Haha iPad voor 14 jarigen. WTF?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef epicbeardman het volgende:
iPad is iets voor ~14jarigen, android is gewoon de toekomst.
Iedereen die nu een iPad heeft moet gewoon een nieuwe kopen over paar maanden want dan brengt Apple een nieuwe firmware uit die dan alleen goed draait op de 512mb(iPad2) versie.
Was ook zo met de iPhone 3, slim spelletje en de domme trappen er in.
Beetje kortzichtig allemaal. Meneer heeft 1 mankement met zijn iPod en meteen zal hij niks meer van Apple kopen. Jouw gemis.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef drunk_on_shadows het volgende:
het enige apple product dat ik heb is de ipod, en die vertoont nu al loze mankementen. Een reden voor mij om niet nog meer apple te kopen als de software niet eens goed werkt. Mijnes gaat dus steeds zomaar op pauze en dat is erg irritant en daar betaal je dan ook nog eens 4 keer zo veel voor.
Ik vind het prima als apple een nieuw product wil gaan maken, maar het was wel handig geweest als niet mac gebruikers daar geen hinder van zouden ondervinden.
Die macgebruikers sturen altijd zooi door die je niet kan openen. zoals adressen en word bestanden en dat schiet echt voor geen meter op.
Apple is te duur, werkt niet en sluit niet aan op andere systemen. Maar dat is mijn conclusie
Android is de windows op het mobiele platform, iOS de MacOS. Android kan best wel eens marktleider worden, maar de androidtablet die er momenteel uit zijn slaan de plank totaal mis. En dat een systeem marktleider is betekend niet dat het ook goed is. Op m'n werk heb ik al veel android tablets uitgeprobeerd, en het werkt voor geen meter. En ja, het zal wel zijn "OEEWW WACHT MAAR OP ANDROID 3.0!!!11" maar een week daarna " wacht maar op Android 3.1! 3.2! 4.0!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef epicbeardman het volgende:
iPad is iets voor ~14jarigen, android is gewoon de toekomst.
Iedereen die nu een iPad heeft moet gewoon een nieuwe kopen over paar maanden want dan brengt Apple een nieuwe firmware uit die dan alleen goed draait op de 512mb(iPad2) versie.
Was ook zo met de iPhone 3, slim spelletje en de domme trappen er in.
Nou, ik moet zeggen dat ik dik onder de indruk was van de Motorola Xoom! Deze draait op Androit's Honeycomb. Het is feitelijk een betere tablet dan de iPad, en had grote concurrentie kunnen zijn mits die kneuzen van motorola er geen prijskaartje van ¤ 800,- aan hadden gehangen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Android is de windows op het mobiele platform, iOS de MacOS. Android kan best wel eens marktleider worden, maar de androidtablet die er momenteel uit zijn slaan de plank totaal mis. En dat een systeem marktleider is betekend niet dat het ook goed is. Op m'n werk heb ik al veel android tablets uitgeprobeerd, en het werkt voor geen meter. En ja, het zal wel zijn "OEEWW WACHT MAAR OP ANDROID 3.0!!!11" maar een week daarna " wacht maar op Android 3.1! 3.2! 4.0!
Natuurlijk heb je daar gelijk in, maar je moet toegeven dat Android ontwikkeling snel gaat, en nu 3.0 uitkomt zullen er wellicht goede Tablets uitkomen van meerdere bedrijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Android is de windows op het mobiele platform, iOS de MacOS. Android kan best wel eens marktleider worden, maar de androidtablet die er momenteel uit zijn slaan de plank totaal mis. En dat een systeem marktleider is betekend niet dat het ook goed is. Op m'n werk heb ik al veel android tablets uitgeprobeerd, en het werkt voor geen meter. En ja, het zal wel zijn "OEEWW WACHT MAAR OP ANDROID 3.0!!!11" maar een week daarna " wacht maar op Android 3.1! 3.2! 4.0!
Een bevinding op basis van één laptop...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef Dasjonny het volgende:
Nieuw voer om te bashen:
http://tweakers.net/nieuw(...)os-baart-zorgen.html
Send from my Samsung Galaxy S.
Zelfbouw > alienwarequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Bartcoah het volgende:
http://www.dell.com/us/p/(...)x&s=dhs&cs=19&~ck=mn
Aaait computer
doe mij deze maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Bartcoah het volgende:
http://www.dell.com/us/p/(...)x&s=dhs&cs=19&~ck=mn
Aaait computer
de engelse 4chan versie was beterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef wise het volgende:
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.
Maar plotseling, op het laatste moment, veranderd de lul van richting en raakt je oog. Je denk "zo dat is over", maar dan schiet de lul naar achter en raakt weer je oog, en nog een keer en nog een keer.
Netzolang tot dat je zwart ziet en je oogkas aan het penetreren is dat je je balans kwijt aan het raken bent.
Op dat moment slaat de lul je in je gezicht en val je van je stoel. Aangezien je niet kan bewegen en je op je kwetsbaarst op de grond ligt, vliegt de grote lul je anus binnen waar het 4 a 5 uur rustig blijft zitten. Dat is hoe het voelt om een product van apple te gebruiken.
ach, je moet origineel blijvenquote:
Die van mij blaast die van jou omverquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
doe mij deze maar
[ afbeelding ]
stuk vetter dan zo'n kermis bak
quote:
Jij hebt een BB nikslon fag jasquote:
Nee, niks van dat allen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:27 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Jij hebt een BB nikslon fag jas
prolly een vespa als kers op de taart om het af te maken
Tis anders, afzetterij tegen de maatschappij. Bepaalde "status" willen hebben. "Duur" product in handen hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik gewoon niet begrijp is dat vele MAC gebruikers het helemaal fantastisch en vooral gemakkelijk vinden.
Widgets zijn toch alleen maar accuslopende rotdingen, die alleen maar in de weg staan.Bepaal zelf wel wanneer ik het weer wil zien, ipv pontificaal een gele zon op het scherm.Een apparaat moet doen wat hij hoort te doen, en zo snel mogelijk, wanneer IK dat wil. Ben blij dat je bij de iPhone/iPad direct de menu icoontjes ziet, zodat je direct kunt kiezen wat je gaat doen, ipv dat je moet gaan bladeren omdat er weer een mega widget in beeld draait. Nee, ik ben totaal geen Android gebruiker, heb er een paar keer mee gespeeld, maar het is veelste ingewikkeld en achterhaald. En al helemaal als je het naast iOS legt. Wat wel zo is, is dat Android veel meer aanpasbaar is, dat is wel een groot voordeel, maar ook het nadeel. Te veel verschillende programma's die hetzelfde kunnen, zoals bijvoorbeeld de mediaplayers. Als je een video bestand op het internet opent, moet je eerste kiezen met welk programma je het bestand opent. Omdat de ene mediaplayer het formaat wel, of juist niet ondersteund. En bij iOS werkt het gewoon. It Just Works.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je daar gelijk in, maar je moet toegeven dat Android ontwikkeling snel gaat, en nu 3.0 uitkomt zullen er wellicht goede Tablets uitkomen van meerdere bedrijven.
iPad is een goed product, alleen het is zoals 'My first Walkman' from Sony, het enige wat je kan aanpassen aan je "homescreen" is background en de App's verplaatsen.
Geen widgets ect op iPad ect, alles zo bepaald door Apple zelf.
Alle android tablets die afgelopen jaar zijn uitgekomen zijn inderdaad niet goed genoeg, maar het gaat zo goed worden.
Heb een Macbook en een laptop met Windows 7. Voorbeeld:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik gewoon niet begrijp is dat vele MAC gebruikers het helemaal fantastisch en vooral gemakkelijk vinden.
Wat is er moeilijk aan Windows 7 bijvoorbeeld ? Welke functies zitten er op de MAC die ik op de Windows pc die vele malen goedkoper is niet kan gebruiken ?
Laat staan dat ze deze "super handige" functies gebruiken in het dagelijks leven. Oke het is erg visueel ingesteld maar niet meer dan dat.
Kijk eens hoe ze zich met miljoenen afzetten tegen de maatschappij en zo een soort eigen maatschappij proberen te ontwikkelen door onnodig veel geld uit te geven voor een gadget ....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
Tis anders, afzetterij tegen de maatschappij. Bepaalde "status" willen hebben. "Duur" product in handen hebben.
al met al, belachelijke redenen
slechte laptop zeg. Ik heb daar totaal geen last vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb een Macbook en een laptop met Windows 7. Voorbeeld:
* RaymanNL doet Windows Laptop aan
opstarten
updates installeren
updates verwerken
10 minuten later
bureaublad verschijnt!
Oew! Pop up! Ik moet m'n java updaten! Ohw wacht, m'n laptop is alle programma's nog aan het opstarten en op de achtergrond aan het laden
5 minuten later.
Jeej, firefox openen!
Heb nu al meerdere keren meegemaakt bij m'n windows 7 laptop dat hij updates gaan installeren en verwerken TIJDENS het opstarten. Belachelijk.M'n laptop moet werken wanneer ik dat wil, niet wanneer windows klaar is met updaten. Het is zelfs vaak zo dat hij naar het updaten zichzelf spontaan uitschakeld. En ik hem zelf moet restarten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
slechte laptop zeg. Ik heb daar totaal geen last van
Maarja, ik pak dan ook vaker mijn acer laptop ipv mijn airbook
Ik draai sowieso amper achtergrond processen.(heb ik een hekel aan namelijk) Enige "zware" is nod32quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als jij je bureaublad zie heh, bij Windows 7, kun je dan direct aan de slag? Of start hij eerst alle op de achtergrond draaiende programma's op, waardoor de PC traag word?
En wat voor super spannende werkzaamheden ga je dan verrichten zodra het bureaublad zichtbaar is ? Fokken zeker ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb nu al meerdere keren meegemaakt bij m'n windows 7 laptop dat hij updates gaan installeren en verwerken TIJDENS het opstarten. Belachelijk.M'n laptop moet werken wanneer ik dat wil, niet wanneer windows klaar is met updaten. Het is zelfs vaak zo dat hij naar het updaten zichzelf spontaan uitschakeld. En ik hem zelf moet restarten.
Als jij je bureaublad zie heh, bij Windows 7, kun je dan direct aan de slag? Of start hij eerst alle op de achtergrond draaiende programma's op, waardoor de PC traag word? BIj MacOS is het zo dat je zodra je het bureaublad ziet, je direct aan de slag kunt,
Mijn windows PC heeft overigens een Core 2 Duo processor en 2GB werkgeheugen. Niks mis mee.
Wat is dat?quote:
antivirusquote:
Het afzetten tegen de maatschappijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk eens hoe ze zich met miljoenen afzetten tegen de maatschappij en zo een soort eigen maatschappij proberen te ontwikkelen door onnodig veel geld uit te geven voor een gadget ....
Ik snap ook niet wat er status bepalend aan is om zoiets te hebben ... tis leuk speelgoed maar om er nou een statussymbool van te maken
Je kan er ook voor kiezen om auto update uit te zetten en op vaste tijden per week te laten draaien wanner het uit komt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb nu al meerdere keren meegemaakt bij m'n windows 7 laptop dat hij updates gaan installeren en verwerken TIJDENS het opstarten. Belachelijk.M'n laptop moet werken wanneer ik dat wil, niet wanneer windows klaar is met updaten. Het is zelfs vaak zo dat hij naar het updaten zichzelf spontaan uitschakeld. En ik hem zelf moet restarten.
Als jij je bureaublad zie heh, bij Windows 7, kun je dan direct aan de slag? Of start hij eerst alle op de achtergrond draaiende programma's op, waardoor de PC traag word? BIj MacOS is het zo dat je zodra je het bureaublad ziet, je direct aan de slag kunt,
Mijn windows PC heeft overigens een Core 2 Duo processor en 2GB werkgeheugen. Niks mis mee.
Wat is dat?quote:
quote:
Deze redenering gaat ervan uit dat je maar 2 keuzes hebt: Windows of Apple.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Wootism het volgende:
[..]
Het afzetten tegen de maatschappij!
En het statussymbool![]()
!!
Zijn opvattingen van Windows-gebruikers, en moet je gewoon geen waarde aan hechten.
Sinds ik mijn Macbook heb wil ik voor geen goud terug naar Windows, ondanks dat ik er al 13 jaar mee gewerkt heb. Ik ben totaal niet bezig met het merk van de laptop, maar geniet gewoon van het perfectionisme van het systeem.
Ik wil niet kiezen, het moet gewoon werken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om auto update uit te zetten en op vaste tijden per week te laten draaien wanner het uit komt.
Een Core 2 duo met 2GB en windows 7 is wel aan de krappe kant moet ik eerlijk zeggen.
Ik denk dat Xp een stuk beter zal draaien. :-)
Klopt, Ubuntu werkt ook erg relaxt. Erg veel verschil tussen Ubuntu en OSX is er dan ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef jeoff het volgende:
[..]
Deze redenering gaat ervan uit dat je maar 2 keuzes hebt: Windows of Apple.
Er is echter een veel goedkopere oplossing die ook perfect en super snel werkt zonder virusscanner etc en dat is Linux.
En als je perse de mooie skin van Apple wilt kun je die ook nog draaien op bijv. Ubuntu
[ afbeelding ]
http://maketecheasier.com/turn-ubuntu-lucid-mac-os-x/2010/06/01
Dit maakt het een apparaat voor 13/14 jarige jongens/meisjes helaasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef TTTNL het volgende:
Onterechte klacht, open-source is de oplossing niet, apple producten verkopen zo goed omdat alles op elkaar lijkt, en iedereen zich erin kan vinden, en niet van die noob kutapps in de appstore staan. Nuff said
Die tweede....quote:
Wat een bullshit, als je zo met windows omgaat dan koop je dus mac omdat je een hopeloze gebruiker bent. Dat fanboy volk wordt ook met de dag triester. Argumenten als "ja man met windows krijg je steeds als je iets opent dat hij om een bevestiging vraagt". Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Ja man steeds die updates Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Bovenstaande roept java Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb een Macbook en een laptop met Windows 7. Voorbeeld:
* RaymanNL doet Windows Laptop aan
opstarten
updates installeren
updates verwerken
10 minuten later
bureaublad verschijnt!
Oew! Pop up! Ik moet m'n java updaten! Ohw wacht, m'n laptop is alle programma's nog aan het opstarten en op de achtergrond aan het laden
5 minuten later.
Jeej, firefox openen!
Nu de Macbook
Aanzetten
15 seconden later: veschijnt bureaublad en kan ik DIRECT safari openen en op het internet.
Daarom Apple.
mensen wordener ook echt opgefokt van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef Haque het volgende:
[..]
Wat een bullshit, als je zo met windows omgaat dan koop je dus mac omdat je een hopeloze gebruiker bent. Dat fanboy volk wordt ook met de dag triester. Argumenten als "ja man met windows krijg je steeds als je iets opent dat hij om een bevestiging vraagt". Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Ja man steeds die updates Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Bovenstaande roept java Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN.
En jullie zitten met dat gevinger van itunes updates, en quicktime player updates
Dat hij updates installeert en verwerkt tijdens het opstarten zit alleen maar in de weg. Stront irritant bij windows 7, heb ik bij Vista nooit last van gehad. Heb jaren lang Windows gedraait, en pas sinds augustus MacOS en ik vind het een complete verademing. Dat ding werkt gewoon, zonder dat ik me druk moeten maken of ik de updates wel of niet aan of uit zet. Of dat ik de updates van Java weer uit moeten zetten, omdat te voorkomen dat ik iedere keer tijdens het opstarten een pop up krijg. Je kunt me een fanboy noemen of niet, maar een feit is dat mijn macbook mij heel veel tijd en frustraties voorkomt. Zal niet zeggen dat een macbook nooit een defect heeft, want het blijft hardware. Maar de software is perfect.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef Haque het volgende:
[..]
Wat een bullshit, als je zo met windows omgaat dan koop je dus mac omdat je een hopeloze gebruiker bent. Dat fanboy volk wordt ook met de dag triester. Argumenten als "ja man met windows krijg je steeds als je iets opent dat hij om een bevestiging vraagt". Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Ja man steeds die updates Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Bovenstaande roept java Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN.
iTunes updates, en quicktime updates? Zitten allemaal ingebakken bij de MacOS updates. M'n updates worden op de achtergrond gedownload en kan ik installeren wanneer ik dat wilquote:En jullie zitten met dat gevinger van itunes updates, en quicktime player updates
Ik wel. Ondanks dat hij stukken beter is dan Vista loop ik huilend terug naar OSX.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef das_phantom het volgende:
Heb jij uberhaupt ooit met win7 gewerkt?
Een jaar lang. Het is best te doen hoor, maar sinds augustus weet ik dat het nog zoveel beter kanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef das_phantom het volgende:
Heb jij uberhaupt ooit met win7 gewerkt?
Dat lijkt me waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Wootism het volgende:
maar geniet gewoon van het perfectionisme simplisme van het systeem.
oe, dan zal je wel in een verschrikkelijke lelijke woning wonen, ergens in een achterbuurt met plastic tuinstoelen als meubels...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef bijdehand het volgende:
Als je voor design wil betalen moet je dat doen, ik doe dat nooit
Ja en als je mazzel hebt kun je 'm over een maand of drie hier in Nederland gaan kopen dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef Sealnova het volgende:
Wat een faalbaas vandaag wordt de nieuwe iPad geïntroduceerd
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Wootism het volgende:
[..]
maar geniet gewoon van het perfectionisme Simplisme van het systeem.
Het simplisme komt voort uit het perfectionisme. Apple laat zien dat een OS er in eerste instantie doodsimpel uit kan zien, maar toch doeltreffend is. En dat Apple's gemaakt zijn voor mensen die niet veel eisen van hun computer is natuurlijk bullshit.... Onderbouw dat maar eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat lijkt me waarschijnlijker.
Apple is handig als je niet veel gaat eisen van je computer en je een stabiel systeempje wil hebben waar alles voorgebakken in zit. Dat is wel waar ik hem voor heb want ik wil thuis niet bezig zijn met updates en weet ik veel. Voor het werk toch liever een pc.
Dat een oplader voor de macbook tachtig euro kost vind ik al bijna schandalig.
Daarmee bedoelde ik dat 'het moet werken en verder niks', er zijn ook mensen die echt elk puntje van hun computer willen kunnen aanpassen en modificeren, sommige mensen zoeken dat niet en die voelen zich thuis op een mac.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
[..]
Het simplisme komt voort uit het perfectionisme. Apple laat zien dat een OS er in eerste instantie doodsimpel uit kan zien, maar toch doeltreffend is. En dat Apple's gemaakt zijn voor mensen die niet veel eisen van hun computer is natuurlijk bullshit.... Onderbouw dat maar eens
Ik heb al mijn Windows-pc's zelf gebouwd omdat ik ook alles zelf in de hand wilde hebben. Maar aangezien Apple's gewoon goede hardware hebben kan ik mij niks beters wensen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik dat 'het moet werken en verder niks', er zijn ook mensen die echt elk puntje van hun computer willen kunnen aanpassen en modificeren, sommige mensen zoeken dat niet en die voelen zich thuis op een mac.
Die ligt ook zeker niet in ieders handbereik. En wat jij zegt is voor mij ook de reden dat ik thuis een macbook gebruik, ik heb in mijn vrije tijd geen zin om bezig te zijn met het onderhoud van mijn computer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik heb al mijn Windows-pc's zelf gebouwd omdat ik ook alles zelf in de hand wilde hebben. Maar aangezien Apple's gewoon goede hardware hebben kan ik mij niks beters wensen eigenlijk.
En als je echt dingen wil aanpassen heb je altijd nog de Mac Pro.
Maar waarvoor gebruik je een Pc dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die ligt ook zeker niet in ieders handbereik. En wat jij zegt is voor mij ook de reden dat ik thuis een macbook gebruik, ik heb in mijn vrije tijd geen zin om bezig te zijn met het onderhoud van mijn computer.
De software die ik nodig heb is er alleen voor Windows, en ik weet dat ik met Bootcamp en Q ook Windows-software kan draaien op een mac maar het was voordeliger om het op een pc te doen, iets waar ik achteraf heel blij mee ben omdat ik door dat vele Windows-gebruik handig ben met beide systemen. En mijn laptop is al op leeftijd dus veel programma's tegelijk draaien ging niet echt soepel meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:35 schreef Wootism het volgende:
[..]
Maar waarvoor gebruik je een Pc dan?
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
Je eerste twee zinnen waren correct; daarna ga je de fout in. Toch jammer dat je je innerlijke haat voor Apple niet kan onderdrukken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef pipojansen het volgende:
dat heen en weer gezeik altijd over apples en pc's en shit en meuk en zo en zus. gebruik lekker wat je graag wenst te gebruiken en klaar. laatst zat ik te zoeken naar wat kabeltjes in zo'n grote zaak waar ik even de naam niet van wens te noemen, opeens kom je op zo'n leuk in mekaar geknutselde omgeving waar alleen apples stonden. ik was met iemand en die wees naar een stand met kabels en ik zei nee das alleen voor apple-paupers. er stonden daar wat jongetjes achter een ipad of ipod of whatever die meuk heet te stuntelen. en ze keken echt alsof je in een kerk vloekte. als blikken konden doden, dan was het daar wel gebeurd. flikker toch op met je meuk man. alsof het mij wat boeit wat iets is.
Als ik daar zou staan en er komt 1 of andere stoere homo langs die mij een 'apple pauper' noemt dan had ik je ook wel even twijfelend aangekeken ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef pipojansen het volgende:
ik zei nee das alleen voor apple-paupers
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef pipojansen het volgende:
innerlijke haat voor apple
die heb ik niet.
wel heb ik een hekel aan mensen zodra ze zich kost wat het kost in een hokje wensen te plaatsen.
daarnaast, de gast met wie ik was heeft ook een apple. was meer een grap naar hem toe.
ik weet dat het allemaal heel gevoelig ligt. als ik een ferrari zou hebben en daar flink voor betaald heb en er komt zo'n pc-pauper met dittes en dattes stoer doen dan zou ik 'm ook willen wurgen. is logisch, is menselijk. mensen met een apple hebben ook gevoel.
iemand die in een winkel staat en daar toevallig in de apple hoek staat te kijken plaatst zichzelf nog lang niet 'in een hokje'...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef pipojansen het volgende:
wel heb ik een hekel aan mensen zodra ze zich kost wat het kost in een hokje wensen te plaatsen.
Je MOET idd iTunes gebruiken. Net zoals je voor je HTC Desire HTC Sync moet gebruiken als je je agenda wil synchroniseren. Net zoals je bij de Samsung Galaxy S Samsung Kies moet gebruiken. Het is heel normaal dat je een bepaald programma moet gebruiken om een mobiel apparaat goed te laten werken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef jeoff het volgende:
Ik krijg net een Ipad binnen voor mijn baas.. stap één van de quick guide is natuurlijk weer : Download en installeer Itunes. Zonder Itunes gaat het ding nog niet eens aan!!
Wat is dat toch voor een rot bedrijf met hun veel te dure producten waarvoor je ook nog perse een draak van een programma als Itunes moet gebruiken. En dan kun je muziek etc. ook nog maar met één PC syncen anders loop je tegen problemen aan.
Echt Apple begint meer en meer op een ergere versie van Microsoft te lijken.
Gelukkig zal Android de markt binnen afzienbare tijd helemaal overnemen en zullen de Apple fanboys moeten toegeven dat Apple achterblijft bij de open source markt.
De klacht moge duidelijk zijn!
jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan? waarom moet apple een vloer van laminaat hebben? grote borden met apple erop en nog meer bling hier en bling daar? het moet allemaal stijlvol zijn, want wij hebben een apple. boeiend vriend boeiend. waarom staat apple niet gewoon tussen al die sweex-rommel dat bij de pc-afdeling wordt gedumpt?quote:@RM-rf
iemand die in een winkel staat en daar toevallig in de apple hoek staat te kijken plaatst zichzelf nog lang niet 'in een hokje'...
dan heel stoer 'apple paupers' gaan roepen naar zulke mensen, is volgens mij eerder een voorbeeld van 'hokjes-denken'
Klopt, maar als je het met Outlook wil syncen moet het wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoef helemaal geen HTC Sync te gebruiken om mijn agenda te synchroniseren, dat gaat allemaal automatisch via Google Agenda. Nog nooit die HTC Sync gebruikt.
jongen jongenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pipojansen het volgende:
[..]
jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan? waarom moet apple een vloer van laminaat hebben? grote borden met apple erop en nog meer bling hier en bling daar? het moet allemaal stijlvol zijn, want wij hebben een apple. boeiend vriend boeiend. waarom staat apple niet gewoon tussen al die sweex-rommel dat bij de pc-afdeling wordt gedumpt?
nee, apple mensen moeten apart zijn. mensen met een apple zijn alternatief. ze zijn kunstzinnig. alles dat met een apple is gemaakt is apart en mooi en het werkt op laurierbladeren. het blaast parfum uit. het is prachtig gewoon. het glimt. het heeft een pianolak. het is gewoon zooo goddelijk mooi en er staat een logo van een appel op. hoe durft pipo ons paupers te noemen. oeeeeh geweldig.
Ook niet, dat kan allemaal over the air hoor. Dat kon met mijn Nokia al.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je het met Outlook wil syncen moet het wel.
Overigens gaat het op de iPhone/iPad ook via Exchange, precies hetzelfde als op jouw Android-toestel.
ik zou het niet weten en laat het geheel aan jou over om je héél erg daarover op te windenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pipojansen het volgende:
[..]
jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan?
tjonge tjongequote:op woensdag 2 maart 2011 16:44:45 schreef _GdR_ het volgende
jongen jongen
dat MOET van Apple. Vind je het niet vreemd dat apple producten (buiten de iphone/pods & pads) alleen verkocht worden op triple A locaties. zoals de mediamarkt/iFactors/iStores.
Apple eist dat hun 'stands' geen goedkope uitstraling heeft.
't Leven is zwaar he.... manneke tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pipojansen het volgende:
[..]
jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan? waarom moet apple een vloer van laminaat hebben? grote borden met apple erop en nog meer bling hier en bling daar? het moet allemaal stijlvol zijn.....blaat blaat
ik wind me er niet heeeel erg over. ik moet ergens wezen of ik heb wat nodig en dan wordt je geconfronteerd met opsmuk waar je wenkbrauwen voor moet fronsen. merkjes, status en al die bullshit doen me niks. moet er alleen maar om lachen. daar ben ik wel overgevoelig voor. gewoon humor. ik lach graag om mezelf want ik heb zelf ook een apple.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46:06 schreef RM-rf [RM-rf het volgende:
ik zou het niet weten en laat het geheel aan jou over om je héél erg daarover op te winden
ikzelf deel jouw indrukken over wat volgens jou 'apple zou zijn' niet echt, dat is allemaal doorgegdraaid gelul van juist mensen die vergeten dat ook Apple gewoon een hardware-merk is... misschien een A-merk (vergelijkbaar met Sony VAIO, of bepaalde andere modellen van andere fabrikanten (bv Dell Adamo of Alienware) die specifiek op de bovenkant van de markt gericht zijn) ...
maar dat zegt ook niet alles, uiteindelijk is het gewoon Hardware-apparatuur.
kennelijk zit het jou ook enorm hoog, enkel is dat vooral je eigen 'overgevoeligheid'
Ja natuurlijk. Waarom zijn er G-Star winkels? Nespresso stores? Levi shops?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef pipojansen het volgende:
ah nu is apple gewoon een a-merk net als al die andere rommel? mooi. we komen er wel.
Dan moet je het wel moeilijk hebben als je door de stad loopt. Er zijn 100-en winkels die de klant het merk willen laten 'beleven' i.p.v het in een rek flikkeren en willen verkopen. Bijna alle kledingwinkels doen dit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef pipojansen het volgende:
[..]
ik wind me er niet heeeel erg over. ik moet ergens wezen of ik heb wat nodig en dan wordt je geconfronteerd met opsmuk waar je wenkbrauwen voor moet fronsen. merkjes, status en al die bullshit doen me niks. moet er alleen maar om lachen. daar ben ik wel overgevoelig voor. gewoon humor. ik lach graag om mezelf want ik heb zelf ook een apple.
ah nu is apple gewoon een a-merk net als al die andere rommel? mooi. we komen er wel.
Het is juist het product voor al die hipster studentjes. Meestal met verstand op nul dat ding gekocht omdat ze zo iets hadden van "oh, het is van apple".quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
En iedereen in de trein maar vragen, is het nou nuttig zo'n ipad? Ja tuurlijk, daardoor zit ik nu lekker op mijn ipad te surfen en jij zit je te vervelen en aan mij te vragen of hij nuttig is
En buiten dat, mensen met genoeg geld die zullen echt niet denken van tja... een mac is wel duur laat ik maar gewoon een desktop pc kopen. Scheelt iets van 600/700 euro. Je gaat toch ook niet van je Bugati-aankoop afzien omdat het in vergelijk te duur is t.o.v. een Lamborghini.
Logisch dat een Macbook te duur is voor de gemiddelde student.
Yaaaah! Eindelijk iemand met goed onderbouwde argumenten!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is juist het product voor al die hipster studentjes. Meestal met verstand op nul dat ding gekocht omdat ze zo iets hadden van "oh, het is van apple".
Overigens is Apple gewoon een kutbedrijf. Best leuke producten hoor maar het is echt nog erger qua restricties en dergelijke dan microsoft ooit geweest is.
En Ipad. Neem gewoon een motorola Xoom dan!
nee hoor, het is bij lange na niet zo erg als bij de apple stands. reclameborden heb je in allerlei formaten. van groot naar klein. maar apple moet altijd nog specialer zijn. nog even en je moet met je apple naar het speciale onderwijs.quote:Dan moet je het wel moeilijk hebben als je door de stad loopt. Er zijn 100-en winkels die de klant het merk willen laten 'beleven' i.p.v het in een rek flikkeren en willen verkopen. Bijna alle kledingwinkels doen dit bijvoorbeeld.
Misschien via BT, maar dat werkt ook altijd maar half.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ook niet, dat kan allemaal over the air hoor. Dat kon met mijn Nokia al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |