k was er wel aan toe, lunchpauze om 12 uur, en dan werken tot 19.15quote:
Lastig, aangezien een hoop gewoon vereist dat we daar ff dingen tsjekken. Wel idioot veel reacties op Werkspot, alles bij elkaar nu 30 prive-berichten en 28 biedingen op totaal 4 klussenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
like a blizzard...
Hoe is het met de telling?
hebben jullie een huisje gekocht?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lastig, aangezien een hoop gewoon vereist dat we daar ff dingen tsjekken. Wel idioot veel reacties op Werkspot, alles bij elkaar nu 30 prive-berichten en 28 biedingen op totaal 4 klussen
Never say never again.quote:
Ik ben benieuwd hoe Werkspot je bevalt. Altijd handig om te weten als ik een klus heb die mijn vader niet kan doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lastig, aangezien een hoop gewoon vereist dat we daar ff dingen tsjekken. Wel idioot veel reacties op Werkspot, alles bij elkaar nu 30 prive-berichten en 28 biedingen op totaal 4 klussen
Wat ik even aan 'ervaringen' bij elkaar gegoogled heb is het gewoon wel nuttig, maar kies niet de goedkoopste en niet de duurste, en ga niet voor mensen die zonder foto's of tekeningen maar wat raak bieden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Werkspot je bevalt. Altijd handig om te weten als ik een klus heb die mijn vader niet kan doen.
wat ga je dan allemaal verbouwen/klussen?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik even aan 'ervaringen' bij elkaar gegoogled heb is het gewoon wel nuttig, maar kies niet de goedkoopste en niet de duurste, en ga niet voor mensen die zonder foto's of tekeningen maar wat raak bieden.
En ook genoeg mensen die 'net nieuw zijn op Werkspot, maar uiteraaaaaaard prima werk leveren'.
Nieuw op werkspot, kortom; geen rating en referenties daar. Bedrijven/vakmansen die er al even op staan hebben gewoon een rating van mensen die ze ingehuurd hebben en het werk beoordelen.
Zijn huisje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ga je dan allemaal verbouwen/klussen?
Mijn fictieve huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ga je dan allemaal verbouwen/klussen?
Nerd.quote:
Ik had iemand die me ook gewoon een berichtje stuurde dat hij graag langs kwam voor een offerte, maar als ik uit was op de allergoedkoopste die op werkspot te vinden was en liever in zee ging met dat soort 'professionals' zonder referenties of aantoonbare ervaring hij liever de eer aan zichzelf hield.quote:
Ik doelde op mezelf gekkiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k was er wel aan toe, lunchpauze om 12 uur, en dan werken tot 19.15
Da's wel stoer ja. Al kan het natuurlijk zelf ook een beun zijn die zich zo indekt. Google op namen en ervaringen en kijken naar de referenties is dan altijd een goeie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had iemand die me ook gewoon een berichtje stuurde dat hij graag langs kwam voor een offerte, maar als ik uit was op de allergoedkoopste die op werkspot te vinden was en liever in zee ging met dat soort 'professionals' zonder referenties of aantoonbare ervaring hij liever de eer aan zichzelf hield.
Vond ik wel eerlijk, en netjes
Ja dat laatste sowieso ook wel, al ben ik toch een beetje huiverig voor een kennis van een kennis van een kennis die dan een vriend van de neef van z'n buurman kent die wel handig is...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel stoer ja. Al kan het natuurlijk zelf ook een beun zijn die zich zo indekt. Google op namen en ervaringen en kijken naar de referenties is dan altijd een goeie.En in je eigen netwerk kijken naar mannetjes waar iemand goede ervaringen mee heeft. (en die toch even checken
)
Niet echt hoorquote:
Daarom zeg ik: even checken. Met een beun zou ik sowieso niet snel in zee gaan bij grote klussen. Vind ik veel te eng dat dat mis gaat. Of je moet echt bij iemand het resultaat van hun werk hebben gezien en hem wellicht aan het werk. Maar dan nog....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat laatste sowieso ook wel, al ben ik toch een beetje huiverig voor een kennis van een kennis van een kennis die dan een vriend van de neef van z'n buurman kent die wel handig is...
Het is vast wel goedkoop, maar stel dat het misgaat heb je geen poot om op te staan en niks garantie ofzo...
Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: even checken. Met een beun zou ik sowieso niet snel in zee gaan bij grote klussen. Vind ik veel te eng dat dat mis gaat. Of je moet echt bij iemand het resultaat van hun werk hebben gezien en hem wellicht aan het werk. Maar dan nog....
aaah zo, gaaf! hoop dat t gaat lukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet echt hoorEr is een huis wat in de smaak valt, er moet alleen genoeg (lees: veel) gebeuren, dus er vond even een inventarisatie plaats van de mogelijke kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |