Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Haiquote:
Ik kan alleen voor mijn eigen snee-en pratenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig is niet alle snee van jou
Wat niet weet wat niet deertquote:
daar kwam ik vandaag ook nog net op tijd achterquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sta al zo lang droog, ik moet ze al op fok! hosselen
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
[..]
Ik kan alleen voor mijn eigen snee-en praten
[..]
Wat niet weet wat niet deert![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu weet ik gelijk waar WOK voor staat: Wellust Om Ketels (al dan niet bij te vullen)
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu weet ik gelijk waar WOK voor staat: Wellust Om Ketels (al dan niet bij te vullen)
de wellust bij de staart gevatquote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai mopquote:
Voor wilde neukseks kan dat me niets schelen ja!quote:
goed hé!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef DaMart het volgende:
Mag Toek ook nog een topic openen op zijn verjaardag.
hoi, voor of na de pannenkoeken?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor wilde neukseks kan dat me niets schelen ja!![]()
Daar heb ik geen lust voor hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Foksters, daarentegenquote:
blijkbaar welquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
huh?quote:
mja geneog fokkers die ook lang droog staanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat goed johquote:
Ja. Hoiquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhuquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef DaMart het volgende:
Mag Toek ook nog een topic openen op zijn verjaardag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
op een enkeling na oook allemaal stomquote:
Voor en na?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
hoi, voor of na de pannenkoeken?.
je kan zien dat je tijdje droog stond.quote:
Oh?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Ja, he, bezette fok!kers doe ik niet
Ik heb nog zoiets als normen en waarden
Been there, done that, got the t-shirtquote:
KSC barst anders van de uitzonderingenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een enkeling na oook allemaal stom
Bij mij nog nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
KSC barst anders van de uitzonderingen![]()
![]()
...
Nuutquote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een enkeling na oook allemaal stom
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Ja, he, bezette fok!kers doe ik niet
Ik heb nog zoiets als normen en waarden
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt
Ik ga morgen even agenda kijken hoor.. ben nu te druk met niet heel boos zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NuutIk ken best veel leuke foksters
quote:
er staat daarom ook op een enkeling naquote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NuutIk ken best veel leuke foksters
Ja nee nou, jij bent ook semi bezet he?quote:
gelukkig welquote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij mag wel tegen me in slaap vallen op de bank
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus het gaat echt om de ketel....
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, jij bent ook semi bezet he?
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus het gaat echt om de ketel....
Is goed meisjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga morgen even agenda kijken hoor.. ben nu te druk met niet heel boos zijn![]()
ik las droogquote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMaar ik moet de schijn toch en beetje hoog houden?
![]()
Nee, dat moet het juist niet zijnquote:
marijke en droog? Niet lang als WOK er is gok ik.quote:
iddquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
marijke en droog? Niet lang als WOK er is gok ik.
hij kan toch wel ketel vullen zonder te knoeien?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar Marijke vullen zonder knoeien zal die wel niet kunnenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij kan toch wel ketel vullen zonder te knoeien?
Jij bent echt een beetje bijzonder heh?quote:
ik weet niet wat jij met je ketel doet, maar ik doe er water in hoor....quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij kan toch wel ketel vullen zonder te knoeien?
Ja ieuw!!!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met je ketel doet, maar ik doe er water in hoor....
nee, je huidcontact met een slijmlaag is lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje bijzonder heh?
TMI lieve Toek!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar Marijke vullen zonder knoeien zal die wel niet kunnen
Dat ene speciale contact is volgens mij best lekker, ik heb nog nooit klachten gehoordquote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, je huidcontact met een slijmlaag is lekker
Okquote:
Hou je nou op johquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je weet hoe groot de koekenpan van Muck is toch...
Sjezus, jij durft
nou de mijne komt zon donkere slijm tunnel niet in hoor, zo vies iewquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ene speciale contact is volgens mij best lekker, ik heb nog nooit klachten gehoord
quote:
ik heb hem zelf gesloopt die panquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sjezus, jij durft
Ik heb de koekenpan van Muck ook wel eens gezien... echt een Muckmaatjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij jaloers op Muck haar koekenpan?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sjezus, jij durft
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou de mijne komt zon donkere slijm tunnel niet in hoor, zo vies iew
Kopje thee lieviepiefie?quote:
Krullebolquote:
Lief meisjequote:
?wtfquote:
anti-aanbaklaag verrot!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met voorbedachte rade, stiekemerd
Een man die vooruit denktquote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met voorbedachte rade, stiekemerd
Nee ik heb er twee.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij is onsterfelijk he?
![]()
[..]![]()
Weet je nieuwe liefje dat al?
Vannacht om 12 uur, voor 1 maart als ik me niet vergisquote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
Wanneer moet je zus dan precies over zijn?
[..]
Heb jij dan een grotere?
ik sta nu een koekenpan te slopen en niemand die er iets van begrijpt hierquote:
Aha, ik wist het niet meer preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vannacht om 12 uur, voor 1 maart als ik me niet vergis
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij is onsterfelijk he?
![]()
[..]![]()
Weet je nieuwe liefje dat al?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta nu een koekenpan te slopen en niemand die er iets van begrijpt hier
Haar zus + man en kind moest het huis uit waar ze zatenquote:
goedzo, nu de vulslang weer oprollen en oppassen dat je de laatste druppels niet op de houten vloer morstquote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even de druk van de ketel gehaald
en wat heb je nu voor kleur kastje in je huiskamer?quote:
kutzooi dusquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haar zus + man en kind moest het huis uit waar ze zatenen omdat de zwager van ST ziek is/was heeft ST geholpen
hoi suikersnoetje, alles goed met Thijs?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haar zus + man en kind moest het huis uit waar ze zatenen omdat de zwager van ST ziek is/was heeft ST geholpen
ook omdat ST heel lief is en altijd wil helpenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even de druk van de ketel gehaald
Geen ideequote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi suikersnoetje, alles goed met Thijs?
En dat zeker niet te vergetenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook omdat ST heel lief is en altijd wil helpen
Mijn vloer op zolder is niet van hout hoor, hoe rijk denk je dat ik ben?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goedzo, nu de vulslang weer oprollen en oppassen dat je de laatste druppels niet op de houten vloer morst
je hebt rijke in je naamquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vloer op zolder is niet van hout hoor, hoe rijk denk je dat ik ben?
ik heb geen cent en houten vloeren zat, als j huis maar oud genoeg is is alles van houtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vloer op zolder is niet van hout hoor, hoe rijk denk je dat ik ben?
Scherpquote:
jupsquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Oi! Ga eens niet zo snel zeg![]()
Kan er hier ook iemand voetmassage?
Ja hoor, kom maarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wil het nog wel leren en zoquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben heel rijk, maar niet in geldquote:
Ontvangen? Heel goedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, beton hierquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen cent en houten vloeren zat, als j huis maar oud genoeg is is alles van hout
Kom maar hier, heb nog wel massage oliequote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Dat moet jij toch wel wetenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
Die teletubbie met dat stokje met rondje op z'n hoofd is toch Po?
Doet het nietquote:
Hij mag jouw voeten masseren?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent te laat, maar vooruit, ik ben de beroerdste niet
Volgens google welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
Die teletubbie met dat stokje met rondje op z'n hoofd is toch Po?
Dat klinkt echt heel fijnquote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel rijk, maar niet in geldIk heb bijna alles wat ik me zou kunnen wensen
![]()
Ondanks alle ellende
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
rechtermuisknop: openen in nieuw tabblad et voila
Oh ik dacht dat je bedoelde dat ik de leeftijd had om dat te kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel het werd in jou kinderjaren uitgezonden niet die van mij
je bent de derde vrouw op rij die trev openbaar afwijst hierquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, dan ga ik jullie allemaal wel even langs (behalve dan Trev, no offence, maar het nog willen leren gebeurt niet op mijn poezelige voetjes)
Snap ik en wil ik je ook niet aan doenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, dan ga ik jullie allemaal wel even langs (behalve dan Trev, no offence, maar het nog willen leren gebeurt niet op mijn poezelige voetjes)
En kom je dan bij mij voor de afsluitende knuffel?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
en wow voor jouw rijkdomquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik had er op geklikt dat deed ie niet, maar wauw voor jou verstand
als je nou slim bent kies je er twee, elke voet 1quote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Toen jij 4 was kwam het op tv toen ik 4 was bestond het nog nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat ik de leeftijd had om dat te kijken
Is het ergens ook welquote:
ik heb geen voorkeur voor links of rechtsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nou slim bent kies je er twee, elke voet 1
Ik moest altijd de Engelse kijken weet ik nogquote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen jij 4 was kwam het op tv toen ik 4 was bestond het nog niet
maakt mij ook niet uitquote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen voorkeur voor links of rechts
ik geloof dat dat ook wel weer komtquote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het ergens ook welIk ben zo goed als gezond, heb hele lieve vrienden, een goede band met mijn familie en heb het financieel precies goed zo (ik kan er net van rondkomen). Nu alleen nog van de meds af en alles weer een beetje op de rit
Vaag want mijn zusje is een paar jaar ouder en die kon toen wel de NL versie kijken. De HORORquote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest altijd de Engelse kijken weet ik nogNederlandse bestond nog niet
noem je mij nou dom?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nou slim bent kies je er twee, elke voet 1
Ik zit het dichtsbijquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Dat klopt nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vaag want mijn zusje is een paar jaar ouder en die kon toen wel de NL versie kijken. De HOROR
Ik keek ook altijd de nederlandse hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vaag want mijn zusje is een paar jaar ouder en die kon toen wel de NL versie kijken. De HOROR
Ik zei dat ik het niet kon en nog wou leren dus bood me al niet eens aanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent de derde vrouw op rij die trev openbaar afwijst hier![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik keek ook altijd de nederlandse hoor
Nee man. Goeie seriequote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ik daarna ook jouw voetenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit het dichtsbijDus ik houd je wel hier
Ja ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik geloof dat dat ook wel weer komt![]()
je bent gewoon zwaar genaaidquote:
Toen je hoe oud was?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee man. Goeie serieDat was in de tijd dat ik zeer ernstige slaapproblemen had, maar van de teletubbies viel ik altijd als een blok in slaap
Ik hou van jouquote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe ik daarna ook jouw voeten![]()
Of rug
Of nek
Of schouders![]()
Of allemaal
Op die leeftijd al?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je bent gewoon zwaar genaaid
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee man. Goeie serieDat was in de tijd dat ik zeer ernstige slaapproblemen had, maar van de teletubbies viel ik altijd als een blok in slaap
Dat is tien jaar terug ofzo? Dus toen was ik 12.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ookEn ik heb mensen zoals jij, die me lieve kaartjes sturen en gewoon lief voor me zijn
Dat doet me echt heel goed
Oh whahaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is tien jaar terug ofzo? Dus toen was ik 12.
Ik kan alleen niet bij jou komen, want ik kom niet eens tot aan de voordeurquote:
Maar jij bent ook lief dus verdient datquote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ookEn ik heb mensen zoals jij, die me lieve kaartjes sturen en gewoon lief voor me zijn
Dat doet me echt heel goed
Nope. Geen klachtenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ene speciale contact is volgens mij best lekker, ik heb nog nooit klachten gehoord
Wow da's weinigquote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Toen ik 4 was had ik alleen nog maar Nederland 1, 2 en 3 en TV Gelderland terwijl ik in niemandsland in de provincie Utrecht woonde
Ik kom je halenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet bij jou komen, want ik kom niet eens tot aan de voordeur
Valt wel mee hoor Trevquote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij bent ook lief dus verdient dat
Coolquote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Toen ik 4 was had ik alleen nog maar Nederland 1, 2 en 3 en TV Gelderland terwijl ik in niemandsland in de provincie Utrecht woonde
Dat kan op van alles slaanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
Okee... wil ik wel weten waar dit huiswerk over gaat; ik zie in het boek staan 'really big'...
Je snapt best wel hoe en wat ik bedoel want wie goed doet, goed ontmoetquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom je halen![]()
[..]
Valt wel mee hoor Trev
Oh wij hier nu nogquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWij keken vroeger thuis heel veel Duitse tv
kapotquote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
nee joh, ik weet wel beter.
moe ben je
Maar toch...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan op van alles slaanGrote gebouwen, bergen, huizen, bomen etc
Go jijquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kapot![]()
kwam ik Thijs halen, vertelde mijn moeder ook nog even dat ze vrijdag opgenomen is geweest in het ziekenhuisen dat nu pas vertelde omdat ze wist dat ik ook zo veel aan mijn hoofd had
![]()
![]()
maar ik mocht wel ruzie maken met een klootzak van een makelaar vandaag![]()
ik won
Ik hou van jouquote:
I knowquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sjezus heequote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kapot![]()
kwam ik Thijs halen, vertelde mijn moeder ook nog even dat ze vrijdag opgenomen is geweest in het ziekenhuisen dat nu pas vertelde omdat ze wist dat ik ook zo veel aan mijn hoofd had
![]()
![]()
ik won
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kapot![]()
![]()
![]()
ik won
mijn vader kijkt elke dag brisant en al die duitse rommelquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kapot![]()
![]()
![]()
ik won
Ja, dat dacht die makelaar ookquote:
haar hartquote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef wel.o.k het volgende:
was het erg ? wrs niet maar toch
o ja, en die makelaar is een lul![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waarvoor was ze opgenomen dan?
Dat is kutquote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Hey,
Wat een leuke foto..
Jij bent wegens je looks geselecteerd voor de fotoshoot van Nationale Fotostudio.
JOUW VIPCODE IS : 22Hy89v2
Heb jij de tijd om iets doen met jouw looks en uitstraling ? Ga dan nu naar :
www .nationalefotostudio .nl/vipcode
Vul snel je code in en maak kans op een van de gratis professioneel fotoshoots
Succes,
Je Talentscout Karin!!
Dronken vrienden hadden een foto opgestuurd, hoor ik net
Oh geluksig maarquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta nu een koekenpan te slopen en niemand die er iets van begrijpt hier
jij zit echt in de prijzen de laatste tijd he?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht die makelaar ook![]()
[..]
haar hart![]()
stress![]()
nu weer over
Dat is wel minder maar fijn dat het over isquote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht die makelaar ook![]()
[..]
haar hart![]()
stress![]()
nu weer over
Ik ga er gewoon niet op reagerenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon niet op reageren
Ik heb de jackpotquote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zit echt in de prijzen de laatste tijd he?![]()
troost knuf![]()
blijft het nu ook weg?
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de jackpot![]()
Dat weten we hopelijk na een vervolgtestje zeker
sterkte ermeequote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de jackpot![]()
geniet daarvanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig gaan we samen leuke dingen doen binnenkort
En samen strandwandelen en uitwaaien
Suikerbeeeeebquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de jackpot![]()
Jaohquote:
Ja en knuffelen met jouquote:
Dankjequote:
Veel succesquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oh sjit morgen geen eerste vrij, even doorwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
doeg fhaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even Silent Witness-en in bed. Fijne avond allemaal nog![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en knuffelen met jouJij bent echt mijn knuffelvriendinnetje aan het worden
![]()
Dat laatste wil ik ook wel doenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Alvast Slaap Lekker Fhaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Veel plezier lief meisjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Woah! Ik wil daar in duikenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef PeZu het volgende:
* PeZugooti wat knuffels neer voor diegene die dat kan gebruiken
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik knuffel graag
Ik ben echt al zolang niet op het strand geweest...
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookVooral met jou, dat is gewoon fijn
Ahjajoh, ik ben al een aardig muurtje aan het opbouwen hoor, kijken wie me dan nog wat kan makenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeb![]()
[ afbeelding ] ... Die kun je zo te lezen wel gebruiken...
Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them downquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahjajoh, ik ben al een aardig muurtje aan het opbouwen hoor, kijken wie me dan nog wat kan maken
laat er wel een deurtje inquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahjajoh, ik ben al een aardig muurtje aan het opbouwen hoor, kijken wie me dan nog wat kan maken
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Veel succesIk heb het 3e vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maandag en vrijdag het 1e
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
das mooi bedacht maar niet echt waarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them down
Net of jij daar wat tegen gaat doen ook echt hequote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
Bijna thuis! Ben nu op cs en metro rijdt over 3 min. Eens zien of Muck zich niet teveel uit aan het sloven is.
Jaquote:
Knuffquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
Bijna thuis! Ben nu op cs en metro rijdt over 3 min. Eens zien of Muck zich niet teveel uit aan het sloven is.
Heequote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
/care ik heb em niet verzonnenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
das mooi bedacht maar niet echt waar
Ze moet soms meer aan zichzelf denken!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of jij daar wat tegen gaat doen ook echt he
dat zeg ik toch ook niet dopjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/care ik heb em niet verzonnen
Dat kan op zich best zo zijn natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze moet soms meer aan zichzelf denken!
Ik dinsdag en donderdag, zekers wel tjill, maar met het vorige rooster zou ik morgen de eerste 4 uur vrij hebben, was nog beterquote:Op maandag 28 februari 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het 3e vrijEn maandag en vrijdag het 1e
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een kan koffieIemand een kopje?
Dan zou ik vergeten naar school te gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik dinsdag en donderdag, zekers wel tjill, maar met het vorige rooster zou ik morgen de eerste 4 uur vrij hebben, was nog beter
Nee bedanktquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
je zegt dat het niet waar is. voor sommige wel en soms ook voor mij, dus vind ik niet dat je gelijk hebtquote:
/MPG sloopt een klein stukje muur om bij jou te kunnen komen om je een welverdiende knuffel te gevenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil heul geen knuffelsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
/MPG sloopt een klein stukje muur om bij jou te kunnen komen om je een welverdiende knuffel te geven...
/care ik heb het niet bedachtquote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zegt dat het niet waar is. voor sommige wel en soms ook voor mij, dus vind ik niet dat je gelijk hebt
Halloquote:
Oh boefjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hallo
Ik zat in het verkeerde topic
quote:
Mag ik meewandelen? De 12e schijnt goed wandelweer te worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ich will!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg maar gerust domboquote:
Dan stond je bij het verkeerde, want ik was er welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij hier?
Je hebt me wel bij het altaar laten staan vandaag
Oh noesquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan stond je bij het verkeerde, want ik was er wel
hoe kunnen ze dat nu al weten.. ik vind het weer onbetrouwbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik meewandelen? De 12e schijnt goed wandelweer te worden.
Dat kan nog wel 12 keer veranderenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik meewandelen? De 12e schijnt goed wandelweer te worden.
Nietquote:
YWquote:
whiskers komt zometeen vast nog welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
ja ik ga die grote berg knuffel ook niet oopruimen hoor
Even klikken op '14 dagen'.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nu al weten.. ik vind het weer onbetrouwbaar
hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hallo
Ik zat in het verkeerde topic
Ik wil daar wel in duikenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
ja ik ga die grote berg knuffel ook niet oopruimen hoor
ja hehquote:
please do enlighten mequote:Op maandag 28 februari 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whiskers komt zometeen vast nog wel
spring danquote:
Ik zie het dan welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even klikken op '14 dagen'.
Waarschijnlijk verandert dat wel de komende week hoor... ineens verwachten ze dan veel regen en vanaf twee dagen van tevoren volop zon en 10 graden, wat het dan ook wordt.
die heeft chronisch knuffelgebrekquote:
Ik vertrouw hoog uit de komende 2 a 3 dagen, verder nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even klikken op '14 dagen'.
Waarschijnlijk verandert dat wel de komende week hoor... ineens verwachten ze dan veel regen en vanaf twee dagen van tevoren volop zon en 10 graden, wat het dan ook wordt.
Volgend jaar nieuwe poging? Ik vind 29 februari wel een mooie dagquote:
ik knuffel niet zo graag met iedereen dus dan heeft ze er weinig aanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heeft chronisch knuffelgebrek
JOAH!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heeft chronisch knuffelgebrek
gelukkig, jij propte hem vol. Scheelt me een nieuw topic openen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |