quote:
Het is nog even wachten op Reptorabi.quote:
QFTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef NJ het volgende:
iTunes is ruk, maar wacht maar tot je die iPad gebruikt. Dan is die ene keer in de week syncen met iTunes geen enkel probleem meer..
Met Androids heb je geen enkel ander programma nodig om ze ook zonder problemen te gebruiken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef NJ het volgende:
iTunes is ruk, maar wacht maar tot je die iPad gebruikt. Dan is die ene keer in de week syncen met iTunes geen enkel probleem meer..
Dat klopt. En nu?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef jeoff het volgende:
[..]
Met de Androids heb je geen enkel ander programma nodig om ze ook zonder problemen te gebruiken..
Nee, z'n baas wint. Die heeft namelijk alle voordelen van z'n iPad, terwijl randzaken als opstarten en onderhoud bij de TS liggen.quote:
Omdat de baas geen tijd heeft en mij vroeg om het apparaat te verkennen om hem daarna kort uit te leggen hoe het werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:01 schreef Hiya het volgende:
Waarom zit je met je tengels aan je baas z'n nieuwe speeltje?
Het is een fucking iPad. M'n buurmeisje van drie heeft geen uitleg nodig om te weten hoe dat ding werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:04 schreef jeoff het volgende:
[..]
Omdat de baas geen tijd heeft en mij vroeg om het apparaat te verkennen om hem daarna kort uit te leggen hoe het werkt.
jaja klagen over Apple maar ondertussen een iPhone hebben...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef jeoff het volgende:
Ik krijg net een Ipad binnen voor mijn baas.. stap één van de quick guide is natuurlijk weer : Download en installeer Itunes. Zonder Itunes gaat het ding nog niet eens aan!!
Wat is dat toch voor een rot bedrijf met hun veel te dure producten waarvoor je ook nog perse een draak van een programma als Itunes moet gebruiken. En dan kun je muziek etc. ook nog maar met één PC syncen anders loop je tegen problemen aan.
Echt Apple begint meer en meer op een ergere versie van Microsoft te lijken.
Gelukkig zal Android de markt binnen afzienbare tijd helemaal overnemen en zullen de Apple fanboys moeten toegeven dat Apple achterblijft bij de open source markt.
De klacht moge duidelijk zijn!
Iphone? Ik heb een HTC!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:06 schreef rubje het volgende:
[..]
jaja klagen over Apple maar ondertussen een iPhone hebben...![]()
![]()
FAIL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |