quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Slotje zeggen aan het eind van een discussie
Ik heb d'r 16, dus je hebt nog even te gaan!quote:
ze zijn al doorgekomen en ik voel me niet alsof ik ziek ga worden. als ik ''gaap'' of slik voel ik wel een druk erop. maar aan de verstandskies ligt het zeker niet... het is gewoon bot wat bij de bouw van je mond hoortquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verstandskiezen komen door.
Dit ga je de komende 10 jaar houden, elke 3 maanden komt het terug en duurt een week ofzo en je voelt je alsof je ziek gaat worden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef sharr het volgende:
Midden in een spraakwaterval-aanval van een irritant persoon LAPO roepen helpt wel, ze stoppen gelijk met praten
Al door? Dat duurt jaaaaaaaaaaren he, tel maar eens goed hoe veel je er hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:02 schreef utopie het volgende:
[..]
ze zijn al doorgekomen en ik voel me niet alsof ik ziek ga worden. als ik ''gaap'' of slik voel ik wel een druk erop. maar aan de verstandskies ligt het zeker niet... het is gewoon bot wat bij de bouw van je mond hoort
kan je even die ene doen?
''tel maar eens goed hoeveel je er hebt'' ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al door? Dat duurt jaaaaaaaaaaren he, tel maar eens goed hoe veel je er hebt.
Die ene heb ik al gedraaid.
Ik weet welke je bedoeltquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:05 schreef utopie het volgende:
[..]
''tel maar eens goed hoeveel je er hebt'' ?
nee maar de tandarts zij dat het verstandskiezen zijn... en ze zijn ongeveer voor de helft uitgekomen numaar het gaat niet om de plek bij het tandvlees of de kies zelf, maar meer op het gehemelte waar 2 van die harde bobbels aan beide kanten zitten..... voel maar eens
_! beetje achterin.
jij hebt die ronde bobbeltjes ook tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt![]()
Dan weet ik het ook niet.
Ja, laatste kies, dan een "gat" en dan een bobbeltjequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef utopie het volgende:
[..]
jij hebt die ronde bobbeltjes ook toch?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef utopie het volgende:
[..]
jij hebt die ronde bobbeltjes ook toch?
Streep gewoon van te voren alles al weg, lekker rustig dagjequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ook een todo lijstje, maar heb nergens zin in
serieusquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Tering, die laatste kies is best scherp, vinger opengehaald
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Zenuw van je verstandskies?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef utopie het volgende:
nou.. dat bult botje, als ik daarop druk doet het tan2 zeermisschien dat ik eraan gestoten heb tijdens het eten ofzo
serieusquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Godverdomme Sharr.. ik ben 5 minuten weg en gelijk verwondt jij jezelf alweerquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
-tquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Godverdomme Sharr.. ik ben 5 minuten weg en gelijk verwondt jij jezelf alweer!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tevens, dit verzacht de pijn wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heel makkelijk ezelsbruggetje: maak overal neuk vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nederlandse taalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Thanks!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heel makkelijk ezelsbruggetje: maak overal neuk van
"en gelijk neukt jij jezelf alweer"
of
"en gelijk neuk jij jezelf alweer"
Geen t, dus verwond, zonder t.
Goed ezelsbruggetje, die ga ik opschrijven bij m'n nederlandstoetsquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heel makkelijk ezelsbruggetje: maak overal neuk van
"en gelijk neukt jij jezelf alweer"
of
"en gelijk neuk jij jezelf alweer"
Geen t, dus verwond, zonder t.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nederlandse taal..
Ik kan beter alles in het engels typen en het dan in google translate gooien.
TevensMaar het zou wel "jij wordt verwond" zijn, dus het klopt dat er een t bij kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij neukt verwondquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar het zou wel "jij wordt verwond" zijn, dus het klopt dat er een t bij kan
Sharr verwardtdt mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar het zou wel "jij wordt verwond" zijn, dus het klopt dat er een t bij kan
Oja, stam plus T .. stam is met dquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij neukt verwond
dus inderdaad +t
Inderdaadtquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij neukt verwond
dus inderdaad +t
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neuk jou heel nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verwarren > verwar
Sharr neukt mij >> Sharr verwart mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |