ik had heel even het idee dat iedereen zat te wachten met posten tot ik 'm zou dichtgooien en dl 750 zou openenquote:
ik gun MP een bevalling die zó soepel verloopt dat we voor 'n datumtweeling gaan, waarbij zij de oudste mag hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef danic het volgende:
Dit wordt jouw topic DJMO (maar misschien wil je em delen met MP, die is er ook wel aan toe)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef MamaPurk het volgende:
Dank je wel kaatjejannieen ik loop morgen pas een week over dus dat valt nog mee met hoeveel jij hebt overgelopen! Zo kan ik het ook bekijken, het kan altijd erger..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:36 schreef Juud79 het volgende:
TM, zie je op tegen evt eerder inleiden? Of heb je zoiets van, dan is ze er fijn wat eerder en die inleiding neem ik op de koop toe?
Je begrijpt hoe ik er over zou denken.![]()
Het is ook maar net hoe je overtijd loopt. Ik ben uiteindelijk 4 dagen na de uitgerekende datum bevallen. Op papier valt dat mee, maar ik zat er zo doorheen vanwege de slopende maanden die eraan voorafgingen. En inderdaad, je bent het allemaal zo vergeten. Laat d'r maar snel komen, dan kun je ook snel aan het vergeten beginnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef MamaPurk het volgende:
Dank je wel kaatjejannieen ik loop morgen pas een week over dus dat valt nog mee met hoeveel jij hebt overgelopen! Zo kan ik het ook bekijken, het kan altijd erger..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Aventura het volgende:
Ik ga de 24ste naar Triggerfinger in Tivoli. Zou baby het leuk vinden?
ik heb zelf wel zin maar het lijkt me wel zwaar.
Jups, ik was ook een van de Noorderlingen. Woon nu iets zuidelijker, maar nog steeds boven jouw woonplaats.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
laiveneertiekje; heb ik ook met jou gepost in dieet en slank dan??
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar wie boembaa nou is, komt die binnenkort eens uit de kast?
De laatste weken gaat het meestal hardquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:33 schreef Aventura het volgende:
Dikkies![]()
Vriend zegt steeds dat ik te weinig aankom. Ik vind het wel meevallen. Zit nu op 5 kilo erbij. Denk dat ik nu nog wel een spurt maak, maar het blijft wel binnen de perken vermoed ik.
Ik had dat op de huishoudbeurs, we liepen op een gang naar de andere hallen, en ik zag mijn spiegelbeeld in de ramen, schrok me te pletter hahaha. Voelde mij echt een walvis LOLquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
De laatste weken gaat het meestal hard
Das tenminste mijn ervaring. Schrok me kapot gister in de spiegel
Ik kwam gister van de wc af op mijn werk. En die spiegel loopt zeg maar tot je kont. Thuis heb ik alleen spiegels van t gezicht (en dat vind ik al geen fraai gezichtquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:19 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik had dat op de huishoudbeurs, we liepen op een gang naar de andere hallen, en ik zag mijn spiegelbeeld in de ramen, schrok me te pletter hahaha. Voelde mij echt een walvis LOL
Ze zeggen het, en bij mij was het ook zo: na 20 weken gaat het opeens hard qua groei van je buik.
Is een koosnaampje hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:33 schreef Aventura het volgende:
Dikkies![]()
Vriend zegt steeds dat ik te weinig aankom. Ik vind het wel meevallen. Zit nu op 5 kilo erbij. Denk dat ik nu nog wel een spurt maak, maar het blijft wel binnen de perken vermoed ik.
oh das een goeie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef Vanyel het volgende:
Je gaat ook de evt hechtingen op de foto zetten?
Veeg me opquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das een goeie!
ik kan van allebei de kinders wel stukjes hechtdraad in het foto-album plakken![]()
Alleen achteraf had dat enkel met de eerste bevalling gekund. Deze bevalling ging zo snel dat er niet tegenop te fotograferen was geweest en een volgende krijg ik vast achter me aan gedragen bij de albert heijn... "mevrouw u vergeet iets!"
Kortom, achteraf had ik heel graag bij de eerste bevalling zo'n fotoserie laten maken. Maarja. achteraf is makkelijk lullen
Als er echt iets is wat ik niet moet eten, dan is het frituur. Dan heb ik gelijk na het eten last van zuurbranden. Ook koffie moet veel melk doorheen wil ik het kunnen drinken. Sap met sinaasappel erin zorgt voor zuur. 's Avonds na 20.30 nog iets eten is minimaal twee rennies voordat ik kan gaan liggen in bed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef Cyntiaa het volgende:
F_R, als het toevallig een patatje is die er wel in gaat dan heb je in ieder geval iets gegeten, toch? In het begin toen ik veel last had van maagzuur en amper trek had in eten nam ik gewoon af en toe een patatjeNa mijn 2 daagjes griep heb ik ook weer last van zuur dus vanavond staat er een patatje op het menu
![]()
Of met mij, ik fok tijdens werktijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef -Nienna- het volgende:
Vanavond is het vast weer drukker in dit topic MP, nu moet je het doen met de verlofdames en degenen die toevallig vrij zijn....dan gaat het niet zo hard.
Maar het topic is vast wel vol voor je bavalt
Dus dat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Of met mij, ik fok tijdens werktijd
Ik wens je alvast heel veel succes voor morgen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef MamaPurk het volgende:
Ja ik ben ook al de hele dag nieuwsgierig!!!
En danic is ook een beetje dom he op je knietjes de hortensia's bijwerken..
Wij eten nu zo lekker bij mijn ouders dan leg ik mijn moppie hier nog zelf op bed en dan naar huis, lekker slapen en morgen maar eens horen wat de gyn te zeggen heeft, begin het steeds spannender te vinden... Maar een nieuwe Keizersnee begint ook steeds meer door mijn hoofd te spoken..
Had ik wel gewild, maar niet gedaan, ik ben er onverwacht al eerder er uit gerold en had toen ook even geen behoefte terug te gaan voor afscheid, het was op dat moment nogal stressvol op mijn werk...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef danic het volgende:
Goh ik ben wel lekker aan het posten vandaag, maar heb nog een vraagje aan de mensen die al met verlof zijn:
hebben jullie nog wat bijzonders gedaan met je (voorlopig) laatste werkdag. Trakteren ofzo?
ik weet t al, beeb nummer 3 heet vast JJJquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze komt het vast heel snel melden zelf! DJMO dus.
haha , hij was al vrij snel ontkreukt idd. Ook even lange vingers jup maar hij is wel een stuk donkerder dan Jan hoor, hij lijkt echt op z'n vader, waar Jan meer mijn trekken heeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Kleurdoos het volgende:
een PVV stemmertje in de dop en nog blond ooknah grapje
Wat is ie mooi roze en ontkreukt! En ook zulke lange vingers als Jan eh?
Dat wordt dan eens tijd hequote:
ik hoor/lees goeie dingen over curanol http://www.curanol.nl/quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef wickie het volgende:
MP heel erg veel succes met de afspraak morgen![]()
DJMO, nogmaals gefeliciteerd, wat een mooi propje heb je gebakken![]()
Danic, ik heb de vorige keer taart getrakteerd op mijn laatste werkdag, voor de rest gewoon gewerkt. Ik kreeg op het einde van de dag een klein presentje toen.
Ik heb nog steeds hardnekkige obstipatie, wordt er wat moedeloos van, de aambei groeit en groeit![]()
Iemand tips wat hiertegen te doen? Iets met vezelzakjes misschien?
Mijn VK raadde aan om neusspray (xylometazoline) te spuiten op je aambeien. Slinken ze van. En het werkt ook nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef wickie het volgende:
Danic, dank voor je post. Het doet bij mij ook geen pijn, het jeukt alleen. Hij komt alleen nu elke keer weer naar buiten zetten met de moeilijke ontlasting. Dus tussendoor is het niet echt een probleem (alleen jeuk dan). Volgens de kraamverzorgster na de bevalling van Mette, is het een kleintje, eentje waarvan je in de regel geen last hebt. Ook nooit gehad dus, tot nu dan.
Ik ben gewoon bang dat na een hele zwangerschap obstipatie en dan ook nog de bevalling dat ik wel met een probleemgeval blijf zitten die dan eventueel operatief verwijderd moet worden. Nachtmerrie, nachtmerrie...
Dus liever nu gelijk het probleem aanpakken en erger voorkomen.
Ik ga lactulose proberen en blijf smeren, kijken of dat gaat helpen.
Dat heb ik in het begin ook gehad. Vooral vieze parfum of zweetlucht oid, ik heb nooit overgegeven tijdens mijn zwangerschap, maar kon daar toch flink weeig van worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:18 schreef Susie het volgende:
Veel plezier Cyntiaa!
Ik had gisteren mijn eerste vlaag van misselijkheid. Waarom doen mannen ook zoveel parfum op dat de hele trein ernaar ruikt?Yak, werd er echt niet goed van zeg...
Ook leuk: kijken hoe lang het duurt. Met Alexa was ik ook met carnaval zwanger, zat de hele avond aan de ijsthee terwijl ik dat normaal nooooooit zou doen. Pas om half een had iemand het lef wat te vragen, terwijl je het af kon lezen van elk gezicht heel de avondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef Susie het volgende:
Moeten we dit topic niet volmaken, zodat MP haar eigen topic heeft?![]()
En idd, dat bedoel Juud; weeig. blegh.
Vanavond ga ik het alvast 3 vriendinnen vertellen! Zij gaan er echt niet intrappen dat ik geen biertje neem en ik wil ze ook niet in maling nemen. Vind het zo leuk om het te vertellen!
Haha, dat is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ook leuk: kijken hoe lang het duurt. Met Alexa was ik ook met carnaval zwanger, zat de hele avond aan de ijsthee terwijl ik dat normaal nooooooit zou doen. Pas om half een had iemand het lef wat te vragen, terwijl je het af kon lezen van elk gezicht heel de avond
Dat is het ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Susie het volgende:
En... ik vind het superleuk om te vertellen vanavond!
Placenta wilde er niet uit. Is operatief verwijderd dus moeder en zoon liggen nog in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Chooselife! Gefeliciteerd!!!!!! Mooie naam en datum ook! Alles goed gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |