Wat een kneus van een verkoper is datquote:Op maandag 28 februari 2011 17:32 schreef bambino het volgende:
Ik heb het ooit gedaan met 2e handse speakers van logitech die ik had.
De subwoofer was niet al te best meer, dus heb een nieuwe set gekocht bij media markt, en 2 dagen later omgeruild dat ik ze niet fijn vond.
Gast kijkt doos na, zat een kras op mijn 2e handse subwoofer.
Ik zo, ja die zat er al, hoe kan ik dat voorelkaar krijgen na een keer aansluiten, is toch onzin?
En toen zei die, ja dat klopt, en kreeg me geld terug
Politie bellen lijkt mequote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Bushalte het volgende:
Maar wat zouden ze doen wanneer ze het zien ik heb namelijk een echte en een neppe maar daar zie ik geen grote verschillen in.
Maar denk je dat ze het verschil zien?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wat ze normaal gezien doen als ze worden opgelicht ja.
Ik denk vooral dat jij niet de enige bent die dit probeert en ze hier wel op bedacht zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Maar denk je dat ze het verschil zien?
Dan wordt er inderdaad aangifte tegen je gedaan. Of ze het verschil zullen zien is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Bushalte het volgende:
Maar wat zouden ze doen wanneer ze het zien ik heb namelijk een echte en een neppe maar daar zie ik geen grote verschillen in.
Probeer het uit en laat ons weten hoe het afloopt. Misschien hebben ze gratis WiFi op het politiebureau.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Maar denk je dat ze het verschil zien?
Hangt natuurlijk af van de winkel/verkoper/servicemedewerker of het opgemerkt wordt.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat jij niet de enige bent die dit probeert en ze hier wel op bedacht zijn.
Wat wil je nou horen?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Bushalte het volgende:
http://liljetjennie.wordp(...)r-dr-dre-headphones/
Hier kan je de verschillen zien? Zouden jullie als verkoper het kunnen zien.
Verschillende grote van dozen to start with, tint verschillen zijn ook zichtbaar maar dat kan ook het licht zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Bushalte het volgende:
http://liljetjennie.wordp(...)r-dr-dre-headphones/
Hier kan je de verschillen zien? Zouden jullie als verkoper het kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |