Waarom open je dan een nieuw deel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Oostblokker het volgende:
bleh ben moe van die topics ik ga wodka drinken chalaaz
Oke.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
je weet ik kom altijd terug maar denk dit is me laaste geweest geen zin meer
omdat het leuk is teminste kan lol maken danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom open je dan een nieuw deel?
ze heeft gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Oostblokker het volgende:
1 ik zeik niemand af
2 ik plaats geen rare dingen
3 ik vloek niet teveel in topics en zeg dingen wat mensen beledigen
Ga dr gewoon gelijk neuken dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef cool15 het volgende:
[..]
ze heeft gelijk
jullie zijn degene die bashen
rumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
latino![]()
ik drink wodka wat doe jij
precies, gewoon schijt hebben :$quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef Oostblokker het volgende:
ik keek net in me album hahaha ik heb 1 foto gevonden daar sta ik met zegmaar 1 duckface op hahah jullie noemen mij zoo maar vind vanzelf niet hoe meer mensen zeueren hoe meer ik fotos met duckface ga doen
ja tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef aight1 het volgende:
gwn schijt aan meninge alleen je eige telt toch
Omdat?quote:
Is je slotknop verdwenen?quote:
zieje schijt aan fucking allesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Oostblokker het volgende:
ik ga zoo lekker fotos maken met duckface moet aleen me make-up vinden
Die ligt daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Oostblokker het volgende:
ik ga zoo lekker fotos maken met duckface moet aleen me make-up vinden
Bier is fijn. Poep onder je hersenpan doet pijn. Kijk uit, deze baas neukt je baarmoeder eruit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Oostblokker het volgende:
schijt wie je bent wie je wilt zijn bitch doe niet groot doe niet klein glas in je gezicht is niet zoo fijn
er ligt trouwens hier nog een dingetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
owjaa was vergeten me make-up is tog bij jouw had het laten liggen gister op bedd
Deze man spit ze kkhardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bier is fijn. Poep onder je hersenpan doet pijn. Kijk uit, deze baas neukt je baarmoeder eruit.
Waar gaat dit over? Ik kom klaar, over.
Houd me tegen man.quote:
owjaa die dingetje ja soory had het laten liggen enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:36 schreef cool15 het volgende:
[..]
er ligt trouwens hier nog een dingetje
je bent een goed user zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Oostblokker het volgende:
1 ik zeik niemand af
2 ik plaats geen rare dingen
3 ik vloek niet teveel in topics en zeg dingen wat mensen beledigen
geeft nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
owjaa die dingetje ja soory had het laten liggen enzo
ze weten waar je woont en hoe je heetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Oostblokker het volgende:
btw hoe komen mensen op mijn hyves als ik niet eens me hyves op me acount staat via tiny ofzo
ze googlen je naamquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Oostblokker het volgende:
btw hoe komen mensen op mijn hyves als ik niet eens me hyves op me acount staat via tiny ofzo
Jottem!quote:
lolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jottem!
cool15 uses oostblokker!
* smegmanus uses breezer.
oostblokker fainted.
Is niet nodig hoor, je hebt van jezelf al een onwijze kutkop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef Oostblokker het volgende:
ik keek net in me album hahaha ik heb 1 foto gevonden daar sta ik met zegmaar 1 duckface op hahah jullie noemen mij zoo maar vind vanzelf niet hoe meer mensen zeueren hoe meer ik fotos met duckface ga doen
hoezo heb ik van mezelf onwijze kutkopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor, je hebt van jezelf al een onwijze kutkop.
Ik denk dat alleen bjoetiekwien anita hier nog iets van zou kunnen maken.
oow okeequote:
is goed chalaazquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef cool15 het volgende:
en ik ga
kijken of ik nog ergens kan crashen
mischien vang ik nog pussy
Ik weet niet hoezo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hoezo heb ik van mezelf onwijze kutkop
goed hij slaapt nuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oostblokker hoe gaat het met je broertje?
Imageshack doet het niet bij oostblokkers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Oostblokker het volgende:
[IMG=http://img695.imageshack.us/img695/283/94381675.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
lekker
Bij mij ook niet hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Imageshack doet het niet bij oostblokkers.
maak niks uit als 1 niet doet ga je naar ander zoo doe ik datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef smegmanus het volgende:
Duidelijk dat je een kloon bent, zo snel die foto van imageshack naar tinypic ging.
Jammer, je valt door de mand.
heb die jas gehaald en ik krijg die zwarte shirt van me pa zomaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef utopie het volgende:
Hoi oostblokkerheb je al die witte of zwarte shirt gekocht? Of is het die grijze jas geworden
?
Nou groetjens!
twitteraars gebruiken tinypic tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef smegmanus het volgende:
Duidelijk dat je een kloon bent, zo snel die foto van imageshack naar tinypic ging.
Jammer, je valt door de mand.
jij had een ban ofzo tochhhh schone lij en alles?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef utopie het volgende:
Hoi oostblokkerheb je al die witte of zwarte shirt gekocht? Of is het die grijze jas geworden
?
Nou groetjens!
Zal je vast goed staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heb die jas gehaald en ik krijg die zwarte shirt van me pa zomaar
ik heb het toch druuuuuuuukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
liet ze toch in het vorige topic zien, let nou eens op
Kijk de "mijn broeder is gevallen" topicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij had een ban ofzo tochhhh schone lij en alles?
ok okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Kijk de "mijn broeder is gevallen" topicin mijn postgeschiedenis
kusje opquote:
leuk, waar kan ik dat bestellen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SCHEER EEN BEER EN MAAK EEN MUTJE DERVAN
dat heb ik gekregen van me pa weet niet waar je kan bestellenquote:
jatogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef aight1 het volgende:
Vang een vis en doe alsof het je broeder is
heb wegehaald van hem ben bang van hemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef aight1 het volgende:
zet ook foto van haar erop krijg je mischien 20 euro van je broer jeweet
je kleine broertje beschermt je welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heb wegehaald van hem ben bang van hemdalijk krijg ik klapjess van hem
meer pics van je schatjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Oostblokker het volgende:
hahaha ik mag geen fotos van haar maken anders gaat ze alles zeggen tegen me broer dingen die ik stiekem deed gaat hij aan mama vertellen krijg ik klappjes![]()
kijk mijn schaatje
[ afbeelding ]
hij is nu 1 mijn mooie BROERTJEquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat een dropje! hoe oud is hij nouu ?![]()
![]()
ik ben niet naakt lijk zoo had kort jurkje aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha wat kijkt hij stoer.
Alleen waarom ben jij bijna naakt???
quote:
Straks staat het in KPDquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als ik jou was zou ik niet zoveel foto's van je broertje online zettener zijn rare mensen hier op het internet
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gatverdamme beach gat-ver-dam-me!
Niks mis met beach hoarquote:
yup. weet jij of men op tinychat zitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, ik vind mijn grapjes gewoon tof enzo.
wil je zo graag je haar showenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
yup. weet jij of men op tinychat zit?
hehe, nee. verveel me gewoon. pff.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je zo graag je haar showen![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
yup. weet jij of men op tinychat zit?
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, nee. verveel me gewoon. pff.
sorry misschien willen er wel mensen kom ik ookquote:
quote:
gemerktquote:
kom op tinychat danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jippie, meer tepels voor een tekening?
Ik zou al een tekening krijgen voor seks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jippie, meer tepels voor een tekening?
owquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zou al een tekening krijgen voor seks.
tcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jippie, meer tepels voor een tekening?![]()
![]()
![]()
okee ik ben jaloers op je ex nuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:18 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik drink wodka ben te moe voor wiepa doen ik krijg vrijdag harde wiepa door me ex niet met iedereen wiepa
Ja sorry man, had stage helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, dat jij er maandag niet was is niet mijn schuld.
Sja, dat is dus geen seks meer voor jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja sorry man, had stage helemaal vergeten.
Ben wel elke vrijdag vrij?? Is beter dan maandag toch.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sja, dat is dus geen seks meer voor jou.
Hm, vooruit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben wel elke vrijdag vrij?? Is beter dan maandag toch.
oow en hoe weet jij dat ben je derbijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat zo vaak doet
ok okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hm, vooruit.
Maar dan wil ik er wel een hele mooie tekening bij, anders houdt het op.
ee Pool ... Bosniër ? Nederlander.quote:
waarom komt gij niet op tc?quote:
alles goed daarzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ee Pool ... Bosniër ? Nederlander.
deze site : http://tinychat.com/doerakquote:
ik kom daar nooit weet niet eens wat dat isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
deze site : http://tinychat.com/doerak
doe gewoonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik kom daar nooit weet niet eens wat dat is
soort van chat.. kan je zelf bepalen of je cam wilt of nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik kom daar nooit weet niet eens wat dat is
nouuuuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Oostblokker het volgende:
ooow dat ja is niet eccht goed dat ik nu cam aan doe hahaha heb namelijk niet veel aan dan doe ik geen cam aan is logisch ik ga zoo douche dan slaapie slaapie doen
kan ook gewoon zonder camquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Oostblokker het volgende:
ooow dat ja is niet eccht goed dat ik nu cam aan doe hahaha heb namelijk niet veel aan dan doe ik geen cam aan is logisch ik ga zoo douche dan slaapie slaapie doen
cam is niet verplichtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Oostblokker het volgende:
druk op start broadcasting boveninquote:
klik op start broadcastingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef Oostblokker het volgende:
ik weet niet hoe dat werkt![]()
iedereen is op ik niet
doe gewoon nu eve snel voor t douche nezoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Oostblokker het volgende:
nee ik was op verkeerde site gekomen dacht ik was erop
ik ben echt ik kom zoo derop moet aleen douche enzo
nee mr is kkgrappigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Oostblokker het volgende:
wahahha omg had nogwel me proof laten zien dus ik ben niet nep
okee maar kom gewoon op tinychat heel gezellig wodka erbijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Oostblokker het volgende:
lol we hebben jouw naam niet gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Oostblokker het volgende:
uhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef Beach het volgende:
ik verloor mijn maagdelijkheid op http://tinychat.com/doerak
je moet eerst naam intypenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef Oostblokker het volgende:
ben eve bezig heb net opgedrukt maar komt kutding slot ofzo
Je moet erop klikken, meer niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef Oostblokker het volgende:
jaa dat legegn jullie zoo simpel uit maar ik ben te dronken om zoiets te begrijpen nu![]()
anders kom ik morgen op dit is wel relaxt zoo kunnen we ook beetje praten enzo ofzo weet ik het
ik ga zoo douchen en slapen me broer wil der zoo op kk siemaa is hij
lol jij faalt gewoon echt hard hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef Oostblokker het volgende:
jaa dat legegn jullie zoo simpel uit maar ik ben te dronken om zoiets te begrijpen nu![]()
anders kom ik morgen op dit is wel relaxt zoo kunnen we ook beetje praten enzo ofzo weet ik het
ik ga zoo douchen en slapen me broer wil der zoo op kk siemaa is hij
Zit ook een meisje bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Oostblokker het volgende:
nee omdat ik mischien neit bezig ben met chat dingen ik vind msn al kut laatsaan met meer jongens gaan chatten ofzo
ik ben echt en had proof dus niet zeueren
ik zeg alvast fake. doen alsof ze er niet op kan.. hoe laag.. en dan nog toegeven dat ze dat niet doet omdat ( een dom reden )quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Oostblokker het volgende:
nee omdat ik mischien neit bezig ben met chat dingen ik vind msn al kut laatsaan met meer jongens gaan chatten ofzo
ik ben echt en had proof dus niet zeueren
Goed zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Oostblokker het volgende:
okee ik kom erop als meisje bij zit dan is het relaxt enzo
eve naam intypen
okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Oostblokker het volgende:
okee ik kom erop als meisje bij zit dan is het relaxt enzo
eve naam intypen
morgen 20 uur heeft ze nog 1 kansquote:
Ik weet al hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
morgen 20 uur heeft ze nog 1 kans
welke wodka drink je eigenlijk en waar haal je??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef Oostblokker het volgende:
was grapje van dat wiepa btw ik doe niet zomaar met iedereen wodka doet alles
maja als jullie denken ze is fake moetje niet met me pratenanders zou ik niet zeggen waar me wijk is
bij een jongen die ze dan pijpt krijgt ze gratis en allesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
welke wodka drink je eigenlijk en waar haal je??
geeft niks we kunnen wel wat hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef Oostblokker het volgende:
godverdomme wat type ik doem als ik dronkeh ben
och bij jou maakt het niet uit hoor xDquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef Oostblokker het volgende:
godverdomme wat type ik doem als ik dronkeh ben
logisch omdat je denkt dat ik fake benquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:04 schreef NrTH het volgende:
Ik doe even deze smiley
Gewoon omdat hij het hier wel doet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is er zoo bijzonder aan me fotos dat ik echt fake lijk zijn normaal gemaakt met mobiel cameraquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:04 schreef NrTH het volgende:
Sja, als je echt was deed je je cam wel aan.
okee dat is duidelijk dan denk je maar dat ik fake ben ik doe me cam bij niemand aan niet omdat ik niet echt ben maar waarom zouden mensen kijken wat ik doe thuisquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef NrTH het volgende:
Als je niet fake zou zijn, dan zou je wel je cam aan doen.
En je tieten laten zien.
nee je krijg geen tetten te zienquote:
had ik maar een zus had haar gelijk in de aanbieding aan jullie gegeven konden mensen nietmeer geilen op me picsquote:
siemaaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef Furdinand het volgende:
Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter
Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter
Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter Twitter twitter twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |