Bier is fijn. Poep onder je hersenpan doet pijn. Kijk uit, deze baas neukt je baarmoeder eruit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Oostblokker het volgende:
schijt wie je bent wie je wilt zijn bitch doe niet groot doe niet klein glas in je gezicht is niet zoo fijn
er ligt trouwens hier nog een dingetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
owjaa was vergeten me make-up is tog bij jouw had het laten liggen gister op bedd
Deze man spit ze kkhardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bier is fijn. Poep onder je hersenpan doet pijn. Kijk uit, deze baas neukt je baarmoeder eruit.
Waar gaat dit over? Ik kom klaar, over.
Houd me tegen man.quote:
owjaa die dingetje ja soory had het laten liggen enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:36 schreef cool15 het volgende:
[..]
er ligt trouwens hier nog een dingetje
je bent een goed user zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Oostblokker het volgende:
1 ik zeik niemand af
2 ik plaats geen rare dingen
3 ik vloek niet teveel in topics en zeg dingen wat mensen beledigen
geeft nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
owjaa die dingetje ja soory had het laten liggen enzo
ze weten waar je woont en hoe je heetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Oostblokker het volgende:
btw hoe komen mensen op mijn hyves als ik niet eens me hyves op me acount staat via tiny ofzo
ze googlen je naamquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Oostblokker het volgende:
btw hoe komen mensen op mijn hyves als ik niet eens me hyves op me acount staat via tiny ofzo
Jottem!quote:
lolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jottem!
cool15 uses oostblokker!
* smegmanus uses breezer.
oostblokker fainted.
Is niet nodig hoor, je hebt van jezelf al een onwijze kutkop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef Oostblokker het volgende:
ik keek net in me album hahaha ik heb 1 foto gevonden daar sta ik met zegmaar 1 duckface op hahah jullie noemen mij zoo maar vind vanzelf niet hoe meer mensen zeueren hoe meer ik fotos met duckface ga doen
hoezo heb ik van mezelf onwijze kutkopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor, je hebt van jezelf al een onwijze kutkop.
Ik denk dat alleen bjoetiekwien anita hier nog iets van zou kunnen maken.
oow okeequote:
is goed chalaazquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef cool15 het volgende:
en ik ga
kijken of ik nog ergens kan crashen
mischien vang ik nog pussy
Ik weet niet hoezo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hoezo heb ik van mezelf onwijze kutkop
goed hij slaapt nuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oostblokker hoe gaat het met je broertje?
Imageshack doet het niet bij oostblokkers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Oostblokker het volgende:
[IMG=http://img695.imageshack.us/img695/283/94381675.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
lekker
Bij mij ook niet hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Imageshack doet het niet bij oostblokkers.
maak niks uit als 1 niet doet ga je naar ander zoo doe ik datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef smegmanus het volgende:
Duidelijk dat je een kloon bent, zo snel die foto van imageshack naar tinypic ging.
Jammer, je valt door de mand.
heb die jas gehaald en ik krijg die zwarte shirt van me pa zomaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef utopie het volgende:
Hoi oostblokkerheb je al die witte of zwarte shirt gekocht? Of is het die grijze jas geworden
?
Nou groetjens!
twitteraars gebruiken tinypic tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef smegmanus het volgende:
Duidelijk dat je een kloon bent, zo snel die foto van imageshack naar tinypic ging.
Jammer, je valt door de mand.
jij had een ban ofzo tochhhh schone lij en alles?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef utopie het volgende:
Hoi oostblokkerheb je al die witte of zwarte shirt gekocht? Of is het die grijze jas geworden
?
Nou groetjens!
Zal je vast goed staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heb die jas gehaald en ik krijg die zwarte shirt van me pa zomaar
ik heb het toch druuuuuuuukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
liet ze toch in het vorige topic zien, let nou eens op
Kijk de "mijn broeder is gevallen" topicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij had een ban ofzo tochhhh schone lij en alles?
ok okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Kijk de "mijn broeder is gevallen" topicin mijn postgeschiedenis
kusje opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |