kapotquote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
nee joh, ik weet wel beter.
moe ben je
Maar toch...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan op van alles slaanGrote gebouwen, bergen, huizen, bomen etc
Go jijquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kapot![]()
kwam ik Thijs halen, vertelde mijn moeder ook nog even dat ze vrijdag opgenomen is geweest in het ziekenhuisen dat nu pas vertelde omdat ze wist dat ik ook zo veel aan mijn hoofd had
![]()
![]()
maar ik mocht wel ruzie maken met een klootzak van een makelaar vandaag![]()
ik won
Ik hou van jouquote:
I knowquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
CoolWij keken vroeger thuis heel veel Duitse tv
Sjezus heequote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kapot![]()
kwam ik Thijs halen, vertelde mijn moeder ook nog even dat ze vrijdag opgenomen is geweest in het ziekenhuisen dat nu pas vertelde omdat ze wist dat ik ook zo veel aan mijn hoofd had
![]()
![]()
ik won
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kapot![]()
![]()
![]()
ik won
mijn vader kijkt elke dag brisant en al die duitse rommelquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kapot![]()
![]()
![]()
ik won
Ja, dat dacht die makelaar ookquote:
haar hartquote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef wel.o.k het volgende:
was het erg ? wrs niet maar toch
o ja, en die makelaar is een lul![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waarvoor was ze opgenomen dan?
Dat is kutquote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Hey,
Wat een leuke foto..
Jij bent wegens je looks geselecteerd voor de fotoshoot van Nationale Fotostudio.
JOUW VIPCODE IS : 22Hy89v2
Heb jij de tijd om iets doen met jouw looks en uitstraling ? Ga dan nu naar :
www .nationalefotostudio .nl/vipcode
Vul snel je code in en maak kans op een van de gratis professioneel fotoshoots
Succes,
Je Talentscout Karin!!
Dronken vrienden hadden een foto opgestuurd, hoor ik net
Oh geluksig maarquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta nu een koekenpan te slopen en niemand die er iets van begrijpt hier
jij zit echt in de prijzen de laatste tijd he?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht die makelaar ook![]()
[..]
haar hart![]()
stress![]()
nu weer over
Dat is wel minder maar fijn dat het over isquote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht die makelaar ook![]()
[..]
haar hart![]()
stress![]()
nu weer over
Ik ga er gewoon niet op reagerenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon niet op reageren
Ik heb de jackpotquote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zit echt in de prijzen de laatste tijd he?![]()
troost knuf![]()
blijft het nu ook weg?
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de jackpot![]()
Dat weten we hopelijk na een vervolgtestje zeker
sterkte ermeequote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de jackpot![]()
geniet daarvanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig gaan we samen leuke dingen doen binnenkort
En samen strandwandelen en uitwaaien
Suikerbeeeeebquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de jackpot![]()
Jaohquote:
Ja en knuffelen met jouquote:
Dankjequote:
Veel succesquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oh sjit morgen geen eerste vrij, even doorwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
doeg fhaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even Silent Witness-en in bed. Fijne avond allemaal nog![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en knuffelen met jouJij bent echt mijn knuffelvriendinnetje aan het worden
![]()
Dat laatste wil ik ook wel doenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig gaan we samen leuke dingen doen binnenkort
En samen strandwandelen en uitwaaien
Alvast Slaap Lekker Fhaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Veel plezier lief meisjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Woah! Ik wil daar in duikenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef PeZu het volgende:
* PeZugooti wat knuffels neer voor diegene die dat kan gebruiken
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik knuffel graag
Ik ben echt al zolang niet op het strand geweest...
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookVooral met jou, dat is gewoon fijn
Ahjajoh, ik ben al een aardig muurtje aan het opbouwen hoor, kijken wie me dan nog wat kan makenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeb![]()
[ afbeelding ] ... Die kun je zo te lezen wel gebruiken...
Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them downquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahjajoh, ik ben al een aardig muurtje aan het opbouwen hoor, kijken wie me dan nog wat kan maken
laat er wel een deurtje inquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahjajoh, ik ben al een aardig muurtje aan het opbouwen hoor, kijken wie me dan nog wat kan maken
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Veel succesIk heb het 3e vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maandag en vrijdag het 1e
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
das mooi bedacht maar niet echt waarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them down
Net of jij daar wat tegen gaat doen ook echt hequote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
Bijna thuis! Ben nu op cs en metro rijdt over 3 min. Eens zien of Muck zich niet teveel uit aan het sloven is.
Jaquote:
Knuffquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
Bijna thuis! Ben nu op cs en metro rijdt over 3 min. Eens zien of Muck zich niet teveel uit aan het sloven is.
Heequote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
/care ik heb em niet verzonnenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
das mooi bedacht maar niet echt waar
Ze moet soms meer aan zichzelf denken!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of jij daar wat tegen gaat doen ook echt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |