hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Meneer was langs gekomen met de ps3 ondanks ik een sms heb gestuurd dat ik hem niet terug koop. Ik keek er even naar op een ouderwetse beeldbuis en niks aan de hand.
Meneer vetelde dat hij een groote tv had met HDMI, dus ik liep met de heren naar boven om daar eens te kijken. Daar ging de ps3 idd veel lawaai maken. Maarja mn moeder zat erbij.
Dus na een woorden wisseling met mn moeder heb ik de playstation terug genomen. maar m'n moeder heeft het geld terug gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaahahsahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Meneer was langs gekomen met de ps3 ondanks ik een sms heb gestuurd dat ik hem niet terug koop. Ik keek er even naar op een ouderwetse beeldbuis en niks aan de hand.
Meneer vetelde dat hij een groote tv had met HDMI, dus ik liep met de heren naar boven om daar eens te kijken. Daar ging de ps3 idd veel lawaai maken. Maarja mn moeder zat erbij.
Dus na een woorden wisseling met mn moeder heb ik de playstation terug genomen. maar m'n moeder heeft het geld terug gegeven.
Dat is echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef Saekerhett het volgende:
Dit topic doet mij denken aan een ander topic met een PS3 hier een keer op FOK!. Daar had ik toen dit plaatje bij gemaakt:
[ afbeelding ]
Of z`n zusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Dat is echthoe dom kun je zijn
Dan had je moeten zeggen dat ie z'n Nickelson jas had moeten achterlaten bij jou thuis natuurlijk, op die manier komt ie wel trug
Ik voel je pijn, dit verdient een paint, maarja...lui geboren hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:40 schreef vanBinsberge het volgende:
Ik zou bij dit topic een paint willen maken... als ik zin had.
En dan dat de ps3 door TS wordt opgestuurd naar Sony, hem weer terugkrijgt, en dan weer op marktplaats zet. En dan komt het neefje van die Turk ff inbreken bij TS om de gerepareerde ps3 ook nog eens te halen die eigenlijk de kapotte ps3 van de Turk himself was
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Haha scheldt-ie z'n eigen moeder uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Kriegel het volgende:
hier Ömür, jij opligter benim annem oruspu. k kom je hale kk vriend,
Sikimi götünden koyar, burnundan çikaririm
morgen voor j deur
Met de technieken van het vechtkamp toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef Michielos het volgende:
TS is echt een mongool![]()
![]()
Die gast had ik mijn huis uitgeslagen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Met de technieken van het vechtkamp toch?
ik had dodelijke handtechnieken niet geschuwd, laat dat zeker zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Met de technieken van het vechtkamp toch?
Je zou er een topic over moeten openen eigenlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik had dodelijke handtechnieken niet geschuwd, laat dat zeker zijn.
heb dit nog niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zou er een topic over moeten openen eigenlijk!
Ja godver, een of andere troll heeft me blijkbaar de verkeerde zin gegeven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha scheldt-ie z'n eigen moeder uit.!
Je bent de titel man niet waardig. Serieus, grow a pair.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Michielos wanneer komen er weer nieuwe topics?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef Michielos het volgende:
TS is echt een mongool![]()
![]()
Die gast had ik mijn huis uitgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |