DJMO hopelijk lig je al lekker te genieten met al je mannen om je heen (al zal kleine Jan al wel in bed liggen

)
TAP wat GAAF!!! Ik ben zo blij voor jullie

.
Sannne een skopje! Gaaf! Wat een fijn moment he?
Mefke doe jij ook even rustig aan?!
En gewoon ff een dikke

voor MamaPurk!
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Aventura het volgende:Ik ga de 24ste naar Triggerfinger in Tivoli. Zou baby het leuk vinden?

ik heb zelf wel zin maar het lijkt me wel zwaar.

Ik wil ook! Ze spelen 19 maart in Hengelo, maar het leek mij geen goed plan om twee weken voor de uitgerekende datum naar de jankende gitaren van de heren te gaan luisteren

.
Zo heb ik zonder er goed over na te denken ook kaarten besteld voor Javier Guzman, 29 maart as. 4 Dagen voor uitgerekende datum, volgens mij pas ik niet eens meer in een theaterstoel dan

. We shall see (als ik al niet lekker van mijn meisje lig te genieten dan

).
Ik werd vanmiddag gebeld door de dienstdoende verloskundige op de poli, ze bleken een bepaalde waarde (weet niet welke) niet te hebben geprikt en er zat een spoortje eiwit in de urine. Ze wilde toch nog even overleggen met de gyn, helemaal omdat ik aangaf dat ik vandaag alweer hoofdpijn heb (bijna de hele dag) en dat het vocht in mijn benen/handen echt heel erg oploopt. Kreeg in elk geval het advies om het heel rustig aan te doen, en mocht er extra actie nodig zijn dan zou ik dat horen. Heb verder niets meer gehoord dus zal wel kunnen wachten tot as. dinsdag. Moet wel bellen als er iets veranderd.
Vanavond mentaal dieptepuntje, we gingen stemmen en ik kon geen van mijn schoenen meer aan... Ben uiteindelijk in schoenen van mijn lief (die gelukkig geen hele onbenullige voeten heeft) gegaan. Ik moest er wel (heel kinderachtig) even een beetje om huilen. Morgen maar eens naar Scapino voor een goedkoop schoentje voor de komende weken.