abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:50:19 #151
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93581798
Oh, echt, meer mensen met gekrompen buiken! :D

MP, sta je in het buikentopic? Nu wel elke dag een foto maken he? Nu kan het echt snel gaan ineens! Ik hoop het voor je en ik hoop niet dat ze je het weekend nog door laten lopen! :*
3!
pi_93581938
Nee ik sta niet in het buikentopic en nee maak niet elke dag een foto, ik heb een leuke foto van Jaël en mijn buik en de rest van de foto's vind ik zo stom :P Maar ik zei al tegen mijn mannetje dat hij eigenlijk nu nog wel eeven een mooie foto moet maken (zijn hobby is fotografie)!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:58:48 #153
95408 Incantrix
pi_93582019
Jah, wel doen toch? Is leuk, ik vind dat nu echt leuk om terug te zien (zelfs met mijn fotohoofd erboven ;))
3!
pi_93582094
Nou juist mijn hoofd niet :P Ik sta latijd stom op foto's :P
Dus er meot er maar eentje gemaakt zonde rmijn hoofd en dan kijk ik wel even of ik die kan posten in het buikentopic :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:03:34 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93582124
Oh wel doen mamapurk. als je weer zonder hormonen bent koester je die foto's ik heb van mijn laatste zwangerschap maar één foto en dat vind ik zo stom.Net of ik nooit zwanger was ofzo. Mijn zoon kan wel denken dat ik niet blij was ofzo. :'(

ook helemaal geen kind met buikfoto's trouwens, maar daar hecht ik ook niet zo aan. Want die oudsten die hebben het er maar mee te doen hè. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:07:36 #156
95408 Incantrix
pi_93582222
MP, dat is wat ik bedoel met mijn fotohoofd: zodra er een camera in beeld komt trekt mijn kaak scheef, heb ik ineens 3 onderkinnen en gaan mijn ogen dicht :')
3!
pi_93583869
Ik ga die van mij met Jaël wel even in het buikentopic showen, maar das al een paar weken geleden. En ik loop nu zo ver over dat ik inderdaad vind dat het op de foto moet, die kleine mag straks best weten wat ze mij heeft aangedaan :P
pi_93584161
Je gaat ook de evt hechtingen op de foto zetten? :s)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_93584190
Ik krijg geen hechtingen joh, ik poep dat kind er gewoon probleemloos uit ;) :Y
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:54:01 #160
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93585719
DJMO, proficiat!! Hoe gaat het? Heeft Jan zijn broertje al ontmoet?

MP, kom op!! :% :% Het volgende topic is voor jou dan :)

Aventura, veel plezier hihi. Jeetjejom, knap dat je het vol hield! Ik ben vorige keer 2 keer een concert geweest, maar ik voelde me niet op mijn gemak met mijn dikke buik. Was ook beetje bang dat mensen er tegenaan zouden walsen enzo. Nu zou ik het niet meer doen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_93586276
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef Vanyel het volgende:
Je gaat ook de evt hechtingen op de foto zetten? :s)
oh das een goeie!
ik kan van allebei de kinders wel stukjes hechtdraad in het foto-album plakken O+ :')

MP doen hoor die foto's! Wat debuuf zegt :Y

Ik had zelf echt enorm graag foto's van de bevalling gehad,. niet van die ranzige door papa gemaakte "kijk het hoofdje staat" foto's maar zoals die ene reportage zeg maar.
Alleen achteraf had dat enkel met de eerste bevalling gekund. Deze bevalling ging zo snel dat er niet tegenop te fotograferen was geweest en een volgende krijg ik vast achter me aan gedragen bij de albert heijn... "mevrouw u vergeet iets!" :')
Kortom, achteraf had ik heel graag bij de eerste bevalling zo'n fotoserie laten maken. Maarja. achteraf is makkelijk lullen :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93586381
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 12:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh das een goeie!
ik kan van allebei de kinders wel stukjes hechtdraad in het foto-album plakken O+ :')

Alleen achteraf had dat enkel met de eerste bevalling gekund. Deze bevalling ging zo snel dat er niet tegenop te fotograferen was geweest en een volgende krijg ik vast achter me aan gedragen bij de albert heijn... "mevrouw u vergeet iets!" :')
Kortom, achteraf had ik heel graag bij de eerste bevalling zo'n fotoserie laten maken. Maarja. achteraf is makkelijk lullen :P
Veeg me op :'( _O-
pi_93587672
Leuk getypt Huup. Maar jullie willen dus nog een 3e?

Ik was afgevallen dat zat er weer bij zo'n 5 kilo en nu ben ik weer 2kilo afgevallen. Ik ben benieuwd waar ik ga eindigen.

En als we allemaal even doorposten krijgt MP haar eigen beval topic.
pi_93588150
Vooralsnog is het rustig bij MP, die kleine lijkt niet veel haast te hebben. Het is ook vreselijk koud natuurlijk buiten! Nu lekker even bij mijn ouders, daar laten we die andere kleine achter, die gaat hier lekker slapen omdat wij morgen al om 8.30 in het ziekenhuis moeten zijn bij de gyn!

Balen zeg FR dat je weer bent afgevallen.

En Huup echt waar hal je het vandaan _O-
pi_93589329
Ze helpen niet echt mee het topic voor je vol te posten MP
Ik heb vanavond een afspraak bij de VK en morgen bij de gyn het is babyweek
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:34:54 #166
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93589416
Mhuhuhaahhaah huup
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93589520
Haha Huup, ik zie het zo voor me.

Hier ook weinig buikfoto's, ik sta er gewoonweg niet bij stil om ze te maken. Het wordt wel weer eens tijd.

F-R, hier nog eentje die nog niks is aangekomen hoor...begin van de zwangerschap 5 kilo verloren door ziek zijn en veel spugen...inmiddels is daar heel langzaam 3 kilo weer bijgekomen, dus ik sta ook nog steeds op -2 kilo en ben alweer 35 weken zwanger.
Verloskundige zei de vorige keer ook dat je zo goed mijn meisje kunt voelen aan de buitenkant omdat ik amper vet op de buik heb...dat is sinds mijn 16e dan voor het eerst dat ik dat hoor ;)
pi_93589709
Ik sta inmiddels wel in de plus
Maar wat ik binnen hou is meestal slecht eten.
En nu ik probeer gezond te blijven eten val ik dus weer af.
Een beetje dubbel gevoel geeft het mij.
pi_93589971
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb ook heel lang gedacht: dit kan toch nooit goed zijn....niets aankomen in een zwangerschap. Maar mijn VK heeft me langzamerhand overtuigd...ik hoef me niet druk te maken...Mijn meiske doet het hartstikke goed, ligt keurig op het gemiddelde van de curves en zolang ik er persoonlijk geen last van heb, is er dus niks aan de hand.

Gewoon doen waar jij je op dit moment goed bij voelt en als slecht eten er beter in gaat dan gezond...so be it.
pi_93590061
Ik probeer gewoon te mixen.
Ik beweeg nu natuurlijk ook niet zoveel dus echt honger heb ik ook niet.
pi_93590183
F_R, als het toevallig een patatje is die er wel in gaat dan heb je in ieder geval iets gegeten, toch? In het begin toen ik veel last had van maagzuur en amper trek had in eten nam ik gewoon af en toe een patatje ;) Na mijn 2 daagjes griep heb ik ook weer last van zuur dus vanavond staat er een patatje op het menu :Y)
pi_93590547
Ik eet alles in kleine porties omdat er een kontje tegen mijn maag ligt :P
Verder ben ik deze zwangerschap meer aaangekomen dan de vorige, komt denk ik omdat ik deze keer niet zo misselijk ben geweest aan het begin, dus ik ben niet eerst de min in gegaan deze keer!
En dit topic komt wel vol toch meiden voor ik beval :P Ik voel nog niets dus ze zal er niet voor morgenochtend vroeg zijn denk ik zomaar!!

En FR als ongezond wel binnen blijft dan zou ik voor ongezond gaan hoor!
pi_93590696
Ik zit nu op ongeveer 5 kilo, en probeer me er niet te druk om te maken.
En ik vind het nu ook wel leuk, ik voel uk ook al erg goed aan de buitenkant.

Toen ik net in bed lag voelde ik gewoon helemaal een handje/voetje langsschuiven, en dat is toch ook wel heel bijzonder...

Ik kan weer iets meer eten dan eerder, en gelukkig is na de chinees van 2 weken geleden het maagzuur ook weer wat minder geworden...
pi_93590755
Vanavond is het vast weer drukker in dit topic MP, nu moet je het doen met de verlofdames en degenen die toevallig vrij zijn....dan gaat het niet zo hard.
Maar het topic is vast wel vol voor je bavalt ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:10:55 #175
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93590838
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef Cyntiaa het volgende:
F_R, als het toevallig een patatje is die er wel in gaat dan heb je in ieder geval iets gegeten, toch? In het begin toen ik veel last had van maagzuur en amper trek had in eten nam ik gewoon af en toe een patatje ;) Na mijn 2 daagjes griep heb ik ook weer last van zuur dus vanavond staat er een patatje op het menu :Y)
Als er echt iets is wat ik niet moet eten, dan is het frituur. Dan heb ik gelijk na het eten last van zuurbranden. Ook koffie moet veel melk doorheen wil ik het kunnen drinken. Sap met sinaasappel erin zorgt voor zuur. 's Avonds na 20.30 nog iets eten is minimaal twee rennies voordat ik kan gaan liggen in bed.

Maar ach, ik heb niets te klagen verder, het begint wat zwaarder te worden allemaal, maar dat is niet zo gek. Mijn rug begin ik ook meer te voelen, maar niets wat een beetje olie van Weleda en een massage van manlief niet kan oplossen. Geen last van vocht nog *klopt af*. En met de pillen en pufjes is de hooikoorts redelijk onder controle.

Ik ben inmiddels een kilo of 5/6 zwaarder dan voor de zwangerschap. Met 27 weken is dat redelijk netjes volgens mij. Ik probeer nog steeds op te letten wat ik eet, maar heb ook gewoon meer honger zo nu en dan. 's Ochtends vaak een flinke kom brinta of yoghurt met muesli en fruit. Tussen de middag drie boterhammen. 's Avond een flink bord warm eten en een toetje en tussendoor overdag een plakje ontbijtkoek of een koekje bij de koffie.
Ik hoop dat het binnen de perken zal blijven, want ik wil niet dat er kilo's blijven plakken na de bevalling, maar te weinig eten doe ik ook zeker niet, het meisje moet wel goed kunnen groeien en ik luister gewoon goed naar mijn lijf.

*Ik vind het nog steeds zo snel voorbij gaan allemaal, nog maar een week of 12 en dan is ons meisje er.....
pi_93590848
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef -Nienna- het volgende:
Vanavond is het vast weer drukker in dit topic MP, nu moet je het doen met de verlofdames en degenen die toevallig vrij zijn....dan gaat het niet zo hard.
Maar het topic is vast wel vol voor je bavalt ;)
Of met mij, ik fok tijdens werktijd :D
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:11:46 #177
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93590878
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Of met mij, ik fok tijdens werktijd :D
Dus dat! ;) :)
pi_93591438
Ik kom hier na werktijd en op mijn vrije dagen... Op mijn werk heb ik er gewoonweg geen tijd voor...
Ik had eigenlijk een studiemiddag, maar die heb ik afgezegd, ik ben gewoon kapot nu..
En in dat opzicht duurt het nog lang tot eind april, maar aan de andere kant, het is al maart, dus het is straks waarschijnlijk zo voorbij..
pi_93591935
Zal ik dan nog even de andere kant van het gewicht belichten.
Ik ben nu ruim 31 weken zwanger en inmiddels 13 kg aangekomen. Tja, heb toch al aanleg om aan te komen en heb mijn weegschaal nodig om te zorgen dat ik niet aankom normaal. Dus als ik zie dat ik wat aangekomen ben, dan let ik de dagen erna goed op om weer op niveau te komen.
Maar nu weet ik gewoon niet wat door mijn zwangerschap komt en wat mijn eigen schuld is. Ik let wel op en het gaat gelukkig een stuk minder hard dan in het begin.
Ik wil iig onder de 20kg blijven, en ik denk dat dat wel moet lukken. Als ik uitga van een pond per week, zou er nog zo'n 4,5 kg bij komen dus dan is die missie geslaagd.
En zodra ik na de bevalling me er goed genoeg voor voel, pak ik mijn grote vriendin Sonja er weer bij!
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:44:50 #180
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93592261
Ik vind Sonja echt onmenselijk. Dat is structureel te weinig eten en zo afvallen, met als risico dat geen mens het eeuwig kan volhouden, ermee stopt, en meer aankomt dan er vanaf is gegaan. En al haar light producten, met veelal zoetstoffen zijn al helemaal niet gezond.

Ik geloof meer in gevarieerd en gezond eten, met zoveel mogelijk pure producten en zo weinig mogelijk uit pakjes. Goed letten op suikers en de juiste vetten kiezen.

Ik heb ook aanleg om te zwaar te worden/blijven en 'ik haat sporten'. En dat zou ik nu juist moeten doen om altijd een gezond gewicht te hebben. Zonder sporten ben ik standaard een kilo of 8/10 te zwaar, BMI van 28. Maar ja, ik eet dus gezond, drink nauwelijks (nu helemaal niet) en rook ook niet. Dus ik ben maar gewoon blij met hoe ik ben en hoop dat ik nu niet bizar veel ga aankomen, maar daar doe je vrij weinig aan, hoe verder je in je zwangerschap komt merk ik. Alsof je lijf alles opzuigt en vasthoudt. }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')