Dat Engels daar onderaan is lekker foutloos ook, dus het moet wel een knokploeg van kwaliteit zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef Bushalte het volgende:
Fok knoegploeg inschakelen.
[ afbeelding ]
En je weet zeker dat het dezelfde was? Je laat over je heen lopen gast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Meneer was langs gekomen met de ps3 ondanks ik een sms heb gestuurd dat ik hem niet terug koop. Ik keek er even naar op een ouderwetse beeldbuis en niks aan de hand.
Meneer vetelde dat hij een groote tv had met HDMI, dus ik liep met de heren naar boven om daar eens te kijken. Daar ging de ps3 idd veel lawaai maken. Maarja mn moeder zat erbij.
Dus na een woorden wisseling met mn moeder heb ik de playstation terug genomen. maar m'n moeder heeft het geld terug gegeven.
Wat ben jij stom zeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Meneer was langs gekomen met de ps3 ondanks ik een sms heb gestuurd dat ik hem niet terug koop. Ik keek er even naar op een ouderwetse beeldbuis en niks aan de hand.
Meneer vetelde dat hij een groote tv had met HDMI, dus ik liep met de heren naar boven om daar eens te kijken. Daar ging de ps3 idd veel lawaai maken. Maarja mn moeder zat erbij.
Dus na een woorden wisseling met mn moeder heb ik de playstation terug genomen. maar m'n moeder heeft het geld terug gegeven.
ja het was dezelfde:Pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het dezelfde was? Je laat over je heen lopen gast.
Fission Mailed...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
nvmquote:
Als als als. Je had de deur niet eens open hoeven doen, had die gast maar kapot laten vallen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:19 schreef mytroen het volgende:
[..]
nvm
als mn ma zich er niet tegen aan had lopen bemoeien had ik wel wat anders geregeld.
FOKKNOKPLOEG!!!
Niceeeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef Bushalte het volgende:
Fok knoegploeg inschakelen.
[ afbeelding ]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaahahsahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Dat is echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef Saekerhett het volgende:
Dit topic doet mij denken aan een ander topic met een PS3 hier een keer op FOK!. Daar had ik toen dit plaatje bij gemaakt:
[ afbeelding ]
Of z`n zusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Dat is echthoe dom kun je zijn
Dan had je moeten zeggen dat ie z'n Nickelson jas had moeten achterlaten bij jou thuis natuurlijk, op die manier komt ie wel trug
Ik voel je pijn, dit verdient een paint, maarja...lui geboren hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:40 schreef vanBinsberge het volgende:
Ik zou bij dit topic een paint willen maken... als ik zin had.
En dan dat de ps3 door TS wordt opgestuurd naar Sony, hem weer terugkrijgt, en dan weer op marktplaats zet. En dan komt het neefje van die Turk ff inbreken bij TS om de gerepareerde ps3 ook nog eens te halen die eigenlijk de kapotte ps3 van de Turk himself was
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Haha scheldt-ie z'n eigen moeder uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Kriegel het volgende:
hier Ömür, jij opligter benim annem oruspu. k kom je hale kk vriend,
Sikimi götünden koyar, burnundan çikaririm
morgen voor j deur
Met de technieken van het vechtkamp toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef Michielos het volgende:
TS is echt een mongool![]()
![]()
Die gast had ik mijn huis uitgeslagen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Met de technieken van het vechtkamp toch?
ik had dodelijke handtechnieken niet geschuwd, laat dat zeker zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Met de technieken van het vechtkamp toch?
Je zou er een topic over moeten openen eigenlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik had dodelijke handtechnieken niet geschuwd, laat dat zeker zijn.
heb dit nog niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zou er een topic over moeten openen eigenlijk!
Ja godver, een of andere troll heeft me blijkbaar de verkeerde zin gegeven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha scheldt-ie z'n eigen moeder uit.!
Je bent de titel man niet waardig. Serieus, grow a pair.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Michielos wanneer komen er weer nieuwe topics?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef Michielos het volgende:
TS is echt een mongool![]()
![]()
Die gast had ik mijn huis uitgeslagen
Als Prem het zegt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Allessio het volgende:
Het zal ook weer eens niet een Turk zijn.
Ik vraag mij af waarom deze Turkse meneer TS zodanig lastig valt dat TS zich genoodzaakt voelt advies in te winnen op Fok?
Deze Turkse meneer lijkt me geen fris mannetje.
Prem is een kk baas. Ok?quote:
quote:
Mietje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Jij bent een gigantische mongool man. Gekocht is gekocht, als die kerel zekerheid wil hebben gaat hij maar mooi een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
idd, mee eens. Als je een ps3 koopt voor 200 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat de hdmi-aansluiting het doet (is nogal essentieel voor goed beeld). Kennelijk had de TS zn ps3 altijd analoog aangesloten en kan dus niet (voor zichzelf) bewijzen dat hdmi het vóór de verkoop wel goed deed. Grote kans dat het dus al niet goed werkte en de koper er niks aan kan doen. Imo moet er dan een nette oplossing worden gezocht. Terugnemen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef Adames het volgende:
Als het gewoon dezelfde PS3 is als wat je hebt verkocht en je ziet dat het probleem ook bij jou voorkomt, dan is het wel netjes dat je hem toch hebt teruggenomen. Het is altijd wel risicovol om spullen terug te nemen, maar soms moet je wel. Als Marktplaats gaat draaien op half kapotte producten, dan is het einde zoek.
De reacties hier zijn natuurlijk allemaal dat je de stoere jongen moest uithangen en vooral geen solidariteit moet tonen, maar tegelijkertijd raden deze zelfde mensen je ook aan om tot het uiterste door te gaan als je een niet goed werkend product hebt gekocht.
eensch, ik denk dat hier ook wel mensen zitten die dan wel zeggen dat je de turk maar moet dood laten vriezen voor de deur terwijl ze hetzelfde zou hebben gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef Adames het volgende:
Als het gewoon dezelfde PS3 is als wat je hebt verkocht en je ziet dat het probleem ook bij jou voorkomt, dan is het wel netjes dat je hem toch hebt teruggenomen. Het is altijd wel risicovol om spullen terug te nemen, maar soms moet je wel. Als Marktplaats gaat draaien op half kapotte producten, dan is het einde zoek.
De reacties hier zijn natuurlijk allemaal dat je de stoere jongen moest uithangen en vooral geen solidariteit moet tonen, maar tegelijkertijd raden deze zelfde mensen je ook aan om tot het uiterste door te gaan als je een niet goed werkend product hebt gekocht.
Pipashop, ik haal al m'n schiettuig daarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef CernunnosCeltic het volgende:
haal hier wat wapens
http://www.pipashop.nl/
Ja kijk, als ik 100% zeker zou weten dat ie goed de deur uit was gegaan zou ik het ook niet teruggeven. maar vanwege deze hdmi complicatie weet je dat natuurlijk niet en moet je haast wel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Hunterish het volgende:
Wat een kankerkneus ben je zeg. Eerst van 250 euro dalen naar 200 euro en erna ook nog eens alles terugnemen![]()
Op marktplaats geldt garantie tot de deur en gekochte goederen worden niet terug genomen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ja kijk, als ik 100% zeker zou weten dat ie goed de deur uit was gegaan zou ik het ook niet teruggeven. maar vanwege deze hdmi complicatie weet je dat natuurlijk niet en moet je haast wel...
Dat weet je dus niet 100% zeker, aangezien hij z'n ps3 nooit heeft aangesloten op hdmi blijkbaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Op marktplaats geldt garantie tot de deur en gekochte goederen worden niet terug genomen.
Snap je niet dat TS gewoon genaaid is met een defect exemplaar?
Dan had hij hem lekker in de winkel moeten halenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef Palomar het volgende:
idd, en hoe zou iemand uberhaupt zelf de hdmi-poort dermate kunnen slopen dat de fan lawaai gaat maken?
En TS liet hem alleen testen op een analoge tv. Dan zou ik als koper achteraf ook denken dat dat bewust is gedaan om het probleem met hdmi te verhullen. Want wie speelt er uberhaupt op een ps3 op een analoge tv? En idd zoals degene hierboven zegt, je kunt niet bij de verkoper thuis van alles maar eisen om te testen, als ie niet eens een tv met hdmi heeft staan (ja achteraf wel).
Je mag dus twijfels hebben over de oprechtheid van de koper, maar net zo goed over de verkoper (vanuit de ogen van de koper). Niet meer dan redelijk dat de koop dan maar ontbonden moet worden.
ik mis alleen nog het woordje wollah of swaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef Saekerhett het volgende:
Dit topic doet mij denken aan een ander topic met een PS3 hier een keer op FOK!. Daar had ik toen dit plaatje bij gemaakt:
[ afbeelding ]
Jammer TS, dit had zoveel beter af kunnen lopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Hunterish het volgende:
Wat een kankerkneus ben je zeg. Eerst van 250 euro dalen naar 200 euro en erna ook nog eens alles terugnemen![]()
Door dezelfde Turk kapot gemaakt en door familie van de Turk weer gerepareerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef mytroen het volgende:
Playstation is weer gemaakt voor een topprijs van ¤5,95!!
Ongeveer hetzelfde als fietsen kopen van junkies en negersquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Door dezelfde Turk kapot gemaakt en door familie van de Turk weer gerepareerdZo gaat dat in Turkije net zo met toeristen
Ik had er al een nieuwe harde schijf in gezet dus er zat al geen garantie meer op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Door dezelfde Turk kapot gemaakt en door familie van de Turk weer gerepareerdZo gaat dat in Turkije net zo met toeristen
En voor die 5,95 is ie zeker opengemaakt en garantie kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |