Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Dan moet je de lapo vermijdenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
Laten we falen, laten we RN een TT verzinnen
Ik dacht dat ik pre-lapo hadquote:
Klonk!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Klonk het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon
en ik maar denken dat je liever een hand in je snee had!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ken mijn eigen kracht niet, ik ging een glas afdrogen, pats glas kapot (en een mooie snee in m'n hand
)
Zoon?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Klonk het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon
nou liever een snee in je hand dan een ooh nee wachtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ken mijn eigen kracht niet, ik ging een glas afdrogen, pats glas kapot (en een mooie snee in m'n hand
)
En wat voor een lapo had je, verdrietig zijn omdat ik bloedquote:
Klonk!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je liever een hand in je snee had!
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou liever een snee in je hand dan een ooh nee wacht![]()
_!
Oeh, Chris Cornellquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou liever een snee in je hand dan een ooh nee wacht![]()
_!
dan vraag je damart evenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
maar weet je, hand in je snee gaat ook vervelen hoor
Een bloederige sneequote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat voor een lapo had je, verdrietig zijn omdat ik bloed![]()
Zeg cupido, da's een beetje een vreemde eerste date he? Een man vragen om even zijn hand in m'n snee te stoppenquote:
examen, woensdag, nieuwe baanquote:
het ging toch juist om iets anders?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg cupido, da's een beetje een vreemde eerste date he? Een man vragen om even zijn hand in m'n snee te stoppen
Het is al gestopt hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een bloederige snee* Denkt vooral niet door*
ja hallo jij gaat steeds op je opblaasbed liggen ipv bij mijquote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
maar weet je, hand in je snee gaat ook vervelen hoor
klonkiequote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Klonk het volgende:
Zo te lezen ben jij een verzamelaarquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
examen, woensdag, nieuwe baan
wel lullig van het cbr, heb alle theorie dingen voor de vrachtwagen, incl alle uitbreidingen voor gevaarlijk spul en breed en lang spul, en nu wil een taxibusje gaan besturen met blije downers, moet je daarvoor examen doen
Spannendquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel lullig van het cbr, heb alle theorie dingen voor de vrachtwagen, incl alle uitbreidingen voor gevaarlijk spul en breed en lang spul, en nu wil een taxibusje gaan besturen met blije downers, moet je daarvoor examen doen
Nahh, dat laten we toch maar aan de mannen hier overquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is al gestopt hoorDus je kunt weer aan een bloedloze snee denken
![]()
Huh?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
het ging toch juist om iets anders?
pokemon, rijbewijzen voor mij geen verschilquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij een verzamelaar
Hey Klonk![]()
iets anders om in je snee te stoppen, mutsquote:
Ten eerste stik je dan en ten tweede stik ik dan ook omdat Muck mij dan vermoordquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hallo jij gaat steeds op je opblaasbed liggen ipv bij mij![]()
Snothoofdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets anders om in je snee te stoppen, muts
wel opblijven letten
een muts in je snee, kun je gelijk weer de bikiniwax te voorschijn toveren...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel opblijven letten
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ten eerste stik je dan en ten tweede stik ik dan ook omdat Muck mij dan vermoord
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel opblijven letten
symquote:
je kunt splitten maar dan kun je boven alleen kijken naar wat ze beneden kijken volgens mij, beste oplossing is digitenne dumpen en fatsoenlijke digitale tv nemenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SnothoofdDus opletten is moeilijk
![]()
Iemand enig idee hoe ik stiekem digitenne ook boven krijg? Of moet ik dan echt een 2e kastje hebben?
Ehmquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
een muts in je snee, kun je gelijk weer de bikiniwax te voorschijn toveren...
Haiquote:
zo marmitek signaal overdracht setjequote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Iemand enig idee hoe ik stiekem digitenne ook boven krijg? Of moet ik dan echt een 2e kastje hebben?
splitter na het kastje zettenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
bosquote:
Het kutkind van de buren is nog steeds aan het krijsen maar verder gaat het wel goed hoor. En met jou?quote:
Oh maar dat is al primaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt splitten maar dan kun je boven alleen kijken naar wat ze beneden kijken volgens mij, beste oplossing is digitenne dumpen en fatsoenlijke digitale tv nemen
Muckie vind dat wel goed hoor en ten eerste nee johquote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ten eerste stik je dan en ten tweede stik ik dan ook omdat Muck mij dan vermoord
Blij dat ik voor vandaag klaar ben, verder alles goedquote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kutkind van de buren is nog steeds aan het krijsen maar verder gaat het wel goed hoor. En met jou?
Is dat zo'n draadloos ding? Dat is geen succesquote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo marmitek signaal overdracht setje
Ja, maar wat voor splitter?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
splitter na het kastje zetten
Knuffel op jouw lieve snothoofdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat zo'n draadloos ding? Dat is geen succesTe veel wifi wat stoort
1 die van 1 kabel of uitgang 2 maaktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor splitter?![]()
Tuurlijk nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muckie vind dat wel goed hoor en ten eerste nee joh
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk nietDat is toch raar, als ik op haar vriendje ga liggen
![]()
Oh ja, jij bent onsterfelijk![]()
Jij 2 Euro ik de restquote:
wehehehequote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk nietDat is toch raar, als ik op haar vriendje ga liggen
![]()
Oh ja, jij bent onsterfelijk![]()
ik vind het nog veelquote:
Dat examen wordt dus een eitje voor je!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik wil jouw kamer opruimenquote:
Liefquote:
Nee serieus, ik heb ze gehad en weer verkocht, want dat werkte serieus voor geen meter. Ik moest m'n wifi uitzetten en een uur priegelen aan de antenne om dat van de buren te omzeilenquote:
Oh die heb ik nog welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 die van 1 kabel of uitgang 2 maakt
na het kastje moet je splittenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefHoe is het met jou dan snuitje?
[..]
Nee serieus, ik heb ze gehad en weer verkocht, want dat werkte serieus voor geen meter. Ik moest m'n wifi uitzetten en een uur priegelen aan de antenne om dat van de buren te omzeilen
[..]
Oh die heb ik nog welEens kijken of dat werkt als ik de ingang naar het kastje splits....
Bestaat dat, een scartsplitser?quote:
Doe maar, je zult er nu niks meer vindenquote:
ja dat bestaatquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bestaat dat, een scartsplitser?Want ik ben d'r een beetje bang voor dan
Ach en anders dan laat ik de tv boven gewoon nog een paar jaar werkeloos staan
Woahquote:
Ja, dat bestaatquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/(...)-KABEL,-ADAPTER.htmlquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahZo leer ik nog eens wat
Ik ga ebay maar even afstruinen
Jouw salaris ook delen dan?quote:
Goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefHoe is het met jou dan snuitje?
je kan toch goedkoop bij KPN een 2de kastje kopen?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of niet, want ik heb geen scartkabel die lang genoeg is om boven te halenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahZo leer ik nog eens wat
Ik ga ebay maar even afstruinen
Dat is zo'n gehannes met de kabelsquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Symphonic het volgende:
of iedere keer het kastje mee naar boven nemen kan ook
FICKSCHNITZEL?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef MPG het volgende:
Ow, kut ik deed mijn patent weer eer aan ;') .
Anyway, ik ben weer thuis en de schnitzel zit er ook weer in.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Symphonic het volgende:
ja dat welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zo'n gehannes met de kabels
rijke bam 3 euroquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/(...)-KABEL,-ADAPTER.html
Ik dacht dat je dan 2x het abo moest betalen en dat word me iets te gekquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch goedkoop bij KPN een 2de kastje kopen?
Daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Symphonic het volgende:
tsjaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan 2x het abo moest betalen en dat word me iets te gekMaar ik kijk toch bijna altijd dingen op de laptop, dus vraag me ineens ook af hoe vaak ik het zou gebruiken
Ach, het leek me wel relaxt, zodat ik gewoon weer eens lekker vanaf bed kon zappen
Want je moet namelijk dan niet alleen het kastje, maar ook de ontvanger mee naar boven nemen.. Maar het zou kunnen jaquote:
Ben ik weer te laatquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Oh Panda, nu ben je 25 Euro misgelopen omdat je niet mijn kamer op kwam ruimen
Helemaal mijn budgetquote:
Patentschending.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Zo kon ik bij mijn ouders thuis op mijn kamer tv kijken.
is ook relaxtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan 2x het abo moest betalen en dat word me iets te gekMaar ik kijk toch bijna altijd dingen op de laptop, dus vraag me ineens ook af hoe vaak ik het zou gebruiken
Ach, het leek me wel relaxt, zodat ik gewoon weer eens lekker vanaf bed kon zappen
ik zou zeggen kijk eens op die site, hij heet niet voor niets allekabelsquote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helemaal mijn budget![]()
Dankje
Alleen bestaan scartkabels van een meter of 10 lang vast niet
Ik leer snel, nu heb ik het wel volledig gespecificeerdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Patentschending.
Dat kost je zaterdag 12 maart 2011 een kop koffie in Noordwijk.
O nee, dat was de coax-splitterquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Zo kon ik bij mijn ouders thuis op mijn kamer tv kijken.
Zo'n ding heb ik hier ook nog wel liggenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/(...)-KABEL,-ADAPTER.html
Volgens mij is het kastje verplaatsen toch makkelijkerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
http://www.onlinekabelshop.nl/ heeft ze van 10 meterquote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Want jij keek ook bij mijn ouders thuis tv op mijn kamer via een splitter?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Patentschending.
Dat kost je zaterdag 12 maart 2011 een kop koffie in Noordwijk.
Nee, geen FICKSCHNITZEL te bekennen hierquote:
Toevallig wel ja, als jij er niet wasquote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want jij keek ook bij mijn ouders thuis tv op mijn kamer via een splitter?.
Maar waarom eet jij schnitzel zonder het van te voren aan mij te melden?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, geen FICKSCHNITZEL te bekennen hier![]()
.
Huisvredebreuk! Dat kost jou 3 koppen thee de 12e!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, als jij er niet was.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom eet jij schnitzel zonder het van te voren aan mij te melden?
Omdat ik anders te horen krijg dat ik moet delenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope niet delenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik anders te horen krijg dat ik moet delen.
Nog ergerquote:
sinds wanneer ben jij de koning van alle schnitzels?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je die zelfbouwkabel? Dat zou ik wel kunnen, maar vind het een prijzig grapje dan...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.onlinekabelshop.nl/ heeft ze van 10 meter
Sinds die postquote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij de koning van alle schnitzels?_!
Dat is Fles alquote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij de koning van alle schnitzels?_!
Toch wel met friet dan hèquote:
nou wat een eerquote:
nee met gebakken patatenquote:
Dan heb je te veel opgeruimdquote:
nou ik heb hier ook een strakke cleandesk policyquote:
Nu klopt mijn bordje niet meerquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu klopt mijn bordje niet meer
[ afbeelding ]
Ik probeer het telkens weerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik heb hier ook een strakke cleandesk policy
Dan moet ik soms wel heel geniaal zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik probeer het telkens weerMaar ik heb de hoop opgegeven
Huh wat waar?quote:
ja dat of het bordje gaat niet altijd opquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik soms wel heel geniaal zijn
Oh dan ben ik echt briljantquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zogenaamd grappige bordjequote:
quote:
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik soms wel heel geniaal zijn
De uitzondering bevestigd de regelquote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat of het bordje gaat niet altijd op
Doe eens niet zo onaardig!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat of het bordje gaat niet altijd op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig!
ik doe niet onaardig, ik ben onaardig, een klein verschil maar desalniettemin een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=30838quote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
De uitzondering bevestigd de regel
Je bent niet onaardig, kun je wel doen alsof maar stiekem heb jij een vet klein hartjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe niet onaardig, ik ben onaardig, een klein verschil maar desalniettemin een verschil
14!quote:
je ken me nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent niet onaardig, kun je wel doen alsof maar stiekem heb jij een vet klein hartje
Ik ga sowieso niet met hem cammenquote:
Ik heb zo mijn bronnen, liftknopjesrammerquote:
Oh nee, dan is het goedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik daarom hou ik het ook bijen ga niet door naar
en
![]()
maar is wel handig als je van iets een fotootje moet makenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet met hem cammen![]()
dan is jou bron niet objectief geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen, liftknopjesrammer
Neenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar is wel handig als je van iets een fotootje moet makenDoet je scanner het alweer trouwens?
![]()
Ik kan die persoon lang genoeg om daar blind op te kunnen varenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is jou bron niet objectief geweest
Goedzoquote:
En anders heb ik met iemand anders ook een probleemquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het goed
[..]
maar is wel handig als je van iets een fotootje moet makenDoet je scanner het alweer trouwens?
![]()
Goed bezigquote:
je kanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan die persoon lang genoeg om daar blind op te kunnen varen
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeenIk denk dat ik er zelf maar een ga kopen
![]()
Door wie of wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan![]()
nou maar die persoon kan beinvloed zijn geweest
Bijnaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker
Heb jij toevallig ook een glas gesloopt met de afwas?
![]()
[..]Dan heb je meteen een doel om voor te sparen
degene die ze beoordeeld heeft dropjequote:
Ik hoef niet te sparenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan heb je meteen een doel om voor te sparen
zo jij bent echt goedquote:
Woah, jij bent echt mijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Bijna
En we hebben al niet zoveel wijnglazen
Jij dicht jezelf wel erg veel invloed toequote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
degene die ze beoordeeld heeft dropje
Want je hebt al genoeg gespaard?quote:
ja gelukkig ken mezelf wel iets beter hehquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, jij bent echt mijIk heb een glas kapotgedrukt met afdrogen
[..]
Jij dicht jezelf wel erg veel invloed toeDus nee, ik denk het allemaal niet
quote:
Ik koop gewoon nooit watquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want je hebt al genoeg gespaard?
Hij luistert nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is de zon er al?
het is zo donker buiten
Smoesjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gelukkig ken mezelf wel iets beter heh
ruim 100quote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt want je hebt al 65 euro gevonden toch?
Hey Wokquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is de zon er al?
het is zo donker buiten
Morgen komt hij voorzichtig tevoorschijn, volgens het KNMIquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is de zon er al?
het is zo donker buiten
Geen zinloze verspillingquote:
ik heb ene onderzoek over mij gelezenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SmoesjesHeb ooit een onderzoek gelezen dat zelfkennis eigenlijk niet bestaat
dan ga weer mijn grot inquote:
oeh, en kom ik morgen weer kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen komt hij voorzichtig tevoorschijn, volgens het KNMI.
Wokquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is de zon er al?
het is zo donker buiten
rot zonquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
is de zon er al?
het is zo donker buiten
ouchquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je er zeker wel eentje kopen
decafquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, kent hier iemand iemand die cafeïne vrije koffie drinkt?Ik ging koffie testen en zit met een bus cafeïne vrije filterkoffie die ik zelf niet drink
Dus ik dacht, misschien kan ik iemand er blij mee maken
Woah, jij bent zo bijzonder, dat ze een onderzoek naar jou hebben gedaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ene onderzoek over mij gelezen
Yakkkkkkkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, kent hier iemand iemand die cafeïne vrije koffie drinkt?Ik ging koffie testen en zit met een bus cafeïne vrije filterkoffie die ik zelf niet drink
seksquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ieh waarom kijkt 'fruitgirl2' in mijn Fobo
Dan zal ze niet helemaal gevonden hebben wat ze zochtquote:
ja, meerdere zelfsquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, jij bent zo bijzonder, dat ze een onderzoek naar jou hebben gedaan?
Viel meequote:
Ja nou ja, ik kreeg het ook maarquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Viel meeAl had ik wel bloed
En het was ook nog een van m'n favo glazen ook
Die heb ik ooit van Nienke gehad, en er stond "young free single" op
Maar ja, het jonge is er af he
Jammer voor zequote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zal ze niet helemaal gevonden hebben wat ze zocht
Dat nog lang nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:
Kewlquote:
frea-kayquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Jij dicht jezelf wel erg veel invloed toeDus nee, ik denk het allemaal niet
Nou ja, ik deed heel voorzichtig, maar opeens lag ie in stukjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe durf je daar onvoorzichtig mee om te gaan
Aromettes?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat ziet er tof uitquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
frea-kay
Kiek es wak heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ssssstquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja soort vanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
KewlEn ben je een medisch wonder?
ach gossyquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik deed heel voorzichtig, maar opeens lag ie in stukjes
Ik krijg daar zo'n koppijn vannequote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moet je toch maar eens wat minder koffie gaan drinkenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg daar zo'n koppijn vanne...
Dus nee, dankje...
zondequote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
frea-kay
Kiek es wak heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tofquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
frea-kay
Kiek es wak heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig he?quote:
Jaaaaaaquote:
die bedoel ikquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig he?
De plantjes heb ik gisteren gekregen
[..]
Jaaaaaa
Narsissers
mijn mams heeft een huge bananenpalm in de tuin staan al 9 jaar en geen banaan te bekennenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
![]()
Ziet er altijd meteen zo gezellig en voorjarig uit
Ik heb een bananenplantje gehad van een vriendin (een stekje) en ik hoop dat die het bij mij gaat overleven, ik wil bananen![]()
Ik snapte je meteenquote:
Gezellig hoekjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
frea-kay
Kiek es wak heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn nog eens mooie cadeautjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig he?
De plantjes heb ik gisteren gekregen
[..]
Jaaaaaa
Narsissers
Ik krijg hoofdpijn van de geur van de kroklokcissenquote:
Joahquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
![]()
Ziet er altijd meteen zo gezellig en voorjarig uit
Oeh, hoe tof!quote:Ik heb een bananenplantje gehad van een vriendin (een stekje) en ik hoop dat die het bij mij gaat overleven, ik wil bananen![]()
quote:
ST kan daar wel tegen hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
SsssstSnel een nieuwe kopen en doen of er niks aan de hand is
![]()
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach gossy![]()
en MPG heeft zeker je ketel ook niet bijgevuld?
Ja...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zonde(dat dat glas stuk is)
en een snee in je vinger
Ze?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
Hee ik zie dat ze mijn etui vandaag ook weer hebben gehad
Oh dan valt het wel mee of wil je er mee gaan showen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jup
[..]
ST kan daar wel tegen hoorEn hij heeft het echt wel een jaar of 10 volgehouden volgens mij
[..]
NeeDus kom je morgen langs?
[..]
Ja...En de snee zat bovenop m'n hand, maar zie je nu al niets meer van
Plant doet het in NL prima, alleen wordt het iet warm genoeg om vruchten te dragenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn mams heeft een huge bananenpalm in de tuin staan al 9 jaar en geen banaan te bekennen
Ja toch? Nu kun je helemaal zien dat we hard gaanquote:
Ja, heel lief!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens mooie cadeautjes
vorige kee rheb ik bij mijn moeder als de sodemieter citroenen geplukt, de boom bezweek letterlijk onder het gewiocht van de citroenenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Muck het volgende:
Oeh, hoe tof!
Ik heb nog met een citrusboompje in mijn handen gestaan omdat ze er zo leuk uitzien
Een palm of een plant?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn mams heeft een huge bananenpalm in de tuin staan al 9 jaar en geen banaan te bekennen
Volgens mij woon je dan niet helemaal handig midden in de stadquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Plant doet het in NL prima, alleen wordt het iet warm genoeg om vruchten te dragen
[..]
Ja toch? Nu kun je helemaal zien dat we hard gaan
[..]
Ja, heel lief!
Ook nog een vetplant![]()
(ze kennen onze groene vingers)
Limonade van makenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorige kee rheb ik bij mijn moeder als de sodemieter citroenen geplukt, de boom bezweek letterlijk onder het gewiocht van de citroenen
Het was ook sarcasme schat, het is een vetplantquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij woon je dan niet helemaal handig midden in de stad
in haar tuin groeit alles: citroenen, sinaasappel, dadels, vijgen maar banen gedijen ook niet in Portugalquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Plant doet het in NL prima, alleen wordt het iet warm genoeg om vruchten te dragen
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig he?
De plantjes hebben wij gisteren gekregen
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een palm of een plant?Want aan een bananenplant kunnen bananen komen
Dat was hier in het wijkcentrum gebeurd
![]()
Wat liefquote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van de geur van de kroklokcissen
Dit zijn echte, onvervalste narsissers
[..]
Joah
Gister gekregen
[..]
Oeh, hoe tof!
Ik heb nog met een citrusboompje in mijn handen gestaan omdat ze er zo leuk uitzien
Waarmee showen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan valt het wel mee of wil je er mee gaan showen?
Ik wil ZO een keer naar je moederquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorige kee rheb ik bij mijn moeder als de sodemieter citroenen geplukt, de boom bezweek letterlijk onder het gewiocht van de citroenen
En toch ken ik mensen waar zelfs die dood gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Limonade van maken
Of limoncello
[..]
Het was ook sarcasme schat, het is een vetplant
Met je sneequote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lief
Ja, snap ikIk ben dol op plantjes
Ik ben er alleen zo slecht in geworden qua verzorgen
[..]
Waarmee showen?
[..]
Ik wil ZO een keer naar je moederWanneer gaan we met de hele KSC op vakantie?
![]()
Wat vet coolquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in haar tuin groeit alles: citroenen, sinaasappel, dadels, vijgen maar banen gedijen ook niet in Portugal
De palm is inmiddels wel een meter of 9 hoog
Je ziet er dus niets meer vanquote:
Oh ja, Portugalquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in haar tuin groeit alles: citroenen, sinaasappel, dadels, vijgen maar banen gedijen ook niet in Portugal
De palm is inmiddels wel een meter of 9 hoog
Zorry!quote:
Checkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lief
[..]
Gaan we deze zomer met de hele KSC op vakantiequote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lief
[..]
Waarmee showen?
[..]
Ik wil ZO een keer naar je moederWanneer gaan we met de hele KSC op vakantie?
![]()
Maar als je er toch mee wil showen heb ik er nog wel een paar voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je ziet er dus niets meer van
Maar er is 1 machtige plant die het overleefdquote:
Hij is ziek. Katten horen vlees te eten. Of lasagna.quote:
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaan we deze zomer met de hele KSC op vakantie![]()
![]()
?
Waarom zou ik met jouw snee willen showen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als je er toch mee wil showen heb ik er nog wel een paar voor je
Jaaaaoooohhhhhhquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMet z'n allen
Nemen we wel tentjes mee, gaan we kamperen in de tuin van Symph's mam
![]()
jij hebt zitten slapen bij biologiequote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is ziek. Katten horen vlees te eten. Of lasagna.
Of je broodbeleg van je broodquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Tofquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMet z'n allen
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaan we deze zomer met de hele KSC op vakantie![]()
![]()
?
Laat Marijkje maar met haar eigen snee showenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als je er toch mee wil showen heb ik er nog wel een paar voor je
Weet je wat ook ziek isquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet je wat ook ziek isHij moet eigenlijk 60 gram brokken krijgen volgens alle brokkenzakken
Nu heeft hij een ander dieet dus ik ging even nameten hoeveel hij kreeg van de andere brokken zodat ik gelijk kon houden
Zo te horen krijgt hij verder nog wel genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de helling van de tuin is 45 graden zowatquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMet z'n allen
![]()
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom zou ik met jouw snee willen showen?
Zal ik doenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat Marijkje maar met haar eigen snee showen![]()
![]()
...
Als je met je hoofd omhoog gaat liggen kan dat primaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de helling van de tuin is 45 graden zowat
Wait whut!? Je blijft van m'n snee afquote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet
[..]
Zal ik doen
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je met je hoofd omhoog gaat liggen kan dat prima
Alleen moet je dan oppassen met regen enzo... dus de opening moet wel aan de onderkantquote:
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net zo als je zegt want naar beneden lijkt me dat je flinke koppijn krijgtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wait whut!? Je blijft van m'n snee af
ik heb ook nog EHBO gedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wait whut!? Je blijft van m'n snee af
Ik heb wel vaker op een helling gekampeerdquote:
Stay away from the snee mister!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als je zegt want naar beneden lijkt me dat je flinke koppijn krijgt
[..]
Stiekem vind je het wel lekker
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen moet je dan oppassen met regen enzo... dus de opening moet wel aan de onderkant![]()
Morgen kwam je langs toch?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker op een helling gekampeerd
[..]
Stay away from the snee mister!
Ik neem dan toch wel een bats meequote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wordt me een festijn op de helling
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen kwam je langs toch?![]()
Doe je dan meteen wat nerdtalk en een massage geven?
![]()
Woehoequote:
He, met de mensen van de KSC is het altijd een feestjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wordt me een festijn op de helling
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
[..]
He, met de mensen van de KSC is het altijd een feestje![]()
dat welquote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
[..]
He, met de mensen van de KSC is het altijd een feestje![]()
Allebeiquote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
welle snee, droge of natte
[..]
Ik neem dan toch wel een bats mee
ik sftp wel naar jou toe met een pki infrastructuur om je cv bij te vullen en en wat andere verbindingen te makenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen kwam je langs toch?![]()
Doe je dan meteen wat nerdtalk en een massage geven?
![]()
Ik sta al zo lang droog, ik moet ze al op fok! hosselenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik sftp wel naar jou toe met een pki infrastructuur om je cv bij te vullen en en wat andere verbindingen te maken![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sta al zo lang droog, ik moet ze al op fok! hosselen
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sta al zo lang droog, ik moet ze al op fok! hosselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |