tsjaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan 2x het abo moest betalen en dat word me iets te gekMaar ik kijk toch bijna altijd dingen op de laptop, dus vraag me ineens ook af hoe vaak ik het zou gebruiken
Ach, het leek me wel relaxt, zodat ik gewoon weer eens lekker vanaf bed kon zappen
Want je moet namelijk dan niet alleen het kastje, maar ook de ontvanger mee naar boven nemen.. Maar het zou kunnen jaquote:
Ben ik weer te laatquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Oh Panda, nu ben je 25 Euro misgelopen omdat je niet mijn kamer op kwam ruimen
Helemaal mijn budgetquote:
Patentschending.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Zo kon ik bij mijn ouders thuis op mijn kamer tv kijken.
is ook relaxtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan 2x het abo moest betalen en dat word me iets te gekMaar ik kijk toch bijna altijd dingen op de laptop, dus vraag me ineens ook af hoe vaak ik het zou gebruiken
Ach, het leek me wel relaxt, zodat ik gewoon weer eens lekker vanaf bed kon zappen
ik zou zeggen kijk eens op die site, hij heet niet voor niets allekabelsquote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helemaal mijn budget![]()
Dankje
Alleen bestaan scartkabels van een meter of 10 lang vast niet
Ik leer snel, nu heb ik het wel volledig gespecificeerdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Patentschending.
Dat kost je zaterdag 12 maart 2011 een kop koffie in Noordwijk.
O nee, dat was de coax-splitterquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Zo kon ik bij mijn ouders thuis op mijn kamer tv kijken.
Zo'n ding heb ik hier ook nog wel liggenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/(...)-KABEL,-ADAPTER.html
Volgens mij is het kastje verplaatsen toch makkelijkerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
http://www.onlinekabelshop.nl/ heeft ze van 10 meterquote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Want jij keek ook bij mijn ouders thuis tv op mijn kamer via een splitter?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Patentschending.
Dat kost je zaterdag 12 maart 2011 een kop koffie in Noordwijk.
Nee, geen FICKSCHNITZEL te bekennen hierquote:
Toevallig wel ja, als jij er niet wasquote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want jij keek ook bij mijn ouders thuis tv op mijn kamer via een splitter?.
Maar waarom eet jij schnitzel zonder het van te voren aan mij te melden?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, geen FICKSCHNITZEL te bekennen hier![]()
.
Huisvredebreuk! Dat kost jou 3 koppen thee de 12e!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, als jij er niet was.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom eet jij schnitzel zonder het van te voren aan mij te melden?
Omdat ik anders te horen krijg dat ik moet delenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope niet delenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik anders te horen krijg dat ik moet delen.
Nog ergerquote:
sinds wanneer ben jij de koning van alle schnitzels?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je die zelfbouwkabel? Dat zou ik wel kunnen, maar vind het een prijzig grapje dan...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.onlinekabelshop.nl/ heeft ze van 10 meter
Sinds die postquote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij de koning van alle schnitzels?_!
Dat is Fles alquote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij de koning van alle schnitzels?_!
Toch wel met friet dan hèquote:
nou wat een eerquote:
nee met gebakken patatenquote:
Dan heb je te veel opgeruimdquote:
nou ik heb hier ook een strakke cleandesk policyquote:
Nu klopt mijn bordje niet meerquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu klopt mijn bordje niet meer
[ afbeelding ]
Ik probeer het telkens weerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik heb hier ook een strakke cleandesk policy
Dan moet ik soms wel heel geniaal zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik probeer het telkens weerMaar ik heb de hoop opgegeven
Huh wat waar?quote:
ja dat of het bordje gaat niet altijd opquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik soms wel heel geniaal zijn
Oh dan ben ik echt briljantquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zogenaamd grappige bordjequote:
quote:
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik soms wel heel geniaal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |