dat zeg ik toch ook niet dopjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/care ik heb em niet verzonnen
Dat kan op zich best zo zijn natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze moet soms meer aan zichzelf denken!
Ik dinsdag en donderdag, zekers wel tjill, maar met het vorige rooster zou ik morgen de eerste 4 uur vrij hebben, was nog beterquote:Op maandag 28 februari 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het 3e vrijEn maandag en vrijdag het 1e
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een kan koffieIemand een kopje?
Dan zou ik vergeten naar school te gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik dinsdag en donderdag, zekers wel tjill, maar met het vorige rooster zou ik morgen de eerste 4 uur vrij hebben, was nog beter
Nee bedanktquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
je zegt dat het niet waar is. voor sommige wel en soms ook voor mij, dus vind ik niet dat je gelijk hebtquote:
/MPG sloopt een klein stukje muur om bij jou te kunnen komen om je een welverdiende knuffel te gevenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahjajoh, ik ben al een aardig muurtje aan het opbouwen hoor, kijken wie me dan nog wat kan maken
ik wil heul geen knuffelsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
/MPG sloopt een klein stukje muur om bij jou te kunnen komen om je een welverdiende knuffel te geven...
/care ik heb het niet bedachtquote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zegt dat het niet waar is. voor sommige wel en soms ook voor mij, dus vind ik niet dat je gelijk hebt
Halloquote:
Oh boefjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hallo
Ik zat in het verkeerde topic
quote:
Mag ik meewandelen? De 12e schijnt goed wandelweer te worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig gaan we samen leuke dingen doen binnenkort
En samen strandwandelen en uitwaaien
Ich will!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg maar gerust domboquote:
Dan stond je bij het verkeerde, want ik was er welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij hier?
Je hebt me wel bij het altaar laten staan vandaag
Oh noesquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan stond je bij het verkeerde, want ik was er wel
hoe kunnen ze dat nu al weten.. ik vind het weer onbetrouwbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik meewandelen? De 12e schijnt goed wandelweer te worden.
Dat kan nog wel 12 keer veranderenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik meewandelen? De 12e schijnt goed wandelweer te worden.
Nietquote:
YWquote:
whiskers komt zometeen vast nog welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
ja ik ga die grote berg knuffel ook niet oopruimen hoor
Even klikken op '14 dagen'.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nu al weten.. ik vind het weer onbetrouwbaar
hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hallo
Ik zat in het verkeerde topic
Ik wil daar wel in duikenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
ja ik ga die grote berg knuffel ook niet oopruimen hoor
ja hehquote:
please do enlighten mequote:Op maandag 28 februari 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whiskers komt zometeen vast nog wel
spring danquote:
Ik zie het dan welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even klikken op '14 dagen'.
Waarschijnlijk verandert dat wel de komende week hoor... ineens verwachten ze dan veel regen en vanaf twee dagen van tevoren volop zon en 10 graden, wat het dan ook wordt.
die heeft chronisch knuffelgebrekquote:
Ik vertrouw hoog uit de komende 2 a 3 dagen, verder nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even klikken op '14 dagen'.
Waarschijnlijk verandert dat wel de komende week hoor... ineens verwachten ze dan veel regen en vanaf twee dagen van tevoren volop zon en 10 graden, wat het dan ook wordt.
Volgend jaar nieuwe poging? Ik vind 29 februari wel een mooie dagquote:
ik knuffel niet zo graag met iedereen dus dan heeft ze er weinig aanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heeft chronisch knuffelgebrek
JOAH!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |