Je kan beginnen met het afschaffen van platenmaatschappijen die misbruik maken van de wet om burgers te bestelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik zie hoe snel er een beroep wordt gedaan op rechtsbijstand in civiele zaken, of hoe snel men tegenwoordig voor de rechter moet verschijnen, nah. Ik weet niet of wij als samenleving niet wat meer moeten proberen tot wat minnelijke oplossingen te komen.
Ik geloof ook niet zo in keihard straffen.
Heb jij wel eens geprobeerd om tot een minnelijke oplossing te komen met een financiele dienstverlenerquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik zie hoe snel er een beroep wordt gedaan op rechtsbijstand in civiele zaken, of hoe snel men tegenwoordig voor de rechter moet verschijnen, nah. Ik weet niet of wij als samenleving niet wat meer moeten proberen tot wat minnelijke oplossingen te komen.
Hoe is het eigenlijk met je studie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Simplistische mensen, met weinig tot geen relativering die daarnaast denken dat wetgeving over een vrije kader beschikt waarin men kan toveren, horen uberhaupt geen vergoeding te ontvangen voor rechtshulp. Scheelt de Staat kosten. Bij ondersteuning van persoonlijke- stompzinnige fouten
Gaat waarschijnlijk 3000 euro duurder worden voor hem.quote:
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk 3000 euro duurder worden voor hem.
Het lijkt mij dat er heel snel een gerechtelijke uitspraak kan komen over de legitimiteit van zo'n uitbouw. Juist daarom is er wetgeving. Dat mensen het niet eens zijn met de wetgeving... tja.. daar kan geen rechtsbijstand of wat dan ook aan veranderenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef eriksd het volgende:
Het alternatief is wat eerder in de richting van bemiddeling sturen. Neem nou een user op POL die enorm boos is op zijn buren vanwege een uitbouw. Dat wordt een eindeloze lijdensweg vol frustraties, voor beide partijen. Rechtsbijstand ziet het handenwrijvend aan en trekt zich na 2 jaar terug. Resultaat; alleen maar verliezers.
Wat mij betreft duw je deze partijen een beetje naar elkaar toe.
Ja, dat pro deo werk zit er de eerste paar jaar niet in, dat wordt de bank afbetalen.quote:
Dat ligt aan het huidige klimaat, mensen kunnen niet meer normaal met elkaar communiceren, denken alleen aan hun eigen en proberen andere de ogen uit te steken, het gras is altijd groener bij de buren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al die frustraties zijn dus best begrijpelijk, zie ik nu. Best flauw van ons om zo'n sociaal zwakkere te plagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dat pro deo werk zit er de eerste paar jaar niet in, dat wordt de bank afbetalen.
Termen als ''jullie'' en '''weigering nieuwe wetgeving te hanteren'' bevestigen je stompzinnigheid. Totaal geen materie en weet hebben over wat men typt, vervolgens verwijzingen maken zonder feitelijke onderbouwing met generaliserende trekken. Wellicht zou het volgen van onderwijs je goed doen,kun je in het vervolg werken aan argumentatie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie zogenaamde intellectuele rechtenstudenten forceren jezelf in dat kader door nieuwe wetgevingen weigeren te hanteren of per definitie ver onder de gestelde maten te gaan zitten. Maar dat leer je waarschijnlijk niet op je Universiteit of Hogeschool, daar ben je natuurlijk "de pijler waar de samenleving op rust!"
Zolang je er zelf maar in gelooft jongen, zolang je er zelf maar in gelooft.
Inderdaad, en je zal maar al die prestigieuze "hij had 2 gram teveel wiet bij zich" zaken van nog meer sociaal zwakkeren met succes moeten verdedigen, wat moet Nederland toch zonder al deze mensen. Het is maar goed dat ze zelf weten dat ze belangrijk zijn, anders zouden wij het bijna vergeten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al die frustraties zijn dus best begrijpelijk, zie ik nu. Best flauw van ons om zo'n sociaal zwakkere te plagen
Normaal blijven doen in mijn topic. Gewoon doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:51 schreef eriksd het volgende:
Voorschrift, hij gebruikt moeilijke woorden. Ik snap het niet. Kan jij het uitleggen?
Sorry, sorryquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normaal blijven doen in mijn topic. Gewoon doen.
Je hebt gelijk natuurlijk, hoe kon het ook anders.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Termen als ''jullie'' en '''weigering nieuwe wetgeving te hanteren'' bevestigen je stompzinnigheid. Totaal geen materie en weet hebben over wat men typt, vervolgens verwijzingen maken zonder feitelijke onderbouw met generaliserende trekken. Wellicht zou het volgen van onderwijs je goed doen,kun je in het vervolg werken aan argumentatie.
En vergeet niet tegen het kabinet te stemmen. Gewoon doen.quote:
Ik denk dat ik toch maar D66 ga stemmen, gelet op het programma in mijn provincie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En vergeet niet tegen het kabinet te stemmen. Gewoon doen.
Dat is ook prima.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar D66 ga stemmen, gelet op het programma in mijn provincie.
Ik mag hopen dat je wel even het programma hebt gelezen?quote:
Boehoequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef Censuur-152 het volgende:
Wat zijn die VVD-ers toch ziekelijk zwart/wit. Misschien hebben ze wel een rugzakje voor hun autisme nodig?
Het programma lezen? Neem je me nou in de zeik ofzo? Alsof mensen vandaag stemmen omdat ze het programma goed vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wel even het programma hebt gelezen?
Of doe je zomaar een dotje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |