Dit was gisteren een plan en gerucht vandaag een feit had er gisteren nou niks gemeld mogen worden daarover omdat het een gerucht was.?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:08 schreef Dance99Vv het volgende:
8 planes from france in benghazi conformed AJE reporter ter plaatse
Tja, daar wil ik wel op ingaan....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef HiZ het volgende:
Eh, voorzichtig zijn en zo, kan ik inkomen. Maar om nou mensen te gaan adviseren zich te gedragen zoals ze zich 42 jaar onder het regime van Ghadaffi hebben gedragen is ook weer een beetje naar de andere kant doorslaan he?
Welke voorstellen voor dit forum zijn er dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dit was gisteren een plan en gerucht vandaag een feit had er gisteren nou niks gemeld mogen worden daarover omdat het een gerucht was.?
Ik denk zelf dat de berichten van vannacht geruchten waren (tweets) vanmorgen werd duidelijk dat het een feit was geworden....
Het mooie van dit forum is dat nieuws sneller gaat dan bv de krant of tv journaal, ja soms ook een hoop onzin , social talk en wat humor.
En zo moet het ook zijn naar mijn idee , ik kan mij dus niet vinden in voorstellen voor dit forum die gisteren geoppert zijn
om niet alles wat je tegenkomt en niet bevestigt is door bv gerenomeerde pers hier te dumpen,dit omdat er veel herhaling was van hetzelfde nieuws en veel vage geruchten (Raislin6)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Welke voorstellen voor dit forum zijn er dan?
Ahha, oke.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
om niet alles wat je tegenkomt en niet bevestigt is door bv gerenomeerde pers hier te dumpen,dit omdat er veel herhaling was van hetzelfde nieuws en veel vage geruchten (Raislin6)
Volgens mij is Misurata een district en ligt daarin een stad die ook Misurata heet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
BBC heeft het over de "City of Misurata" (in handen van de oppositie trouwens)
Volgens mij is het Misrata in het district Misurata,
Om geen onbevestigde berichten meer te posten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Welke voorstellen voor dit forum zijn er dan?
Dan wordt het stil hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Om geen onbevestigde berichten meer te posten.
Ik wil bevestiging daarvan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Volgens mij is Misurata een district en ligt daarin een stad die ook Misurata heet.
Precies, dan word er alleen af en toe gepost: "Het NOS journaal begint!"quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee sorry, kan een moderator het verwijderen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Volgens mij is Misurata een district en ligt daarin een stad die ook Misurata heet.
Of ze gebruiken beide benamingen voor die stad.quote:Misurata (Arabic: مصراتة [1], also Mişrātah[2] and Madīnat Mişrātah[3]) is a city in Misurata District in northwestern Libya,
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee sorry, kan een moderator het verwijderen?
Misschien kan Ghaddafi een paar huurlingen sturen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Mugabe een vriend van gadaffi krijgt het waarschijnlijk ook moeilijk , er staat daar een mars geplant (via mail) om te protesteren en het aftreden van mugabe te eisen (bron AJE nieuws)
Ik denk dat die te druk zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien kan Ghaddafi een paar huurlingen sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |