iemand die in een winkel staat en daar toevallig in de apple hoek staat te kijken plaatst zichzelf nog lang niet 'in een hokje'...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef pipojansen het volgende:
wel heb ik een hekel aan mensen zodra ze zich kost wat het kost in een hokje wensen te plaatsen.
Je MOET idd iTunes gebruiken. Net zoals je voor je HTC Desire HTC Sync moet gebruiken als je je agenda wil synchroniseren. Net zoals je bij de Samsung Galaxy S Samsung Kies moet gebruiken. Het is heel normaal dat je een bepaald programma moet gebruiken om een mobiel apparaat goed te laten werken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef jeoff het volgende:
Ik krijg net een Ipad binnen voor mijn baas.. stap één van de quick guide is natuurlijk weer : Download en installeer Itunes. Zonder Itunes gaat het ding nog niet eens aan!!
Wat is dat toch voor een rot bedrijf met hun veel te dure producten waarvoor je ook nog perse een draak van een programma als Itunes moet gebruiken. En dan kun je muziek etc. ook nog maar met één PC syncen anders loop je tegen problemen aan.
Echt Apple begint meer en meer op een ergere versie van Microsoft te lijken.
Gelukkig zal Android de markt binnen afzienbare tijd helemaal overnemen en zullen de Apple fanboys moeten toegeven dat Apple achterblijft bij de open source markt.
De klacht moge duidelijk zijn!
jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan? waarom moet apple een vloer van laminaat hebben? grote borden met apple erop en nog meer bling hier en bling daar? het moet allemaal stijlvol zijn, want wij hebben een apple. boeiend vriend boeiend. waarom staat apple niet gewoon tussen al die sweex-rommel dat bij de pc-afdeling wordt gedumpt?quote:@RM-rf
iemand die in een winkel staat en daar toevallig in de apple hoek staat te kijken plaatst zichzelf nog lang niet 'in een hokje'...
dan heel stoer 'apple paupers' gaan roepen naar zulke mensen, is volgens mij eerder een voorbeeld van 'hokjes-denken'
Klopt, maar als je het met Outlook wil syncen moet het wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoef helemaal geen HTC Sync te gebruiken om mijn agenda te synchroniseren, dat gaat allemaal automatisch via Google Agenda. Nog nooit die HTC Sync gebruikt.
jongen jongenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pipojansen het volgende:
[..]
jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan? waarom moet apple een vloer van laminaat hebben? grote borden met apple erop en nog meer bling hier en bling daar? het moet allemaal stijlvol zijn, want wij hebben een apple. boeiend vriend boeiend. waarom staat apple niet gewoon tussen al die sweex-rommel dat bij de pc-afdeling wordt gedumpt?
nee, apple mensen moeten apart zijn. mensen met een apple zijn alternatief. ze zijn kunstzinnig. alles dat met een apple is gemaakt is apart en mooi en het werkt op laurierbladeren. het blaast parfum uit. het is prachtig gewoon. het glimt. het heeft een pianolak. het is gewoon zooo goddelijk mooi en er staat een logo van een appel op. hoe durft pipo ons paupers te noemen. oeeeeh geweldig.
Ook niet, dat kan allemaal over the air hoor. Dat kon met mijn Nokia al.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je het met Outlook wil syncen moet het wel.
Overigens gaat het op de iPhone/iPad ook via Exchange, precies hetzelfde als op jouw Android-toestel.
ik zou het niet weten en laat het geheel aan jou over om je héél erg daarover op te windenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pipojansen het volgende:
[..]
jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan?
tjonge tjongequote:op woensdag 2 maart 2011 16:44:45 schreef _GdR_ het volgende
jongen jongen
dat MOET van Apple. Vind je het niet vreemd dat apple producten (buiten de iphone/pods & pads) alleen verkocht worden op triple A locaties. zoals de mediamarkt/iFactors/iStores.
Apple eist dat hun 'stands' geen goedkope uitstraling heeft.
't Leven is zwaar he.... manneke tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pipojansen het volgende:
[..]
jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan? waarom moet apple een vloer van laminaat hebben? grote borden met apple erop en nog meer bling hier en bling daar? het moet allemaal stijlvol zijn.....blaat blaat
ik wind me er niet heeeel erg over. ik moet ergens wezen of ik heb wat nodig en dan wordt je geconfronteerd met opsmuk waar je wenkbrauwen voor moet fronsen. merkjes, status en al die bullshit doen me niks. moet er alleen maar om lachen. daar ben ik wel overgevoelig voor. gewoon humor. ik lach graag om mezelf want ik heb zelf ook een apple.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46:06 schreef RM-rf [RM-rf het volgende:
ik zou het niet weten en laat het geheel aan jou over om je héél erg daarover op te winden
ikzelf deel jouw indrukken over wat volgens jou 'apple zou zijn' niet echt, dat is allemaal doorgegdraaid gelul van juist mensen die vergeten dat ook Apple gewoon een hardware-merk is... misschien een A-merk (vergelijkbaar met Sony VAIO, of bepaalde andere modellen van andere fabrikanten (bv Dell Adamo of Alienware) die specifiek op de bovenkant van de markt gericht zijn) ...
maar dat zegt ook niet alles, uiteindelijk is het gewoon Hardware-apparatuur.
kennelijk zit het jou ook enorm hoog, enkel is dat vooral je eigen 'overgevoeligheid'
Ja natuurlijk. Waarom zijn er G-Star winkels? Nespresso stores? Levi shops?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef pipojansen het volgende:
ah nu is apple gewoon een a-merk net als al die andere rommel? mooi. we komen er wel.
Dan moet je het wel moeilijk hebben als je door de stad loopt. Er zijn 100-en winkels die de klant het merk willen laten 'beleven' i.p.v het in een rek flikkeren en willen verkopen. Bijna alle kledingwinkels doen dit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef pipojansen het volgende:
[..]
ik wind me er niet heeeel erg over. ik moet ergens wezen of ik heb wat nodig en dan wordt je geconfronteerd met opsmuk waar je wenkbrauwen voor moet fronsen. merkjes, status en al die bullshit doen me niks. moet er alleen maar om lachen. daar ben ik wel overgevoelig voor. gewoon humor. ik lach graag om mezelf want ik heb zelf ook een apple.
ah nu is apple gewoon een a-merk net als al die andere rommel? mooi. we komen er wel.
Het is juist het product voor al die hipster studentjes. Meestal met verstand op nul dat ding gekocht omdat ze zo iets hadden van "oh, het is van apple".quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
En iedereen in de trein maar vragen, is het nou nuttig zo'n ipad? Ja tuurlijk, daardoor zit ik nu lekker op mijn ipad te surfen en jij zit je te vervelen en aan mij te vragen of hij nuttig is
En buiten dat, mensen met genoeg geld die zullen echt niet denken van tja... een mac is wel duur laat ik maar gewoon een desktop pc kopen. Scheelt iets van 600/700 euro. Je gaat toch ook niet van je Bugati-aankoop afzien omdat het in vergelijk te duur is t.o.v. een Lamborghini.
Logisch dat een Macbook te duur is voor de gemiddelde student.
Yaaaah! Eindelijk iemand met goed onderbouwde argumenten!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is juist het product voor al die hipster studentjes. Meestal met verstand op nul dat ding gekocht omdat ze zo iets hadden van "oh, het is van apple".
Overigens is Apple gewoon een kutbedrijf. Best leuke producten hoor maar het is echt nog erger qua restricties en dergelijke dan microsoft ooit geweest is.
En Ipad. Neem gewoon een motorola Xoom dan!
nee hoor, het is bij lange na niet zo erg als bij de apple stands. reclameborden heb je in allerlei formaten. van groot naar klein. maar apple moet altijd nog specialer zijn. nog even en je moet met je apple naar het speciale onderwijs.quote:Dan moet je het wel moeilijk hebben als je door de stad loopt. Er zijn 100-en winkels die de klant het merk willen laten 'beleven' i.p.v het in een rek flikkeren en willen verkopen. Bijna alle kledingwinkels doen dit bijvoorbeeld.
Misschien via BT, maar dat werkt ook altijd maar half.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ook niet, dat kan allemaal over the air hoor. Dat kon met mijn Nokia al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |