Er wordt niet meer geneukt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt niet meer gerookt. Vanaf heden.
Slecht voor je. Zonder roken meer geur, smaak en conditiequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Er wordt niet meer geneukt.
HET KLOPT.
Waarom niet eigenlijk
Mensen die roken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt niet meer gerookt. Vanaf heden.
er word nog steeds geneuktquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Er wordt niet meer geneukt.
HET KLOPT.
Waarom niet eigenlijk
mensen die mij slaanquote:
mensen de post bezorgen....................... he postquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mensen die aan 1 klap niet genoeg hebben____!!
niettus. mag geeneens aan de de staf van mono zittenquote:
Niet als ik daar op zit nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef dragems het volgende:
[..]
niettus. mag geeneens aan de de staf van mono zitten
Die op dat moment in de billen van Myra pronkte. Dan mag dat niet nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef dragems het volgende:
[..]
niettus. mag geeneens aan de de staf van mono zitten
MSN mij het nummer van je moeder nog even doorquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef utopie het volgende:
ik ga even wat jailbait bekijken
groetjens
ik was eerstquote:
aaah kut ja das waarquote:
Het is woonT, of uitgewoonD.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef dragems het volgende:
blijkbaar woond de manager van kpn ook in mijn huis
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef sharr het volgende:
De bel ging maar ik stond in mijn ondergoed, nu ligt het bij de buren.
<insert FFFFUUUU plaatje>
ik pakte hem voor ragboerquote:
Woond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef dragems het volgende:
blijkbaar woond de manager van kpn ook in mijn huis
pics van je ondergoedquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef sharr het volgende:
De bel ging maar ik stond in mijn ondergoed, nu ligt het bij de buren.
<insert FFFFUUUU plaatje>
Fouter kan niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Woond.
Ik weet niet eens zeker of het wel echt fout is, want ik ben een grammaticale amateur, maar het ziet er gewoon fout uit.
ik heb er een verklaring voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Woond.
Ik weet niet eens zeker of het wel echt fout is, want ik ben een grammaticale amateur, maar het ziet er gewoon fout uit.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Woond.
Is Sharr stuk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles. Verder niets.
En sharr in ondergoed en een bloedende vinger.
H&Mquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef utopie het volgende:
[..]! serieus
![]()
@sharr, wat heb je besteld?
Ja ik heb geen Koelkast thuisquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en dan H&M bestellen
Ik bestel voor Popje bij de nextdirect of 7trends
yupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |