De uitzondering bevestigd de regelquote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat of het bordje gaat niet altijd op
Doe eens niet zo onaardig!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat of het bordje gaat niet altijd op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig!
ik doe niet onaardig, ik ben onaardig, een klein verschil maar desalniettemin een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=30838quote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
De uitzondering bevestigd de regel
Je bent niet onaardig, kun je wel doen alsof maar stiekem heb jij een vet klein hartjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe niet onaardig, ik ben onaardig, een klein verschil maar desalniettemin een verschil
14!quote:
je ken me nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent niet onaardig, kun je wel doen alsof maar stiekem heb jij een vet klein hartje
Ik ga sowieso niet met hem cammenquote:
Ik heb zo mijn bronnen, liftknopjesrammerquote:
Oh nee, dan is het goedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik daarom hou ik het ook bijen ga niet door naar
en
![]()
maar is wel handig als je van iets een fotootje moet makenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet met hem cammen![]()
dan is jou bron niet objectief geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen, liftknopjesrammer
Neenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar is wel handig als je van iets een fotootje moet makenDoet je scanner het alweer trouwens?
![]()
Ik kan die persoon lang genoeg om daar blind op te kunnen varenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is jou bron niet objectief geweest
Goedzoquote:
En anders heb ik met iemand anders ook een probleemquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het goed
[..]
maar is wel handig als je van iets een fotootje moet makenDoet je scanner het alweer trouwens?
![]()
Goed bezigquote:
je kanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan die persoon lang genoeg om daar blind op te kunnen varen
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeenIk denk dat ik er zelf maar een ga kopen
![]()
Door wie of wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan![]()
nou maar die persoon kan beinvloed zijn geweest
Bijnaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker
Heb jij toevallig ook een glas gesloopt met de afwas?
![]()
[..]Dan heb je meteen een doel om voor te sparen
degene die ze beoordeeld heeft dropjequote:
Ik hoef niet te sparenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan heb je meteen een doel om voor te sparen
zo jij bent echt goedquote:
Woah, jij bent echt mijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Bijna
En we hebben al niet zoveel wijnglazen
Jij dicht jezelf wel erg veel invloed toequote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
degene die ze beoordeeld heeft dropje
Want je hebt al genoeg gespaard?quote:
ja gelukkig ken mezelf wel iets beter hehquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, jij bent echt mijIk heb een glas kapotgedrukt met afdrogen
[..]
Jij dicht jezelf wel erg veel invloed toeDus nee, ik denk het allemaal niet
quote:
Ik koop gewoon nooit watquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want je hebt al genoeg gespaard?
Hij luistert nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is de zon er al?
het is zo donker buiten
Smoesjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gelukkig ken mezelf wel iets beter heh
ruim 100quote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt want je hebt al 65 euro gevonden toch?
Hey Wokquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is de zon er al?
het is zo donker buiten
Morgen komt hij voorzichtig tevoorschijn, volgens het KNMIquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is de zon er al?
het is zo donker buiten
Geen zinloze verspillingquote:
ik heb ene onderzoek over mij gelezenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SmoesjesHeb ooit een onderzoek gelezen dat zelfkennis eigenlijk niet bestaat
dan ga weer mijn grot inquote:
oeh, en kom ik morgen weer kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen komt hij voorzichtig tevoorschijn, volgens het KNMI.
Wokquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is de zon er al?
het is zo donker buiten
rot zonquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is de zon er al?
het is zo donker buiten
ouchquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, jij bent echt mijIk heb een glas kapotgedrukt met afdrogen
Inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je er zeker wel eentje kopen