oh das een goeie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef Vanyel het volgende:
Je gaat ook de evt hechtingen op de foto zetten?
Veeg me opquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das een goeie!
ik kan van allebei de kinders wel stukjes hechtdraad in het foto-album plakken![]()
Alleen achteraf had dat enkel met de eerste bevalling gekund. Deze bevalling ging zo snel dat er niet tegenop te fotograferen was geweest en een volgende krijg ik vast achter me aan gedragen bij de albert heijn... "mevrouw u vergeet iets!"
Kortom, achteraf had ik heel graag bij de eerste bevalling zo'n fotoserie laten maken. Maarja. achteraf is makkelijk lullen
Als er echt iets is wat ik niet moet eten, dan is het frituur. Dan heb ik gelijk na het eten last van zuurbranden. Ook koffie moet veel melk doorheen wil ik het kunnen drinken. Sap met sinaasappel erin zorgt voor zuur. 's Avonds na 20.30 nog iets eten is minimaal twee rennies voordat ik kan gaan liggen in bed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef Cyntiaa het volgende:
F_R, als het toevallig een patatje is die er wel in gaat dan heb je in ieder geval iets gegeten, toch? In het begin toen ik veel last had van maagzuur en amper trek had in eten nam ik gewoon af en toe een patatjeNa mijn 2 daagjes griep heb ik ook weer last van zuur dus vanavond staat er een patatje op het menu
![]()
Of met mij, ik fok tijdens werktijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef -Nienna- het volgende:
Vanavond is het vast weer drukker in dit topic MP, nu moet je het doen met de verlofdames en degenen die toevallig vrij zijn....dan gaat het niet zo hard.
Maar het topic is vast wel vol voor je bavalt
Dus dat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Of met mij, ik fok tijdens werktijd
Ik wens je alvast heel veel succes voor morgen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef MamaPurk het volgende:
Ja ik ben ook al de hele dag nieuwsgierig!!!
En danic is ook een beetje dom he op je knietjes de hortensia's bijwerken..
Wij eten nu zo lekker bij mijn ouders dan leg ik mijn moppie hier nog zelf op bed en dan naar huis, lekker slapen en morgen maar eens horen wat de gyn te zeggen heeft, begin het steeds spannender te vinden... Maar een nieuwe Keizersnee begint ook steeds meer door mijn hoofd te spoken..
Had ik wel gewild, maar niet gedaan, ik ben er onverwacht al eerder er uit gerold en had toen ook even geen behoefte terug te gaan voor afscheid, het was op dat moment nogal stressvol op mijn werk...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef danic het volgende:
Goh ik ben wel lekker aan het posten vandaag, maar heb nog een vraagje aan de mensen die al met verlof zijn:
hebben jullie nog wat bijzonders gedaan met je (voorlopig) laatste werkdag. Trakteren ofzo?
ik weet t al, beeb nummer 3 heet vast JJJquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze komt het vast heel snel melden zelf! DJMO dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |