Wat een kneus van een verkoper is datquote:Op maandag 28 februari 2011 17:32 schreef bambino het volgende:
Ik heb het ooit gedaan met 2e handse speakers van logitech die ik had.
De subwoofer was niet al te best meer, dus heb een nieuwe set gekocht bij media markt, en 2 dagen later omgeruild dat ik ze niet fijn vond.
Gast kijkt doos na, zat een kras op mijn 2e handse subwoofer.
Ik zo, ja die zat er al, hoe kan ik dat voorelkaar krijgen na een keer aansluiten, is toch onzin?
En toen zei die, ja dat klopt, en kreeg me geld terug
Politie bellen lijkt mequote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Bushalte het volgende:
Maar wat zouden ze doen wanneer ze het zien ik heb namelijk een echte en een neppe maar daar zie ik geen grote verschillen in.
Maar denk je dat ze het verschil zien?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wat ze normaal gezien doen als ze worden opgelicht ja.
Ik denk vooral dat jij niet de enige bent die dit probeert en ze hier wel op bedacht zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Maar denk je dat ze het verschil zien?
Dan wordt er inderdaad aangifte tegen je gedaan. Of ze het verschil zullen zien is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Bushalte het volgende:
Maar wat zouden ze doen wanneer ze het zien ik heb namelijk een echte en een neppe maar daar zie ik geen grote verschillen in.
Probeer het uit en laat ons weten hoe het afloopt. Misschien hebben ze gratis WiFi op het politiebureau.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Maar denk je dat ze het verschil zien?
Hangt natuurlijk af van de winkel/verkoper/servicemedewerker of het opgemerkt wordt.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat jij niet de enige bent die dit probeert en ze hier wel op bedacht zijn.
Wat wil je nou horen?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Bushalte het volgende:
http://liljetjennie.wordp(...)r-dr-dre-headphones/
Hier kan je de verschillen zien? Zouden jullie als verkoper het kunnen zien.
Verschillende grote van dozen to start with, tint verschillen zijn ook zichtbaar maar dat kan ook het licht zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Bushalte het volgende:
Nou ik heb ze allebei en ik ben verrast over die neppe vooral dat er heel erg weinig verschil in zit en alleen als je echt heel goede kijkt zie je wel een paar verschillen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef Sander het volgende:
Aangezien de nepperts vaak alleen qua uiterlijk matchen met de originele, is het niet moeilijk te ontdekken of je met een fake te maken hebt.
- Lichte kleur / tintverschillen
- Ander gewicht / lichter
- Andere kabeltjes, ander materiaal
Etc.. etc..
En je wilt ze dus omruilen, omdat ..... ?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Nou ik heb ze allebei en ik ben verrast over die neppe vooral dat er heel erg weinig verschil in zit en alleen als je echt heel goede kijkt zie je wel een paar verschillen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Bushalte het volgende:
Nee ik zie totaal geen verschillen TS. Ik zeg doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld terug dan heb ik een echte voor het geld van een neppe ¤25 kostte het me.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
En je wilt ze dus omruilen, omdat ..... ?
Heb een echte doos.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef Dennis101 het volgende:
Die dozen zijn compleet verschillend. lijkt me dat de meeste winkeliers dat wel zullen opmerken.
Dat risico willen lopen voor 25 euroquote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Geld terug dan heb ik een echte voor het geld van een neppe ¤25 kostte het me.
Nee, hij krijgt het geld terug van de echte. 150 euro uit mijn hoofd.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat risico willen lopen voor 25 euroPauper.
Hier past één woord: pauper.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Geld terug dan heb ik een echte voor het geld van een neppe ¤25 kostte het me.
Hij ziet nog wel meer over het hoofd volgens mij!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef kwiwi het volgende:
TS ziet overigens nog iets over het hoofd. Maar laat 'm eerst maar tegen de lamp lopen, maakt dit topic nog net even wat leuker.
Ik zie zo snel ook niet even wat dat zou zijn? Behalve dus dat er maar weinig winkels zullen zijn die geopende oordopjes terug zullen nemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef kwiwi het volgende:
TS ziet overigens nog iets over het hoofd. Maar laat 'm eerst maar tegen de lamp lopen, maakt dit topic nog net even wat leuker.
Klopt best veel geld.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt het geld terug van de echte. 150 euro uit mijn hoofd.
BCC doet dat wel zonder reden ook nog.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zie zo snel ook niet even wat dat zou zijn? Behalve dus dat er maar weinig winkels zullen zijn die geopende oordopjes terug zullen nemen.
Nou, wat let je?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef Bushalte het volgende:
[..]
BCC doet dat wel zonder reden ook nog.
Bijlmerplein rond 5 uur in de middag heb ik ¤150 euro.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
TS, mogen we komen kijken hoe je afgaat? Geef even BCC-filiaal en dag/tijd door.
Nee, ga nu! Ga naar de MediaMarkt, die is tot 22 uur of zo open.quote:
Daar ruilen ze geen oordopjes om.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, ga nu! Ga naar de MediaMarkt, die is tot 22 uur of zo open.
Ach, it's always worth the try.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar ruilen ze geen oordopjes om.
Mediamarkt kun je dat idd makkelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wat een kneus van een verkoper is datWaarom zou je geen kras op een subwoofer krijgen na 1x aansluiten?
Sterker nog, doorgaans krijg je geen krassen van 't aansluiten maar van het er tegenaan schoppen ofzo
Ik hoop in ieder geval dat we het over een puber hebben die het alleen met wat zakgeld of een krantenwijkje moet doen, anders is het wel heel triestquote:
Ten eerste zitten ze met een uniek nummer aan de verpakking gelinkt dus daar kan je het al vergeten, daarnaast is het gewoon teveel moeite voor te weinig geldquote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef dirkmeister het volgende:
ben de enige denk ik, maar best wel slim dit! gewoon neppe in de echte doos en alle boekjes erbij en niemand die het ziet!!
Ja die oortjes zijn niet gelinkt ofzo he? Gewoon neppe oortjes in echte doos en gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ten eerste zitten ze met een uniek nummer aan de verpakking gelinkt dus daar kan je het al vergeten, daarnaast is het gewoon teveel moeite voor te weinig geld
Leuk als je naast je krantenwijk nog wat centjes wil voor een paar extra biertjes in de kroeg ±´'
Triest? Het is wel ¤150 euro dat je zomaar terug kan krijgen via zo'n makkelijk trucje.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat we het over een puber hebben die het alleen met wat zakgeld of een krantenwijkje moet doen, anders is het wel heel triest
Moeite? Gewoon oordopjes in een echte doos ruilen en gaan met die banaan. Dan heb je wel echte voor ¤25.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ten eerste zitten ze met een uniek nummer aan de verpakking gelinkt dus daar kan je het al vergeten, daarnaast is het gewoon teveel moeite voor te weinig geld
Leuk als je naast je krantenwijk nog wat centjes wil voor een paar extra biertjes in de kroeg
Ja, triest... En dat niet alleen, oplichting is het ookquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Triest? Het is wel ¤150 euro dat je zomaar terug kan krijgen via zo'n makkelijk trucje.
Inderdaad. Triest dat je iets wil hebben dat je eigenlijk niet kunt betalen en daarom maar overgaat tot oplichten.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Triest? Het is wel ¤150 euro dat je zomaar terug kan krijgen via zo'n makkelijk trucje.
Jammer voor BCC slikken die hap.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, triest... En dat niet alleen, oplichting is het ook
Ik heb die echte al alleen ik geef de neppe om mijn geld terug te halen want ze kosten eigenlijk te duur voor dat geld.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. Triest dat je iets wil hebben dat je eigenlijk niet kunt betalen en daarom maar overgaat tot oplichten.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat er inmiddels al een link naar dit topic bij bcc ligt.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Jammer voor BCC slikken die hap.
Als je dat vindt, dan moet je ze niet kopen. Op deze manier zorg je er zelf voor dat die prijzen gevraagd blijven worden slimmerdquote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Ik heb die echte al alleen ik geef de neppe om mijn geld terug te halen want ze kosten eigenlijk te duur voor dat geld.
Om te vertellen dat TS oordopjes gaat ruilen bij de BCC?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef Nero22 het volgende:
Wie stuurt een mailtje naar MediaMarkt?
BCC dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Om te vertellen dat TS oordopjes gaat ruilen bij de BCC?
Zou wel een strakke actie zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef Nero22 het volgende:
Wie stuurt een mailtje naar MediaMarkt? BCC
I dare you. I double dare youquote:
Al is de fraude nog zo snel, kwiwi verstuurd het mailtje wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was je allang voor gisteren
+ Mediamarkt mocht TS van winkel willen wisselen
Uiteraard. Maar ik heb expres niks gezegd, hoopte dat TS het voor eens en voor altijd af zou lerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Al is de fraude nog zo snel, kwiwi verstuurd het mailtje wel.
Held!quote:
Heldin!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was je allang voor gisteren
+ Mediamarkt mocht TS van winkel willen wisselen
Niet gelukt sukkels.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Held!![]()
[..]
Heldin!![]()
Dat dit soort gajes keihard wordt aangepakt.
TS woont hier in de buurt , welke BCC's zitten hier in de buurt?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Bushalte het volgende:
Bijlmer Station.
5 minuten lopen ofzo woon er vlakbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |