ja tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef aight1 het volgende:
gwn schijt aan meninge alleen je eige telt toch
Omdat?quote:
Is je slotknop verdwenen?quote:
zieje schijt aan fucking allesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Oostblokker het volgende:
ik ga zoo lekker fotos maken met duckface moet aleen me make-up vinden
Die ligt daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Oostblokker het volgende:
ik ga zoo lekker fotos maken met duckface moet aleen me make-up vinden
Bier is fijn. Poep onder je hersenpan doet pijn. Kijk uit, deze baas neukt je baarmoeder eruit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Oostblokker het volgende:
schijt wie je bent wie je wilt zijn bitch doe niet groot doe niet klein glas in je gezicht is niet zoo fijn
er ligt trouwens hier nog een dingetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
owjaa was vergeten me make-up is tog bij jouw had het laten liggen gister op bedd
Deze man spit ze kkhardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bier is fijn. Poep onder je hersenpan doet pijn. Kijk uit, deze baas neukt je baarmoeder eruit.
Waar gaat dit over? Ik kom klaar, over.
Houd me tegen man.quote:
owjaa die dingetje ja soory had het laten liggen enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:36 schreef cool15 het volgende:
[..]
er ligt trouwens hier nog een dingetje
je bent een goed user zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Oostblokker het volgende:
1 ik zeik niemand af
2 ik plaats geen rare dingen
3 ik vloek niet teveel in topics en zeg dingen wat mensen beledigen
geeft nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
owjaa die dingetje ja soory had het laten liggen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |