Zit ook een meisje bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Oostblokker het volgende:
nee omdat ik mischien neit bezig ben met chat dingen ik vind msn al kut laatsaan met meer jongens gaan chatten ofzo
ik ben echt en had proof dus niet zeueren
ik zeg alvast fake. doen alsof ze er niet op kan.. hoe laag.. en dan nog toegeven dat ze dat niet doet omdat ( een dom reden )quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Oostblokker het volgende:
nee omdat ik mischien neit bezig ben met chat dingen ik vind msn al kut laatsaan met meer jongens gaan chatten ofzo
ik ben echt en had proof dus niet zeueren
Goed zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Oostblokker het volgende:
okee ik kom erop als meisje bij zit dan is het relaxt enzo
eve naam intypen
okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Oostblokker het volgende:
okee ik kom erop als meisje bij zit dan is het relaxt enzo
eve naam intypen
morgen 20 uur heeft ze nog 1 kansquote:
Ik weet al hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
morgen 20 uur heeft ze nog 1 kans
welke wodka drink je eigenlijk en waar haal je??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef Oostblokker het volgende:
was grapje van dat wiepa btw ik doe niet zomaar met iedereen wodka doet alles
maja als jullie denken ze is fake moetje niet met me pratenanders zou ik niet zeggen waar me wijk is
bij een jongen die ze dan pijpt krijgt ze gratis en allesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
welke wodka drink je eigenlijk en waar haal je??
geeft niks we kunnen wel wat hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef Oostblokker het volgende:
godverdomme wat type ik doem als ik dronkeh ben
och bij jou maakt het niet uit hoor xDquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef Oostblokker het volgende:
godverdomme wat type ik doem als ik dronkeh ben
logisch omdat je denkt dat ik fake benquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:04 schreef NrTH het volgende:
Ik doe even deze smiley
Gewoon omdat hij het hier wel doet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is er zoo bijzonder aan me fotos dat ik echt fake lijk zijn normaal gemaakt met mobiel cameraquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:04 schreef NrTH het volgende:
Sja, als je echt was deed je je cam wel aan.
okee dat is duidelijk dan denk je maar dat ik fake ben ik doe me cam bij niemand aan niet omdat ik niet echt ben maar waarom zouden mensen kijken wat ik doe thuisquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef NrTH het volgende:
Als je niet fake zou zijn, dan zou je wel je cam aan doen.
En je tieten laten zien.
nee je krijg geen tetten te zienquote:
had ik maar een zus had haar gelijk in de aanbieding aan jullie gegeven konden mensen nietmeer geilen op me picsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |