega's "skaipen"quote:
Die heb ik al gedraaid en dat heb ik al gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef utopie het volgende:
deze vroeg ik heul niet aan, ik vroeg die ene aan
I know..quote:
ja sorry was niet van plan om te slapen rond die tijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie nog komt![]()
Maareh, volgende keer even melden.
Deze is ook leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef utopie het volgende:
deze vroeg ik heul niet aan, ik vroeg die ene aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vraag het Koelkast gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef dragems het volgende:
[..]
ja sorry was niet van plan om te slapen rond die tijd
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb vraag het Koelkast gedaan
En Daft Punk, Genesis en epische gitaarmuziek gedraaid
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 01-Mar-2011 22:14:03 James Horner - "Circus" 01-Mar-2011 22:16:27 Daft Punk - High life 01-Mar-2011 22:19:37 Justice - Genesis 01-Mar-2011 22:25:50 The Proclaimers - Letter From America 01-Mar-2011 22:28:56 Royksopp - Happy Up Here 01-Mar-2011 22:32:35 Rode Oortjes - He Nol, Haal Je Vinger Uit M'n hol 01-Mar-2011 22:33:37 047 - General Error 01-Mar-2011 22:37:06 Daft Punk - One More Time 01-Mar-2011 22:37:30 Daft Punk - One more time 01-Mar-2011 22:42:50 [Unknown] - 054 Wayne County and the Elect 01-Mar-2011 22:45:56 The Crazy World Of Arthur Brown - Fire (Stereo Version) 01-Mar-2011 22:48:43 Eric Johnson - Cliffs Of Dover 01-Mar-2011 22:52:51 Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi 01-Mar-2011 22:55:44 The Police - Can't Stand Losing You |
Loopt achter, het zijn er 5.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
Aantal luisteraars: 3.
Mensen die een leven hebben.
Maar duurder dan in de meeste winkels.quote:Vandaag deze PS3 320GB, jullie hebben vast allemaal gelezen dat de distributie in Europa wat moeilijk wordt de komende de tijd, maar wij hebben ze nog gewoon staan! En zelfs met een game waar iedereen op zit te wachten.
Snel bestellen want ze zijn zo op
Al weer 6.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:31 schreef utopie het volgende:
zijn er serieus maar 5 luisteraars? dan kan die ene er ook wel even tegenaan
ja mijn laptop kan niet en radio luisteren en downloaden tegelijk hier beneden. te ver bij de router af of zoquote:
Maar goeie playlist toch voor mijn doen ik jouw uurtjequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef dragems het volgende:
[..]
ja mijn laptop kan niet en radio luisteren en downloaden tegelijk hier beneden. te ver bij de router af of zo
ja zeker heel netjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar goeie playlist toch voor mijn doen ik jouw uurtje
Grammatica koningin hierzo alles!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wrom waarom moet ik mijn bakkes houden?
Ik mag alles zeggen. Jij bent gezellig en lievquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag niet zeggen dat ik niet gezellig ben.
jij neuktquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:39 schreef sharr het volgende:
Draai eens? Ik wil kijken hoelang ik het volhoud.
(Ik neuk)
Er wordt niet meer geneukt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt niet meer gerookt. Vanaf heden.
Slecht voor je. Zonder roken meer geur, smaak en conditiequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Er wordt niet meer geneukt.
HET KLOPT.
Waarom niet eigenlijk
Mensen die roken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt niet meer gerookt. Vanaf heden.
er word nog steeds geneuktquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Er wordt niet meer geneukt.
HET KLOPT.
Waarom niet eigenlijk
mensen die mij slaanquote:
mensen de post bezorgen....................... he postquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mensen die aan 1 klap niet genoeg hebben____!!
niettus. mag geeneens aan de de staf van mono zittenquote:
Niet als ik daar op zit nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef dragems het volgende:
[..]
niettus. mag geeneens aan de de staf van mono zitten
Die op dat moment in de billen van Myra pronkte. Dan mag dat niet nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef dragems het volgende:
[..]
niettus. mag geeneens aan de de staf van mono zitten
MSN mij het nummer van je moeder nog even doorquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef utopie het volgende:
ik ga even wat jailbait bekijken
groetjens
ik was eerstquote:
aaah kut ja das waarquote:
Het is woonT, of uitgewoonD.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef dragems het volgende:
blijkbaar woond de manager van kpn ook in mijn huis
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef sharr het volgende:
De bel ging maar ik stond in mijn ondergoed, nu ligt het bij de buren.
<insert FFFFUUUU plaatje>
ik pakte hem voor ragboerquote:
Woond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef dragems het volgende:
blijkbaar woond de manager van kpn ook in mijn huis
pics van je ondergoedquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef sharr het volgende:
De bel ging maar ik stond in mijn ondergoed, nu ligt het bij de buren.
<insert FFFFUUUU plaatje>
Fouter kan niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Woond.
Ik weet niet eens zeker of het wel echt fout is, want ik ben een grammaticale amateur, maar het ziet er gewoon fout uit.
ik heb er een verklaring voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Woond.
Ik weet niet eens zeker of het wel echt fout is, want ik ben een grammaticale amateur, maar het ziet er gewoon fout uit.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Woond.
Is Sharr stuk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles. Verder niets.
En sharr in ondergoed en een bloedende vinger.
H&Mquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef utopie het volgende:
[..]! serieus
![]()
@sharr, wat heb je besteld?
Ja ik heb geen Koelkast thuisquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en dan H&M bestellen
Ik bestel voor Popje bij de nextdirect of 7trends
yupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |