quote:
Als er echt iets is wat ik niet moet eten, dan is het frituur. Dan heb ik gelijk na het eten last van zuurbranden. Ook koffie moet veel melk doorheen wil ik het kunnen drinken. Sap met sinaasappel erin zorgt voor zuur. 's Avonds na 20.30 nog iets eten is minimaal twee rennies voordat ik kan gaan liggen in bed.
Maar ach, ik heb niets te klagen verder, het begint wat zwaarder te worden allemaal, maar dat is niet zo gek. Mijn rug begin ik ook meer te voelen, maar niets wat een beetje olie van Weleda en een massage van manlief niet kan oplossen. Geen last van vocht nog *klopt af*. En met de pillen en pufjes is de hooikoorts redelijk onder controle.
Ik ben inmiddels een kilo of 5/6 zwaarder dan voor de zwangerschap. Met 27 weken is dat redelijk netjes volgens mij. Ik probeer nog steeds op te letten wat ik eet, maar heb ook gewoon meer honger zo nu en dan. 's Ochtends vaak een flinke kom brinta of yoghurt met muesli en fruit. Tussen de middag drie boterhammen. 's Avond een flink bord warm eten en een toetje en tussendoor overdag een plakje ontbijtkoek of een koekje bij de koffie.
Ik hoop dat het binnen de perken zal blijven, want ik wil niet dat er kilo's blijven plakken na de bevalling, maar te weinig eten doe ik ook zeker niet, het meisje moet wel goed kunnen groeien en ik luister gewoon goed naar mijn lijf.
*Ik vind het nog steeds zo snel voorbij gaan allemaal, nog maar een week of 12 en dan is ons meisje er.....