wat???quote:Na het testen bleek de koper tevreden omdat er geen HDMI kabel bij zat wilde de koper er ¤200,- voor geven ik ging hiermee akkoord.
waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
de koper had zelf een kapotte ps3. Koopt een werkende via marktplaats en ruilt de zijne om met de jouwe![]()
Een turk:Pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef Taartjeh het volgende:
Gewoon zeggen gekocht is gekocht!
Is de koper een turk of marokkaan?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
de koper had zelf een kapotte ps3. Koopt een werkende via marktplaats en ruilt de zijne om met de jouwe![]()
Classic.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
Ach ja maar voor ¤200,- ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef Adames het volgende:
En je staat wel erg zwak in je schoenen. Als je een PS3 verkoopt, verkoop je een PS3. Geen PS3 en HDMI kabel.
Die staan er al elke dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
wacht maar tot de Turkse maffia voor je deur staat.
dank jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb even je IP-adres doorgegeven aan de digitale recherche wegens oplichting
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
Al gedaan maar meneer is hier al aan de deur geweest maar was toen niet aanwezig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Jezus noob, gewoon mailje terug sturen:
Beste ........ ,
Helaas, de spullen kunnen niet worden geruild.
mvg
................
Nee maar wel mensen kennis. Ze denken altijd dat ze kunnen onderhandelen, bovendien denken ze in de kruidvat nog dat ze in een rommelmarkt staan en dat ze kunnen onderhandelen maf volkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |