Yess! Ik heb d'rvoor moeten vechten, maar er is nog een beetje!quote:
Wat? IK HOOR DAAR NIET BIJquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[..]
ligt het aan mij of klinkt dit gewoon een beetje....
Ligt aan jou. Dit nummer is "die ene"quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[..]
ligt het aan mij of klinkt dit gewoon een beetje....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik krijg stiekem ook andere speeltjes, maar opdat ze niet worden gejat heb ik BUTTPLUGGEN - VOORZICHTIG op de doos laten zetten
Ah, ja ik ben radio-loos atm. Dus ik kon de link niet leggen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Dit nummer is "die ene"
wat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Tot zover je imitatie van gebruikersnaamhier?
Wat is 'ie toch multicultureelquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ah, ja ik ben radio-loos atm. Dus ik kon de link niet leggen!
Tut mir leid!
Maar dat past er toch nooit in?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
Nog maar een keer spammen:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Komt een dezer dagen binnen
I wanna know your namequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Wat kan je daar mee ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
quote:
Sowieso dure dingen via TNT versturenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn nieuwe speeltje ligt nog steeds op het sorteer centrum en nog niet op het distributiecentrum
Alhoewel de postbode hier altijd pas om 4 uur langs komt, denk ik toch dat het pas morgen wordt dat het bezorgd wordt.
Terwijl ik 16 februari besteld en betaald heb
Serieus, nooit meer daar iets bestellen t.w.v. zoveel geld...
Waarom zou jequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef mc-Piel het volgende:
Zo terug,
Pieloes gaat even een broek aantrekken!
Bovenste is om te mixen, dan werkt het zeg maar als 2 platenspelers, zo moet je het zien. En dan met knopjes om te bedienen ipv een muis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat kan je daar mee ?
En is het voor in de studio ?
Of voor thuis?
Ok, omdat je erop staat laat ik hem dan wel uitquote:
Tja, staat dit er bij hehquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sowieso dure dingen via TNT versturen
Dan heeft de verzender een probleemquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tja, staat dit er bij heh:
Product: Verhoogd Aansprakelijk Zending
Verzekerd: 1000.00
Terwijl het een stuk meer dan ¤1.000,- is
Wat als het dan kapot gaat of kwijt raakt ?
Moet ik het dan betalen of de winkel die het verstuurd heeft ?
Awo broeder, moet jij nog die rambo nivvi kopen?quote:
Starry Eyed is wel leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
Ellie Goulding is ongelooflijk rustige muziek
watwat? ellie goulding nu?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
Ellie Goulding is ongelooflijk rustige muziek
Nee, dan staat er: chauffeur is onderwegquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
aan de andere kant, het ligt nu in het sorteercentrum, maar is al sinds gisteravond gesorteerd.
Dus grote kans dat het nu al onderweg is naar het distributiecentrum in Hoorn en het vanmiddag geleverd wordt
Net geweest, voor jou.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
watwat? ellie goulding nu?
Met lights?
Ja. Net danquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
watwat? ellie goulding nu?
Met lights?
Die stap heb ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dan staat er: chauffeur is onderweg
Ik heb ook de timing van een aardbei hè..quote:
TNT isquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die stap heb ik niet
Ik heb maar 4 opties:
Bij TNT ontvangen Bij TNT gesorteerd Bij TNT distributie Aflevering
achjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb ook de timing van een aardbei hè..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |