Ik weet t niet meer precies maar het was best leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat zei je dan? Ja de leraar zat voor me en die keek me best vernietigend aan
Die leraar eet mij opquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe hem gewoon door de klas heen afspelen
Gezien ik niet naar voetbal kijk of luister en ook geen buurjochies heb die om 6:30 uur in de badkamer op hun vuvuzela gaan blazen heb ik er geen moeite meequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf het moment dat mn buurjochie elke ochtend om 6:30 uur in de badkamer op zn vuvuzela ging blazen vorige zomer heb ik zo'n hekel aan die dingen
Een maat van me sloeg voor de grap een keer tijdens het WK zo'n sletje op haar hoofd met zo'n ding, maar het kwam harder aan dan hij dachtquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf het moment dat mn buurjochie elke ochtend om 6:30 uur in de badkamer op zn vuvuzela ging blazen vorige zomer heb ik zo'n hekel aan die dingen
Zet maar afquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef mc-Piel het volgende:
Awo broederss!
Wie wil mijn daggoe uitlaten tussen nu en 30min dangz?
Dan kan ik terug m'n bedje in!
Dit vroeg vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef mc-Piel het volgende:
Awo broederss!
Wie wil mijn daggoe uitlaten tussen nu en 30min dangz?
Dan kan ik terug m'n bedje in!
Hij typt leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef djkoelkast het volgende:
Check die spuisels: Fotoboek van User
't is d'r wel een met een gebruiksaanwijzing.quote:
quote:
quote:
ligt het aan mij of klinkt dit gewoon een beetje....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |