abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93498197
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je dus geen idee. :') Zoals het meestal is met deze zaken. Maar zolang je je niet gek laat maken door makelaars en je hoofd erbij houdt dan komt het wel goed. Zou het dit huis niet worden, dan is er altijd wel een ander.
Neuh precies, we hebben duidelijk in ons hoofd wat we er max voor willen betalen, en das nog best wat onder de vraagprijs, maar we willen er ook gewoon zoveel doen en anders 'loont' het niet echt zeg maar.

En das idd waar, je weet nooit wat je moet geloven :')
pi_93498225
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tnx, dat is inderdaad heel frustrerend. Gewoon maar zeggen dat je ermee moet leven zonder dat je weet wat het is vind ik dus heel erg vervelend. Weten wat het is maar ermee moeten leven ligt gevoelsmatig heel anders.

[..]

Als ik in elk geval maar eens van die krukken afkom, zou dat al schelen. Nu kan ik niet goed zitten en niet goed lopen en dat beperkt me toch behoorlijk allemaal -O-
:*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 17:44:29 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93498352
Duurde bij mij 2 dagen, Cat :) Dus dat kan heel snel gaan!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93498381
Even over de frustratie van niet weten wat je hebt:
Ik hoorde vandaag van een klasgenootje dat iemand bij haar op stage al weken geen eten meer binnen kan houden (nee niet nu bang worden f_r :+ ), een scan heeft gehad waarvan onlangs de uitslag is binnengekomen. De familie is naar de arts geweest voor de uitslag en daar bleek dat hun moeder 10 tumoren in haar lever heeft en nog wat tumoren in andere organen. De kinderen willen echter niet dat hun moeder dit weet dus die zit nog altijd in onzekerheid en ze vraagt continu aan de verzorgers wat ze nu heeft maar niemand die het van haar kinderen mag zeggen.
Die vrouw is helemaal niet dement of zo, anders kon ik het me nog wel voorstellen dat ze het liever niet vertellen. Maar nu, ik snap er niks van :N
pi_93498428
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Oognip het volgende:
Ik hoorde vandaag van een klasgenootje dat iemand bij haar op stage al weken geen eten meer binnen kan houden (nee niet nu bang worden f_r :+ ), een scan heeft gehad waarvan onlangs de uitslag is binnengekomen. De familie is naar de arts geweest voor de uitslag en daar bleek dat hun moeder 10 tumoren in haar lever heeft en nog wat tumoren in andere organen. De kinderen willen echter niet dat hun moeder dit weet dus die zit nog altijd in onzekerheid en ze vraagt continu aan de verzorgers wat ze nu heeft maar niemand die het van haar kinderen mag zeggen.
Die vrouw is helemaal niet dement of zo, anders kon ik het me nog wel voorstellen dat ze het liever niet vertellen. Maar nu, ik snap er niks van :N
Maar in zo'n geval mág je toch ook niet liegen tegen de patient zelf lijkt me? Als ze gewoon zelf nog toerekeningsvatbaar is en niet is overdragen aan de zorg van kinderen ofzo?
pi_93498497
Kleine klaag. }:|

Ben ik 2 weken geleden mijn verjaardag al aan het plannen ivm mijn eigen drukke schema en druk schema van vrienden en familie. Eindelijk alles in hetzelfde weekend (over 2 weken) gepland, meldt broerlief eerst dat 'hij misschien toch liever op zaterdag komt en me uiterlijk maandag iets laat weten'(niet dus) en net krijg ik een mail van een vriendin dat ze vergeten was dat ze die avond een andere afspraak had.

Zul je zien dat ik het toch nog verspreid over vier dagen moet gaan vieren, en dan ook nog in een weekend waarin ik telefoondienst heb. En daar had ik dus geen zin in, ik wil dan mijn handen vrij hebben.

Waarom hebben mensen hun agenda's toch niet op orde? :(
[/klaag]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93498503
quote:
-knip-
:o

Dat is toch gewoon niet te geloven.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_93498573
quote:
Dan moeten die kinderen wel heel zwaarwegende redenen hebben om zo aan de rechten van moeder voorbij te gaan. Als zij wilsbekwaam is zijn de artsen feitelijk verplicht het haar te zeggen. De kinderen kunnen dat niet tegenhouden. Maar ik ken de situatie natuurlijk niet en je weet niet welke uitwerking zo'n nieuws op haar gaat hebben.
pi_93498585
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar in zo'n geval mág je toch ook niet liegen tegen de patient zelf lijkt me? Als ze gewoon zelf nog toerekeningsvatbaar is en niet is overdragen aan de zorg van kinderen ofzo?
Dat lijkt mij dus ook niet, maar schijnbaar wel. Helaas heeft de familie meer te zeggen dan je denkt, hoe belachelijk ook. Ik heb ook een vrouw op de afdeling die geen zin meer heeft in revalidatie, maar haar familie wil wel dat ze revalideert dus gaat ze nog gewoon naar de fysio.
pi_93498601
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan moeten die kinderen wel heel zwaarwegende redenen hebben om zo aan de rechten van moeder voorbij te gaan. Als zij wilsbekwaam is zijn de artsen feitelijk verplicht het haar te zeggen. De kinderen kunnen dat niet tegenhouden. Maar ik ken de situatie natuurlijk niet en je weet niet welke uitwerking zo'n nieuws op haar gaat hebben.
Dat bedoel ik dus ja :Y Het lijkt me dat als je psychisch nog in orde bent je kinderen niet zo even de regie over kunnen nemen?
pi_93498628
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat weet je inderdaad niet, maar nu is ze ontzettend gefrustreerd omdat ze niet weet wat ze hebt. Dat is misschien nog wel erger dan de uitslag. Dan kan ze zich er bij neerleggen. Maar misschien speelt er wel veel meer mee waar ik geen weet van heb.
pi_93498664
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Duurde bij mij 2 dagen, Cat :) Dus dat kan heel snel gaan!
Ik ben benieuwd. Maar morgen ben ik niet thuis en ik verwacht dat ik ervoor moet tekenen, dus ze moeten donderdag sowieso terugkomen. En dan heb ik mooi 6 dagen vrij om ermee te prutsen. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 17:51:42 #238
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93498679
quote:
Dat vind ik dus echt raar. Dat doe je toch niet? En waar is de arts in dit verhaal, die moet toch gewoon zijn patiënt de waarheid vertellen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93498700
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat weet je inderdaad niet, maar nu is ze ontzettend gefrustreerd omdat ze niet weet wat ze hebt. Dat is misschien nog wel erger dan de uitslag. Dan kan ze zich er bij neerleggen. Maar misschien speelt er wel veel meer mee waar ik geen weet van heb.
Pesies. Dit is nu echt een derde-hand-verhaal. Ik kan best wat scenario's verzinnen waarbij het beter is om niets tegen een patiënt te zeggen, ook al heeft iemand het recht het wel te weten.
pi_93498742
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Pesies. Dit is nu echt een derde-hand-verhaal. Ik kan best wat scenario's verzinnen waarbij het beter is om niets tegen een patiënt te zeggen, ook al heeft iemand het recht het wel te weten.
Wil je eens 1 scenario noemen waarin de patient nog volledig wilsbekwaam is? Ik kan er zo geen een bedenken...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:58:12 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93498929
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Qwea;

https://market.android.co(...)eature=search_result

_O_
Zo onwijs handig, zeker met die HomeMedia shizzle, dat moet je bv. op je desktop zetten, ff 1x je series en films laten indexeren en dan kan je het zo via je telefoon selecteren en afspelen/pauzeren etc. etc.

(ook voor VLC en WMP)
:D !!!!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_93498969
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wil je eens 1 scenario noemen waarin de patient nog volledig wilsbekwaam is? Ik kan er zo geen een bedenken...
Als de situatie uitzichtloos is, en de betreffende persoon in zijn naaste omgeving een heel nare situatie heeft meegemaakt met een vergelijkbare ziekte en je daardoor verwacht dat die persoon meteen in een depressie schiet en de tijd die hij/zij nog heeft daardoor nog minder van kwaliteit gaat worden.

En daar kun je zeker over discussiëren en niet iedereen zal het met me eens zijn omdat je niet zeker weet hoe iemand gaat reageren op de diagnose. Maar ik kan me best voorstellen dat je dat 'risico' niet altijd wil nemen. Maar dan moet je wel een goed verhaal hebben om de symptomen voor nu te verklaren, want deze onzekerheid is ook slopend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93499010
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D !!!!
Er is ook een lite als je ff wil proberen. Die HomeMedia shit is helemaal gratis, je moet alleen ff op de app in je toestel invullen op welk IP adres de HomeMedia database draait en waar je VLC/MPC/WMP draait, en thats it :Y

Die anderen heten overigens ook WMP remote en VLC remote ofzo, dit is alleen degene voor MPC

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 18:01:36 ]
pi_93499048
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er is ook een lite als je ff wil proberen. Die HomeMedia shit is helemaal gratis, je moet alleen ff op de app in je toestel op welk IP adres de HomeMedia database draait en waar je VLC/MPC/WMP draait, en thats it :Y

Die anderen heten overigens ook WMP remote en VLC remote ofzo, dit is alleen degene voor MPC
*gooit google translate aan*
pi_93499126
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*gooit google translate aan*
Moet je es Guus Meeuwis NL -> EN vertalen :7
pi_93499158
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Moet je es Guus Meeuwis NL -> EN vertalen :7
Ik denk dat ik daarvoor bedank.
pi_93499234
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik daarvoor bedank.
Noes, hij werkt niet meer _O-

Frans Bauer NL -> ENG dan :Y
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:04:24 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93499254
ooh en LI, mbt een huis kopen : Realiseer je wel dat je er niet daarna met een euro of 2000 wel vanaf bent voor schilderen, ding hier en ding daar :')

Ik had me daar ENORM lelijk op verkeken. :')
pi_93499290
Nee we hebben sowieso al op <veel geld ;) > gerekend, met nog wat speling :+

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 18:06:55 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:06:15 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93499333
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er is ook een lite als je ff wil proberen. Die HomeMedia shit is helemaal gratis, je moet alleen ff op de app in je toestel invullen op welk IP adres de HomeMedia database draait en waar je VLC/MPC/WMP draait, en thats it :Y

Waarom zou ik een lite willen?

*kuch* applanet *kuch*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')