Ik krijg dus best vaak te horen dat ik een prettige telefoonstem hebquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een normale stem en kan iemand fatsoenlijk helpen, tis geen sekslijn
ons team zit dus op 1 vloerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij hebben ook meerdere verdiepingen, op alle (met uitzondering van de BG) 2 vloeren met gemiddeld 24 plekken. Maar het blijft wel knus, door de wat kleinere groepen. En met je team bij elkaar zitten is ook leuk
Tof hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ons team zit dus op 1 vloerdus dat is wel leuk, achter een deur dus die ruimte is puur ons team
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
ow wacht, dat bedoelde je vast niet![]()
![]()
Gelukkig zijn er verschillende soortenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het niet kunnen. Callcenterwerk bovendien willen mensen vast niet naar mijn stem luisteren
daar heb ik schijt aan, ik zit er om ze te helpen, kan prima ABN spreken (al helemaal in vergelijking tot de limbabweanenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het niet kunnen. Callcenterwerk bovendien willen mensen vast niet naar mijn stem luisteren
die had ik er zelf al bij gezet hoorquote:
Ik had er geen woorden voor!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die had ik er zelf al bij gezet hoor
En 9 van de 10 klanten hebben zelf een accentquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar heb ik schijt aan, ik zit er om ze te helpen, kan prima ABN spreken (al helemaal in vergelijking tot de limbabweanen)
je was sprakeloosquote:
Mijn werk zal het nooit worden. Sekslijnen ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er verschillende soortenVerkoop/outbound zou ik bijvoorbeeld nooit willen doen. Klantenservice bevalt me dan weer veeel beter dan ik ooit had gedacht.
Wowquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
en als iker 3 jaar blijf werken (whehehe as if) kan ik ook nog mn mbo callcenter agent behalen
Helpdesk/sekslijn wie weet is dat een gat in de markt?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
Callcenter, denk niet dat ik er geschikt voor ben![]()
'Goedemorgen, met xfriendx spreekt u. Wat is het probleem?'
'Uw pc doet raar....okay...dusse, wat heb je aan?'
Dan is het lauwe zut eer het bij jou is, dat ben jij niet waard.. Jij hoort verse hete goede pizza te krijgen!quote:
Hulp bij het sjorren?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helpdesk/sekslijn wie weet is dat een gat in de markt?
Kom dat eens brengen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan is het lauwe zut eer het bij jou is, dat ben jij niet waard.. Jij hoort verse hete goede pizza te krijgen!
Hulp bij een probleem die vervolgens in natura betaald kan wordenquote:
Dan prijs ik mezelf uit de markt wanneer ik de afwas en de dame doequote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hulp bij een probleem die vervolgens in natura betaald kan worden
Zei je afwas?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan prijs ik mezelf uit de markt wanneer ik de afwas en de dame doe
Nee hoor als zij jou daarna met een probleem helpt niet. Of andersomquote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan prijs ik mezelf uit de markt wanneer ik de afwas en de dame doe
Boschquote:
Een pizza Volcano zonder kaas alsjeblieft.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel- pakt telefoon op met zwoele stem
* tijnbreingoeie avond mevrouw engel hoe gaat het me uquote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel- pakt telefoon op met zwoele stem
* -Engel-noteert.... en waar mot da ien?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een pizza Volcano zonder kaas alsjeblieft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder kaas? Een pizza ZONDER kaas?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een pizza Volcano zonder kaas alsjeblieft.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel-noteert.... en waar mot da ien?Den Haag. Is 'ie gratis als je niet binnen een half uur bezorgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Yuki het volgende:
Zonder kaas? Een pizza ZONDER kaas?
Heidene
Bagger oneequote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbreingoeie avond mevrouw engel hoe gaat het me u
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag. Is 'ie gratis als je niet binnen een half uur bezorgt?
Een pizza zonder kaas is als een appeltaart zonder appelquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder kaas? Een pizza ZONDER kaas?
Heidene
Valt heel erg mee. 3 grote borden, 1 kleine, twee schaaltjes, een ovenschaal, 2 glazen, nodige aan bestek, een thermosbeker en een maatbeker.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoeveel is het? Heb je het opgespaard?
Dat klinkt goedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bagger onee
Want... ik heb alles wat ik vandaag wilde doen af, ben gewoon richting sportschool geweest, heb lekker gegeten en morgenavond mag ik even op 2 schattige katten passen....
Prima, dat wordt dan gewoon minder fooi.quote:
Dat vind ik wel heel ver gaan. Een appeltaart zonder appel is gewoon taart namelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een pizza zonder kaas is als een appeltaart zonder appel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |