quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Tering, die laatste kies is best scherp, vinger opengehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Niemand wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Biogarde het volgende:
Kan ze ook voorspellen welke dooie familieleden met me willen communiceren?
Wij hebben alleen van die saaie witte of nog erger, die rare kleur bruin. Ik wil een rozequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Pics van je pleistertje. Heb je een mooie roze met hartjes?
Die bruine zijn ranzig. Dat zijn van die pleisters die dan in het zwembad drijven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Wij hebben alleen van die saaie witte of nog erger, die rare kleur bruin. Ik wil een roze
Gatver ja preciesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die bruine zijn ranzig. Dat zijn van die pleisters die dan in het zwembad drijven.
Ik sprong een keer in een zwembad vol Tena lady. Wat bleek, was ik bij m'n oma in bad gesprongen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die bruine zijn ranzig. Dat zijn van die pleisters die dan in het zwembad drijven.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik sprong een keer in een zwembad vol Tena lady. Wat bleek, was ik bij m'n oma in bad gesprongen.
Held.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik sprong een keer in een zwembad vol Tena lady. Wat bleek, was ik bij m'n oma in bad gesprongen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |