Vrienden van mij hadden laatst voor 'n vriendin een vibo gekocht van 0.75 euroquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef Nitrouz het volgende:
de dildo's zijn in de aanbieding bij de Blokker
Hmm ik heb maar 1 album met 9 nummersquote:
Op welke plaats sta ik op je toekomstige-echtgenoot-lijstje?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Op welke plaats sta ik op je toekomstige-echtgenoot-lijstje?
quote:
Wanneer je ook een screenshot maakt HIJ LACHT ALTIJDquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
Spaghettivreter![]()
![]()
Ik heb hem geprintscreend gewoon omdat zijn hoofd
Daaromquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer je ook een screenshot maakt HIJ LACHT ALTIJD
Scootersquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef Nitrouz het volgende:
Het was ijskoud op de scooter vanochtend.
Waar zie jij Spaghettivreter en bietsj dan?quote:
Eckte bazen hebben een scooter met beenverwarmingquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef Nitrouz het volgende:
Ik hoorde hun jinglesquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waar zie jij Spaghettivreter en bietsj dan?
Nee, ik heb ook geen idee waar ie isquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn jingle is nog niet af zeker Koelkast?
Awo broeder, jij blaast zeker die tantoeharde zip SP met roze top alles.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef Nitrouz het volgende:
Gilera Runners zijn wel hardquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een scooter met beenverwarming
SerieusGilera Runners hadden dat, toen ik nog op brommerleeftijd was
Sowiesoquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo broeder, jij blaast zeker die tantoeharde zip SP met roze top alles.
Yasuni C21, race ontsteking alles..
Ik had van mijn 16e tot mijn 18e een Runner met Darkdream cilinder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een scooter met beenverwarming
SerieusGilera Runners hadden dat, toen ik nog op brommerleeftijd was
Ik stuur hem binnenkort nog wel een keerquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen idee waar ie is
Aitquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
02.03.2011:
Chauffeur is onderweg !!!!!
!!!!!!!!!!
!!!
!!
!!
!
Speedfight is wel hardquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had een Peugeot Speedfight met 70cc en een Leo Vinci
1998 was het, een blauw/gele. Die was echt tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Speedfight is wel hardDie nieuwe niet..
Ik had zo'n Malossi 70cc en zo'n 17mm cabarateur ofzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had een Peugeot Speedfight met 70cc en een Leo Vinci
Waar ben jij zo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende keer moet je dit doen bij een winkel waar een FOK!ker is, die dan heel hard ONZIN RADIOOOOO op de achtergrond gaat schreeuwen bij de telefoon
Je bent niet zo goed met worsten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef sharr het volgende:
Hema![]()
![]()
![]()
* sharr heeft frustraties met ontslag enzo
Ik heb een aanrijding gehad (echt op het nippertje goed gegaan, auto tegen mijn uitlaat/spatbord) en een week later is de cilinder kromgetrokken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had zo'n Malossi 70cc en zo'n 17mm cabarateur ofzo.
Vet snelle Polini racekoppeling enzo
Ik zat elk weekend te klussen aan dat kut ding
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed met worsten?
Ok, dus ik bel HEMA Utrecht en jij gaat ONZINRADIO schreeuwenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu Utrecht, straks nog naar Den-Bosch, dan weer naar Hoorn
Nooit meer luisterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef sharr het volgende:
Volgens mij is 'die ene' wel één van de betere nummers van Skrillex
Mijn ouders waren van de week in '' Goeree-Overflakkee'' ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hendrikidoambacht, wie verzint zo'n naam?!
Ik dacht dat dat een carnavalsterm was om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn ouders waren van de week in '' Goeree-Overflakkee'' ..
En ja dat ligt in nederland..
Goeree-Overflakkee is een (voormalig) eiland in het zuidwesten van de Nederlandse provincie Zuid-Holland en bestaat uit de vier gemeenten Goedereede, Dirksland, Middelharnis en Oostflakkee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een carnavalsterm was om eerlijk te zijn
Utopie is terugquote:
Dat ken ik al zo lang dat het normaal klinktquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn ouders waren van de week in '' Goeree-Overflakkee'' ..
En ja dat ligt in nederland..
Het lukt me gewoon niet om dat uit te sprekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat ken ik al zo lang dat het normaal klinkt
Goidschalkoordsedijk is ook zo'n lekkere plaats.
Awo, wat is omhoog broeder!quote:
Zo praat ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
Popje FOK!t te veel![]()
Staat er "hoi liefjen" op het blaadje
en sluit af met "wut wut wut tot straks. kusjen"
Ik zeg gooitskalkoord ofzo. Geen idee. Ik kom er gewoon nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon niet om dat uit te spreken..
Bergen op Zoomquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik moet naar Bergen op Zoom![]()
Nou tot vanavond ben ik bang
laterquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik moet naar Bergen op Zoom![]()
Nou tot vanavond ben ik bang
Dan zit je hier ook te veelquote:
Nee ik moest de hond uitlaten en medicijnen innemen om 7 uur dus wakker wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef utopie het volgende:
[..]je moest vandaag vroeg uit bed toch
? of had je alleen vandaag school en nu vakantie ?
Haha, ik ben er laatst wel uit gestuurd bij bio om die reden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zit je hier ook te veel![]()
Naja als je iemand bij de kassa ziet staan die gaat betalen, je trekt de portemonnee uit zijn handen voor "pics van je dochter, wow, hier ga ik op fappen/soppen" dan FOK! je pas ècht te veel.
Hahaha auquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zit je hier ook te veel![]()
Naja als je iemand bij de kassa ziet staan die gaat betalen, je trekt de portemonnee uit zijn handen voor "pics van je dochter, wow, hier ga ik op fappen/soppen" dan FOK! je pas ècht te veel.
Haar oudste dochter is tevens wel leuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, ik ben er laatst wel uit gestuurd bij bio om die reden.
De docente had het over d'r dochters.. Dus ik roep keihard:
'' PICS VAN UW DOCHTERS!!! ''
en toen moest ik eruit..
ohh beterschapquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik moest de hond uitlaten en medicijnen innemen om 7 uur dus wakker worden
Doorkomende verstandskies?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
[..]
ohh beterschap
serieus, ik heb al 2 dagen last van mijn bek... achterin je bovenmond ongeveer naast de kiezen heb je 2 van die harde bultjes.... 1 daar van doet tering zeeralsof die ontstoken is ofzo. het lijkt mij dat het niet aan een kies kan liggen want die doet niet zeer, en die staat recht
iemand idee wat het kan zijn?
Het doet niet zeer, maar wel als ik mn mond open doe en als ik slik. alsof het een blauw plek is
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, ik ben er laatst wel uit gestuurd bij bio om die reden.
De docente had het over d'r dochters.. Dus ik roep keihard:
'' PICS VAN UW DOCHTERS!!! ''
en toen moest ik eruit..
Verstandskiezen komen door.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
[..]
ohh beterschap
serieus, ik heb al 2 dagen last van mijn bek... achterin je bovenmond ongeveer naast de kiezen heb je 2 van die harde bultjes.... 1 daar van doet tering zeeralsof die ontstoken is ofzo. het lijkt mij dat het niet aan een kies kan liggen want die doet niet zeer, en die staat recht
Het doet niet zeer, maar wel als ik mn mond open doe en als ik slik. alsof het een blauw plek is
Ontstoken tandvlees?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
[..]
ohh beterschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |