abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:18:36 #176
33189 RM-rf
1/998001
pi_93543590
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef pipojansen het volgende:

wel heb ik een hekel aan mensen zodra ze zich kost wat het kost in een hokje wensen te plaatsen.

iemand die in een winkel staat en daar toevallig in de apple hoek staat te kijken plaatst zichzelf nog lang niet 'in een hokje'...

dan heel stoer 'apple paupers' gaan roepen naar zulke mensen, is volgens mij eerder een voorbeeld van 'hokjes-denken' :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:22:14 #177
323929 FartHoven
DUN DUN DUN
pi_93543763
Bij mijn school heb je in een straal van 80-100m twee apple stores :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:27:01 #178
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_93544040
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef jeoff het volgende:
Ik krijg net een Ipad binnen voor mijn baas.. stap één van de quick guide is natuurlijk weer : Download en installeer Itunes. Zonder Itunes gaat het ding nog niet eens aan!!

Wat is dat toch voor een rot bedrijf met hun veel te dure producten waarvoor je ook nog perse een draak van een programma als Itunes moet gebruiken. En dan kun je muziek etc. ook nog maar met één PC syncen anders loop je tegen problemen aan.

Echt Apple begint meer en meer op een ergere versie van Microsoft te lijken.

Gelukkig zal Android de markt binnen afzienbare tijd helemaal overnemen en zullen de Apple fanboys moeten toegeven dat Apple achterblijft bij de open source markt.

De klacht moge duidelijk zijn!
Je MOET idd iTunes gebruiken. Net zoals je voor je HTC Desire HTC Sync moet gebruiken als je je agenda wil synchroniseren. Net zoals je bij de Samsung Galaxy S Samsung Kies moet gebruiken. Het is heel normaal dat je een bepaald programma moet gebruiken om een mobiel apparaat goed te laten werken. :) Wat moet MS anders doen? Vragen of MS support voor de iPad wil inbouwen in Windows Media Player? :?

Daarnaast is het volkomen logisch dat je maar met één PC kan syncen. De kracht van Apple, de iPod en iPad is dat het allemaal heel simpel werkt. Je synchroniseert met één druk op de knop alles: je computer en iDevice hebben precies dezelfde data erop staan en dat kost geen enkele moeite. Als je dan tussendoor weer met een andere computer wil syncen kan dat niet want dan zijn je computer en iPod/iPhone 'out of sync'.

Een oplossing hiervoor is gebruik maken van drag & drop. Prima, maar hoe installeer je dan applicaties? Ook draggen en droppen? Kan, maar dat is meteen een stuk minder gebruiksvriendelijk omdat de applicaties dan nog apart op je iPad geïnstalleerd moeten worden. Daarnaast is het makkelijk te kraken en zou de AppStore dan veel minder interessant worden voor ontwikkelaars, terwijl de AppStore momenteel juist (één van de) de drijvende kracht(en) achter iOS is.

Er zijn een paar nadelen te vinden in het gebruik van een iPad of iPhone, maar uiteindelijk zijn al die beperkingen voor een groter doel: een perfecte gebruikservaring. Het totaalplaatje is stukken beter bij Apple. De iPhone scoort op alle fronten een 8 of 9 terwijl de concurrenten op sommige punten een 10 scoren maar op veel punten ook een 6 of lager.

Apple producten zijn fantastische producten die hun prijs zeker waard zijn, alleen als je geen iTunes wil gebruiken moet je het niet kopen. Ik koop ook geen Ferrari om vervolgens te klagen dat er zo weinig bagageruimte is en dat een Opel Zafira eigenlijk veel handiger is. Tja, wellicht, maar je vergelijkt dan Apples met peren.

[ Bericht 17% gewijzigd door TC03 op 02-03-2011 16:36:15 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_93544648
quote:
@RM-rf
iemand die in een winkel staat en daar toevallig in de apple hoek staat te kijken plaatst zichzelf nog lang niet 'in een hokje'...

dan heel stoer 'apple paupers' gaan roepen naar zulke mensen, is volgens mij eerder een voorbeeld van 'hokjes-denken' :)
jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan? waarom moet apple een vloer van laminaat hebben? grote borden met apple erop en nog meer bling hier en bling daar? het moet allemaal stijlvol zijn, want wij hebben een apple. boeiend vriend boeiend. waarom staat apple niet gewoon tussen al die sweex-rommel dat bij de pc-afdeling wordt gedumpt?

nee, apple mensen moeten apart zijn. mensen met een apple zijn alternatief. ze zijn kunstzinnig. alles dat met een apple is gemaakt is apart en mooi en het werkt op laurierbladeren. het blaast parfum uit. het is prachtig gewoon. het glimt. het heeft een pianolak. het is gewoon zooo goddelijk mooi en er staat een logo van een appel op. hoe durft pipo ons paupers te noemen. oeeeeh geweldig.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:40:28 #180
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_93544718
Dit topic gaat vanaf nu over sappige peertjes:

woensdag 2 maart 2011 @ 16:40:45 #181
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_93544731
Ik hoef helemaal geen HTC Sync te gebruiken om mijn agenda te synchroniseren, dat gaat allemaal automatisch via Google Agenda :') . Nog nooit die HTC Sync gebruikt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:43:05 #182
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_93544849
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoef helemaal geen HTC Sync te gebruiken om mijn agenda te synchroniseren, dat gaat allemaal automatisch via Google Agenda :') . Nog nooit die HTC Sync gebruikt.
Klopt, maar als je het met Outlook wil syncen moet het wel.

Overigens gaat het op de iPhone/iPad ook via Exchange, precies hetzelfde als op jouw Android-toestel. ;)
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:44:45 #183
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_93544927
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pipojansen het volgende:

[..]

jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan? waarom moet apple een vloer van laminaat hebben? grote borden met apple erop en nog meer bling hier en bling daar? het moet allemaal stijlvol zijn, want wij hebben een apple. boeiend vriend boeiend. waarom staat apple niet gewoon tussen al die sweex-rommel dat bij de pc-afdeling wordt gedumpt?

nee, apple mensen moeten apart zijn. mensen met een apple zijn alternatief. ze zijn kunstzinnig. alles dat met een apple is gemaakt is apart en mooi en het werkt op laurierbladeren. het blaast parfum uit. het is prachtig gewoon. het glimt. het heeft een pianolak. het is gewoon zooo goddelijk mooi en er staat een logo van een appel op. hoe durft pipo ons paupers te noemen. oeeeeh geweldig.
jongen jongen :')

dat MOET van Apple. Vind je het niet vreemd dat apple producten (buiten de iphone/pods & pads) alleen verkocht worden op triple A locaties. zoals de mediamarkt/iFactors/iStores.

Apple eist dat hun 'stands' geen goedkope uitstraling heeft.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:45:31 #184
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_93544970
sowieso mensen met een smartphone :')
een dan ook nog ruzie gaan maken wie de beste heeft 8)7__!

ik heb gewoon een Alcatel van AH mobiel voor 5 euro met 10 euro beltegoed :7
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:45:59 #185
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_93544998
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt, maar als je het met Outlook wil syncen moet het wel.

Overigens gaat het op de iPhone/iPad ook via Exchange, precies hetzelfde als op jouw Android-toestel. ;)
Ook niet, dat kan allemaal over the air hoor. Dat kon met mijn Nokia al.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:46:06 #186
33189 RM-rf
1/998001
pi_93545007
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pipojansen het volgende:

[..]

jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan?
ik zou het niet weten en laat het geheel aan jou over om je héél erg daarover op te winden :)

ikzelf deel jouw indrukken over wat volgens jou 'apple zou zijn' niet echt, dat is allemaal doorgegdraaid gelul van juist mensen die vergeten dat ook Apple gewoon een hardware-merk is... misschien een A-merk (vergelijkbaar met Sony VAIO, of bepaalde andere modellen van andere fabrikanten (bv Dell Adamo of Alienware) die specifiek op de bovenkant van de markt gericht zijn) ...
maar dat zegt ook niet alles, uiteindelijk is het gewoon Hardware-apparatuur.

kennelijk zit het jou ook enorm hoog, enkel is dat vooral je eigen 'overgevoeligheid' :')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_93545124
Heb zelf ook een iPad en maar 1 keer iTunes hoeven gebruiken of zo. :'). Verder is een Android tablet niet beter, misschien identiek. Ik zie daarom ook geen reden waarom Android opeens Apple in gaat halen?
pi_93545403
quote:
op woensdag 2 maart 2011 16:44:45 schreef _GdR_ het volgende
jongen jongen :')

dat MOET van Apple. Vind je het niet vreemd dat apple producten (buiten de iphone/pods & pads) alleen verkocht worden op triple A locaties. zoals de mediamarkt/iFactors/iStores.

Apple eist dat hun 'stands' geen goedkope uitstraling heeft.
tjonge tjonge :')

daar is dus de kern van het probleem. niet de gebruikers en/of kopers.
het probleem is alleen dat apple-gebruikers het veel te persoonlijk opvatten.
ze zijn gevoelig. en dat mag ik wel.
gevoelige mensen hebben wat meer aandacht en opsmuk nodig. een beetje op zijn tijd kielie kielie en wat knuffels hier en daar is goed.
overigens heb ik ook een mac pro liggen ;)
pi_93545440
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pipojansen het volgende:

[..]

jawel dat doen ze wel, waarom moet er speciaal voor de apple-liefhebber een heel leuk apart opgepimpte omgeving komen dan? waarom moet apple een vloer van laminaat hebben? grote borden met apple erop en nog meer bling hier en bling daar? het moet allemaal stijlvol zijn.....blaat blaat
't Leven is zwaar he.... manneke toch :')
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_93546553
Ook iPad2 zal ik niet aanschaffen :r
pi_93546569
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 16:46:06 schreef RM-rf [RM-rf het volgende:
ik zou het niet weten en laat het geheel aan jou over om je héél erg daarover op te winden :)

ikzelf deel jouw indrukken over wat volgens jou 'apple zou zijn' niet echt, dat is allemaal doorgegdraaid gelul van juist mensen die vergeten dat ook Apple gewoon een hardware-merk is... misschien een A-merk (vergelijkbaar met Sony VAIO, of bepaalde andere modellen van andere fabrikanten (bv Dell Adamo of Alienware) die specifiek op de bovenkant van de markt gericht zijn) ...
maar dat zegt ook niet alles, uiteindelijk is het gewoon Hardware-apparatuur.

kennelijk zit het jou ook enorm hoog, enkel is dat vooral je eigen 'overgevoeligheid' :')
ik wind me er niet heeeel erg over. ik moet ergens wezen of ik heb wat nodig en dan wordt je geconfronteerd met opsmuk waar je wenkbrauwen voor moet fronsen. merkjes, status en al die bullshit doen me niks. moet er alleen maar om lachen. daar ben ik wel overgevoelig voor. gewoon humor. ik lach graag om mezelf want ik heb zelf ook een apple.

ah nu is apple gewoon een a-merk net als al die andere rommel? mooi. we komen er wel.
pi_93546627
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef pipojansen het volgende:

ah nu is apple gewoon een a-merk net als al die andere rommel? mooi. we komen er wel.
Ja natuurlijk. Waarom zijn er G-Star winkels? Nespresso stores? Levi shops?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_93547236
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef pipojansen het volgende:

[..]

ik wind me er niet heeeel erg over. ik moet ergens wezen of ik heb wat nodig en dan wordt je geconfronteerd met opsmuk waar je wenkbrauwen voor moet fronsen. merkjes, status en al die bullshit doen me niks. moet er alleen maar om lachen. daar ben ik wel overgevoelig voor. gewoon humor. ik lach graag om mezelf want ik heb zelf ook een apple.

Dan moet je het wel moeilijk hebben als je door de stad loopt. Er zijn 100-en winkels die de klant het merk willen laten 'beleven' i.p.v het in een rek flikkeren en willen verkopen. Bijna alle kledingwinkels doen dit bijvoorbeeld.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:36:44 #194
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_93547414
Apple producten.
Deathlift or Die.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:37:23 #195
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_93547441
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Jackson5 het volgende:

[..]

En iedereen in de trein maar vragen, is het nou nuttig zo'n ipad? Ja tuurlijk, daardoor zit ik nu lekker op mijn ipad te surfen en jij zit je te vervelen en aan mij te vragen of hij nuttig is :')

En buiten dat, mensen met genoeg geld die zullen echt niet denken van tja... een mac is wel duur laat ik maar gewoon een desktop pc kopen. Scheelt iets van 600/700 euro. Je gaat toch ook niet van je Bugati-aankoop afzien omdat het in vergelijk te duur is t.o.v. een Lamborghini.

Logisch dat een Macbook te duur is voor de gemiddelde student.
Het is juist het product voor al die hipster studentjes. Meestal met verstand op nul dat ding gekocht omdat ze zo iets hadden van "oh, het is van apple". :')

Goeie vergelijking ook met die auto's. Persoonlijk vind ik een Lamborghini dan ook mooier dan Bugati. En sowieso klopt die vergelijking niet, omdat een Bugati wel beter is qua specs en snelheid. En een mac is dat niet :')

Overigens is Apple gewoon een kutbedrijf. Best leuke producten hoor maar het is echt nog erger qua restricties en dergelijke dan microsoft ooit geweest is.

En Ipad :'). Neem gewoon een motorola Xoom dan! :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_93547755
iTunes _O_
pi_93548040
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Het is juist het product voor al die hipster studentjes. Meestal met verstand op nul dat ding gekocht omdat ze zo iets hadden van "oh, het is van apple". :')

Overigens is Apple gewoon een kutbedrijf. Best leuke producten hoor maar het is echt nog erger qua restricties en dergelijke dan microsoft ooit geweest is.

En Ipad :'). Neem gewoon een motorola Xoom dan! :P
Yaaaah! Eindelijk iemand met goed onderbouwde argumenten!! :')

(ohja, Xoom = ¤ 800 iPad= ¤ 500)
pi_93548190
quote:
Dan moet je het wel moeilijk hebben als je door de stad loopt. Er zijn 100-en winkels die de klant het merk willen laten 'beleven' i.p.v het in een rek flikkeren en willen verkopen. Bijna alle kledingwinkels doen dit bijvoorbeeld.
nee hoor, het is bij lange na niet zo erg als bij de apple stands. reclameborden heb je in allerlei formaten. van groot naar klein. maar apple moet altijd nog specialer zijn. nog even en je moet met je apple naar het speciale onderwijs.

maar goed, we dwalen af. jij begrijpt het niet, of wil het niet begrijpen. stop me maar in het hokje van apple-haters. mij boeit het niet in ieder geval. ik gebruikte vroeger de apple voornamelijk voor audiobewerking, nu de pc ook op dat gebied prima meekomt heb ik geen reden om iets te haten omdat het een speciale naam heeft. ja het is allemaal heel tegenstrijdig, maar je mag ook best eens gewoon kritisch naar zaken kijken zonder het te hoeven haten.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:54:02 #199
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_93548253
Eindeloos dit.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:55:52 #200
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93548350
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ook niet, dat kan allemaal over the air hoor. Dat kon met mijn Nokia al.
Misschien via BT, maar dat werkt ook altijd maar half.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')