quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
da zal wel lukkuhthnx!
[..]
daarom hier .. is mooi geweest vandaag !
laterzzz en truzZztuh voor vannacht !
We hebben heel veel niet gezien, maar dat is het probleem van de TV generatie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar echt grote groepen heb ik echt nog niet gezien.
PC generatiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben heel veel niet gezien, maar dat is het probleem van de TV generatie.
Indd, de TV generatie is ondertussen al ouder.quote:
Vroeger stuurde ze zwart-wit foto's per post. Moest je een week of 2 wachten.quote:
daarvoor gebruikte ze een postduifquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vroeger stuurde ze zwart-wit foto's per post. Moest je een week of 2 wachten.
Zaten nog wat kinderziektes in, nogal gevoelig voor de vogelgriep en zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
daarvoor gebruikte ze een postduif
Hij is nog geen maand bezigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit gaat een zeer lange revolutie worden, wat betreft tijdsduur. Die meneer Ghaddafi zal zeker niet uit eigen beweging opstappen.
Ik denk dat het één van de manieren is om om te gaan met de ongelofelijke druk en spanning waar je als oorlogsjournalist onder staat. Nog niet zo lang geleden had hij in Egypte een mes op z'n keel dankzij een stel doorgedraaide Mubarak aanhangers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Wat een grap die vent, ik begrijp er helemaal niets van dat je zulke berichten tweet als journalist zijnde. Waar is je eer, je trots, je wil dan toch juist nieuws vinden, over de echte situatie berichten enz.
Ik las ergens dat regime grensposten had heroverd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef shomila het volgende:
LilianeKhalil Liliane Khalil
#UNHCR reports consern that forces are blocking #Libyans from evacuating the country tonight. Desperate situation developing.
4 minutes ago
»
LilianeKhalil Liliane Khalil
#UNHCR: "We are wondering what is preventing Libyans from fleeing...we would normally see women, children, vulnerables..." #Libya
5 minutes ago Favorite Retweet Reply
Je moet eens weten wat voor grappen die Egyptisch en Libische oppositie maakt na dit soort bloedbaden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik denk dat het één van de manieren is om om te gaan met de ongelofelijke druk en spanning waar je als oorlogsjournalist onder staat. Nog niet zo lang geleden had hij in Egypte een mes op z'n keel dankzij een stel doorgedraaide Mubarak aanhangers.
Je ziet het bij militairen ook, dat ze nonchalante vreemde grapjes gaan maken om de spanning te ontwijken.
zelfs gadaffi grapt wat af over al qauda en drugsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor grappen die Egyptisch en Libische oppositie maakt na dit soort bloedbaden.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef shomila het volgende:
gpdMiddleEast GPD Middle East
Rebellen hier in Benghazi plannen een aanval op Tripoli. Vrijwilligers en tanks trekken westwaarts. Lees morgen reportage in GPD kranten.
4 minutes ago
Gadaffi is toch de grap?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zelfs gadaffi grapt wat af over al qauda en drugs
plannen ze al dagen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een helden! (gpd niet natuurlijk)
Voor POL moet je 2 deuren verder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
Overheidsfinanciën op orde brengen, doe je primair door de economie te stimuleren, Loekje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |