Als je ze maar niet laat kijken naar domme tekenfilms van een stier met uiers. daar worden kinderen dom vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef nieslief het volgende:
@f-r: het gaat net cranio therapie gehad daar wordt ik altijd lui van.
@Oh-oh: supersjon![]()
@Nokwanda: feli met nokmanda's baan en zou het echt werken dan heb ik toch iets goed gedaan.
Oei en je bent ook al 24 weken behoorlijk misselijk begreep ik. Wat zegt de VK of Gyn daarvan??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee hoor ik moet wel wat langer nog
Mijn contract liep af.
Ik ben nu 24wk zwanger
Die met die stier met uiers heb ik een keer gezien toen was er ook een enorm zapmoment.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je ze maar niet laat kijken naar domme tekenfilms van een stier met uiers. daar worden kinderen dom van
Die willik!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:07 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou een Pagan en Strega, ze hebben een auto naar Bullie genoemd
Laat d'r dadelijk naar LHOTP kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa, nog een keer Beverly Hill's chihuahua
Ik kijk nog liever Doraquote:
Your loss.quote:
Niesliefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die met die stier met uiers heb ik een keer gezien toen was er ook een enorm zapmoment.
Alhoewel ze dat nu wel goed gaan leren denk ik ze gaan sinds 2 weken naar een zorgboerderij af en toe.
Niesje!quote:
Soesje hebben?quote:
Pagan voelt zich steeds beter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niesje!![]()
Strega, hoe is het bij jullie? Allebei een beetje opgeknapt inmiddels?
Yay voor Pagan! En beterschap voor jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan voelt zich steeds beter.![]()
Ik hoest me suf, heb geen stem en mijn holten zijn ontstoken![]()
Voor de rest, ja still going strong.
Gelokt door de TT?quote:
Ai. Mijn digitale huishouding is beter georganiseerd dan mijn fysieke archief. Al zou ik eigenlijk eens een zut bestanden moeten weggooien waar ik niks meer aan heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef ElisaB het volgende:
Beterschap Strega
Ik ben al twee dagen op zoek naar een bestand (en ja, dat ben ik kwijt). Iets met onoverzichtelijke zooi aan back-ups
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Terug uit het ziekenhuis en geen donder opgeschoten
Whutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Not even! Een Fujitsu Siemens Lifebook E8110quote:
Ik vind het nog steeds allemaal als een typenummer van iets klinkenquote:
Schijtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Rewimo het volgende:
OMG!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Not even! En Fujitsu Siemens Lifebook E8110My favorite
Helaas hield ie er vorig jaar ineens mee op en ik had zin noch tijd om te wachten op reparatie. Dus heb ik een nieuwe gekocht. Bij nadere beschouwing bleek er alleen iets mis met de manier waarop de batterij erin zat
Anywayzzzz.... waar een beetje opruimen wel niet goed voor is
De Extended Edition; With Deleted Scenes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds allemaal als een typenummer van iets klinken
HIMYM of 2&AHM zijn de afkortingen
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja niet meer dus, het is per direct gecancelled
Nietttttttttttt, het is geniaal. Zeker nu die serie zo'n beetje autobiografisch was voor Charlie's levenquote:
Jij moet geen series kijken, jij moet klussen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nietttttttttttt, het is geniaal. Zeker nu die serie zo'n beetje autobiografisch was voor Charlie's leven
En ik kijk HIMYM, CSI, Bones, TBBT, The IT Crowd, Californication, House, Fringe, Bored to Death, The Walking Dead & Dexter![]()
![]()
Daarom heb ik ook al 1 months, 3 weeks, 3 days, 18 hours, 30 minutes van mijn leven aan series verdaan
Oeh we overlappen een beetje maar niet helemaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nietttttttttttt, het is geniaal. Zeker nu die serie zo'n beetje autobiografisch was voor Charlie's leven
En ik kijk HIMYM, CSI, Bones, TBBT, The IT Crowd, Californication, House, Fringe, Bored to Death, The Walking Dead & Dexter![]()
![]()
Daarom heb ik ook al 1 months, 3 weeks, 3 days, 18 hours, 30 minutes van mijn leven aan series verdaan
De buikendokter. Volgens de Belgische arts moet er onderzocht worden of er verband is tussen de klachten in mijn buik en die in mijn been maar daar zag deze niks in. Nu moet ik eerst naar de orthopeed (maar dat is pas eind maart) en dan weer terug naar hem (met volledig bloedbeeld).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Welke dokter had je dit keer op je lijstje staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |