abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:50:19 #151
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93581798
Oh, echt, meer mensen met gekrompen buiken! :D

MP, sta je in het buikentopic? Nu wel elke dag een foto maken he? Nu kan het echt snel gaan ineens! Ik hoop het voor je en ik hoop niet dat ze je het weekend nog door laten lopen! :*
3!
pi_93581938
Nee ik sta niet in het buikentopic en nee maak niet elke dag een foto, ik heb een leuke foto van Jaël en mijn buik en de rest van de foto's vind ik zo stom :P Maar ik zei al tegen mijn mannetje dat hij eigenlijk nu nog wel eeven een mooie foto moet maken (zijn hobby is fotografie)!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:58:48 #153
95408 Incantrix
pi_93582019
Jah, wel doen toch? Is leuk, ik vind dat nu echt leuk om terug te zien (zelfs met mijn fotohoofd erboven ;))
3!
pi_93582094
Nou juist mijn hoofd niet :P Ik sta latijd stom op foto's :P
Dus er meot er maar eentje gemaakt zonde rmijn hoofd en dan kijk ik wel even of ik die kan posten in het buikentopic :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:03:34 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93582124
Oh wel doen mamapurk. als je weer zonder hormonen bent koester je die foto's ik heb van mijn laatste zwangerschap maar één foto en dat vind ik zo stom.Net of ik nooit zwanger was ofzo. Mijn zoon kan wel denken dat ik niet blij was ofzo. :'(

ook helemaal geen kind met buikfoto's trouwens, maar daar hecht ik ook niet zo aan. Want die oudsten die hebben het er maar mee te doen hè. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:07:36 #156
95408 Incantrix
pi_93582222
MP, dat is wat ik bedoel met mijn fotohoofd: zodra er een camera in beeld komt trekt mijn kaak scheef, heb ik ineens 3 onderkinnen en gaan mijn ogen dicht :')
3!
pi_93583869
Ik ga die van mij met Jaël wel even in het buikentopic showen, maar das al een paar weken geleden. En ik loop nu zo ver over dat ik inderdaad vind dat het op de foto moet, die kleine mag straks best weten wat ze mij heeft aangedaan :P
pi_93584161
Je gaat ook de evt hechtingen op de foto zetten? :s)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_93584190
Ik krijg geen hechtingen joh, ik poep dat kind er gewoon probleemloos uit ;) :Y
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:54:01 #160
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93585719
DJMO, proficiat!! Hoe gaat het? Heeft Jan zijn broertje al ontmoet?

MP, kom op!! :% :% Het volgende topic is voor jou dan :)

Aventura, veel plezier hihi. Jeetjejom, knap dat je het vol hield! Ik ben vorige keer 2 keer een concert geweest, maar ik voelde me niet op mijn gemak met mijn dikke buik. Was ook beetje bang dat mensen er tegenaan zouden walsen enzo. Nu zou ik het niet meer doen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_93586276
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef Vanyel het volgende:
Je gaat ook de evt hechtingen op de foto zetten? :s)
oh das een goeie!
ik kan van allebei de kinders wel stukjes hechtdraad in het foto-album plakken O+ :')

MP doen hoor die foto's! Wat debuuf zegt :Y

Ik had zelf echt enorm graag foto's van de bevalling gehad,. niet van die ranzige door papa gemaakte "kijk het hoofdje staat" foto's maar zoals die ene reportage zeg maar.
Alleen achteraf had dat enkel met de eerste bevalling gekund. Deze bevalling ging zo snel dat er niet tegenop te fotograferen was geweest en een volgende krijg ik vast achter me aan gedragen bij de albert heijn... "mevrouw u vergeet iets!" :')
Kortom, achteraf had ik heel graag bij de eerste bevalling zo'n fotoserie laten maken. Maarja. achteraf is makkelijk lullen :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93586381
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 12:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh das een goeie!
ik kan van allebei de kinders wel stukjes hechtdraad in het foto-album plakken O+ :')

Alleen achteraf had dat enkel met de eerste bevalling gekund. Deze bevalling ging zo snel dat er niet tegenop te fotograferen was geweest en een volgende krijg ik vast achter me aan gedragen bij de albert heijn... "mevrouw u vergeet iets!" :')
Kortom, achteraf had ik heel graag bij de eerste bevalling zo'n fotoserie laten maken. Maarja. achteraf is makkelijk lullen :P
Veeg me op :'( _O-
pi_93587672
Leuk getypt Huup. Maar jullie willen dus nog een 3e?

Ik was afgevallen dat zat er weer bij zo'n 5 kilo en nu ben ik weer 2kilo afgevallen. Ik ben benieuwd waar ik ga eindigen.

En als we allemaal even doorposten krijgt MP haar eigen beval topic.
pi_93588150
Vooralsnog is het rustig bij MP, die kleine lijkt niet veel haast te hebben. Het is ook vreselijk koud natuurlijk buiten! Nu lekker even bij mijn ouders, daar laten we die andere kleine achter, die gaat hier lekker slapen omdat wij morgen al om 8.30 in het ziekenhuis moeten zijn bij de gyn!

Balen zeg FR dat je weer bent afgevallen.

En Huup echt waar hal je het vandaan _O-
pi_93589329
Ze helpen niet echt mee het topic voor je vol te posten MP
Ik heb vanavond een afspraak bij de VK en morgen bij de gyn het is babyweek
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:34:54 #166
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93589416
Mhuhuhaahhaah huup
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93589520
Haha Huup, ik zie het zo voor me.

Hier ook weinig buikfoto's, ik sta er gewoonweg niet bij stil om ze te maken. Het wordt wel weer eens tijd.

F-R, hier nog eentje die nog niks is aangekomen hoor...begin van de zwangerschap 5 kilo verloren door ziek zijn en veel spugen...inmiddels is daar heel langzaam 3 kilo weer bijgekomen, dus ik sta ook nog steeds op -2 kilo en ben alweer 35 weken zwanger.
Verloskundige zei de vorige keer ook dat je zo goed mijn meisje kunt voelen aan de buitenkant omdat ik amper vet op de buik heb...dat is sinds mijn 16e dan voor het eerst dat ik dat hoor ;)
pi_93589709
Ik sta inmiddels wel in de plus
Maar wat ik binnen hou is meestal slecht eten.
En nu ik probeer gezond te blijven eten val ik dus weer af.
Een beetje dubbel gevoel geeft het mij.
pi_93589971
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb ook heel lang gedacht: dit kan toch nooit goed zijn....niets aankomen in een zwangerschap. Maar mijn VK heeft me langzamerhand overtuigd...ik hoef me niet druk te maken...Mijn meiske doet het hartstikke goed, ligt keurig op het gemiddelde van de curves en zolang ik er persoonlijk geen last van heb, is er dus niks aan de hand.

Gewoon doen waar jij je op dit moment goed bij voelt en als slecht eten er beter in gaat dan gezond...so be it.
pi_93590061
Ik probeer gewoon te mixen.
Ik beweeg nu natuurlijk ook niet zoveel dus echt honger heb ik ook niet.
pi_93590183
F_R, als het toevallig een patatje is die er wel in gaat dan heb je in ieder geval iets gegeten, toch? In het begin toen ik veel last had van maagzuur en amper trek had in eten nam ik gewoon af en toe een patatje ;) Na mijn 2 daagjes griep heb ik ook weer last van zuur dus vanavond staat er een patatje op het menu :Y)
pi_93590547
Ik eet alles in kleine porties omdat er een kontje tegen mijn maag ligt :P
Verder ben ik deze zwangerschap meer aaangekomen dan de vorige, komt denk ik omdat ik deze keer niet zo misselijk ben geweest aan het begin, dus ik ben niet eerst de min in gegaan deze keer!
En dit topic komt wel vol toch meiden voor ik beval :P Ik voel nog niets dus ze zal er niet voor morgenochtend vroeg zijn denk ik zomaar!!

En FR als ongezond wel binnen blijft dan zou ik voor ongezond gaan hoor!
pi_93590696
Ik zit nu op ongeveer 5 kilo, en probeer me er niet te druk om te maken.
En ik vind het nu ook wel leuk, ik voel uk ook al erg goed aan de buitenkant.

Toen ik net in bed lag voelde ik gewoon helemaal een handje/voetje langsschuiven, en dat is toch ook wel heel bijzonder...

Ik kan weer iets meer eten dan eerder, en gelukkig is na de chinees van 2 weken geleden het maagzuur ook weer wat minder geworden...
pi_93590755
Vanavond is het vast weer drukker in dit topic MP, nu moet je het doen met de verlofdames en degenen die toevallig vrij zijn....dan gaat het niet zo hard.
Maar het topic is vast wel vol voor je bavalt ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:10:55 #175
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93590838
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef Cyntiaa het volgende:
F_R, als het toevallig een patatje is die er wel in gaat dan heb je in ieder geval iets gegeten, toch? In het begin toen ik veel last had van maagzuur en amper trek had in eten nam ik gewoon af en toe een patatje ;) Na mijn 2 daagjes griep heb ik ook weer last van zuur dus vanavond staat er een patatje op het menu :Y)
Als er echt iets is wat ik niet moet eten, dan is het frituur. Dan heb ik gelijk na het eten last van zuurbranden. Ook koffie moet veel melk doorheen wil ik het kunnen drinken. Sap met sinaasappel erin zorgt voor zuur. 's Avonds na 20.30 nog iets eten is minimaal twee rennies voordat ik kan gaan liggen in bed.

Maar ach, ik heb niets te klagen verder, het begint wat zwaarder te worden allemaal, maar dat is niet zo gek. Mijn rug begin ik ook meer te voelen, maar niets wat een beetje olie van Weleda en een massage van manlief niet kan oplossen. Geen last van vocht nog *klopt af*. En met de pillen en pufjes is de hooikoorts redelijk onder controle.

Ik ben inmiddels een kilo of 5/6 zwaarder dan voor de zwangerschap. Met 27 weken is dat redelijk netjes volgens mij. Ik probeer nog steeds op te letten wat ik eet, maar heb ook gewoon meer honger zo nu en dan. 's Ochtends vaak een flinke kom brinta of yoghurt met muesli en fruit. Tussen de middag drie boterhammen. 's Avond een flink bord warm eten en een toetje en tussendoor overdag een plakje ontbijtkoek of een koekje bij de koffie.
Ik hoop dat het binnen de perken zal blijven, want ik wil niet dat er kilo's blijven plakken na de bevalling, maar te weinig eten doe ik ook zeker niet, het meisje moet wel goed kunnen groeien en ik luister gewoon goed naar mijn lijf.

*Ik vind het nog steeds zo snel voorbij gaan allemaal, nog maar een week of 12 en dan is ons meisje er.....
pi_93590848
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef -Nienna- het volgende:
Vanavond is het vast weer drukker in dit topic MP, nu moet je het doen met de verlofdames en degenen die toevallig vrij zijn....dan gaat het niet zo hard.
Maar het topic is vast wel vol voor je bavalt ;)
Of met mij, ik fok tijdens werktijd :D
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:11:46 #177
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93590878
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Of met mij, ik fok tijdens werktijd :D
Dus dat! ;) :)
pi_93591438
Ik kom hier na werktijd en op mijn vrije dagen... Op mijn werk heb ik er gewoonweg geen tijd voor...
Ik had eigenlijk een studiemiddag, maar die heb ik afgezegd, ik ben gewoon kapot nu..
En in dat opzicht duurt het nog lang tot eind april, maar aan de andere kant, het is al maart, dus het is straks waarschijnlijk zo voorbij..
pi_93591935
Zal ik dan nog even de andere kant van het gewicht belichten.
Ik ben nu ruim 31 weken zwanger en inmiddels 13 kg aangekomen. Tja, heb toch al aanleg om aan te komen en heb mijn weegschaal nodig om te zorgen dat ik niet aankom normaal. Dus als ik zie dat ik wat aangekomen ben, dan let ik de dagen erna goed op om weer op niveau te komen.
Maar nu weet ik gewoon niet wat door mijn zwangerschap komt en wat mijn eigen schuld is. Ik let wel op en het gaat gelukkig een stuk minder hard dan in het begin.
Ik wil iig onder de 20kg blijven, en ik denk dat dat wel moet lukken. Als ik uitga van een pond per week, zou er nog zo'n 4,5 kg bij komen dus dan is die missie geslaagd.
En zodra ik na de bevalling me er goed genoeg voor voel, pak ik mijn grote vriendin Sonja er weer bij!
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:44:50 #180
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93592261
Ik vind Sonja echt onmenselijk. Dat is structureel te weinig eten en zo afvallen, met als risico dat geen mens het eeuwig kan volhouden, ermee stopt, en meer aankomt dan er vanaf is gegaan. En al haar light producten, met veelal zoetstoffen zijn al helemaal niet gezond.

Ik geloof meer in gevarieerd en gezond eten, met zoveel mogelijk pure producten en zo weinig mogelijk uit pakjes. Goed letten op suikers en de juiste vetten kiezen.

Ik heb ook aanleg om te zwaar te worden/blijven en 'ik haat sporten'. En dat zou ik nu juist moeten doen om altijd een gezond gewicht te hebben. Zonder sporten ben ik standaard een kilo of 8/10 te zwaar, BMI van 28. Maar ja, ik eet dus gezond, drink nauwelijks (nu helemaal niet) en rook ook niet. Dus ik ben maar gewoon blij met hoe ik ben en hoop dat ik nu niet bizar veel ga aankomen, maar daar doe je vrij weinig aan, hoe verder je in je zwangerschap komt merk ik. Alsof je lijf alles opzuigt en vasthoudt. }:|
pi_93592462
Ik beweeg gewoon veel minder en dat merk ik wel.
Eerst fietste ik naar de winkel nu gaat vriend met de auto mee.
En niemand is hetzelfde dus de een komt veel meer aan de ander al eten ze hetzelfde.
Het ene kind weegt meer dan de andere.
pi_93592782
Ja idd, het merendeel zit ook echt in mijn buik haha. Voor de rest is mijn figuur aardig hetzelfde gebleven. Je begint ook nu pas vanaf de achterkant te zien dat ik zwanger ben. Ik draag mijn buik behoorlijk recht naar voren, dus ben blij dat ik mijn taille nog aardig heb.
En sonja doe ik ook niet lekker hoor Juud. Ik pas alles toe op een menselijke situatie. Hoewel ik de hoeveelheid die je mag eten, best mee vindt vallen. Neemt niet weg dat ik best wel eens een eierkoek extra neem of bv een appel. Maar dat kan ook makkelijk.
En verder ben ik denk ik een beetje hetzelfde als jij Juud: heb aanleg, 'haat' sporten (behalve de badminton, maar ja dat is voor afvallen niet de meest functionele sport), eet gezond, drink zelden en rook niet.
Tja dan kan je weinig meer doen volgens mij. Ik zit er ook niet zo meer mee als een tijdje terug. Ik zie wel wat er de laatste weken gebeurd en daarna wil ik gewoon zorgen dat ik weer bij mijn startgewicht terugkom. Er mag van mij niets blijven hangen (letterlijk en figuurlijk :P ).
pi_93593358
Ik heb ook aanleg en ik ben ook te zwaar, mijn BMI zit zelfs rond de 35, dus echt flink te zwaar.. Maar voel me er niet verkeerd bij, en tijdens de zwangerschap niet echt moeite om weinig aan te komen. de vorige keer was ik aan het eind 6 kilo aangekomen en nu zit ik rond de 10, ik vind dat best netjes. Na de bevalling wil ik er wel weer om denken en proberen wat af te vallen, maar das iets waar ik nu echt niet mee bezig ben!
pi_93593571
Nou MP, dat is toch harstikke netjes! Je bent helemaal niet veel aangekomen. Lijkt me heerlijk.
Mijn BMI was altijd wel goed, maar voor mezelf wilde ik er een paar kg af hebben, zodat ik wat lekkerder in mijn vel zit. Gezondheidstechnisch dus geen vereiste.
Ik wil na de bevalling terug naar mijn startgewicht, maar liever nog iets lager. Toen ik zwanger bleek te zijn was ik ook net begonnen met afvallen, maar daar moest ik uiteraard mee stoppen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:30:51 #185
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93594002
@Danic, bij mij zijn het boobies en een beetje op de heupen, maar ook voornamelijk mijn flinke buik.

Volgens mij heb ik best veel vruchtwater, volgende week maar eens navragen op controle. Ik kan ook soms billen of een hoofd voelen, maar echt contouren of een arm of voet voel ik 'nog' niet. Ik zie wel geregeld een schop, dan veert mijn buikwand op en neer.
Ook als ik in bed op mijn rug lig is mijn buik ineens 'huge' sinds een week of twee. Ik kan nu ook absoluut niet meer op mijn buik liggen of steunen. Als manlief wil/moet masseren dan leg ik een kussen onder mijn heupen en onder mijn hoofd, het overige deel van mijn lijf 'hangt' er dan tussenin. :D
pi_93594154
Bij mij precies zo Juud :Y

En masseren, tja......
Ik ga binnenkort een keertje zwangerschapsmassage boeken bij een gediplomeerde masseur. Want die vriend van mij....of hij het nou echt niet kan, of doet alsof zodat hij niet hoeft o|O . In al die 11 jaar ben ik er nog steeds niet achter, maar ik vraag er iig niet meer om.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:43:53 #187
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93594524
Oeh, dat lijkt me ook fijn een prof massage, manlief doet mijn rug van onder tot boven, flink warmwrijven en hier en daar op wat plekken goed masseren. De olie van Weleda doet de rest van het werk, mocht het nog erger worden dan ga ik wel naar een fysio, maar nu helpt dit, 2 a 3 keer per week nog voldoende.

Ik merk ook echt sinds vorige week dat mijn rugspieren beginnen te zeuren als ik een poos wat in de keuken sta te doen of bijv te strijken, dan moeten ze toch de voorkant in balans houden en dat wordt vrij zwaar. :)
pi_93594648
Ja ik ken dat.
Ik heb al een hele tijd last van mijn rug/bekken, maar gaat eigenlijk nu weer de goeie kant op.
Dus ik net doodleuk: ach, tis lekker weer, ik ga even de hortensia's in de tuin snoeien. Klus van 10 minuten, kan makkelijk.
Ik kan nu nog niet fatsoenlijk lopen en ben al bijna 3 uur klaar |:(
Stom hè, zoiets simpels al even op je knieën zitten en die takken afknippen!
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:02:28 #189
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_93595261
*O* DJMO + man + grote broer Jan: gefeliciteerd *O* !! Ik ben heel benieuwd naar de naam (of heb ik nou iets gemist?!).
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_93595381
Heeft er iemand nog een update over DJMO? We hebben niets meer gehoord sinds het bericht dat ze naar de OK ging. Is alles goed met haar en de kleine?
pi_93595453
Het is inderdaad wel stil zo. Misschien dat maffemuts meer weet?
pi_93596936
Ja ik ben ook al de hele dag nieuwsgierig!!!
En danic is ook een beetje dom he op je knietjes de hortensia's bijwerken..
Wij eten nu zo lekker bij mijn ouders dan leg ik mijn moppie hier nog zelf op bed en dan naar huis, lekker slapen en morgen maar eens horen wat de gyn te zeggen heeft, begin het steeds spannender te vinden... Maar een nieuwe Keizersnee begint ook steeds meer door mijn hoofd te spoken..
pi_93597102
Er zijn verzekeraars die een zwangerschapsmassage vergoeden.
Wellicht de moeite om even na te kijken
@danic tja je wilt meer dan je lichaam kan. Ookal voel je je goed je wordt toch soms terug gefloten succes ermee.
pi_93597120
DJMO gefeliciteerd!
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:51:16 #195
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93597170
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef MamaPurk het volgende:
Ja ik ben ook al de hele dag nieuwsgierig!!!
En danic is ook een beetje dom he op je knietjes de hortensia's bijwerken..
Wij eten nu zo lekker bij mijn ouders dan leg ik mijn moppie hier nog zelf op bed en dan naar huis, lekker slapen en morgen maar eens horen wat de gyn te zeggen heeft, begin het steeds spannender te vinden... Maar een nieuwe Keizersnee begint ook steeds meer door mijn hoofd te spoken..
Ik wens je alvast heel veel succes voor morgen! ;)
pi_93597205
Ben ook heel benieuwd MP.
En ja, dom. ik weet het, maar het moest toch gebeuren en ik dacht, "ach, die 10 minuutjes".
Maar dat viel vies tegen.
Nou wilde mijn moeder eind maart/begin april toch nog een keer komen helpen in huis. Ik ga er eens over nadenken om haar te vragen om ook even te helpen in de tuin. Want daar heeft mijn vriend echt geen kaas van gegeten. Die weet niet wat moet blijven en wat eruit moet.
Ik vind het zelf heel leuk, dat wroeten in de aarde, maar het moet voor de bevalling al we een keer gedaan zijn, anders is er niet meer tegenop te werken als ik het weer kan in juni.
pi_93597336
Ik heb dus geen groene vingers he.
Wij hebben tegels + gras en wat groene struiken.
In de voortuin heb ik bloembollen en heideplantjes en dat is het wel.
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:08:26 #198
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93597824
Ik 'wil' geen groene vingers hebben. Mijn man heeft wel degelijk groene vingers en kan nu al niet wachten om weer in de tuin bezig te gaan. Die heeft ie zelf aangelegd en dat kan ie heel goed.

Mijn taken beperken zich tot in het huis, daar heeft hij dan weer wat minder mee. :)
pi_93598321
Hier ook geen groene vingers, nu schijnt echt vroeten in de aarde ook niet goed te zijn tijdens de zwangerschap ivm dezelfde rede dat je eingelijk de kattenbak niet mag verschonen.
Onze voortuin moeten we nog onder handen nemen... Maar alle tegels zijn verzakt dus moet eigenlijk alles eruit en opnieuw gelegd.. Achtertuin is simpel terrasje met heel veel gras, leuk voor de kinders!! Wij hebben allebei geen groene vinger trouwens, maar gras maaien neemt manlief dan maar als klus... Ik ben ook meer van de taken binnenshuis :) Alhoewel er op dit moment niets uit mijn handen komt :P Maar goed ook daar heb ik mijn mannetje voor, die doet alles met liefde, niet zo grondig als ik maar hij doet het wel :)
pi_93598926
Voor wroeten in de aarde hebben ze tegenwoordig handschoenen :P Die ik altijd al gebruikte dus dat is geen probleem.
Ik heb trouwens net foto's gemaakt van ons kamertje. Iemand geïnteresseerd? Zal ik ze gewoon lekker hier posten dan of in het babykamer inspiratietopic.
De buikfoto's doe ik wel daar waar ze horen.
pi_93599809
Goh ik ben wel lekker aan het posten vandaag, maar heb nog een vraagje aan de mensen die al met verlof zijn:
hebben jullie nog wat bijzonders gedaan met je (voorlopig) laatste werkdag. Trakteren ofzo?
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:13:56 #202
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93600551
Ja fotootjes danic! Misschien het handigst in het kinderkamertopic?

Ik ben ook erg benieuwd naar DJMO en haar kleine manneke!

MamaP morgen hopelijk een plan! Maar nog beter zou het natuurlijk zijn als je meisje zich vanavond zelf gaat aankondigen!

Ik ben vanmorgen weer op bezoek geweest bij de gyn. Ze wilden toch die missende waarde nog eens testen en ze hebben de eiwitten ook nog eens gecontroleerd (nu met een 'gewassen' plasje). De voorlopige uitslagen waren goed en ik heb vanmiddag geen telefoontje meer gehad dat, dus het zal goed zijn. Mijn bloeddruk was weer ietsje gedaald (140/84) en een snelle echo liet zien dat ons meisje zich nog helemaal prima voelt daarbinnen. Mijn hoofdpijn komt waarschijnlijk dus vanuit de MS / nek en ik heb er dan ook maar 2 paracetamolletjes ingegooid. Voel me lekker opgeklaard na een middagje heen en weer fietsen tussen wat winkels :).

Voor de rest nog niet echt goed bijgelezen en ik ga maar eens beginnen met koken (zuurkoolschotel uit de over :Y) ).
pi_93601026
Foto's van het kamertje staan netjes in het kinderkamer topic.
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:21:54 #204
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93603474
TM super fijn!

danic, ikz al zo eens ffkes blieken
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:44:57 #205
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93604692
@danic, ik trakteer hier verder niets eigenlijk.... nog niet eens aan gedacht, is misschien wel leuk
Alexa en Seth zijn lief
pi_93604786
Dan ga ik zo even spieken Danic

En daar ging net mijn avondeten er volledig uit.
Wel bij de vk geweest het hartje klopte goed moet nu voor wk 30 een afspraak maken om bloed te prikken en een spuit te krijgen ivm resusfactor
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:51:59 #207
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93605106
OH f_r het houdt ook niet op he. :*

Is Rhesus standaard? Dan zal ik ook nog wel prikken krijgen...
Alexa en Seth zijn lief
pi_93605209
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef danic het volgende:
Goh ik ben wel lekker aan het posten vandaag, maar heb nog een vraagje aan de mensen die al met verlof zijn:
hebben jullie nog wat bijzonders gedaan met je (voorlopig) laatste werkdag. Trakteren ofzo?
Had ik wel gewild, maar niet gedaan, ik ben er onverwacht al eerder er uit gerold en had toen ook even geen behoefte terug te gaan voor afscheid, het was op dat moment nogal stressvol op mijn werk...

TM gelukkig dat alles goed is en dat ze het even allemaal hebben gedubbelcheckt zeg maar :) En fijn dat je je wat beter voelt :)

Op naar het kinderkamertopic....
pi_93605344
@tb ik heb een afwijkende bloedgroep (O negatief) en de kans is groot dat de baby een andere bloedgroep heeft daarom krijg ik zo'n prik. Na de bevalling wordt het bloed van de baby dan gecontroleerd en krijgt die en ik eventueel nog een prik.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:02:09 #210
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93605734
Aha ok, ik had A+ en verder niets meer gehoord dus het zal wel.

Aankomende dinsdag weer controle, dan gaan we de bevalling bespreken. Maar goed, ikzelf heb verder niet veel te vertellen
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:23:43 #211
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93607019
Morgen mijn laatste werkdag en ik heb 50 cupcakes gebakken 25 roze en 25 blauwe. Maar vandaag kwam ik erachter dat de helft niet op het werk is ivm carnaval _O- niet heel handig dus
Mp succes morgen!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93607164
Ze komt het vast heel snel melden zelf! DJMO dus.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:39:19 #213
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93608079
:D JJ

Nou ja, meer voor jezelf ;)
Alexa en Seth zijn lief
pi_93608404
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze komt het vast heel snel melden zelf! DJMO dus.
ik weet t al, beeb nummer 3 heet vast JJJ
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:46:44 #215
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93608529
De naam staat toch gewoon open en bloot op twitter al?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_93608556
Ik heb geen twitter...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 maart 2011 @ 20:48:00 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93608607
ik heb nog even niet bijgelezen, maar bedankt iedereen voor de felicitaties O+ Zijn namen zijn Gerard Arent (vernoemd naar mijn zwager en vader), roepnaam Geert. Gewicht 3180 gram bij 51 cm. Bevalling was vrij heftig, achteraf bleek de jongeman een knoop in de navelstreng gezwommen te hebben, wat vermoedelijk ook de reden is geweest dat hij (steeds) rustiger werd qua bewegingen. Ik heb moeten wachten op het breken van de vliezen omdat ze bang waren dat hij bij het breken vast zou komen te liggen in het geboortekanaal met de navelstreng om zijn nek.

Toen ik eenmaal mocht persen (zo'n 20 minuten nadat ik al 10 cm had) bleef hij steken met z'n schoudertje en werd helemaal paars. Alle toeters en bellen, gelijk naar de kinderarts, alles was gelukkig goed. Vervolgens mocht ik zelf naar de ok omdat de placenta niet los wilde laten, en die werd onder een extra zware dosis verdoving via de epiduraal verwijderd (niet onder volledige narcose omdat ik om een uur of twee nog vier bruine boterhammen en soep had zitten eten).

Geert is vanaf het begin een natuurtalent aan de borst, en een rustig en tevreden mannetje. Geeft zo'n uur tot twee uur na de voeding (wat) melk terug, waarschijnlijk misselijk van binnengekregen vruchtwater.

Fotootjes:

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:51:27 #218
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93608816
Awww wat een scheetje DJMO!
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:51:43 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93608833
En nu is het helemaal bekend dus!

Mooi manneke DJMO :Y ^O^
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_93608873
Wat een schatje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 maart 2011 @ 20:52:50 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93608896
Jan is overigens bloedvoorzichtig met z'n broertje en heel kusserig en knuffelig O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93609087
Ow wat een schatje, nu wil ik ook, nu wil ik ook!!! Ik heb echt zo een behoefte aan een beeb in mijn armen.... Lief lief lief O+ O+ O+
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:55:29 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93609097
Heel veel geluk met Geert :)
pi_93609138
een PVV stemmertje in de dop en nog blond ook :+ nah grapje ;)

Wat is ie mooi roze en ontkreukt! En ook zulke lange vingers als Jan eh? :o
pi_93609146
Veel geluk met jullie nieuwe telg !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')