bosquote:
Het kutkind van de buren is nog steeds aan het krijsen maar verder gaat het wel goed hoor. En met jou?quote:
Oh maar dat is al primaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt splitten maar dan kun je boven alleen kijken naar wat ze beneden kijken volgens mij, beste oplossing is digitenne dumpen en fatsoenlijke digitale tv nemen
Muckie vind dat wel goed hoor en ten eerste nee johquote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ten eerste stik je dan en ten tweede stik ik dan ook omdat Muck mij dan vermoord
Blij dat ik voor vandaag klaar ben, verder alles goedquote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kutkind van de buren is nog steeds aan het krijsen maar verder gaat het wel goed hoor. En met jou?
Is dat zo'n draadloos ding? Dat is geen succesquote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo marmitek signaal overdracht setje
Ja, maar wat voor splitter?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
splitter na het kastje zetten
Knuffel op jouw lieve snothoofdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SnothoofdDus opletten is moeilijk
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat zo'n draadloos ding? Dat is geen succesTe veel wifi wat stoort
1 die van 1 kabel of uitgang 2 maaktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor splitter?![]()
Tuurlijk nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muckie vind dat wel goed hoor en ten eerste nee joh
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk nietDat is toch raar, als ik op haar vriendje ga liggen
![]()
Oh ja, jij bent onsterfelijk![]()
Jij 2 Euro ik de restquote:
wehehehequote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk nietDat is toch raar, als ik op haar vriendje ga liggen
![]()
Oh ja, jij bent onsterfelijk![]()
ik vind het nog veelquote:
Dat examen wordt dus een eitje voor je!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
examen, woensdag, nieuwe baan
wel lullig van het cbr, heb alle theorie dingen voor de vrachtwagen, incl alle uitbreidingen voor gevaarlijk spul en breed en lang spul, en nu wil een taxibusje gaan besturen met blije downers, moet je daarvoor examen doen
Ik wil jouw kamer opruimenquote:
Liefquote:
Nee serieus, ik heb ze gehad en weer verkocht, want dat werkte serieus voor geen meter. Ik moest m'n wifi uitzetten en een uur priegelen aan de antenne om dat van de buren te omzeilenquote:
Oh die heb ik nog welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 die van 1 kabel of uitgang 2 maakt
na het kastje moet je splittenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefHoe is het met jou dan snuitje?
[..]
Nee serieus, ik heb ze gehad en weer verkocht, want dat werkte serieus voor geen meter. Ik moest m'n wifi uitzetten en een uur priegelen aan de antenne om dat van de buren te omzeilen
[..]
Oh die heb ik nog welEens kijken of dat werkt als ik de ingang naar het kastje splits....
Bestaat dat, een scartsplitser?quote:
Doe maar, je zult er nu niks meer vindenquote:
ja dat bestaatquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bestaat dat, een scartsplitser?Want ik ben d'r een beetje bang voor dan
Ach en anders dan laat ik de tv boven gewoon nog een paar jaar werkeloos staan
Woahquote:
Ja, dat bestaatquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/(...)-KABEL,-ADAPTER.htmlquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahZo leer ik nog eens wat
Ik ga ebay maar even afstruinen
Jouw salaris ook delen dan?quote:
Goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefHoe is het met jou dan snuitje?
je kan toch goedkoop bij KPN een 2de kastje kopen?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of niet, want ik heb geen scartkabel die lang genoeg is om boven te halenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahZo leer ik nog eens wat
Ik ga ebay maar even afstruinen
Dat is zo'n gehannes met de kabelsquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Symphonic het volgende:
of iedere keer het kastje mee naar boven nemen kan ook
FICKSCHNITZEL?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef MPG het volgende:
Ow, kut ik deed mijn patent weer eer aan ;') .
Anyway, ik ben weer thuis en de schnitzel zit er ook weer in.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Symphonic het volgende:
ja dat welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zo'n gehannes met de kabels
rijke bam 3 euroquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/(...)-KABEL,-ADAPTER.html
Ik dacht dat je dan 2x het abo moest betalen en dat word me iets te gekquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch goedkoop bij KPN een 2de kastje kopen?
Daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |