decafquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, kent hier iemand iemand die cafeïne vrije koffie drinkt?Ik ging koffie testen en zit met een bus cafeïne vrije filterkoffie die ik zelf niet drink
Dus ik dacht, misschien kan ik iemand er blij mee maken
Woah, jij bent zo bijzonder, dat ze een onderzoek naar jou hebben gedaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ene onderzoek over mij gelezen
Yakkkkkkkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, kent hier iemand iemand die cafeïne vrije koffie drinkt?Ik ging koffie testen en zit met een bus cafeïne vrije filterkoffie die ik zelf niet drink
seksquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ieh waarom kijkt 'fruitgirl2' in mijn Fobo
Dan zal ze niet helemaal gevonden hebben wat ze zochtquote:
ja, meerdere zelfsquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, jij bent zo bijzonder, dat ze een onderzoek naar jou hebben gedaan?
Viel meequote:
Ja nou ja, ik kreeg het ook maarquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Viel meeAl had ik wel bloed
En het was ook nog een van m'n favo glazen ook
Die heb ik ooit van Nienke gehad, en er stond "young free single" op
Maar ja, het jonge is er af he
Jammer voor zequote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zal ze niet helemaal gevonden hebben wat ze zocht
Dat nog lang nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:
Kewlquote:
frea-kayquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, jij bent echt mijIk heb een glas kapotgedrukt met afdrogen
[..]
Jij dicht jezelf wel erg veel invloed toeDus nee, ik denk het allemaal niet
Nou ja, ik deed heel voorzichtig, maar opeens lag ie in stukjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe durf je daar onvoorzichtig mee om te gaan
Aromettes?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat ziet er tof uitquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
frea-kay
Kiek es wak heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ssssstquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja soort vanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
KewlEn ben je een medisch wonder?
ach gossyquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik deed heel voorzichtig, maar opeens lag ie in stukjes
Ik krijg daar zo'n koppijn vannequote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moet je toch maar eens wat minder koffie gaan drinkenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg daar zo'n koppijn vanne...
Dus nee, dankje...
zondequote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
frea-kay
Kiek es wak heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tofquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
frea-kay
Kiek es wak heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig he?quote:
Jaaaaaaquote:
die bedoel ikquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig he?
De plantjes heb ik gisteren gekregen
[..]
Jaaaaaa
Narsissers
mijn mams heeft een huge bananenpalm in de tuin staan al 9 jaar en geen banaan te bekennenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
![]()
Ziet er altijd meteen zo gezellig en voorjarig uit
Ik heb een bananenplantje gehad van een vriendin (een stekje) en ik hoop dat die het bij mij gaat overleven, ik wil bananen![]()
Ik snapte je meteenquote:
Gezellig hoekjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
frea-kay
Kiek es wak heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn nog eens mooie cadeautjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig he?
De plantjes heb ik gisteren gekregen
[..]
Jaaaaaa
Narsissers
Ik krijg hoofdpijn van de geur van de kroklokcissenquote:
Joahquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
![]()
Ziet er altijd meteen zo gezellig en voorjarig uit
Oeh, hoe tof!quote:Ik heb een bananenplantje gehad van een vriendin (een stekje) en ik hoop dat die het bij mij gaat overleven, ik wil bananen![]()
quote:
ST kan daar wel tegen hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
SsssstSnel een nieuwe kopen en doen of er niks aan de hand is
![]()
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach gossy![]()
en MPG heeft zeker je ketel ook niet bijgevuld?
Ja...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zonde(dat dat glas stuk is)
en een snee in je vinger
Ze?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
Hee ik zie dat ze mijn etui vandaag ook weer hebben gehad
Oh dan valt het wel mee of wil je er mee gaan showen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jup
[..]
ST kan daar wel tegen hoorEn hij heeft het echt wel een jaar of 10 volgehouden volgens mij
[..]
NeeDus kom je morgen langs?
[..]
Ja...En de snee zat bovenop m'n hand, maar zie je nu al niets meer van
Plant doet het in NL prima, alleen wordt het iet warm genoeg om vruchten te dragenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn mams heeft een huge bananenpalm in de tuin staan al 9 jaar en geen banaan te bekennen
Ja toch? Nu kun je helemaal zien dat we hard gaanquote:
Ja, heel lief!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens mooie cadeautjes
vorige kee rheb ik bij mijn moeder als de sodemieter citroenen geplukt, de boom bezweek letterlijk onder het gewiocht van de citroenenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Muck het volgende:
Oeh, hoe tof!
Ik heb nog met een citrusboompje in mijn handen gestaan omdat ze er zo leuk uitzien
Een palm of een plant?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn mams heeft een huge bananenpalm in de tuin staan al 9 jaar en geen banaan te bekennen
Volgens mij woon je dan niet helemaal handig midden in de stadquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Plant doet het in NL prima, alleen wordt het iet warm genoeg om vruchten te dragen
[..]
Ja toch? Nu kun je helemaal zien dat we hard gaan
[..]
Ja, heel lief!
Ook nog een vetplant![]()
(ze kennen onze groene vingers)
Limonade van makenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorige kee rheb ik bij mijn moeder als de sodemieter citroenen geplukt, de boom bezweek letterlijk onder het gewiocht van de citroenen
Het was ook sarcasme schat, het is een vetplantquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij woon je dan niet helemaal handig midden in de stad
in haar tuin groeit alles: citroenen, sinaasappel, dadels, vijgen maar banen gedijen ook niet in Portugalquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Plant doet het in NL prima, alleen wordt het iet warm genoeg om vruchten te dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |