Ik heb in EIndhoven nog 2 theeglazen staan, Rest is afgewassen. Dacht dan is alles schoon, omdat ik een nachtje bij vader blijf slapen. Maar had daarna hulp bij het poetsen, waren vrij snel klaar. Maar de begeleidster had 20 minuten later een afspraak met mijn huisgenoot. Zonde om haar dan terug naar kantoor te sturen om daar vervolgens een paar minuten te zijn en weer terug naar ons huis te komen. Dus bood ik haar maar een kop thee aan. Huisgenoot was nog niet thuis toen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. 3 grote borden, 1 kleine, twee schaaltjes, een ovenschaal, 2 glazen, nodige aan bestek, een thermosbeker en een maatbeker.
Alles is voorgespoeld
Okeequote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen interesse in die 2.... (ze zijn Fugly and stupid)
[..]
Dan doe ik wel een button op met de tekst: Hugs Yes please!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als jij dat wil natuurlijk. Probeer hier een pizzabezorger te knuffelen en je krijgt meteen een aantal klappen tegen je harses.
Ik kon ook meegenieten met mijn vorige onderburen af en toe.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... naja alleen het geluid dan
[..]
Ik heb geen interesse in die 2.... (ze zijn Fugly and stupid)
[..]
![]()
maar ik krijg ze wel.... ooit
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef -Engel- het volgende:
Dan doe ik wel een button op met de tekst: Hugs Yes please!
Wanneer kom jij hier iets bezorgen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een button op met de tekst: Hugs Yes please!
Nee hoor.... hier krijg ik het hele orkest te horenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kon ook meegenieten met mijn vorige onderburen af en toe.Tsja ach het was alleen wat gekreun
Nee... die moet eerst opgepeuzeld wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die pizza maar koud worden ondertussen.
Ik hou me vanavond wel inquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg maar raak, ik hoor het toch niet
Als ik van baan switch....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer kom jij hier iets bezorgen dan?
Ik heb gelukkig maar aan 1 kant buren. Een vrijgezel. Hoor alleen af en toe op onchristelijke tijden muziek (vrij hard).quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor.... hier krijg ik het hele orkest te horennaja soms dan...
Schuiftrompet.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helaas hoor ik tegenwoordig alleen mijn buren ruzie makenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zo van de afgelikte boterhammen was?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik hou me vanavond wel inNou ja als spirit82 er is natuurlijk niet meer
Als ie maar opschiet anders mist ie zometeen VIquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg morgen bezoek, dus wil het dan wel netjes hebben. En echt heel rommelig was het ook niet, geen etensresten te zien ofzo... Maar je wil toch geen vol aanrecht hebben enzo hequote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb in EIndhoven nog 2 theeglazen staan, Rest is afgewassen. Dacht dan is alles schoon, omdat ik een nachtje bij vader blijf slapen. Maar had daarna hulp bij het poetsen, waren vrij snel klaar. Maar de begeleidster had 20 minuten later een afspraak met mijn huisgenoot. Zonde om haar dan terug naar kantoor te sturen om daar vervolgens een paar minuten te zijn en weer terug naar ons huis te komen. Dus bood ik haar maar een kop thee aan. Huisgenoot was nog niet thuis toen.
Och voor een keer of 2quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zo van de afgelikte boterhammen was?
En dan ga jij kijken hoe ik eet?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
Nee... die moet eerst opgepeuzeld worden
Succes daarmeequote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik hou me vanavond wel inNou ja als spirit82 er is natuurlijk niet meer
Wat kom je dan bezorgen?quote:
Ja... dat doen ze helaas ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas hoor ik tegenwoordig alleen mijn buren ruzie makenen dat gaat best heftig soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt. En ik had niet veel vaat, maar vond het wel netjes tegenover huisgenoot dat alles weg was. Op die 2 theeglazen na dan. Maar zij drink nooit thee..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg morgen bezoek, dus wil het dan wel netjes hebben. En echt heel rommelig was het ook niet, geen etensresten te zien ofzo... Maar je wil toch geen vol aanrecht hebben enzo he
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat doen ze helaas ook![]()
Om iemand te quoten die ooit bij mij overnachtte.....
>>>>JA eerst ruzie maken en dan goedmaakseks he <<<<En ging 'ie toen ruzie zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
2 theeglazen is heel netjes hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. En ik had niet veel vaat, maar vond het wel netjes tegenover huisgenoot dat alles weg was. Op die 2 theeglazen na dan. Maar zij drink nooit thee..
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat doen ze helaas ook![]()
Om iemand te quoten die ooit bij mij overnachtte.....
>>>>JA eerst ruzie maken en dan goedmaakseks he <<<<Ik hoop voor ze dat ze dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik denk van niet eigenlijk want meestal hoor ik de deur dichtslaan en iemand gaat weg.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee geen zin inquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes daarmeekan je dat niet altijd doen?
[..]
Wat kom je dan bezorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |