Ik krijg dus best vaak te horen dat ik een prettige telefoonstem hebquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een normale stem en kan iemand fatsoenlijk helpen, tis geen sekslijn
ons team zit dus op 1 vloerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij hebben ook meerdere verdiepingen, op alle (met uitzondering van de BG) 2 vloeren met gemiddeld 24 plekken. Maar het blijft wel knus, door de wat kleinere groepen. En met je team bij elkaar zitten is ook leuk
Tof hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ons team zit dus op 1 vloerdus dat is wel leuk, achter een deur dus die ruimte is puur ons team
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
ow wacht, dat bedoelde je vast niet![]()
![]()
Gelukkig zijn er verschillende soortenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het niet kunnen. Callcenterwerk bovendien willen mensen vast niet naar mijn stem luisteren
daar heb ik schijt aan, ik zit er om ze te helpen, kan prima ABN spreken (al helemaal in vergelijking tot de limbabweanenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het niet kunnen. Callcenterwerk bovendien willen mensen vast niet naar mijn stem luisteren
die had ik er zelf al bij gezet hoorquote:
Ik had er geen woorden voor!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die had ik er zelf al bij gezet hoor
En 9 van de 10 klanten hebben zelf een accentquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar heb ik schijt aan, ik zit er om ze te helpen, kan prima ABN spreken (al helemaal in vergelijking tot de limbabweanen)
je was sprakeloosquote:
Mijn werk zal het nooit worden. Sekslijnen ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er verschillende soortenVerkoop/outbound zou ik bijvoorbeeld nooit willen doen. Klantenservice bevalt me dan weer veeel beter dan ik ooit had gedacht.
Wowquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
en als iker 3 jaar blijf werken (whehehe as if) kan ik ook nog mn mbo callcenter agent behalen
Helpdesk/sekslijn wie weet is dat een gat in de markt?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
Callcenter, denk niet dat ik er geschikt voor ben![]()
'Goedemorgen, met xfriendx spreekt u. Wat is het probleem?'
'Uw pc doet raar....okay...dusse, wat heb je aan?'
Dan is het lauwe zut eer het bij jou is, dat ben jij niet waard.. Jij hoort verse hete goede pizza te krijgen!quote:
Hulp bij het sjorren?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helpdesk/sekslijn wie weet is dat een gat in de markt?
Kom dat eens brengen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan is het lauwe zut eer het bij jou is, dat ben jij niet waard.. Jij hoort verse hete goede pizza te krijgen!
Hulp bij een probleem die vervolgens in natura betaald kan wordenquote:
Dan prijs ik mezelf uit de markt wanneer ik de afwas en de dame doequote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hulp bij een probleem die vervolgens in natura betaald kan worden
Zei je afwas?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan prijs ik mezelf uit de markt wanneer ik de afwas en de dame doe
Nee hoor als zij jou daarna met een probleem helpt niet. Of andersomquote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan prijs ik mezelf uit de markt wanneer ik de afwas en de dame doe
Boschquote:
Een pizza Volcano zonder kaas alsjeblieft.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel- pakt telefoon op met zwoele stem
* tijnbreingoeie avond mevrouw engel hoe gaat het me uquote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel- pakt telefoon op met zwoele stem
* -Engel-noteert.... en waar mot da ien?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een pizza Volcano zonder kaas alsjeblieft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder kaas? Een pizza ZONDER kaas?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een pizza Volcano zonder kaas alsjeblieft.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel-noteert.... en waar mot da ien?Den Haag. Is 'ie gratis als je niet binnen een half uur bezorgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Yuki het volgende:
Zonder kaas? Een pizza ZONDER kaas?
Heidene
Bagger oneequote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbreingoeie avond mevrouw engel hoe gaat het me u
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag. Is 'ie gratis als je niet binnen een half uur bezorgt?
Een pizza zonder kaas is als een appeltaart zonder appelquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder kaas? Een pizza ZONDER kaas?
Heidene
Valt heel erg mee. 3 grote borden, 1 kleine, twee schaaltjes, een ovenschaal, 2 glazen, nodige aan bestek, een thermosbeker en een maatbeker.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoeveel is het? Heb je het opgespaard?
Dat klinkt goedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bagger onee
Want... ik heb alles wat ik vandaag wilde doen af, ben gewoon richting sportschool geweest, heb lekker gegeten en morgenavond mag ik even op 2 schattige katten passen....
Prima, dat wordt dan gewoon minder fooi.quote:
Dat vind ik wel heel ver gaan. Een appeltaart zonder appel is gewoon taart namelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een pizza zonder kaas is als een appeltaart zonder appel
Dat je mee kan genietenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef -Engel- het volgende:
Weet je wat irritant is aan buren die seks hebben?
Je mag niet mee doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef -Engel- het volgende:
Maar wel met een goede knuffel tochquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, dat wordt dan gewoon minder fooi.
Dat doen ze expressquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef -Engel- het volgende:
Ik wou bijna wat gaan zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen als jij dat wil natuurlijk. Probeer hier een pizzabezorger te knuffelen en je krijgt meteen een aantal klappen tegen je harses.quote:
't Lijkt wel een meet.quote:
Zeg maar raak, ik hoor het toch nietquote:
Ja... naja alleen het geluid danquote:
Ik heb geen interesse in die 2.... (ze zijn Fugly and stupidquote:
quote:
Dan zou ik hem geen knuffel geven voor je het weet wordt je buidel natquote:
Ik heb in EIndhoven nog 2 theeglazen staan, Rest is afgewassen. Dacht dan is alles schoon, omdat ik een nachtje bij vader blijf slapen. Maar had daarna hulp bij het poetsen, waren vrij snel klaar. Maar de begeleidster had 20 minuten later een afspraak met mijn huisgenoot. Zonde om haar dan terug naar kantoor te sturen om daar vervolgens een paar minuten te zijn en weer terug naar ons huis te komen. Dus bood ik haar maar een kop thee aan. Huisgenoot was nog niet thuis toen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. 3 grote borden, 1 kleine, twee schaaltjes, een ovenschaal, 2 glazen, nodige aan bestek, een thermosbeker en een maatbeker.
Alles is voorgespoeld
Okeequote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen interesse in die 2.... (ze zijn Fugly and stupid)
[..]
Dan doe ik wel een button op met de tekst: Hugs Yes please!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als jij dat wil natuurlijk. Probeer hier een pizzabezorger te knuffelen en je krijgt meteen een aantal klappen tegen je harses.
Ik kon ook meegenieten met mijn vorige onderburen af en toe.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... naja alleen het geluid dan
[..]
Ik heb geen interesse in die 2.... (ze zijn Fugly and stupid)
[..]
![]()
maar ik krijg ze wel.... ooit
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef -Engel- het volgende:
Dan doe ik wel een button op met de tekst: Hugs Yes please!
Wanneer kom jij hier iets bezorgen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een button op met de tekst: Hugs Yes please!
Nee hoor.... hier krijg ik het hele orkest te horenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kon ook meegenieten met mijn vorige onderburen af en toe.Tsja ach het was alleen wat gekreun
Nee... die moet eerst opgepeuzeld wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die pizza maar koud worden ondertussen.
Ik hou me vanavond wel inquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg maar raak, ik hoor het toch niet
Als ik van baan switch....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer kom jij hier iets bezorgen dan?
Ik heb gelukkig maar aan 1 kant buren. Een vrijgezel. Hoor alleen af en toe op onchristelijke tijden muziek (vrij hard).quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor.... hier krijg ik het hele orkest te horennaja soms dan...
Schuiftrompet.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helaas hoor ik tegenwoordig alleen mijn buren ruzie makenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zo van de afgelikte boterhammen was?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik hou me vanavond wel inNou ja als spirit82 er is natuurlijk niet meer
Als ie maar opschiet anders mist ie zometeen VIquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg morgen bezoek, dus wil het dan wel netjes hebben. En echt heel rommelig was het ook niet, geen etensresten te zien ofzo... Maar je wil toch geen vol aanrecht hebben enzo hequote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb in EIndhoven nog 2 theeglazen staan, Rest is afgewassen. Dacht dan is alles schoon, omdat ik een nachtje bij vader blijf slapen. Maar had daarna hulp bij het poetsen, waren vrij snel klaar. Maar de begeleidster had 20 minuten later een afspraak met mijn huisgenoot. Zonde om haar dan terug naar kantoor te sturen om daar vervolgens een paar minuten te zijn en weer terug naar ons huis te komen. Dus bood ik haar maar een kop thee aan. Huisgenoot was nog niet thuis toen.
Och voor een keer of 2quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zo van de afgelikte boterhammen was?
En dan ga jij kijken hoe ik eet?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
Nee... die moet eerst opgepeuzeld worden
Succes daarmeequote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik hou me vanavond wel inNou ja als spirit82 er is natuurlijk niet meer
Wat kom je dan bezorgen?quote:
Ja... dat doen ze helaas ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas hoor ik tegenwoordig alleen mijn buren ruzie makenen dat gaat best heftig soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt. En ik had niet veel vaat, maar vond het wel netjes tegenover huisgenoot dat alles weg was. Op die 2 theeglazen na dan. Maar zij drink nooit thee..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg morgen bezoek, dus wil het dan wel netjes hebben. En echt heel rommelig was het ook niet, geen etensresten te zien ofzo... Maar je wil toch geen vol aanrecht hebben enzo he
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat doen ze helaas ook![]()
Om iemand te quoten die ooit bij mij overnachtte.....
>>>>JA eerst ruzie maken en dan goedmaakseks he <<<<En ging 'ie toen ruzie zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
2 theeglazen is heel netjes hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. En ik had niet veel vaat, maar vond het wel netjes tegenover huisgenoot dat alles weg was. Op die 2 theeglazen na dan. Maar zij drink nooit thee..
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat doen ze helaas ook![]()
Om iemand te quoten die ooit bij mij overnachtte.....
>>>>JA eerst ruzie maken en dan goedmaakseks he <<<<Ik hoop voor ze dat ze dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik denk van niet eigenlijk want meestal hoor ik de deur dichtslaan en iemand gaat weg.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee geen zin inquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes daarmeekan je dat niet altijd doen?
[..]
Wat kom je dan bezorgen?
Succes met alleen zijn danquote:
Ja precies en ze staan in mijn afwasbak in een keukenkasje. Niemand die er last van kan hebben dusquote:
hehehequote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ghehe, krijg bijna medelijden met je buren nu![]()
Dat wordt gewoon helemaal gezellig. Rood wijntje erbij.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
Nee.... ik neem een tweede pizza mee ... met veel champies, pesto en salami mee
Sinds kort ben ik ook een beetje van pizza gaan houden.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik neem een tweede pizza mee ... met veel champies, pesto en salami mee
En is die muziek van je buurman nog een beetje leuk?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies en ze staan in mijn afwasbak in een keukenkasje. Niemand die er last van kan hebben dus
Hoezo niet?quote:
Ja maar dan wel een echt goed rood wijntje... met een zachte dronk (of hoe je dat ook noemt... niet zo'n zure dus)quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon helemaal gezellig. Rood wijntje erbij.
Ja, redelijk. Is wat minder geworden gelukkig de laatste tijdquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En is die muziek van je buurman nog een beetje leuk?
Ja dus?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds kort ben ik ook een beetje van pizza gaan houden.
Aan de andere kant is het ook ongezond, dus best okay.
Niet-zacht is niet automatisch zuur. Goede wijn op leeftijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
Ja maar dan wel een echt goed rood wijntje... met een zachte dronk (of hoe je dat ook noemt... niet zo'n zure dus)
Mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Is wat minder geworden gelukkig de laatste tijd
Mooi hè.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Over sekslijnen gesproken. Ik las vandaag in de krant dat betalingen in natura toenemen en zo
Dat heb ik ook gelezenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Over sekslijnen gesproken. Ik las vandaag in de krant dat betalingen in natura toenemen en zo
Ja inderdaad. Nog even en ik kan rentenierenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind zurige wijn gewoon niet zo lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
Niet-zacht is niet automatisch zuur. Goede wijn op leeftijd.
Is het niet een prachtig systeem?quote:
Oeh! Goed bezig jijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nog even en ik kan rentenieren
Hehe, een vrouw is inderdaad net een soort hoer waarop je kunt "rentenieren".quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nog even en ik kan rentenieren
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind zurige wijn gewoon niet zo lekkerJe hebt vast weer andere kwaliteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wait, what?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hehe, een vrouw is inderdaad net een soort hoer waarop je kunt "rentenieren".
Dat kun je dan nog naar voren brengen om te vertellen hoeveel je vrouw waard is.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand dat ooit gedaan betaald in natura?
Zeg, als jij betaalt in natura, ben jij toch de hoer?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het niet een prachtig systeem?
Good for youquote:
Knuffelen?quote:
Nee, ik heb zijn speakers doorgemeten en een filtervoorstel gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, als jij betaalt in natura, ben jij toch de hoer?
Weltrustenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik sluit vast af. Nog even lekker lezen (ben gelukkig niet itt de vorige keer het boek vergeten waar ik in bezig ben) Morgen om 8.15 in het ziekenhuis zijn![]()
Wat was het dan? Schoonmaken, koken?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn speakers doorgemeten en een filtervoorstel gedaan.
Maar jullie denken weer alleen maar aan seks. Verslaafden.
Lees de eerste zin nog een keer.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat was het dan? Schoonmaken, koken?
BB = Baby?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
Oeh, oeh, oeh! 4 maart kan ik de BB ophalen
Jeeeej
Dat dus, plus onbetaalbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef xFriendx het volgende:
Nee, nooit betaald in natura. Als ik een dame door het matras druk is het omdat ik haar lief en/of lekker vind. Niet om iets af te betalen.
Je hebt iets gemeten?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lees de eerste zin nog een keer.
Wanneer gaan we dat eens doen danquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ja, en wat dat was en wat ik daarna heb gedaan staat er ook nog bij.quote:
Kwam dat door mij?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds kort ben ik ook een beetje van pizza gaan houden.
Aan de andere kant is het ook ongezond, dus best okay.
Dat kan natuurlijk ook gewoon codetaal zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en wat dat was en wat ik daarna heb gedaan staat er ook nog bij.
Ja, nou, dat was in dezen de essentie van in natura betalenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn speakers doorgemeten en een filtervoorstel gedaan.
Maar jullie denken weer alleen maar aan seks. Verslaafden.
Dat sluit seks nog steeds niet uitquote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en wat dat was en wat ik daarna heb gedaan staat er ook nog bij.
quote:
Wat kan jij in godsnaam voor mij betekenen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dat eens doen dan
Ja, is het niet spannendquote:
Mag ik hierbij doordenken? Ach what the heck, ik doe 't gewoonquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]Jij moest toch werken tot 11?
Of ben je in bed aan het werk?
Heb geen zin meer en een wekker die om 5 gaatquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]Jij moest toch werken tot 11?
Of ben je in bed aan het werk?
Wat nog meer?quote:
Kan je daar een prijs aan koppelen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwahh, wat kost een persoon tegenwoordig?
Zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het niet spannendAl is het BeBe
Zelfgemaakte pizza?quote:
Tuurlijk. Al ben ik onbetaalbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je daar een prijs aan koppelen dan?
[..]
Zeker
Voor wie?quote:
Dag schone deerne.quote:
Dat is niet onbetaalbaar, he Skipquote:
Euh, even op m'n lijstje kijken.quote:
Hoe is het?quote:
Voor Skip welquote:
Ik pomp je zo de 7de hemel inquote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet onbetaalbaar, he Skip
[..]
Euh, even op m'n lijstje kijken.
Daar hoor ik bijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor een ieder die zijn hart niet wil of durft te verpachten aan Samzz
Alles wel hier. Heb je nog wat bijzonders gedaan tijdens die zitting?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
Hoe is het?
Ik heb vanmorgen m'n eerste zitting bijgewoond
Op Fok? Keine Ahnungquote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, hoe zet je dat Apture uit dat steeds uit zichzelf opent terwijl ik dat nooit heb gewild?
Met jouw mate van alcohol gebruik twijfel ik daar toch aanquote:
Zijn er dan mensen die dat niet willen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor een ieder die zijn hart niet wil of durft te verpachten aan Samzz
Of hij bedoelt een andere pompen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
Met jouw mate van alcohol gebruik twijfel ik daar toch aan
Vooral zitten en luisteren. Meer was er niet te doenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles wel hier. Heb je nog wat bijzonders gedaan tijdens die zitting?
Ohjaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Zijn er dan mensen die dat niet willen?
Make me springend knaagdierquote:
Ja ik wil NIETquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Zijn er dan mensen die dat niet willen?
Wat heb je ervan opgestoken?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
Vooral zitten en luisteren. Meer was er niet te doen
Je weet dat ik daar absoluut niet wakker van lig, hequote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Make me springend knaagdier
[..]
Ja ik wil NIET
Cue!quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je daar een prijs aan koppelen dan?
Gelukkigquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar absoluut niet wakker van lig, he
En een kangoeroe is een buideldier.
En dus geen knaagdier.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkiganders zou ik niet meer kunnen slapen vannacht.
![]()
Ja en?
Dat weet ik ook welquote:
Beterschap Samzzquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ga afsluiten. M'n ogen doen zeer en m'n keel en m'n neus ook
Beterschapquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Beterschap boerinnetje van mequote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb toch een excuus nodig om je een zoentje te geven dame.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Sweeties, ik ben niet ziek hoor
Nog nietMaar, thanks!
Een welterusten kusje deed 't hem niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb toch een excuus nodig om je een zoentje te geven dame.
Die mag ook, dat zijn er dan al 2quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een welterusten kusje deed 't hem niet?
Maar, als m'n ogen morgen hetzelfde voelen als vandaag, worden dat geen lenzen, maar m'n bril
De secretaresselook.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Een welterusten kusje deed 't hem niet?
Maar, als m'n ogen morgen hetzelfde voelen als vandaag, worden dat geen lenzen, maar m'n bril
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die mag ook, dat zijn er dan al 2![]()
Het is ook nog eens een zwart montuurquote:
Maak me gek!quote:
En plant een zoen op de wang die en mooie afdruk laat zitten aangezien je als secretaresse natuurlijk lippenstift op hebtquote:
Verderop in de fantasie pas.quote:
Oh, euh... In dat geval doe ik wel eerst een knoopje losquote:
Ik vind een lichte gloss eigenlijk mooier bij opvallende ogen...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En plant een zoen op de wang die en mooie afdruk laat zitten aangezien je als secretaresse natuurlijk lippenstift op hebt
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, euh... In dat geval doe ik wel eerst een knoopje los
Hopeloos en kansloos zoals elke maandquote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef Rifoki het volgende:
Een goedenavond! De vooravond van een nieuwe maand welteverstaan - nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ogen? Oh, ogen... ik zat al bij dat knoopje losquote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een lichte gloss eigenlijk mooier bij opvallende ogen...
Grenzeloos optimistisch.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hopeloos en kansloos zoals elke maand
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ogen? Oh, ogen... ik zat al bij dat knoopje los
Just a guy, voorspelbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Dat kan ik me natuurlijk ook wel voorstellen.
Ja, daarom verbaast het me ook nog eens totaal nietquote:
Still, het maakt je secretaresse-rol er niet minder omquote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom verbaast het me ook nog eens totaal niet
Oh, is het tijd ja?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Still, het maakt je secretaresse-rol er niet minder om![]()
Knoopje nummer 2 nu?
Daar vraag je toch niet om?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
Still, het maakt je secretaresse-rol er niet minder om![]()
Knoopje nummer 2 nu?
Als je in maart gewoon een smatje de dag doet kun je het meer dan verdubbelen. Appeltje-eitje!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 30 fok smatjes gehad
Moet je wel weten dat die dame jou ook wil, voor mij is Samzz nog een onbekende dus als ik dat doe dan heb ik een aangifte tegen mij lopenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar vraag je toch niet om?
Je duwt haar tegen het bureau. Trekt d'r rok omhoog, string naar beneden en die knoopjes ruk je gewoon open. Gedraag je als een kerel.
Laat Ang3l het niet lezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar vraag je toch niet om?
Je duwt haar tegen het bureau. Trekt d'r rok omhoog, string naar beneden en die knoopjes ruk je gewoon open. Gedraag je als een kerel.
Zolang ik geen rokje draag als ik bij hem in de buurt ben...quote:
Leef eens wat meer op 't randjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat die dame jou ook wil, voor mij is Samzz nog een onbekende dus als ik dat doe dan heb ik een aangifte tegen mij lopen
Klinkt alsof je toestemming hebt xF.quote:
Slaap lekker dame!quote:
Broekje uit, beentjes wijd, xF komt er aan!quote:
Ik dien Samzz nog wel een keer te meeten jaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je toestemming hebt xF.
quote:
Arme jijquote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
Damn, ik ben 5min online bij mn oders en ik erger me al aan de verbinding
quote:
nice ik wil ook een flaptop en even peukjes halenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in een paar uur zat alles in de aanhanger en bij mn ouders in 20min leeg gemaakt
daarna nog een keer op en neer omdat ik bestuursvergadering had
Nu lig ik op t lekkere bed met de laptop.
Deze is wel wat oud, maar voldoet voor internet en msn, misschien dat je em over kan nemen (is eigenlijk van mn ma, maar zij gebruikt em nooit en ik ga binnenkort een netbook kopen).quote:Op maandag 28 februari 2011 23:48 schreef Evie het volgende:
[..]
nice ik wil ook een flaptop en even peukjes halen
Hey, ik reageer zo op je pmquote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
Fijn dat de verhuizing goed gegaan is, Peu!![]()
Euh, is goed.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, ik reageer zo op je pm![]()
Slaap lekker
zou wel cool zijn.. maar euhm ga je er wel iets voor geven dan dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze is wel wat oud, maar voldoet voor internet en msn, misschien dat je em over kan nemen (is eigenlijk van mn ma, maar zij gebruikt em nooit en ik ga binnenkort een netbook kopen).
Ik moet sowieso nog overleggen of die weg kan/magquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:21 schreef Evie het volgende:
[..]
zou wel cool zijn.. maar euhm ga je er wel iets voor geven dan dus.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog overleggen of die weg kan/magwie weet hadden ze ernog een of ander wild plan mee (al lag die al wel 3 maanden bij mij
)
Jij moe?quote:
Euhm slaap weer ja, maar naast iemandquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Euhm slaap weer ja, maar naast iemandde laatste 3 dagen een beetje euhm
Alleen slaap ik iig absoluut niet gek genoeg
Hoezo Foei? Voelt goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Foei!
Zit t weer goed? Of wat is t nu?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoezo Foei? Voelt goedEn slapen is slapen
Verwacht maar niks en kijk hoe lang dat gaat oid
Ik ken je mening iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kent mijn mening, vind t super dat je je goed voelt
De leuke heb ik opgeslotenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Opgegeten * BURP...
O en nu ga ik er weer vandoor![]()
Ze?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze?Godver zitten er vrouwen bij? Had ik eerder moeten zien!
Nah, vanavond me al kapot lopen ergeren een een kutwijf die me continu zat uit te dagen op intellectueel gebied, vind ik best leuk, maar ga me niet in de hoek drukken in een vriendelijk gesprek tussen twee partijen die zouden moeten samenwerkenquote:
*Peu de hoek wijst*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, vanavond me al kapot lopen ergeren een een kutwijf die me continu zat uit te dagen op intellectueel gebied, vind ik best leuk, maar ga me niet in de hoek drukken in een vriendelijk gesprek tussen twee partijen die zouden moeten samenwerken
Gewoon nooit gaan slapen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:40 schreef Yuki het volgende:
Ik ben echt nog brakker dan toen ik in eerst instantie wakker werd
Welke onzin?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 06:21 schreef stbabylon het volgende:
Maart
Nog maar 20 dagen van deze onzin.
HIMYMquote:Op dinsdag 1 maart 2011 06:44 schreef Yuki het volgende:
1 voordeel van 2 uur te vroeg wakker worden:
Nieuwste himym al gezien![]()
Nu nog even slapen![]()
Hij is echt vetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:54 schreef Devion het volgende:
[..]
HIMYM![]()
Hoi Yuki, lange tijd niet meer gezien
Redeneren? Over 20 dagen is het 21 maart. Lente dus. Dat betekend dat ik met onzin winter bedoel.quote:
Heb trouwens nu eindelijk wel eens een foto toegevoegdquote:
Morgenquote:
Krijg je op jouw leeftijdquote:
Wat voor 'n crisis?quote:
Oh er had iets uit gemoeten, waarvan de deadline dus vandaag is.quote:
Als het niet jouw schuld is, dan hoef je dat niet te pikken hè?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Oh er had iets uit gemoeten, waarvan de deadline dus vandaag is.Had ik moeten zien, maar degene waar het van komt, heeft ook niet eerder wat gezegd, stuurt er pas vandaag een mail over. Terwijl ik hem er vorige week nog over had gesproken..
Maar ik ga hier zó voor op mijn flikker krijgen van mijn baas.
Dan is het toch ook niet jouw verantwoordelijkheid? Je kan toch niet verwachten dat een medewerker achter andere medewerkers aars gaat lopen. Daarvoor heb je een managerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh er had iets uit gemoeten, waarvan de deadline dus vandaag is.Had ik moeten zien, maar degene waar het van komt, heeft ook niet eerder wat gezegd, stuurt er pas vandaag een mail over. Terwijl ik hem er vorige week nog over had gesproken..
Maar ik ga hier zó voor op mijn flikker krijgen van mijn baas.
Nou ja, het is in zoverre mijn schuld, dat ik in de gaten had moeten houden dat die sluitingsdatum er aan kwam. De mailing had ik nl al 1,5 maand geleden klaar en normaal gesproken hoeft zoiets niet zo gek ver voor de datum van het event de deur uit.. Maar dit dus wel, had ik moeten zien..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het niet jouw schuld is, dan hoef je dat niet te pikken hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |