Stuur hem gewoon heel simpel een SMS terug dat je verdere communicatie niet waardeert en hij zich tot sony moet wenden voor afhandeling van garantie...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef mytroen het volgende:
Kreeg ik net een sms ik wil het playstation komen terug brengen we bespreken dan wel hoe en watXD
Zeg dat je 'm terugkoopt voor ¤100,-. Hij is immers kapot.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef mytroen het volgende:
Kreeg ik net een sms ik wil het playstation komen terug brengen we bespreken dan wel hoe en watXD
Stuur terug dat het niet hoeft. Hij heeft de PS p3 kunnen testen, goed bevonden en gekocht. Klaar. Dat er nu een mankement aan zit wat jij nog nooit gehad hebt is op z'n zachtst gezegd merkwaardig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef mytroen het volgende:
Na een paar uur game hoorde je de fan wel maar niet erg hard of irritant ofzo. maar hij heeft het al als hij een spel erin doen :Squote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Stuur terug dat het niet hoeft. Hij heeft de PS p3 kunnen testen, goed bevonden en gekocht. Klaar. Dat er nu een mankement aan zit wat jij nog nooit gehad hebt is op z'n zachtst gezegd merkwaardig.
En hij heeft er geen spel in gedaan toen hij bij jou thuis was?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:29 schreef mytroen het volgende:
[..]
Na een paar uur game hoorde je de fan wel maar niet erg hard of irritant ofzo. maar hij heeft het al als hij een spel erin doen :S
ja wel hij heeft 5 minuten een spel gedaan en toen niets aan de hand.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef NJ het volgende:
[..]
En hij heeft er geen spel in gedaan toen hij bij jou thuis was?
1. Oplichter? Koper heeft alles mogen testen en heeft ook spel erin gestoken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef Vermecelli het volgende:
TS is een Marktplaats oplichter en heeft zojuist de spaarcentjes van een arm turks gezin gekregen.
Dat laatste+nog wat centjes uit turkije van het huis wat ze nu verhuren daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:34 schreef mytroen het volgende:
[..]
1. Oplichter? Koper heeft alles mogen testen en heeft ook spel erin gestoken.
2. Als ze in z'n auto rijden Mercedes AMG zijn ze niet arm. tenzij het onze belastingscenten zijn.
En dan een tweede hands playstation kopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:34 schreef mytroen het volgende:
[..]
1. Oplichter? Koper heeft alles mogen testen en heeft ook spel erin gestoken.
2. Als ze in z'n auto rijden Mercedes AMG zijn ze niet arm. tenzij het onze belastingscenten zijn.
Ik denk dat ik nu een fokknokploegje nodig heb :pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Kriegel het volgende:
hier Ömür, jij opligter benim annem oruspu. k kom je hale kk vriend,
Sikimi götünden koyar, burnundan çikaririm
morgen voor j deur
quote:
Dit was ook mijn eerste gedachte bij het lezen van dit topicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
de koper had zelf een kapotte ps3. Koopt een werkende via marktplaats en ruilt de zijne om met de jouwe![]()
Terugsturen:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef mytroen het volgende:
Net weer een sms gekregen met:
heey ben je nu thuis kom ik ff langs?
En heeft alle account- en savedata gegevensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
de koper had zelf een kapotte ps3. Koopt een werkende via marktplaats en ruilt de zijne om met de jouwe![]()
Schrijf: Siktir git lan enzeua op en komt goed (quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef mytroen het volgende:
Net weer een sms gekregen met:
heey ben je nu thuis kom ik ff langs?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef CernunnosCeltic het volgende:
haal hier wat wapens
http://www.pipashop.nl/
Is dit fraude?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
Hij is geen fan van fangeluidenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Captainp00face het volgende:
Tuurlijk maakt een fan het nodige geluid, dat betekent niet dat die stuk is?
Dat Engels daar onderaan is lekker foutloos ook, dus het moet wel een knokploeg van kwaliteit zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef Bushalte het volgende:
Fok knoegploeg inschakelen.
[ afbeelding ]
En je weet zeker dat het dezelfde was? Je laat over je heen lopen gast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Meneer was langs gekomen met de ps3 ondanks ik een sms heb gestuurd dat ik hem niet terug koop. Ik keek er even naar op een ouderwetse beeldbuis en niks aan de hand.
Meneer vetelde dat hij een groote tv had met HDMI, dus ik liep met de heren naar boven om daar eens te kijken. Daar ging de ps3 idd veel lawaai maken. Maarja mn moeder zat erbij.
Dus na een woorden wisseling met mn moeder heb ik de playstation terug genomen. maar m'n moeder heeft het geld terug gegeven.
Wat ben jij stom zeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Meneer was langs gekomen met de ps3 ondanks ik een sms heb gestuurd dat ik hem niet terug koop. Ik keek er even naar op een ouderwetse beeldbuis en niks aan de hand.
Meneer vetelde dat hij een groote tv had met HDMI, dus ik liep met de heren naar boven om daar eens te kijken. Daar ging de ps3 idd veel lawaai maken. Maarja mn moeder zat erbij.
Dus na een woorden wisseling met mn moeder heb ik de playstation terug genomen. maar m'n moeder heeft het geld terug gegeven.
ja het was dezelfde:Pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het dezelfde was? Je laat over je heen lopen gast.
Fission Mailed...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
nvmquote:
Als als als. Je had de deur niet eens open hoeven doen, had die gast maar kapot laten vallen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:19 schreef mytroen het volgende:
[..]
nvm
als mn ma zich er niet tegen aan had lopen bemoeien had ik wel wat anders geregeld.
FOKKNOKPLOEG!!!
Niceeeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef Bushalte het volgende:
Fok knoegploeg inschakelen.
[ afbeelding ]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaahahsahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Dat is echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef Saekerhett het volgende:
Dit topic doet mij denken aan een ander topic met een PS3 hier een keer op FOK!. Daar had ik toen dit plaatje bij gemaakt:
[ afbeelding ]
Of z`n zusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Dat is echthoe dom kun je zijn
Dan had je moeten zeggen dat ie z'n Nickelson jas had moeten achterlaten bij jou thuis natuurlijk, op die manier komt ie wel trug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |