Als je ze maar niet laat kijken naar domme tekenfilms van een stier met uiers. daar worden kinderen dom vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef nieslief het volgende:
@f-r: het gaat net cranio therapie gehad daar wordt ik altijd lui van.
@Oh-oh: supersjon![]()
@Nokwanda: feli met nokmanda's baan en zou het echt werken dan heb ik toch iets goed gedaan.
Oei en je bent ook al 24 weken behoorlijk misselijk begreep ik. Wat zegt de VK of Gyn daarvan??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee hoor ik moet wel wat langer nog
Mijn contract liep af.
Ik ben nu 24wk zwanger
Die met die stier met uiers heb ik een keer gezien toen was er ook een enorm zapmoment.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je ze maar niet laat kijken naar domme tekenfilms van een stier met uiers. daar worden kinderen dom van
Die willik!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:07 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou een Pagan en Strega, ze hebben een auto naar Bullie genoemd
Laat d'r dadelijk naar LHOTP kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa, nog een keer Beverly Hill's chihuahua
Ik kijk nog liever Doraquote:
Your loss.quote:
Niesliefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die met die stier met uiers heb ik een keer gezien toen was er ook een enorm zapmoment.
Alhoewel ze dat nu wel goed gaan leren denk ik ze gaan sinds 2 weken naar een zorgboerderij af en toe.
Niesje!quote:
Soesje hebben?quote:
Pagan voelt zich steeds beter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niesje!![]()
Strega, hoe is het bij jullie? Allebei een beetje opgeknapt inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |