In een huis wat ik (nog) niet gekocht heb?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet geen series kijken, jij moet klussen!
Is Castle wat? Het leek me zoveel van hetzelfde? Maar aan de andere kant is dat natuurlijk met alle series. GA en Glee zijn maar wijvenseries (quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh we overlappen een beetje maar niet helemaalik kijk HIMYM, CSI, Bones, TBBT, Fringe, GA, Glee, Castle en Lie to Me.
Ja das heel fijn dat jouw arts 'daar niks in zag' maar het gaat niet over zijn lichaam he. Ik zou helemaal /rage gaan op die arts en zorgen dat ie je helpt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De buikendokter. Volgens de Belgische arts moet er onderzocht worden of er verband is tussen de klachten in mijn buik en die in mijn been maar daar zag deze niks in. Nu moet ik eerst naar de orthopeed (maar dat is pas eind maart) en dan weer terug naar hem (met volledig bloedbeeld).
Ik ga nu eerst maar eens met mijn huisarts in conclaaf en zorgen dat ik eerder naar een orthopeed kan (want in de Maartenskliniek weten ze ook al niet wat ik heb en daar duurt het allemaal zo vreselijk lang - ben daar geloof ik al 1,5 jaar bezig en ik weet nog niks).
Pff Rewimo, dit schiet zo ook niet op hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De buikendokter. Volgens de Belgische arts moet er onderzocht worden of er verband is tussen de klachten in mijn buik en die in mijn been maar daar zag deze niks in. Nu moet ik eerst naar de orthopeed (maar dat is pas eind maart) en dan weer terug naar hem (met volledig bloedbeeld).
Ik ga nu eerst maar eens met mijn huisarts in conclaaf en zorgen dat ik eerder naar een orthopeed kan (want in de Maartenskliniek weten ze ook al niet wat ik heb en daar duurt het allemaal zo vreselijk lang - ben daar geloof ik al 1,5 jaar bezig en ik weet nog niks).
Castle is tofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In een huis wat ik (nog) niet gekocht heb?
Denk dat de oude baas die er nu woont een beetje raar staat te kijken
[..]
Is Castle wat? Het leek me zoveel van hetzelfde? Maar aan de andere kant is dat natuurlijk met alle series. GA en Glee zijn maar wijvenseries (), en Lie to Me ken ik heul niet
Tjah, als het tussen je oren zit of bv. zenuwen lijkt het me lastig te vinden. Maar daar heb jij niks aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:20 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat is het beroerde juist, ze kunnen niks vinden. Maar het doet wel zeer. Dat moet toch ergens vandaan komen
Dat zou je wel denken he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:20 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat is het beroerde juist, ze kunnen niks vinden. Maar het doet wel zeer. Dat moet toch ergens vandaan komen
Ik vind het ongelofelijk kut voor je. Iets hebben is tot daar aan toe. Maar niet weten wát je hebt is zó frustrerend.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef Rewimo het volgende:
Tsja assertiviteit kun je dadelijk met de kleine ook goed gebruiken doe het dan nu fijn voor jezelf inzetten. Succes vrijdag iig voordat ik dat ook nog vergeet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
@nieslief behalve medicatie kunnen ze niets doen. Maar ik trek vrijdag aan de bel. En kijken hoe assertief ik ben.
@Q hoe gaat het klussen
@cat toch lekker die soesjes maar minder dat je nu misselijk bent
Kastje-muur en zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga dan es snel kopen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In een huis wat ik (nog) niet gekocht heb?
Denk dat de oude baas die er nu woont een beetje raar staat te kijken
Spannend!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vandaag een bod gedaan van 10% onder de vraagprijs zo'n beetje
Neuh niet echt, ik weet ook niet hoe het loopt tussen de verkoper en z'n makelaar. De man is nogal oud, en zeer gelovig, dus volgens mij hadtie amper telefoonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Hebben ze aangegeven wanneer je iets terughoort?
Tnx, dat is inderdaad heel frustrerend. Gewoon maar zeggen dat je ermee moet leven zonder dat je weet wat het is vind ik dus heel erg vervelend. Weten wat het is maar ermee moeten leven ligt gevoelsmatig heel anders.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het ongelofelijk kut voor je. Iets hebben is tot daar aan toe. Maar niet weten wát je hebt is zó frustrerend.
Sterkte mop
Als ik in elk geval maar eens van die krukken afkom, zou dat al schelen. Nu kan ik niet goed zitten en niet goed lopen en dat beperkt me toch behoorlijk allemaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Kastje-muur en zo.![]()
Zoooo lastig, dat je klachten hebt maar niemand er een label op kan plakken. Inderdaad er maar (weer) achteraan gaan en hopen dat je eerder terecht kunt. Want dit is ook niks.
Ik mis even waarom de artsen dan direct droeftoeters zijn, maar dat ligt vast aan mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef nieslief het volgende:
@ Rewimo:al anderhalf jaar droeftoeters tegenkomen in ziekenhuizen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Private practicequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh we overlappen een beetje maar niet helemaalik kijk HIMYM, CSI, Bones, TBBT, Fringe, GA, Glee, Castle en Lie to Me.
Ga er maar vanuit van nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh niet echt, ik weet ook niet hoe het loopt tussen de verkoper en z'n makelaar. De man is nogal oud, en zeer gelovig, dus volgens mij hadtie amper telefoon
En opzicht zitten we nu netjes tussen wat wij gezegd hebben maximaal willen betalen en wat hij er minimaal voor wil hebben.
De verkoopmakelaar had wel tegen onze aankoopmakelaar gezegd dat er nóg een stel was die 2 keer waren wezen kijken en serieuze interesse hadden... Of dat waar is weet je natuurlijk nooit, als het wel zo is dan kunnen ze t wellicht nog afslaan, is het niet zo geef ik t wel een goede kans. Wil hij er écht zijn minimale prijs perse voor behoort dat wss ook wel tot de mogelijkheden maar gaan de voorwaarden miss weer net wat scherper
Oh ja South Park en Family Guy kijk ik ook zo af en toe nogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
-Private practice
-Greys anatomy
-Brothers and sisters
-Lie to me
-Californication
-Law and order SVU
-The good wife
-Criminal minds
-Glee
-Southpark
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis even waarom de artsen dan direct droeftoeters zijn, maar dat ligt vast aan mij![]()
Tis natuurlijk altijd makkelijk als iets niet loopt zoals je zou willen de arts er de schuld van te geven, want ja, HIJ is dokter, dus HIJ moet het maar ff oplossen.Neuh, droeftoeters niet per se. Wel slakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja die wachtlijsten zijn drama, en iedere arts wil alles natuurlijk het liefste weer helemaaaaaaaaal overnieuw doen op zijn/haar manier. Kan me voorstellen dat dat frustrerend isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neuh, droeftoeters niet per se. Wel slakken
Eigenlijk heb je dus geen idee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh niet echt, ik weet ook niet hoe het loopt tussen de verkoper en z'n makelaar. De man is nogal oud, en zeer gelovig, dus volgens mij hadtie amper telefoon
En opzicht zitten we nu netjes tussen wat wij gezegd hebben maximaal willen betalen en wat hij er minimaal voor wil hebben.
De verkoopmakelaar had wel tegen onze aankoopmakelaar gezegd dat er nóg een stel was die 2 keer waren wezen kijken en serieuze interesse hadden... Of dat waar is weet je natuurlijk nooit, als het wel zo is dan kunnen ze t wellicht nog afslaan, is het niet zo geef ik t wel een goede kans. Wil hij er écht zijn minimale prijs perse voor behoort dat wss ook wel tot de mogelijkheden maar gaan de voorwaarden miss weer net wat scherper
Neuh precies, we hebben duidelijk in ons hoofd wat we er max voor willen betalen, en das nog best wat onder de vraagprijs, maar we willen er ook gewoon zoveel doen en anders 'loont' het niet echt zeg maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je dus geen idee.Zoals het meestal is met deze zaken. Maar zolang je je niet gek laat maken door makelaars en je hoofd erbij houdt dan komt het wel goed. Zou het dit huis niet worden, dan is er altijd wel een ander.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tnx, dat is inderdaad heel frustrerend. Gewoon maar zeggen dat je ermee moet leven zonder dat je weet wat het is vind ik dus heel erg vervelend. Weten wat het is maar ermee moeten leven ligt gevoelsmatig heel anders.
[..]
Als ik in elk geval maar eens van die krukken afkom, zou dat al schelen. Nu kan ik niet goed zitten en niet goed lopen en dat beperkt me toch behoorlijk allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar in zo'n geval mág je toch ook niet liegen tegen de patient zelf lijkt me? Als ze gewoon zelf nog toerekeningsvatbaar is en niet is overdragen aan de zorg van kinderen ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Oognip het volgende:
Even over de frustratie van niet weten wat je hebt:
Ik hoorde vandaag van een klasgenootje dat iemand bij haar op stage al weken geen eten meer binnen kan houden (nee niet nu bang worden f_r), een scan heeft gehad waarvan onlangs de uitslag is binnengekomen. De familie is naar de arts geweest voor de uitslag en daar bleek dat hun moeder 10 tumoren in haar lever heeft en nog wat tumoren in andere organen. De kinderen willen echter niet dat hun moeder dit weet dus die zit nog altijd in onzekerheid en ze vraagt continu aan de verzorgers wat ze nu heeft maar niemand die het van haar kinderen mag zeggen.
Die vrouw is helemaal niet dement of zo, anders kon ik het me nog wel voorstellen dat ze het liever niet vertellen. Maar nu, ik snap er niks van
quote:
Dan moeten die kinderen wel heel zwaarwegende redenen hebben om zo aan de rechten van moeder voorbij te gaan. Als zij wilsbekwaam is zijn de artsen feitelijk verplicht het haar te zeggen. De kinderen kunnen dat niet tegenhouden. Maar ik ken de situatie natuurlijk niet en je weet niet welke uitwerking zo'n nieuws op haar gaat hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Oognip het volgende:
Ik hoorde vandaag van een klasgenootje dat iemand bij haar op stage al weken geen eten meer binnen kan houden (nee niet nu bang worden f_r), een scan heeft gehad waarvan onlangs de uitslag is binnengekomen. De familie is naar de arts geweest voor de uitslag en daar bleek dat hun moeder 10 tumoren in haar lever heeft en nog wat tumoren in andere organen. De kinderen willen echter niet dat hun moeder dit weet dus die zit nog altijd in onzekerheid en ze vraagt continu aan de verzorgers wat ze nu heeft maar niemand die het van haar kinderen mag zeggen.
Die vrouw is helemaal niet dement of zo, anders kon ik het me nog wel voorstellen dat ze het liever niet vertellen. Maar nu, ik snap er niks van
Dat lijkt mij dus ook niet, maar schijnbaar wel. Helaas heeft de familie meer te zeggen dan je denkt, hoe belachelijk ook. Ik heb ook een vrouw op de afdeling die geen zin meer heeft in revalidatie, maar haar familie wil wel dat ze revalideert dus gaat ze nog gewoon naar de fysio.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar in zo'n geval mág je toch ook niet liegen tegen de patient zelf lijkt me? Als ze gewoon zelf nog toerekeningsvatbaar is en niet is overdragen aan de zorg van kinderen ofzo?
Dat bedoel ik dus jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moeten die kinderen wel heel zwaarwegende redenen hebben om zo aan de rechten van moeder voorbij te gaan. Als zij wilsbekwaam is zijn de artsen feitelijk verplicht het haar te zeggen. De kinderen kunnen dat niet tegenhouden. Maar ik ken de situatie natuurlijk niet en je weet niet welke uitwerking zo'n nieuws op haar gaat hebben.
Dat weet je inderdaad niet, maar nu is ze ontzettend gefrustreerd omdat ze niet weet wat ze hebt. Dat is misschien nog wel erger dan de uitslag. Dan kan ze zich er bij neerleggen. Maar misschien speelt er wel veel meer mee waar ik geen weet van heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moeten die kinderen wel heel zwaarwegende redenen hebben om zo aan de rechten van moeder voorbij te gaan. Als zij wilsbekwaam is zijn de artsen feitelijk verplicht het haar te zeggen. De kinderen kunnen dat niet tegenhouden. Maar ik ken de situatie natuurlijk niet en je weet niet welke uitwerking zo'n nieuws op haar gaat hebben.
Ik ben benieuwd. Maar morgen ben ik niet thuis en ik verwacht dat ik ervoor moet tekenen, dus ze moeten donderdag sowieso terugkomen. En dan heb ik mooi 6 dagen vrij om ermee te prutsen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Duurde bij mij 2 dagen, CatDus dat kan heel snel gaan!
Dat vind ik dus echt raar. Dat doe je toch niet? En waar is de arts in dit verhaal, die moet toch gewoon zijn patiënt de waarheid vertellen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Oognip het volgende:
Pesies. Dit is nu echt een derde-hand-verhaal. Ik kan best wat scenario's verzinnen waarbij het beter is om niets tegen een patiënt te zeggen, ook al heeft iemand het recht het wel te weten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet je inderdaad niet, maar nu is ze ontzettend gefrustreerd omdat ze niet weet wat ze hebt. Dat is misschien nog wel erger dan de uitslag. Dan kan ze zich er bij neerleggen. Maar misschien speelt er wel veel meer mee waar ik geen weet van heb.
Wil je eens 1 scenario noemen waarin de patient nog volledig wilsbekwaam is? Ik kan er zo geen een bedenken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Dit is nu echt een derde-hand-verhaal. Ik kan best wat scenario's verzinnen waarbij het beter is om niets tegen een patiënt te zeggen, ook al heeft iemand het recht het wel te weten.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Qwea;
https://market.android.co(...)eature=search_result
Zo onwijs handig, zeker met die HomeMedia shizzle, dat moet je bv. op je desktop zetten, ff 1x je series en films laten indexeren en dan kan je het zo via je telefoon selecteren en afspelen/pauzeren etc. etc.
(ook voor VLC en WMP)
Als de situatie uitzichtloos is, en de betreffende persoon in zijn naaste omgeving een heel nare situatie heeft meegemaakt met een vergelijkbare ziekte en je daardoor verwacht dat die persoon meteen in een depressie schiet en de tijd die hij/zij nog heeft daardoor nog minder van kwaliteit gaat worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wil je eens 1 scenario noemen waarin de patient nog volledig wilsbekwaam is? Ik kan er zo geen een bedenken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Er is ook een lite als je ff wil proberen. Die HomeMedia shit is helemaal gratis, je moet alleen ff op de app in je toestel invullen op welk IP adres de HomeMedia database draait en waar je VLC/MPC/WMP draait, en thats itquote:
*gooit google translate aan*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is ook een lite als je ff wil proberen. Die HomeMedia shit is helemaal gratis, je moet alleen ff op de app in je toestel op welk IP adres de HomeMedia database draait en waar je VLC/MPC/WMP draait, en thats it
Die anderen heten overigens ook WMP remote en VLC remote ofzo, dit is alleen degene voor MPC
Ik denk dat ik daarvoor bedank.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je es Guus Meeuwis NL -> EN vertalen
Waarom zou ik een lite willen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is ook een lite als je ff wil proberen. Die HomeMedia shit is helemaal gratis, je moet alleen ff op de app in je toestel invullen op welk IP adres de HomeMedia database draait en waar je VLC/MPC/WMP draait, en thats it
Die anderen heten overigens ook WMP remote en VLC remote ofzo, dit is alleen degene voor MPC
Leecherquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom zou ik een lite willen?
*kuch* applanet *kuch*
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Nee we hebben sowieso al op X gerekend, met nog wat speling
Nee, maar dat kon ik toch al nietquote:
ff de badkamer doen? Heb je de avonturen van Ing niet gevolgd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht echt van : Oooh, likje verf, ff de tuin.. badkamer ff doen, klaaaaaar.
Weekje, max 1,5!
Ja, mooi niet dus
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Terug uit het ziekenhuis en geen donder opgeschoten
Ik doe de badkamer niet zelf hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ff de badkamer doen? Heb je de avonturen van Ing niet gevolgd?
Smeren op z'n grieks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe de badkamer niet zelf he
Daar begin ik niet aan. Man, ik ging mijn beton corrosie in het kruipluik aansmeren. Omdat alleen anorexia patienten erdoor passen kon ik er niet goed bij en moest ik half erin hangen....
Mijn pa kon nog net me bij mijn broekriem grijpen anders had ik face down ass up erin gelegen
De heup is er bijna klaar voor.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben zo makkelijk te entertainen, ik vind alles leuk. Als het maar beweegt of geluid maakt.
Niet helemaal. De cijfers lopen van 1 t/m 6. 5 en 6 zijn onvoldoendes. Een 1 is ongeveer vergelijkbaar met een 10, een 2 met een 8/9, een 3 met een 7 en een 4 met een 6.quote:
like a blizzard...quote:
welke film?quote:
k was er wel aan toe, lunchpauze om 12 uur, en dan werken tot 19.15quote:
Lastig, aangezien een hoop gewoon vereist dat we daar ff dingen tsjekken. Wel idioot veel reacties op Werkspot, alles bij elkaar nu 30 prive-berichten en 28 biedingen op totaal 4 klussenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
like a blizzard...
Hoe is het met de telling?
hebben jullie een huisje gekocht?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lastig, aangezien een hoop gewoon vereist dat we daar ff dingen tsjekken. Wel idioot veel reacties op Werkspot, alles bij elkaar nu 30 prive-berichten en 28 biedingen op totaal 4 klussen
Never say never again.quote:
Ik ben benieuwd hoe Werkspot je bevalt. Altijd handig om te weten als ik een klus heb die mijn vader niet kan doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lastig, aangezien een hoop gewoon vereist dat we daar ff dingen tsjekken. Wel idioot veel reacties op Werkspot, alles bij elkaar nu 30 prive-berichten en 28 biedingen op totaal 4 klussen
Wat ik even aan 'ervaringen' bij elkaar gegoogled heb is het gewoon wel nuttig, maar kies niet de goedkoopste en niet de duurste, en ga niet voor mensen die zonder foto's of tekeningen maar wat raak bieden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Werkspot je bevalt. Altijd handig om te weten als ik een klus heb die mijn vader niet kan doen.
wat ga je dan allemaal verbouwen/klussen?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik even aan 'ervaringen' bij elkaar gegoogled heb is het gewoon wel nuttig, maar kies niet de goedkoopste en niet de duurste, en ga niet voor mensen die zonder foto's of tekeningen maar wat raak bieden.
En ook genoeg mensen die 'net nieuw zijn op Werkspot, maar uiteraaaaaaard prima werk leveren'.
Nieuw op werkspot, kortom; geen rating en referenties daar. Bedrijven/vakmansen die er al even op staan hebben gewoon een rating van mensen die ze ingehuurd hebben en het werk beoordelen.
Zijn huisje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ga je dan allemaal verbouwen/klussen?
Mijn fictieve huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ga je dan allemaal verbouwen/klussen?
Nerd.quote:
Ik had iemand die me ook gewoon een berichtje stuurde dat hij graag langs kwam voor een offerte, maar als ik uit was op de allergoedkoopste die op werkspot te vinden was en liever in zee ging met dat soort 'professionals' zonder referenties of aantoonbare ervaring hij liever de eer aan zichzelf hield.quote:
Ik doelde op mezelf gekkiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k was er wel aan toe, lunchpauze om 12 uur, en dan werken tot 19.15
Da's wel stoer ja. Al kan het natuurlijk zelf ook een beun zijn die zich zo indekt. Google op namen en ervaringen en kijken naar de referenties is dan altijd een goeie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had iemand die me ook gewoon een berichtje stuurde dat hij graag langs kwam voor een offerte, maar als ik uit was op de allergoedkoopste die op werkspot te vinden was en liever in zee ging met dat soort 'professionals' zonder referenties of aantoonbare ervaring hij liever de eer aan zichzelf hield.
Vond ik wel eerlijk, en netjes
Ja dat laatste sowieso ook wel, al ben ik toch een beetje huiverig voor een kennis van een kennis van een kennis die dan een vriend van de neef van z'n buurman kent die wel handig is...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel stoer ja. Al kan het natuurlijk zelf ook een beun zijn die zich zo indekt. Google op namen en ervaringen en kijken naar de referenties is dan altijd een goeie.En in je eigen netwerk kijken naar mannetjes waar iemand goede ervaringen mee heeft. (en die toch even checken
)
Niet echt hoorquote:
Daarom zeg ik: even checken. Met een beun zou ik sowieso niet snel in zee gaan bij grote klussen. Vind ik veel te eng dat dat mis gaat. Of je moet echt bij iemand het resultaat van hun werk hebben gezien en hem wellicht aan het werk. Maar dan nog....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat laatste sowieso ook wel, al ben ik toch een beetje huiverig voor een kennis van een kennis van een kennis die dan een vriend van de neef van z'n buurman kent die wel handig is...
Het is vast wel goedkoop, maar stel dat het misgaat heb je geen poot om op te staan en niks garantie ofzo...
Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: even checken. Met een beun zou ik sowieso niet snel in zee gaan bij grote klussen. Vind ik veel te eng dat dat mis gaat. Of je moet echt bij iemand het resultaat van hun werk hebben gezien en hem wellicht aan het werk. Maar dan nog....
aaah zo, gaaf! hoop dat t gaat lukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet echt hoorEr is een huis wat in de smaak valt, er moet alleen genoeg (lees: veel) gebeuren, dus er vond even een inventarisatie plaats van de mogelijke kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |