Obvious troll is too obviousquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Positieve puntjes hier: goede shoarmatent, barbier om de hoek en benzine kost 15 euro cent per liter. Morgen wellicht een hummer kopen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:46 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zo zo, hij is zowaar aan het journalisten geslagen. ( als het klopt )
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Positieve puntjes hier: goede shoarmatent, barbier om de hoek en benzine kost 15 euro cent per liter. Morgen wellicht een hummer kopen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn leven vliegt aan hem voorbij .....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik hier ook wellus , ff pc opnieuw aanslingerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, de meeste wel, maar dan nog is het een zeer onveilige en onkundige opslag van munitie(is fok bij jullie ook zo sloom
?)
Hij is sinds die machete actie in Cairo in troll modus. Zou 'm goed doen al 'ie gewoon eens lekker naar huis ging.quote:
Foutje van mij trouwens, geen 82 maar 120mm granaat. En niet Russisch maar Iraans.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, de meeste wel, (meestal moet je de slagpin er ook nog indraaien) maar dan nog is het een zeer onveilige en onkundige opslag van munitie(is fok bij jullie ook zo sloom
?)
ja als lid van de partij voor de dieren vindt ik dat ook , die arme kat in het asiel gezet door die dictator alleen omdat die kat tegen revoluties is....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Hij is sinds die machete actie in Cairo in troll modus. Zou 'm goed doen al 'ie gewoon eens lekker naar huis ging.
Nee, nee, nee. Wat een grap die vent, ik begrijp er helemaal niets van dat je zulke berichten tweet als journalist zijnde. Waar is je eer, je trots, je wil dan toch juist nieuws vinden, over de echte situatie berichten enz.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
reclame voor de stadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Wat een grap die vent, ik begrijp er helemala niets van dat je zulke berichten tweet als journalist zijnde.
huh is het al geweest ... nouja doe ik ff uitzending gemist ( heb em al op de site b.t.w.)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1vandaag is er
politiek, heb ik iets gemist?
Ik ben ondertussen aan het koken dus dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, de meeste wel, (meestal moet je de slagpin er ook nog indraaien) maar dan nog is het een zeer onveilige en onkundige opslag van munitie(is fok bij jullie ook zo sloom
?)
'smakelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen aan het koken dus dat weet ik niet.
ja soms is het net een talkshow op AJEquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
jay carney is was aan het praten (white house briefing ) op AJE ...
die vent van AJE onderbrak em en zegt ; we leave im there and...
lolvonden zijn geblablabla dus net zo oninteressant als ik
![]()
nu weer live verslag Benghazi ...
ze organiseren zichzelf steeds beterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef yavanna het volgende:
Libische rebellen vormen militaire raad
BENGHAZI - De Libische rebellen die vechten tegen het regime van Muammar Kaddafi, hebben in de oostelijke stad Benghazi een militaire raad opgericht. Dat maakten ze dinsdag bekend.
De raad lijkt een eerste stap in de richting van de oprichting van een landelijke strijdmacht tegen Kaddafi. Bij het orgaan hebben zich ook hoge overgelopen officieren aangesloten. Het is de bedoeling dat de raad de losse rebellenbewegingen die in de bevrijde steden actief zijn, met elkaar verbindt.
Een woordvoerder zei dat over de precieze samenstelling van de raad nog wordt overlegd. Ook de naam is nog onbekend.
Eerder werd in Benghazi de Nationale Libische Raad opgericht. Dit civiele orgaan moet een tijdelijk bestuur vormen in de steden waar de rebellen het al voor het zeggen hebben.
Met prachtige foto.
[ afbeelding ]
mooiste is ze zijn heel makkelijk in weer "overschakelen " naar een ander..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja soms is het net een talkshow op AJE
Ik vind het maar een raar verhaal die journalist. Ik ben (online) nog geen stukken van hem tegengekomen maar dat zegt niks natuurlijk. Ik ben onderhand wèl benieuwd hoe een artikel van hem eruit zietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Wat een grap die vent, ik begrijp er helemaal niets van dat je zulke berichten tweet als journalist zijnde. Waar is je eer, je trots, je wil dan toch juist nieuws vinden, over de echte situatie berichten enz.
ja klopt , hij volgt 1 iemand .. ( b.t.w. dat zegt eigenlijk ook dat hij echt "weinig bezig is met libië "..) daarentegen volgen 5,762 mensen hem (quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar verhaal die journalist. Ik ben (online) nog geen stukken van hem tegengekomen maar dat zegt niks natuurlijk. Ik ben onderhand wèl benieuwd hoe een artikel van hem eruit ziet
En ik had zaterdag gemaild naar het kantoor van de GPD of ze zijn twitteraccount gpdMiddleEast konden bevestigen en ik heb helaas nog geen reactie terug. Slordig overigens. Maar goed het lijkt me dat het echt is aangezien de tweets van het vorige account (cairo) er ook allemaal opstaan, incl. followers en die ene persoon die hij zelf volgt
Roep je even als je iets over een interview ziet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh is het al geweest ... nouja doe ik ff uitzending gemist ( heb em al op de site b.t.w.)
Precies. Het zijn niet de regeringsleiders die de prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
mooiste is ze zijn heel makkelijk in weer "overschakelen " naar een ander..
en die manier waarop is zo lekker droog
Was hij nou onlangs ook in een uitzending van Nieuwsuur? (niet die van gister) want toen ik terugkeek heb ik hem ook helemaal niet gezien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja klopt , hij volgt 1 iemand .. daarentegen volgen 5,762 mensen hem (alsof ie zo interessant is) ; waarschijnlijk vanwege de LOL factor ..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Roep je even als je iets over een interview ziet?
Totdat er toevallig een Amerikaanse journalist omkomtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef Dance99Vv het volgende:
Oke, tot nu toe zijn de internationale mogelijkheden , alleen humanitair.
hij was nog vrijgezel ging het gerucht (of de roddel)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
1vandaag liet nu de beelden zien o.a. van het eerder geplaatste artikel ..(De jonge Libische advocaat Saad Hamid bezoekt het graf van zn vader )
maar op zich wel de moeite waard om even te bekijken , zitten wel mooie beelden bij ....
binnnen 10 min. gaat het ergens anders over ( zit tegen de kop van Rutte nu aan te kijkensnel wegklikken
)
risico van het vakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Totdat er toevallig een Amerikaanse journalist omkomt
wut? werd dat net op 1 vandaag gezegd ???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hij was nog vrijgezel ging het gerucht (of de roddel)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wut? werd dat net op 1 vandaag gezegd ???
( ik heb het echt weggeklikt)
Ik weet niet hoeveel Italianen nog staan te wachten, maar als dat er nog veel zijn dan kan ik het me best voorstellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Italiaanse schepen hebben geweigerd vluchtelingen aan boord te nemen, alleen Italianen. AJE
Ze proberen hem te vervangen? Maar niemand van het regime mag reizen, dus hoe komt die man dan op z'n werk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef shomila het volgende:
LilianeKhalil Liliane Khalil
#Gaddafi regime informed #US State Dept #SecClinton that #Libya ambassador to #US, Ali #Aujuli, is terminated immediately for "defecting"
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
LilianeKhalil Liliane Khalil
#Libya's Deputy #UN Ambassador Dabbashi says #Gaddafi is trying to replace him & Amb. Shalgham.
3 minutes ago
Dat is de schuld van Ghaddafi. Had hij geen huurlingen....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Net op AJE een reportage van africaanse werkers ,die voor huurlingen aangezien worden en zich veiliger voelde onder het gadaffi regime, rasisme en donkerafrica haat neemt enge vormen aan.
sommige worden aangevallen en /of gevangen gezet.
klopt gisteren ook al artikel daarover op AJEquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Net op AJE een reportage van africaanse werkers ,die voor huurlingen aangezien worden en zich veiliger voelde onder het gadaffi regime, rasisme en donkerafrica haat neemt enge vormen aan.
sommige worden aangevallen en /of gevangen gezet.
die zit al ergens in america of in europa (our secret agent)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze proberen hem te vervangen? Maar niemand van het regime mag reizen, dus hoe komt die man dan op z'n werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |