quote:
Het is nog even wachten op Reptorabi.quote:
QFTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef NJ het volgende:
iTunes is ruk, maar wacht maar tot je die iPad gebruikt. Dan is die ene keer in de week syncen met iTunes geen enkel probleem meer..
Met Androids heb je geen enkel ander programma nodig om ze ook zonder problemen te gebruiken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef NJ het volgende:
iTunes is ruk, maar wacht maar tot je die iPad gebruikt. Dan is die ene keer in de week syncen met iTunes geen enkel probleem meer..
Dat klopt. En nu?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef jeoff het volgende:
[..]
Met de Androids heb je geen enkel ander programma nodig om ze ook zonder problemen te gebruiken..
Nee, z'n baas wint. Die heeft namelijk alle voordelen van z'n iPad, terwijl randzaken als opstarten en onderhoud bij de TS liggen.quote:
Omdat de baas geen tijd heeft en mij vroeg om het apparaat te verkennen om hem daarna kort uit te leggen hoe het werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:01 schreef Hiya het volgende:
Waarom zit je met je tengels aan je baas z'n nieuwe speeltje?
Het is een fucking iPad. M'n buurmeisje van drie heeft geen uitleg nodig om te weten hoe dat ding werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:04 schreef jeoff het volgende:
[..]
Omdat de baas geen tijd heeft en mij vroeg om het apparaat te verkennen om hem daarna kort uit te leggen hoe het werkt.
jaja klagen over Apple maar ondertussen een iPhone hebben...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef jeoff het volgende:
Ik krijg net een Ipad binnen voor mijn baas.. stap één van de quick guide is natuurlijk weer : Download en installeer Itunes. Zonder Itunes gaat het ding nog niet eens aan!!
Wat is dat toch voor een rot bedrijf met hun veel te dure producten waarvoor je ook nog perse een draak van een programma als Itunes moet gebruiken. En dan kun je muziek etc. ook nog maar met één PC syncen anders loop je tegen problemen aan.
Echt Apple begint meer en meer op een ergere versie van Microsoft te lijken.
Gelukkig zal Android de markt binnen afzienbare tijd helemaal overnemen en zullen de Apple fanboys moeten toegeven dat Apple achterblijft bij de open source markt.
De klacht moge duidelijk zijn!
Iphone? Ik heb een HTC!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:06 schreef rubje het volgende:
[..]
jaja klagen over Apple maar ondertussen een iPhone hebben...![]()
![]()
FAIL
Android zien als open-sourcequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef jeoff het volgende:
Ik krijg net een Ipad binnen voor mijn baas.. stap één van de quick guide is natuurlijk weer : Download en installeer Itunes. Zonder Itunes gaat het ding nog niet eens aan!!
Wat is dat toch voor een rot bedrijf met hun veel te dure producten waarvoor je ook nog perse een draak van een programma als Itunes moet gebruiken. En dan kun je muziek etc. ook nog maar met één PC syncen anders loop je tegen problemen aan.
Echt Apple begint meer en meer op een ergere versie van Microsoft te lijken.
Gelukkig zal Android de markt binnen afzienbare tijd helemaal overnemen en zullen de Apple fanboys moeten toegeven dat Apple achterblijft bij de open source markt.
De klacht moge duidelijk zijn!
Was je windows PC nog niet snel genoeg dan, mijn Macbook werkt gewoon, hoef ik niks aan aanpassenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef pipojansen het volgende:
ik heb gisteren mijn pc weer eens een boost gegeven. 6 gieg werkgeheugen. nieuw bordje. nieuw kastje. nieuwe voeding. ik was 200 euro kwijt.
niet het nieuwste van het nieuwste natuurlijk, maar gewoon a-merken zoals GEIL en OCZ modxstream-pro en een kastje van RECOM Powerstation en een moederbordje van gigabyte.
Zalman voeding van 600 watt was doodgegaan. nu heb ik er een van 700 watt.
Android is an open-source software stack for mobile devices, and a corresponding open-source project led by Google.quote:
Tja gezeik komt ergens vandaan niet? Gefrustreerde gebruikers zijn veelal de schuld van slechte systemen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:07 schreef Wootism het volgende:
Zou leuk zijn als dit topic voor de verandering eens stilletjes doodbloed!![]()
Altijd maar dat gezeik over Apple...
Jij speelt mp3's af met VLC?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef Jackson5 het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met iTunes?
Windows Media Player![]()
WinAmp![]()
De rest![]()
VLC
Mijn laptop met Ubuntu ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was je windows PC nog niet snel genoeg dan, mijn Macbook werkt gewoon, hoef ik niks aan aanpassen![]()
Binnen 15 sec opgestart FTW!
Ja zo ken ik nog tig voorbeelden; vriend van mij zijn moederbord had kuren; Hij kon voor 800 euro een nieuw moederbord aanschaffenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was je windows PC nog niet snel genoeg dan, mijn Macbook werkt gewoon, hoef ik niks aan aanpassen![]()
Binnen 15 sec opgestart FTW!
De mensen die zeiken zijn juist degene die het niet gebruiken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja gezeik komt ergens vandaan niet? Gefrustreerde gebruikers zijn veelal de schuld van slechte systemen...
Ik snap je gehele post nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja gezeik komt ergens vandaan niet? Gefrustreerde gebruikers zijn veelal de schuld van slechte systemen...
Maar vergelijk het eens met vijf jaar geleden; toen waren de apple gebruikers in de minderheid en waren zij enorm aan het zeiken op Microsoft; die rollen lijken te zijn omgedraaid, of in ieder geval nu is apple de grote boosdoener...
En ik kan ze geen ongelijk geven; Apple is toch wel de grootste in het gebruikers te verplichten bepaalde software te gebruiken en het toepassen van censuur...
oja, dit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja zo ken ik nog tig voorbeelden; vriend van mij zijn moederbord had kuren; Hij kon voor 800 euro een nieuw moederbord aanschaffen
Ondanks dat ik weinig tot niets met Apple heb, is die iPad wel geniaal. Heb hem zelf niet maar een paar kennissen wel. En dat ding is ergens toch wel baas.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef NJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |