Als Prem het zegt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Allessio het volgende:
Het zal ook weer eens niet een Turk zijn.
Ik vraag mij af waarom deze Turkse meneer TS zodanig lastig valt dat TS zich genoodzaakt voelt advies in te winnen op Fok?
Deze Turkse meneer lijkt me geen fris mannetje.
Prem is een kk baas. Ok?quote:
quote:
Mietje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Meneer was langs gekomen met de ps3 ondanks ik een sms heb gestuurd dat ik hem niet terug koop. Ik keek er even naar op een ouderwetse beeldbuis en niks aan de hand.
Meneer vetelde dat hij een groote tv had met HDMI, dus ik liep met de heren naar boven om daar eens te kijken. Daar ging de ps3 idd veel lawaai maken. Maarja mn moeder zat erbij.
Dus na een woorden wisseling met mn moeder heb ik de playstation terug genomen. maar m'n moeder heeft het geld terug gegeven.
Jij bent een gigantische mongool man. Gekocht is gekocht, als die kerel zekerheid wil hebben gaat hij maar mooi een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Meneer was langs gekomen met de ps3 ondanks ik een sms heb gestuurd dat ik hem niet terug koop. Ik keek er even naar op een ouderwetse beeldbuis en niks aan de hand.
Meneer vetelde dat hij een groote tv had met HDMI, dus ik liep met de heren naar boven om daar eens te kijken. Daar ging de ps3 idd veel lawaai maken. Maarja mn moeder zat erbij.
Dus na een woorden wisseling met mn moeder heb ik de playstation terug genomen. maar m'n moeder heeft het geld terug gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |