zouden we ze hebben weggejaagd met onze "onbevestigde bronnen "quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Dance99Vv het volgende:
Volgens mij zijn jos en rastlin6 helemaal in oman of zo ik zie ze maar heeeeel weinig vandaag
lijkt me pro G propaganda, maar inderdaad in de gaten houden over 20 straaljagers gaat niet onopgemerkt lijkt mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
libi4ever about 20 fighters with their weapons have arrived to Misrata from Benghazi &Albida, there r 5000 r waiting, my brother is one of them#libya
hij meld ook dit ;
libi4ever breaking news: Khmis, Qadfi's son has paid 10000 euro 2 each person is his army today in Tripoli, his army about100000
ben benieuwd of we dat hier "bevestigd "krijgen
huh bedoeld ie met fighters straaljagers ? of zit je weer te fokkuhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
lijkt me pro G propaganda, maar inderdaad in de gaten houden over 20 straaljagers gaat niet onopgemerkt lijkt me
Zijn ze heel Libië over gestoken? Ik wacht even op bevestiging.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
libi4ever about 20 fighters with their weapons have arrived to Misrata from Benghazi &Albida, there r 5000 r waiting, my brother is one of them#libya
nee seriues dat lijkt me niet onopgemerkt te kunnen plaatsvindenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh bedoeld ie met fighters straaljagers ? of zit je weer te fokkuh![]()
"with weapons"? Het is een heel werk om een machinegeweer uit een straaljager te slopen, dus ik denk dat het om mensen gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh bedoeld ie met fighters straaljagers ? of zit je weer te fokkuh![]()
vandaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn ze heel Libië over gestoken? Ik wacht even op bevestiging.
quote:ben benieuwd of we dat hier "bevestigd "krijgen
dacht ik dus ook maarruh dance99Vv wil me laten happenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"with weapons"? Het is een heel werk om een machinegeweer uit een straaljager te slopen, dus ik denk dat het om mensen gaat.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar inderdaad in de gaten houden over 20 straaljagers gaat niet onopgemerkt lijkt me
ja maar die verhalen hoor ik al een hele tijd en niemand heeft ze nog gezien.......quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"with weapons"? Het is een heel werk om een machinegeweer uit een straaljager te slopen, dus ik denk dat het om mensen gaat.
oh je heb meer bronnen ?? tell!! tell me!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja maar die verhalen hoor ik al een hele tijd en niemand heeft ze nog gezien.......
is dat nu aas?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh je heb meer bronnen ?? tell tell
miss. wel dus als het geen straaljagers zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nee seriues dat lijkt me niet onopgemerkt te kunnen plaatsvinden
Das toch mooi? Dan heeft Ghaddafi ze ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja maar die verhalen hoor ik al een hele tijd en niemand heeft ze nog gezien.......
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nope....ik dacht dan heb je ook meer bronnen gezien , ..quote:
see no evil hear here no evilquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das toch mooi? Dan heeft Ghaddafi ze ook nog niet gezien.
jaja sorry leesfout, maar hoeveel x heb je gehoord over invliegen van huurlingen, waar zijn die dan hebben ze allemaal gelijk een toyota?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
miss. wel dus als het geen straaljagers zijn
Er zijn er een paar gevangen en de rest zit in Tripoli.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
jaja sorry leesfout, maar hoeveel x heb je gehoord over invliegen van huurlingen, waar zijn die dan hebben ze allemaal gelijk een toyota?
maakt niet uit joh .. maar er werd hier gedacht dat ik dacht dat het straaljagers waren ( goh zou je denkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
jaja sorry leesfout, maar hoeveel x heb je gehoord over invliegen van huurlingen, waar zijn die dan hebben ze allemaal gelijk een toyota?
maar goed .. ik denk dat ik even ga couch crashu....quote:libi4ever about 20 fighters with their weapons have arrived to Misrata from Benghazi &Albida, there r 5000 r waiting, my brother is one of them#libya
maar echt grote groepen heb ik echt nog niet gezien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn er een paar gevangen en de rest zit in Tripoli.
Crash zuhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
maar goed .. ik denk dat ik even ga couch crashu....
ja en ik ben ook niet zo helder meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maakt niet uit joh .. maar er werd hier gedacht dat ik dacht dat het straaljagers waren ( goh zou je denken)
maarre tja die werden / worden ? door Security Forces ingevlogen .. das echt wel gebeurd en indd. als je de "verhalen "hoort zal dat echt nog wel gebeuren ( damnz welke stad was dat nou .. laatste berichten ...uhm kan ff niet meer opkomen - kan zoieoz niet echt meer super serieus doen nu )
maarre .. ikhad b.t.w. niet het idee dat deze tweet over mercanies ging![]()
[..]
maar goed .. ik denk dat ik even ga couch crashu....
ik weet b.t.w. nog wel dat er in tweets werd opgeroepen daar niet te veel info over te geven ( waar ze verzamelden etc.) maar das al 2 dagen gelden -of gisteren ? -quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar echt grote groepen heb ik echt nog niet gezien.
da zal wel lukkuhquote:
daarom hier .. is mooi geweest vandaag !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja en ik ben ook niet zo helder meer
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
da zal wel lukkuhthnx!
[..]
daarom hier .. is mooi geweest vandaag !
laterzzz en truzZztuh voor vannacht !
We hebben heel veel niet gezien, maar dat is het probleem van de TV generatie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar echt grote groepen heb ik echt nog niet gezien.
PC generatiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben heel veel niet gezien, maar dat is het probleem van de TV generatie.
Indd, de TV generatie is ondertussen al ouder.quote:
Vroeger stuurde ze zwart-wit foto's per post. Moest je een week of 2 wachten.quote:
daarvoor gebruikte ze een postduifquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vroeger stuurde ze zwart-wit foto's per post. Moest je een week of 2 wachten.
Zaten nog wat kinderziektes in, nogal gevoelig voor de vogelgriep en zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
daarvoor gebruikte ze een postduif
Hij is nog geen maand bezigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit gaat een zeer lange revolutie worden, wat betreft tijdsduur. Die meneer Ghaddafi zal zeker niet uit eigen beweging opstappen.
Ik denk dat het één van de manieren is om om te gaan met de ongelofelijke druk en spanning waar je als oorlogsjournalist onder staat. Nog niet zo lang geleden had hij in Egypte een mes op z'n keel dankzij een stel doorgedraaide Mubarak aanhangers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Wat een grap die vent, ik begrijp er helemaal niets van dat je zulke berichten tweet als journalist zijnde. Waar is je eer, je trots, je wil dan toch juist nieuws vinden, over de echte situatie berichten enz.
Ik las ergens dat regime grensposten had heroverd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef shomila het volgende:
LilianeKhalil Liliane Khalil
#UNHCR reports consern that forces are blocking #Libyans from evacuating the country tonight. Desperate situation developing.
4 minutes ago
»
LilianeKhalil Liliane Khalil
#UNHCR: "We are wondering what is preventing Libyans from fleeing...we would normally see women, children, vulnerables..." #Libya
5 minutes ago Favorite Retweet Reply
Je moet eens weten wat voor grappen die Egyptisch en Libische oppositie maakt na dit soort bloedbaden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik denk dat het één van de manieren is om om te gaan met de ongelofelijke druk en spanning waar je als oorlogsjournalist onder staat. Nog niet zo lang geleden had hij in Egypte een mes op z'n keel dankzij een stel doorgedraaide Mubarak aanhangers.
Je ziet het bij militairen ook, dat ze nonchalante vreemde grapjes gaan maken om de spanning te ontwijken.
zelfs gadaffi grapt wat af over al qauda en drugsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor grappen die Egyptisch en Libische oppositie maakt na dit soort bloedbaden.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef shomila het volgende:
gpdMiddleEast GPD Middle East
Rebellen hier in Benghazi plannen een aanval op Tripoli. Vrijwilligers en tanks trekken westwaarts. Lees morgen reportage in GPD kranten.
4 minutes ago
Gadaffi is toch de grap?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zelfs gadaffi grapt wat af over al qauda en drugs
plannen ze al dagen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een helden! (gpd niet natuurlijk)
Voor POL moet je 2 deuren verder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
Overheidsfinanciën op orde brengen, doe je primair door de economie te stimuleren, Loekje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |