quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef utopie het volgende:
[..]Krijg een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pidje is een.. ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Pidje is een bitch![]()
Komt Koe de bak uit staat Pidje d'r op te wachten om d'r in haar nek te bijten
Poezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Pidje is een bitch![]()
Komt Koe de bak uit staat Pidje d'r op te wachten om d'r in haar nek te bijten
Koe lijkt ook op een koequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
[..]Wat een schattige beestjes
Tevens: Koe. Wat een bazennaam voor een poes
pidje is een oud takkewijf, maar wel een prinsesje, wil altijd zacht liggen enzo. Nu heeft ze een heul zachte dikke mandquote:
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gast.
Boterhamzakje is jarig! Gefeliciteerd (incl pics :9)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Staat er bij, fritessausquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:21 schreef utopie het volgende:
hahahahaa geniaal, maar die boterhamzakje volgespoten had niet gehoevenwat het ook maar is
Ik gok dat je nog zo'n 2 uur hebt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
ooooooh neeeeeee het is stukquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik gok dat je nog zo'n 2 uur hebt!TequilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk is dat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:21 schreef utopie het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit komt in mijn fobo en signature
Dan maar geen tequila.. bloed je nog sneller leeg!quote:
was slapen. weet ook niet meer waarom ik zo moe was maar kon niet wakker worden. nu zit ik beneden te wachten tot die gast van de ups langs komtquote:
was kijken bij ragboerquote:
Ik hoop dat 'ie nog komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef dragems het volgende:
[..]
was slapen. weet ook niet meer waarom ik zo moe was maar kon niet wakker worden. nu zit ik beneden te wachten tot die gast van de ups langs komt
nee maar wel iets met stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef mc-Piel het volgende:
Is het nationale '' wacht-je-pakketje-op-dag ofzo ?
Is wel zo, ik wacht ook op mijn H&M bestellingquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef mc-Piel het volgende:
Is het nationale '' wacht-je-pakketje-op-dag ofzo ?
Die werkt bij de Burger King en noemt het omroepen van een "whopper kaas" van zijn collega's "skaipen"quote:
Die heb ik al gedraaid en dat heb ik al gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef utopie het volgende:
deze vroeg ik heul niet aan, ik vroeg die ene aan
I know..quote:
ja sorry was niet van plan om te slapen rond die tijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie nog komt![]()
Maareh, volgende keer even melden.
Deze is ook leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef utopie het volgende:
deze vroeg ik heul niet aan, ik vroeg die ene aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vraag het Koelkast gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef dragems het volgende:
[..]
ja sorry was niet van plan om te slapen rond die tijd
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb vraag het Koelkast gedaan
En Daft Punk, Genesis en epische gitaarmuziek gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |