abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93497285
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij moet geen series kijken, jij moet klussen! ~O>
In een huis wat ik (nog) niet gekocht heb?

Denk dat de oude baas die er nu woont een beetje raar staat te kijken :+
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oeh we overlappen een beetje maar niet helemaal :P ik kijk HIMYM, CSI, Bones, TBBT, Fringe, GA, Glee, Castle en Lie to Me.
Is Castle wat? Het leek me zoveel van hetzelfde? Maar aan de andere kant is dat natuurlijk met alle series. GA en Glee zijn maar wijvenseries ( :7 ), en Lie to Me ken ik heul niet
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:19:54 #202
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_93497301
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

De buikendokter. Volgens de Belgische arts moet er onderzocht worden of er verband is tussen de klachten in mijn buik en die in mijn been maar daar zag deze niks in. Nu moet ik eerst naar de orthopeed (maar dat is pas eind maart) en dan weer terug naar hem (met volledig bloedbeeld).

Ik ga nu eerst maar eens met mijn huisarts in conclaaf en zorgen dat ik eerder naar een orthopeed kan (want in de Maartenskliniek weten ze ook al niet wat ik heb en daar duurt het allemaal zo vreselijk lang - ben daar geloof ik al 1,5 jaar bezig en ik weet nog niks).
Ja das heel fijn dat jouw arts 'daar niks in zag' maar het gaat niet over zijn lichaam he. Ik zou helemaal /rage gaan op die arts en zorgen dat ie je helpt.

Wat een droeftoeter.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_93497318
quote:

[..]

De buikendokter. Volgens de Belgische arts moet er onderzocht worden of er verband is tussen de klachten in mijn buik en die in mijn been maar daar zag deze niks in. Nu moet ik eerst naar de orthopeed (maar dat is pas eind maart) en dan weer terug naar hem (met volledig bloedbeeld).

Ik ga nu eerst maar eens met mijn huisarts in conclaaf en zorgen dat ik eerder naar een orthopeed kan (want in de Maartenskliniek weten ze ook al niet wat ik heb en daar duurt het allemaal zo vreselijk lang - ben daar geloof ik al 1,5 jaar bezig en ik weet nog niks).
Pff Rewimo, dit schiet zo ook niet op he :N Hebben ze je al eens door de mri-/ctscan gehaald om te kijken of ze gekke dingen kunnen zien?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 17:20:57 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93497356
Ja, dat is het beroerde juist, ze kunnen niks vinden. Maar het doet wel zeer. Dat moet toch ergens vandaan komen :?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:21:03 #205
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_93497359
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

Is Castle wat? Het leek me zoveel van hetzelfde? Maar aan de andere kant is dat natuurlijk met alle series. GA en Glee zijn maar wijvenseries ( :7 ), en Lie to Me ken ik heul niet
Castle is tof :D Captain Hammer can do no wrong. Er zit ook daadwerkelijk een verhaallijn in dus dat scheelt wel :P
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:21:49 #206
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_93497391
Ik heb het eten klaar, ik ga met het kind dr tante van dr bus hopen ,geen idee waar dr vader blijft _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_93497395
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:20 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat is het beroerde juist, ze kunnen niks vinden. Maar het doet wel zeer. Dat moet toch ergens vandaan komen :?
Tjah, als het tussen je oren zit of bv. zenuwen lijkt het me lastig te vinden. Maar daar heb jij niks aan ;(

We kunnen zoveel, maar helaas zijn nog niet alle pijntjes te stillen en alle ziektes te genezen (al is dat laatste miss ook wel goed :+ )
pi_93497425
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:20 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou je wel denken he?
En is het geen optie om dat die Belgische arts verdere onderzoeken bij je gaat doen? Ik snap wel dat dat natuurlijk niet het handigste is maar als dat de enige mogelijkheid is...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:22:48 #209
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_93497427
quote:

Ik vind het ongelofelijk kut voor je. Iets hebben is tot daar aan toe. Maar niet weten wát je hebt is zó frustrerend.

Sterkte mop :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_93497515
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
@nieslief behalve medicatie kunnen ze niets doen. Maar ik trek vrijdag aan de bel. En kijken hoe assertief ik ben.
@Q hoe gaat het klussen
@cat toch lekker die soesjes maar minder dat je nu misselijk bent
Tsja assertiviteit kun je dadelijk met de kleine ook goed gebruiken doe het dan nu fijn voor jezelf inzetten. Succes vrijdag iig voordat ik dat ook nog vergeet.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_93497721
quote:

[..]

Kastje-muur en zo. -O-
Zoooo lastig, dat je klachten hebt maar niemand er een label op kan plakken. Inderdaad er maar (weer) achteraan gaan en hopen dat je eerder terecht kunt. Want dit is ook niks. :N
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93497736
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ga dan es snel kopen!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93497753
@ Rewimo: :* al anderhalf jaar droeftoeters tegenkomen in ziekenhuizen :N

En voor allen :W

Net kids van school gehaald. Gelijk even eten kopen :9 verse boontjes en pangafilet uit de oven jummie. Ga ik weer de auto in heeft er een mininiesje bedacht dat het leuk zou zijn om in de hondepoep te stampen en dat door de hele auto te verspreiden. :r }:|
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_93497761
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ga dan es snel kopen!
Vandaag een bod gedaan van 10% onder de vraagprijs zo'n beetje :+
pi_93497852
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vandaag een bod gedaan van 10% onder de vraagprijs zo'n beetje :+
Spannend! *O*
Hebben ze aangegeven wanneer je iets terughoort?
pi_93497955
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Spannend! *O*
Hebben ze aangegeven wanneer je iets terughoort?
Neuh niet echt, ik weet ook niet hoe het loopt tussen de verkoper en z'n makelaar. De man is nogal oud, en zeer gelovig, dus volgens mij hadtie amper telefoon :+

En opzicht zitten we nu netjes tussen wat wij gezegd hebben maximaal willen betalen en wat hij er minimaal voor wil hebben.

De verkoopmakelaar had wel tegen onze aankoopmakelaar gezegd dat er nóg een stel was die 2 keer waren wezen kijken en serieuze interesse hadden... Of dat waar is weet je natuurlijk nooit, als het wel zo is dan kunnen ze t wellicht nog afslaan, is het niet zo geef ik t wel een goede kans. Wil hij er écht zijn minimale prijs perse voor behoort dat wss ook wel tot de mogelijkheden maar gaan de voorwaarden miss weer net wat scherper 8-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 17:35:45 #217
13151 crew  Rewimo
pi_93497975
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik vind het ongelofelijk kut voor je. Iets hebben is tot daar aan toe. Maar niet weten wát je hebt is zó frustrerend.

Sterkte mop :*
Tnx, dat is inderdaad heel frustrerend. Gewoon maar zeggen dat je ermee moet leven zonder dat je weet wat het is vind ik dus heel erg vervelend. Weten wat het is maar ermee moeten leven ligt gevoelsmatig heel anders.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:29 schreef Cat22 het volgende:

Kastje-muur en zo. -O-
Zoooo lastig, dat je klachten hebt maar niemand er een label op kan plakken. Inderdaad er maar (weer) achteraan gaan en hopen dat je eerder terecht kunt. Want dit is ook niks. :N
Als ik in elk geval maar eens van die krukken afkom, zou dat al schelen. Nu kan ik niet goed zitten en niet goed lopen en dat beperkt me toch behoorlijk allemaal -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93498022
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef nieslief het volgende:
@ Rewimo: :* al anderhalf jaar droeftoeters tegenkomen in ziekenhuizen :N
Ik mis even waarom de artsen dan direct droeftoeters zijn, maar dat ligt vast aan mij :+
Tis natuurlijk altijd makkelijk als iets niet loopt zoals je zou willen de arts er de schuld van te geven, want ja, HIJ is dokter, dus HIJ moet het maar ff oplossen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:37:18 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93498029
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oeh we overlappen een beetje maar niet helemaal :P ik kijk HIMYM, CSI, Bones, TBBT, Fringe, GA, Glee, Castle en Lie to Me.
-Private practice
-Greys anatomy
-Brothers and sisters
-Lie to me
-Californication
-Law and order SVU
-The good wife
-Criminal minds
-Glee
-Southpark
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 17:37:19 #220
13151 crew  Rewimo
pi_93498030
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:

Neuh niet echt, ik weet ook niet hoe het loopt tussen de verkoper en z'n makelaar. De man is nogal oud, en zeer gelovig, dus volgens mij hadtie amper telefoon :+

En opzicht zitten we nu netjes tussen wat wij gezegd hebben maximaal willen betalen en wat hij er minimaal voor wil hebben.

De verkoopmakelaar had wel tegen onze aankoopmakelaar gezegd dat er nóg een stel was die 2 keer waren wezen kijken en serieuze interesse hadden... Of dat waar is weet je natuurlijk nooit, als het wel zo is dan kunnen ze t wellicht nog afslaan, is het niet zo geef ik t wel een goede kans. Wil hij er écht zijn minimale prijs perse voor behoort dat wss ook wel tot de mogelijkheden maar gaan de voorwaarden miss weer net wat scherper 8-)
Ga er maar vanuit van niet :+ Is echt zo'n standaardverhaaltje waar ze altijd mee aankomen.

Spannend allemaal! Ik hoop dat jullie elkaar vinden in een prijs die voor jullie gunstig is :)
pi_93498064
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

-Private practice
-Greys anatomy
-Brothers and sisters
-Lie to me
-Californication
-Law and order SVU
-The good wife
-Criminal minds
-Glee
-Southpark
Oh ja South Park en Family Guy kijk ik ook zo af en toe nog :Y Die staan alleen niet in MyEpisodes
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 17:38:18 #222
13151 crew  Rewimo
pi_93498067
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis even waarom de artsen dan direct droeftoeters zijn, maar dat ligt vast aan mij :+
Tis natuurlijk altijd makkelijk als iets niet loopt zoals je zou willen de arts er de schuld van te geven, want ja, HIJ is dokter, dus HIJ moet het maar ff oplossen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, droeftoeters niet per se. Wel slakken :')
pi_93498106
Oh Qwea;

https://market.android.co(...)eature=search_result

_O_
Zo onwijs handig, zeker met die HomeMedia shizzle, dat moet je bv. op je desktop zetten, ff 1x je series en films laten indexeren en dan kan je het zo via je telefoon selecteren en afspelen/pauzeren etc. etc.

(ook voor VLC en WMP)
pi_93498134
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Neuh, droeftoeters niet per se. Wel slakken :')
Ja die wachtlijsten zijn drama, en iedere arts wil alles natuurlijk het liefste weer helemaaaaaaaaal overnieuw doen op zijn/haar manier. Kan me voorstellen dat dat frustrerend is :Y :{
pi_93498146
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je dus geen idee. :') Zoals het meestal is met deze zaken. Maar zolang je je niet gek laat maken door makelaars en je hoofd erbij houdt dan komt het wel goed. Zou het dit huis niet worden, dan is er altijd wel een ander.
pi_93498197
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je dus geen idee. :') Zoals het meestal is met deze zaken. Maar zolang je je niet gek laat maken door makelaars en je hoofd erbij houdt dan komt het wel goed. Zou het dit huis niet worden, dan is er altijd wel een ander.
Neuh precies, we hebben duidelijk in ons hoofd wat we er max voor willen betalen, en das nog best wat onder de vraagprijs, maar we willen er ook gewoon zoveel doen en anders 'loont' het niet echt zeg maar.

En das idd waar, je weet nooit wat je moet geloven :')
pi_93498225
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tnx, dat is inderdaad heel frustrerend. Gewoon maar zeggen dat je ermee moet leven zonder dat je weet wat het is vind ik dus heel erg vervelend. Weten wat het is maar ermee moeten leven ligt gevoelsmatig heel anders.

[..]

Als ik in elk geval maar eens van die krukken afkom, zou dat al schelen. Nu kan ik niet goed zitten en niet goed lopen en dat beperkt me toch behoorlijk allemaal -O-
:*

SPOILER
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 17:44:29 #228
13151 crew  Rewimo
pi_93498352
Duurde bij mij 2 dagen, Cat :) Dus dat kan heel snel gaan!
pi_93498381
Even over de frustratie van niet weten wat je hebt:
Ik hoorde vandaag van een klasgenootje dat iemand bij haar op stage al weken geen eten meer binnen kan houden (nee niet nu bang worden f_r :+ ), een scan heeft gehad waarvan onlangs de uitslag is binnengekomen. De familie is naar de arts geweest voor de uitslag en daar bleek dat hun moeder 10 tumoren in haar lever heeft en nog wat tumoren in andere organen. De kinderen willen echter niet dat hun moeder dit weet dus die zit nog altijd in onzekerheid en ze vraagt continu aan de verzorgers wat ze nu heeft maar niemand die het van haar kinderen mag zeggen.
Die vrouw is helemaal niet dement of zo, anders kon ik het me nog wel voorstellen dat ze het liever niet vertellen. Maar nu, ik snap er niks van :N
pi_93498428
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Oognip het volgende:
Ik hoorde vandaag van een klasgenootje dat iemand bij haar op stage al weken geen eten meer binnen kan houden (nee niet nu bang worden f_r :+ ), een scan heeft gehad waarvan onlangs de uitslag is binnengekomen. De familie is naar de arts geweest voor de uitslag en daar bleek dat hun moeder 10 tumoren in haar lever heeft en nog wat tumoren in andere organen. De kinderen willen echter niet dat hun moeder dit weet dus die zit nog altijd in onzekerheid en ze vraagt continu aan de verzorgers wat ze nu heeft maar niemand die het van haar kinderen mag zeggen.
Die vrouw is helemaal niet dement of zo, anders kon ik het me nog wel voorstellen dat ze het liever niet vertellen. Maar nu, ik snap er niks van :N
Maar in zo'n geval mág je toch ook niet liegen tegen de patient zelf lijkt me? Als ze gewoon zelf nog toerekeningsvatbaar is en niet is overdragen aan de zorg van kinderen ofzo?
pi_93498497
Kleine klaag. }:|

Ben ik 2 weken geleden mijn verjaardag al aan het plannen ivm mijn eigen drukke schema en druk schema van vrienden en familie. Eindelijk alles in hetzelfde weekend (over 2 weken) gepland, meldt broerlief eerst dat 'hij misschien toch liever op zaterdag komt en me uiterlijk maandag iets laat weten'(niet dus) en net krijg ik een mail van een vriendin dat ze vergeten was dat ze die avond een andere afspraak had.

Zul je zien dat ik het toch nog verspreid over vier dagen moet gaan vieren, en dan ook nog in een weekend waarin ik telefoondienst heb. En daar had ik dus geen zin in, ik wil dan mijn handen vrij hebben.

Waarom hebben mensen hun agenda's toch niet op orde? :(
[/klaag]
pi_93498503
quote:
-knip-
:o

Dat is toch gewoon niet te geloven.
pi_93498573
quote:
Dan moeten die kinderen wel heel zwaarwegende redenen hebben om zo aan de rechten van moeder voorbij te gaan. Als zij wilsbekwaam is zijn de artsen feitelijk verplicht het haar te zeggen. De kinderen kunnen dat niet tegenhouden. Maar ik ken de situatie natuurlijk niet en je weet niet welke uitwerking zo'n nieuws op haar gaat hebben.
pi_93498585
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar in zo'n geval mág je toch ook niet liegen tegen de patient zelf lijkt me? Als ze gewoon zelf nog toerekeningsvatbaar is en niet is overdragen aan de zorg van kinderen ofzo?
Dat lijkt mij dus ook niet, maar schijnbaar wel. Helaas heeft de familie meer te zeggen dan je denkt, hoe belachelijk ook. Ik heb ook een vrouw op de afdeling die geen zin meer heeft in revalidatie, maar haar familie wil wel dat ze revalideert dus gaat ze nog gewoon naar de fysio.
pi_93498601
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan moeten die kinderen wel heel zwaarwegende redenen hebben om zo aan de rechten van moeder voorbij te gaan. Als zij wilsbekwaam is zijn de artsen feitelijk verplicht het haar te zeggen. De kinderen kunnen dat niet tegenhouden. Maar ik ken de situatie natuurlijk niet en je weet niet welke uitwerking zo'n nieuws op haar gaat hebben.
Dat bedoel ik dus ja :Y Het lijkt me dat als je psychisch nog in orde bent je kinderen niet zo even de regie over kunnen nemen?
pi_93498628
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat weet je inderdaad niet, maar nu is ze ontzettend gefrustreerd omdat ze niet weet wat ze hebt. Dat is misschien nog wel erger dan de uitslag. Dan kan ze zich er bij neerleggen. Maar misschien speelt er wel veel meer mee waar ik geen weet van heb.
pi_93498664
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Duurde bij mij 2 dagen, Cat :) Dus dat kan heel snel gaan!
Ik ben benieuwd. Maar morgen ben ik niet thuis en ik verwacht dat ik ervoor moet tekenen, dus ze moeten donderdag sowieso terugkomen. En dan heb ik mooi 6 dagen vrij om ermee te prutsen. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 17:51:42 #238
13151 crew  Rewimo
pi_93498679
quote:
Dat vind ik dus echt raar. Dat doe je toch niet? En waar is de arts in dit verhaal, die moet toch gewoon zijn patiënt de waarheid vertellen?
pi_93498700
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat weet je inderdaad niet, maar nu is ze ontzettend gefrustreerd omdat ze niet weet wat ze hebt. Dat is misschien nog wel erger dan de uitslag. Dan kan ze zich er bij neerleggen. Maar misschien speelt er wel veel meer mee waar ik geen weet van heb.
Pesies. Dit is nu echt een derde-hand-verhaal. Ik kan best wat scenario's verzinnen waarbij het beter is om niets tegen een patiënt te zeggen, ook al heeft iemand het recht het wel te weten.
pi_93498742
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Pesies. Dit is nu echt een derde-hand-verhaal. Ik kan best wat scenario's verzinnen waarbij het beter is om niets tegen een patiënt te zeggen, ook al heeft iemand het recht het wel te weten.
Wil je eens 1 scenario noemen waarin de patient nog volledig wilsbekwaam is? Ik kan er zo geen een bedenken...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:58:12 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93498929
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Qwea;

https://market.android.co(...)eature=search_result

_O_
Zo onwijs handig, zeker met die HomeMedia shizzle, dat moet je bv. op je desktop zetten, ff 1x je series en films laten indexeren en dan kan je het zo via je telefoon selecteren en afspelen/pauzeren etc. etc.

(ook voor VLC en WMP)
:D !!!!
pi_93498969
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wil je eens 1 scenario noemen waarin de patient nog volledig wilsbekwaam is? Ik kan er zo geen een bedenken...
Als de situatie uitzichtloos is, en de betreffende persoon in zijn naaste omgeving een heel nare situatie heeft meegemaakt met een vergelijkbare ziekte en je daardoor verwacht dat die persoon meteen in een depressie schiet en de tijd die hij/zij nog heeft daardoor nog minder van kwaliteit gaat worden.

En daar kun je zeker over discussiëren en niet iedereen zal het met me eens zijn omdat je niet zeker weet hoe iemand gaat reageren op de diagnose. Maar ik kan me best voorstellen dat je dat 'risico' niet altijd wil nemen. Maar dan moet je wel een goed verhaal hebben om de symptomen voor nu te verklaren, want deze onzekerheid is ook slopend.

SPOILER
pi_93499010
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D !!!!
Er is ook een lite als je ff wil proberen. Die HomeMedia shit is helemaal gratis, je moet alleen ff op de app in je toestel invullen op welk IP adres de HomeMedia database draait en waar je VLC/MPC/WMP draait, en thats it :Y

Die anderen heten overigens ook WMP remote en VLC remote ofzo, dit is alleen degene voor MPC

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 18:01:36 ]
pi_93499048
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er is ook een lite als je ff wil proberen. Die HomeMedia shit is helemaal gratis, je moet alleen ff op de app in je toestel op welk IP adres de HomeMedia database draait en waar je VLC/MPC/WMP draait, en thats it :Y

Die anderen heten overigens ook WMP remote en VLC remote ofzo, dit is alleen degene voor MPC
*gooit google translate aan*
pi_93499126
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*gooit google translate aan*
Moet je es Guus Meeuwis NL -> EN vertalen :7
pi_93499158
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Moet je es Guus Meeuwis NL -> EN vertalen :7
Ik denk dat ik daarvoor bedank.
pi_93499234
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik daarvoor bedank.
Noes, hij werkt niet meer _O-

Frans Bauer NL -> ENG dan :Y
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:04:24 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93499254
ooh en LI, mbt een huis kopen : Realiseer je wel dat je er niet daarna met een euro of 2000 wel vanaf bent voor schilderen, ding hier en ding daar :')

Ik had me daar ENORM lelijk op verkeken. :')
pi_93499290
Nee we hebben sowieso al op <veel geld ;) > gerekend, met nog wat speling :+

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 18:06:55 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:06:15 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93499333
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er is ook een lite als je ff wil proberen. Die HomeMedia shit is helemaal gratis, je moet alleen ff op de app in je toestel invullen op welk IP adres de HomeMedia database draait en waar je VLC/MPC/WMP draait, en thats it :Y

Waarom zou ik een lite willen?

*kuch* applanet *kuch*
pi_93499343
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom zou ik een lite willen?

*kuch* applanet *kuch*
Leecher :D
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:08:03 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93499424
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Nee we hebben sowieso al op X gerekend, met nog wat speling :+
_O-

Ik dacht echt van : Oooh, likje verf, ff de tuin.. badkamer ff doen, klaaaaaar.
Weekje, max 1,5!

Ja, mooi niet dus :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:08:34 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93499439
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Leecher :D
O-)
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 18:08:49 #254
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_93499450
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Kun je wel slapen strega?
Nee, maar dat kon ik toch al niet :N
Neem vanacht maar even een codeïne voor de hoest.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_93499454
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-

Ik dacht echt van : Oooh, likje verf, ff de tuin.. badkamer ff doen, klaaaaaar.
Weekje, max 1,5!

Ja, mooi niet dus :')
ff de badkamer doen? Heb je de avonturen van Ing niet gevolgd? _O-
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 18:09:23 #256
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_93499470
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Terug uit het ziekenhuis en geen donder opgeschoten -O-
-O-
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:12:17 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93499611
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

ff de badkamer doen? Heb je de avonturen van Ing niet gevolgd? _O-
Ik doe de badkamer niet zelf he :P

Daar begin ik niet aan. Man, ik ging mijn beton corrosie in het kruipluik aansmeren. Omdat alleen anorexia patienten erdoor passen kon ik er niet goed bij en moest ik half erin hangen....

Mijn pa kon nog net me bij mijn broekriem grijpen anders had ik face down ass up erin gelegen :')
pi_93499655
Thats the way we like to.....
pi_93500016
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik doe de badkamer niet zelf he :P

Daar begin ik niet aan. Man, ik ging mijn beton corrosie in het kruipluik aansmeren. Omdat alleen anorexia patienten erdoor passen kon ik er niet goed bij en moest ik half erin hangen....

Mijn pa kon nog net me bij mijn broekriem grijpen anders had ik face down ass up erin gelegen :')
Smeren op z'n grieks. :7
pi_93500029
Ja de TT.... Is het eindelijk zover?
pi_93500046
Heeft oh-oh de Griekse Roomyoghurt tot zich genomen?
pi_93500058
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ja de TT.... Is het eindelijk zover?
De heup is er bijna klaar voor. :Y
Of oh-oh er ook klaar voor is, da's de vraag. _O-
pi_93500347
:9 dat was voor herhaling vatbaar
pi_93500463
In de huidige context is dat een ietwat aparte opmerking
pi_93501865
Vond je hem niet leuk dan??
pi_93501970
Ik ben zo makkelijk te entertainen, ik vind alles leuk. Als het maar beweegt of geluid maakt.
pi_93501996
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben zo makkelijk te entertainen, ik vind alles leuk. Als het maar beweegt of geluid maakt.
*O*
pi_93502099
Poppin' bottles in the ice w/
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 19:37:33 #269
13151 crew  Rewimo
pi_93504008
Ohja, Christan had een werkstuk en een spreekbeurt over keizerpinguins gemaakt voor biologie en hij heeft er een 2- voor gekregen *O*

Een 1 is het hoogste hier, dus een heel mooi cijfer :)
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 19:40:15 #270
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_93504200
NL = (6-DE)*2 ongeveer?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 maart 2011 @ 19:43:42 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93504417
zoooooo thuis :)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 19:43:47 #272
13151 crew  Rewimo
pi_93504425
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef Barbaaf het volgende:
NL = (6-DE)*2 ongeveer?
Niet helemaal. De cijfers lopen van 1 t/m 6. 5 en 6 zijn onvoldoendes. Een 1 is ongeveer vergelijkbaar met een 10, een 2 met een 8/9, een 3 met een 7 en een 4 met een 6.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_93504469
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Poppin' bottles in the ice w/
like a blizzard...

Hoe is het met de telling?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93505579
Vanaaf weer naar Sean Connery kijken. :9~
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 maart 2011 @ 20:05:33 #275
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93505689
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef Cat22 het volgende:
Vanaaf weer naar Sean Connery kijken. :9~
welke film?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 maart 2011 @ 20:05:46 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93505702
hehe, tijd om een pizza naar binnen te schuiven
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93505969
Wat is vandaag toch een vreeTzame dag :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 maart 2011 @ 20:10:18 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93506028
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef Oognip het volgende:
Wat is vandaag toch een vreeTzame dag :+
k was er wel aan toe, lunchpauze om 12 uur, en dan werken tot 19.15
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93506059
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

like a blizzard...

Hoe is het met de telling?
Lastig, aangezien een hoop gewoon vereist dat we daar ff dingen tsjekken. Wel idioot veel reacties op Werkspot, alles bij elkaar nu 30 prive-berichten en 28 biedingen op totaal 4 klussen :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 maart 2011 @ 20:11:23 #280
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93506126
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lastig, aangezien een hoop gewoon vereist dat we daar ff dingen tsjekken. Wel idioot veel reacties op Werkspot, alles bij elkaar nu 30 prive-berichten en 28 biedingen op totaal 4 klussen :D
hebben jullie een huisje gekocht?
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 20:11:23 #281
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_93506127
Zo, weer twee sollicitaties de deur uit, eentje open en eentje voor een baan die me wel lijkt, als allround DBA :7 . Duim voor me :*
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_93506162
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

welke film?
Never say never again.
pi_93506208
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe Werkspot je bevalt. Altijd handig om te weten als ik een klus heb die mijn vader niet kan doen.
pi_93506296
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

hebben jullie een huisje gekocht?
Nee :+
pi_93506390
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe Werkspot je bevalt. Altijd handig om te weten als ik een klus heb die mijn vader niet kan doen.
Wat ik even aan 'ervaringen' bij elkaar gegoogled heb is het gewoon wel nuttig, maar kies niet de goedkoopste en niet de duurste, en ga niet voor mensen die zonder foto's of tekeningen maar wat raak bieden.

En ook genoeg mensen die 'net nieuw zijn op Werkspot, maar uiteraaaaaaard prima werk leveren'.
Nieuw op werkspot, kortom; geen rating en referenties daar. Bedrijven/vakmansen die er al even op staan hebben gewoon een rating van mensen die ze ingehuurd hebben en het werk beoordelen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 maart 2011 @ 20:16:08 #286
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93506445
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee :+
wat ga je dan allemaal verbouwen/klussen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93506448
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat ik even aan 'ervaringen' bij elkaar gegoogled heb is het gewoon wel nuttig, maar kies niet de goedkoopste en niet de duurste, en ga niet voor mensen die zonder foto's of tekeningen maar wat raak bieden.

En ook genoeg mensen die 'net nieuw zijn op Werkspot, maar uiteraaaaaaard prima werk leveren'.
Nieuw op werkspot, kortom; geen rating en referenties daar. Bedrijven/vakmansen die er al even op staan hebben gewoon een rating van mensen die ze ingehuurd hebben en het werk beoordelen.
^O^
pi_93506466
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:

[..]

Zijn huisje. :P
pi_93506489
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:

[..]

Mijn fictieve huis (8>
pi_93506529
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mijn fictieve huis (8>
Nerd.
pi_93506557
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

^O^
Ik had iemand die me ook gewoon een berichtje stuurde dat hij graag langs kwam voor een offerte, maar als ik uit was op de allergoedkoopste die op werkspot te vinden was en liever in zee ging met dat soort 'professionals' zonder referenties of aantoonbare ervaring hij liever de eer aan zichzelf hield.

Vond ik wel eerlijk, en netjes :D
pi_93506678
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

k was er wel aan toe, lunchpauze om 12 uur, en dan werken tot 19.15
Ik doelde op mezelf gekkie ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 maart 2011 @ 20:19:38 #293
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93506710
ik mis iets geheel volgens mij :o
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93506761
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik had iemand die me ook gewoon een berichtje stuurde dat hij graag langs kwam voor een offerte, maar als ik uit was op de allergoedkoopste die op werkspot te vinden was en liever in zee ging met dat soort 'professionals' zonder referenties of aantoonbare ervaring hij liever de eer aan zichzelf hield.

Vond ik wel eerlijk, en netjes :D
Da's wel stoer ja. Al kan het natuurlijk zelf ook een beun zijn die zich zo indekt. Google op namen en ervaringen en kijken naar de referenties is dan altijd een goeie. :Y En in je eigen netwerk kijken naar mannetjes waar iemand goede ervaringen mee heeft. (en die toch even checken :P )
pi_93506802
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Ynske het volgende:
Ideeën voor verbouwing jaren '30 woning.
pi_93506820
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's wel stoer ja. Al kan het natuurlijk zelf ook een beun zijn die zich zo indekt. Google op namen en ervaringen en kijken naar de referenties is dan altijd een goeie. :Y En in je eigen netwerk kijken naar mannetjes waar iemand goede ervaringen mee heeft. (en die toch even checken :P )
Ja dat laatste sowieso ook wel, al ben ik toch een beetje huiverig voor een kennis van een kennis van een kennis die dan een vriend van de neef van z'n buurman kent die wel handig is...

Het is vast wel goedkoop, maar stel dat het misgaat heb je geen poot om op te staan en niks garantie ofzo...
pi_93506857
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Ynske het volgende:
Niet echt hoor :D Er is een huis wat in de smaak valt, er moet alleen genoeg (lees: veel) gebeuren, dus er vond even een inventarisatie plaats van de mogelijke kosten
pi_93506975
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja dat laatste sowieso ook wel, al ben ik toch een beetje huiverig voor een kennis van een kennis van een kennis die dan een vriend van de neef van z'n buurman kent die wel handig is...

Het is vast wel goedkoop, maar stel dat het misgaat heb je geen poot om op te staan en niks garantie ofzo...
Daarom zeg ik: even checken. Met een beun zou ik sowieso niet snel in zee gaan bij grote klussen. Vind ik veel te eng dat dat mis gaat. Of je moet echt bij iemand het resultaat van hun werk hebben gezien en hem wellicht aan het werk. Maar dan nog....
pi_93507015
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik: even checken. Met een beun zou ik sowieso niet snel in zee gaan bij grote klussen. Vind ik veel te eng dat dat mis gaat. Of je moet echt bij iemand het resultaat van hun werk hebben gezien en hem wellicht aan het werk. Maar dan nog....
Zo denk ik er ook over :Y
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 maart 2011 @ 20:24:17 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93507031
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niet echt hoor :D Er is een huis wat in de smaak valt, er moet alleen genoeg (lees: veel) gebeuren, dus er vond even een inventarisatie plaats van de mogelijke kosten
aaah zo, gaaf! hoop dat t gaat lukken :Y
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')