alles goed daarzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ee Pool ... Bosniër ? Nederlander.
deze site : http://tinychat.com/doerakquote:
ik kom daar nooit weet niet eens wat dat isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
deze site : http://tinychat.com/doerak
doe gewoonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik kom daar nooit weet niet eens wat dat is
soort van chat.. kan je zelf bepalen of je cam wilt of nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik kom daar nooit weet niet eens wat dat is
nouuuuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Oostblokker het volgende:
ooow dat ja is niet eccht goed dat ik nu cam aan doe hahaha heb namelijk niet veel aan dan doe ik geen cam aan is logisch ik ga zoo douche dan slaapie slaapie doen
kan ook gewoon zonder camquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Oostblokker het volgende:
ooow dat ja is niet eccht goed dat ik nu cam aan doe hahaha heb namelijk niet veel aan dan doe ik geen cam aan is logisch ik ga zoo douche dan slaapie slaapie doen
cam is niet verplichtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Oostblokker het volgende:
druk op start broadcasting boveninquote:
klik op start broadcastingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef Oostblokker het volgende:
ik weet niet hoe dat werkt![]()
iedereen is op ik niet
doe gewoon nu eve snel voor t douche nezoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Oostblokker het volgende:
nee ik was op verkeerde site gekomen dacht ik was erop
ik ben echt ik kom zoo derop moet aleen douche enzo
nee mr is kkgrappigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Oostblokker het volgende:
wahahha omg had nogwel me proof laten zien dus ik ben niet nep
okee maar kom gewoon op tinychat heel gezellig wodka erbijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Oostblokker het volgende:
lol we hebben jouw naam niet gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Oostblokker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |